Jardim

Avaliações de Holiday Inn Rome- Eur Parco Dei Medici, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn Rome- Eur Parco Dei Medici, an IHG Hotel
Viale Castello Della Magliana 65, Rome, RM

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 303 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 355 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 203 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 91 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 48 de 1000 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

7,6/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

7,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

AIRTON S

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
maravilhoso
Hotel maravilhoso e com um café da manhã divino. super recomendo
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Roberta em 18 de jul. de 2023
Estimado AIRTON S,Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente,RobertaAssistant to the GM

8/10 - Boa

LUCIANA

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel de excelente localização mas muito antigo! Precisa de reforma urgente
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022
Resposta de Roberta em 11 de jan. de 2023
Estimada Luciana,Obrigado por sua avaliação lisonjeira. Pedimos desculpas por sua recente estadia ter ficado abaixo das expectativas. Apreciamos seus comentários e iremos compartilhá-los com nossa equipe, para que possamos continuar sempre melhorando nossos serviços. Esperamos muito ter a oportunidade de recebê-lo de volta no futuro, para podermos oferecer-lhe uma experiência melhor.Atenciosamente,RobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Fabiana Marques

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2022
Resposta de Roberta em 30 de ago. de 2022
Dear Fabiana Marques,Thank you for your review on our hotel, we are delighted you had a great stay with us.Customer care is our primary objective, we choose our team members carefully with this in mind, we want all our guests to have full attention whilst with us.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your thoughtful comments. We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRoberta S.Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Dalton

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Uma Pouco longe de tudo! É bom em custo benefício! Escuta muito barulho!
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2022
Resposta de Roberta em 13 de abr. de 2022
Estimado Dalton, Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Gian Claudio

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Roberta em 24 de nov. de 2021
Gentile Gian Claudio, La ringraziamo per aver soggiornato presso il nostro hotel in occasione del suo viaggio a Roma. Ci dispiace se alcuni dei nostri servizi non siano stati all'altezza delle sue aspettative e ci piacerebbe conoscere meglio la sua opinione in merito. Se lo vorrà, siamo a sua disposizione per poterne parlare. Vogliamo clienti soddisfatti e con il vostro aiuto possiamo migliorare. Grazie ancora per la sua valutazione. Al piacere di averla nuovamente ospite, le inviamo i nostri migliori saluti. Roberta S. Assistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de Roberta em 18 de nov. de 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. We really hope that your stay has been a pleasant one. We will wait for your return and to welcome you back very soon. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom hotel, proximo ao Aeroporto, Recomendo para familias
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2019
Resposta de Roberta em 16 de jan. de 2019
Estimado Cliente, Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Roberta S. Assistant to the General Manager

8/10 - Boa

Eduardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2018
Resposta de Roberta em 12 de out. de 2018
Dear Eduardo, Thank you for your rating. We do appreciate your rating and we hope you will come back again. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Luis P

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom local para negócios e conferências
Resposta de Roberta em 4 de mai. de 2018
Luis P, Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent hotel. Excellent room. Excellent breakfast. Attentive staff. Very close to the train station (you can buy your BIT at the hotel paying the official price). Safe neighborhood. We would definitely stay there again in our next visit to Rome. Just bring your groceries with you if you intend to have them, because there is no supermarket with a reasonably easy access by walking.
Hospedou-se por 6 diárias em ago. de 2017
Resposta de Roberta em 1 de set. de 2017
Dear guest, Thank you for your review. Our guests' satisfaction is our main, primary goal and we are we are very happy to hear that you had a great stay and fully enjoyed our facilities and service. You are right when you say that the hotel is a bit isolated as it stands in a business area. We wish to have you again as one of our best guest very soon. With kind regards. Marta C.

10/10 - Excelente

Patricia, Salvador, Bahia, Brasil.

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pernoite
Só me hospedei para no dia seguinte pegar o vôo para o Brasil, mas recomendaria com certeza.
Resposta de Roberta em 29 de mai. de 2017
Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Café da manhã aberto somente a partir das 7h. Não recomendado para pessoas que necessitam pegar um vôo logo cedo
Resposta de Roberta em 23 de mai. de 2017
Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Roberta S. Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Pedro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hotel adequado a estadia de negocios
Swift check in and check out, good basic gym and sauna. Good food (breakfast and dinner)
Resposta de General Manager em 19 de out. de 2016
Dear Anonimo, Thank you for your comments on your recent stay at Holiday Inn Rome Eur Parco dei Medici. We know you had a nice time with us. Hope to welcome you again very soon. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Resposta de General Manager em 4 de out. de 2016
Dear Guest, Thank you for your rating. We really hope to have you again at some future date. With kind regards Roberta S. Assistant to the General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
(:
um pouco afastado mas fácil acesso
Resposta de General Manager em 16 de ago. de 2016
Dear Anonymous, Thank you for your rating. We hope you did enjoy your stay with us. With kind regards Roberta S Assistant to the General Manager

6/10 - Ok

Fabio

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Resposta de Roberta em 20 de jul. de 2016
Gentile Fabio, grazie per aver recensito il nostro hotel. Speriamo che il suo soggiorno sia stato confortevole e che abbia potuto apprezzare i nostri servizi. Al piacere di averla nuovamente come nostro ospite, le inviamo i nostri migliori saluti. Roberta S. Assistente del Direttore Generale

10/10 - Excelente

José Carlos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Resposta de Roberta em 23 de abr. de 2016
Prezado José Carlos, Muito obrigado por dar sua avaliação de nosso hotel. Ficamos felizes em ouvir que você teve uma boa estadia conosco. Isso é algo de que nossa equipe se orgulha imensamente, por isso seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Roberta S. Assistente de direção

8/10 - Boa

Fabrizio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

2/10 - Terrível

Rosete, St. Petersburg

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is in need of repairs everywhere everything is too old l stayed in there many years ago and nothing changed
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Roberta em 30 de abr. de 2024
Dear Rosete,Thank you for sharing your experience during your recent stay in our hotel. We thank you for your comments and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. The hotel is under renovation and starting from the next year the guestrooms will be refurbished as well.If you have seen, the solar panels have been placed, the pool area completely renewed, the electrical car rechargers have been placed, the main meeting room of about 600 theatre people completely new !We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Donald

Perfect for an airport stay
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Roberta em 16 de abr. de 2024
Dear Donald,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Rattan

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The washroom tub leaks everywhere. Poor design. The dinning is exemplary.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Roberta em 19 de abr. de 2024
Dear Rattan,Thank you for writing your experience regarding your recent stay in our hotel. We are really surprised to read your negative comments. Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations. Once again, thank you for taking the time to write your experience. We hope to welcome you back in the future and that you experience 100% satisfaction.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

4/10 - Insatisfatória

sanjay

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Roberta em 8 de abr. de 2024
Dear sanjay,Thank you for rating your experience in regards to your recent stay in our hotel. We regret to have received a low evaluation and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Luis

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Esta muy bien el hotel para relajarse despúes de mucho caminar, no pudimos meternos a la piscina por que estaba en mantenimiento y esta algo lejos del centro, aprox 25 min en taxi.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Roberta em 8 de abr. de 2024
Estimado Luis,Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

4/10 - Insatisfatória

Cesar, San Antonio

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Dirty and snoise
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Maria Claudia P. em 5 de abr. de 2024
Dear Cesar,Thank you for sharing your experience during your recent stay in our hotel. We thank you for your comments and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations.

8/10 - Boa

Clarissa

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Roberta em 20 de mar. de 2024
Gentile Clarissa,La ringraziamo per aver valutato la nostra struttura.Siamo lieti che il soggiorno sia stato piacevole e che i nostri servizi siano stati di suo gradimento. Grazie ancora per il suo contributo.Al piacere di averla nuovamente come nostra gradita cliente, le inviamo i nostri migliori saluti.RobertaAssistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

David, Toronto

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Roberta em 18 de mar. de 2024
Dear David,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Karim El

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Tout était parfait sauf petit bémol l'insonorisation.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Roberta em 6 de mar. de 2024
Cher Karim EL,Nous vous remercions de votre commentaire concernant l'hôtel Holiday Inn Rome Eur Parco dei Medici.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie. Merci pour la note sur la chambre. Nous transmettrons vos suggestions à la propriété.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement,Bien cordialement,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Marie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resposta de Roberta em 12 de fev. de 2024
Dear Marie,Thank you for reaching out to us with your personal experience. Our guests' satisfaction is our main, primary goal and we are very happy to hear that you had a great stay and fully enjoyed our facilities and service.Looking forward to welcoming you back.Warm regards,Roberta Assistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

ewan

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Roberta em 30 de jan. de 2024
Dear ewan,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your rating. We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Harish, Wayne

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Roberta em 30 de jan. de 2024
Dear Harish,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

2/10 - Terrível

JOTTI

Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Roberta em 27 de dez. de 2023
Gentile JOTTI,La ringraziamo per aver valutato la nostra struttura e ci dispiace aver ricevuto un punteggio così basso.Avremmo preferito conoscere meglio i motivi della sua valutazione negativa.Ci auguriamo che voglia tornare a trovarci ancora.Con i migliori salutiRobertaAssistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Rianna

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice place to stay
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Roberta em 20 de dez. de 2023
Dear Rianna,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your rating.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regards,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Dariana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Roberta em 11 de dez. de 2023
Gentile Dariana,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza presso l'Holiday Inn Rome Eur Parco dei Medici.Siamo lieti che il soggiorno sia stato piacevole e che i nostri servizi siano stati di suo gradimento.La riconoscenza mostrata dai clienti è quanto di più prezioso noi si possa ricevere a conclusione della nostra giornata di lavoro.Condivideremo i suoi commenti con tutto il management team e allo stesso modo con i colleghi di tutti i reparti.Grazie ancora per il suo contributo. Al piacere di averla nuovamente come nostro gradito cliente, le inviamo i nostri migliori saluti.RobertaAssistente del Direttore Generale & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

FRANK

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Roberta em 11 de dez. de 2023
Dear Frank,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,RobertaAss.t to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Alfredo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Si passa di qui ogni tanto
Comodo per la vicinanza con il GRA se si arriva in auto da fuori Roma. Sarà un'impressione ma mi sembra di aver notato meno cura in generale rispetto ai miei soggiorni precedenti.Spero di sbagliarmi.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Maria Claudia P. em 1 de dez. de 2023
Egregio sig. Alfredo,La ringraziamo per aver valutato la nostra struttura.Siamo lieti che il soggiorno sia stato piacevole e che i nostri servizi siano stati di suo gradimento.Sarà nostra cura condividere i suoi commenti in merito alla cura generale, con tutto il nostro staff ed il nostro management, per migliorare sempre di più il soggiorno dei nostri clienti.Grazie ancora per il suo contributo.Al piacere di averla nuovamente come nostro gradito cliente, le inviamo i nostri migliori saluti.

10/10 - Excelente

Lamberto

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
hotel piuttosto distante dal centro….ma comodo x business. camere e letti confortevoli. personale gentile e disponibile …navetta x aereporto e metro
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Roberta em 22 de nov. de 2023
Gentile Lamberto,la ringraziamo per aver valutato il nostro hotel con il massimo del punteggio!Siamo lieti che abbia apprezzato i nostri servizi e che abbia trascorso un piacevole soggiorno in nostra compagnia.Al piacere di averla nuovamente ospite, le inviamo i nostri migliori salutiRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

NIDIA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
It was near the Airport, nicely decorated, and clean. The restaurant / bar areas, were very nice, and the staff is very friendly.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Roberta em 17 de nov. de 2023
Dear NIDIA,Thank you for your positive review.Our hotel team is here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience. Reading your review makes us feel so proud that we have achieved our primary objective of delivering outstanding customer care, we thank you once again for writing it.Looking forward to welcoming you back,With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Hermas E

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Roberta em 8 de nov. de 2023
Dear Hermas E,Thank you for your sharing your evaluation regarding your stay with us. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience during your recent stay.Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience.Once again, thank you for your rating.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Tara

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Roberta em 23 de out. de 2023
Dear Tara,Thank you for your positive review.Our hotel team is here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience. Reading your review makes us feel so proud that we have achieved our primary objective of delivering outstanding customer care, we thank you once again for writing it.Looking forward to welcoming you back.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Darrick

Viagem com a família
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Only positive is distance to airport. Property is very outdated, bed is uncomfortable and very low to the floor, and room smelled like old wet carpet. I do not recommend staying here. The room had a huge space where a bed or sitting area should have been. It was quite awkward.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Roberta em 6 de out. de 2023
Dear Darrick,Thank you for writing us your experience while guest in our hotel.We are really sad to read your negative comments.Customer care is our primary objective and we can assure you that your experience is not indicative of our usual high standards when it comes to service. We will share your comments with the management team to evaluate and to take corrective steps.Once again, thank you for taking the time to write your experience. We hope to welcome you back in the future and that you experience 100% satisfaction.With kind regards,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Susanne

Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Roberta em 3 de out. de 2023
Dear Susanne,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

thomas

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Ami-Flair am Stadtrand von Rom
Gut war die An- und Abfahrt, relativ easy, ohne sich ins Verkehrsmoloch Rom begeben zu müssen. Allerdings geht von diesem Hotel aus zu Fuß gar nichts - auch keine Restaurants. Die Bahnlinie bildet die Barierre, und Gehsteige sind lediglich ansatzweise vorhanden. Die nahe Buslinie führt nicht ins Zentrum und die (U-)Bahnstation ist nur umständlich zu erreichen. Also selber fahren - oder Taxi (kostet 25 bis 30 Euro ins Zentrum)! Ein Restaurant hat das Hotel auch ... da gibt es allerdings nur eine kleine Auswahl, nicht super schmackhaft und einiges überteuert. Der Pool ist in heißen Tagen was wert! Doch Achtung: Bademützenpflicht... !!! Die Duschen zum Pool sind leicht versteckt und werden selten genutzt. Jeder hüpft also tüchtig durchgeschwitzt in den Pool - das ist o.k. Aber wehe die Bademütze fehlt (vor Ort für ein paar Euros käuflich zu erwerben). Ist offensichtlich eine italienische Marotte, die auch andernorts gepflegt werden soll. Frühstück im Hotel ist sehr reichhaltig und umfangreich, da kannst nicht meckern. Viele Amis als Gäste, nomen est omen. Ansonsten halt ein großer Bunker, etwas in die Jahre gekommen - Personal ist freundlich und hilfsbereit.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Roberta em 25 de set. de 2023
Dear thomas,Herzlichen Dank für Ihre ehrliche Bewertung. Wir bedauern, dass Ihr letzter Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir wissen Ihre Anmerkungen zu schätzen und werden sie an unsere Mitarbeiter weitergeben, um unseren Service weiter zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns Gelegenheit geben, Ihnen bei einem künftigen Besuch ein besseres Gästeerlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

2/10 - Terrível

Kuldeep

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Blood on sheets and never dusted
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Roberta em 21 de set. de 2023
Dear Kuldeep,Thank you for sharing your experience during your recent stay in our hotel. We thank you for your comments and we are very disappointed that we have not offered you a comfortable stay.I've deeply investigated with the housekeepers and they told me that your room has been cleaned yesterday properly. Even if they did not find the sheets dirty, they changed them promptly.I do apologize if you were not satisfied with this service but believe me Mr Kuldeep, our staff follow the cleaning standards and applied them daily.We hope this experience will not deter you from staying with us and we hope your next stay with us exceeds your expectations. With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Abigail

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Overall good hotel to stay. Bathroom was a little dated and the location is a bit out of the town central. Breakfast was a NO but best Burger ever!!!
Resposta de Roberta em 19 de set. de 2023
Dear Abigail,Thank you for your review, we are delighted you had a great stay with us.We appreciate you taking the time to make us aware of your nice experience during your recent stay.As for the location, the Hotel offers a shuttle greatly appreciated from all our guest staying with us, with it you can reach the nearest metro station and in 20 minutes discover all the main attractions in the heart of Rome. It runs on a regular basis during the day and there is also a public bus which is available just at the exit of the hotel to reach downtown which is only 12 km far from our Hotel. Your comments will be shared with our entire staff, as reinforcement to continue their efforts to make the Holiday Inn a leader in excellence.Once again, thank you for your thoughtful comments. We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Steven, Seabrook

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Roberta em 12 de out. de 2023
Dear Steven,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Richard

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very comfortable and close to the airport. Temporary parking for registration and unloading should be free with an hour time limit and not having to hassle with getting a parking ticket for the exit machine. The food machine beeped all night long. I suggest having a staff person do a late evening check on each floor
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Roberta em 12 de set. de 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to review your visit at Holiday Inn Rome Eur Parco dei Medici. I am very pleased to hear that we achieved to make your visit outstanding. Your input and the feedback from all of our guests is vitally important to us as we always strive to offer unique experiences. Offering the best food, great times and unique experiences are our top priorities. All of our staff is fully focused in those goals. I hope your next visit is just around the corner. With kind regards,RobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Mikhail

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice place, clean, very friendly staff. The parking is right there. No issues. Good breakfast.
Resposta de Roberta em 12 de set. de 2023
Dear Mikhail,thank you so much for taking the time to share it and also for your 5 stars - we really appreciate it. Our hotel team are here to make sure your stay is as welcoming, pleasant and stress-free as possible - you are our guest and we want you to have the best possible experience. Reading your review makes us feel so proud that we have achieved our primary objective of delivering outstanding customer care, we thank you once again for writing it.We hope to welcome you back in the future,With kind regardsRobertaAssistant to the General Manager & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

ROBERTO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Go value for the monwy
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Roberta em 11 de set. de 2023
Dear ROBERTO,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Joyce

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Roberta em 11 de set. de 2023
Dear Joyce,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager

4/10 - Insatisfatória

jennifer

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023
Resposta de Roberta em 7 de set. de 2023
Dear Jennifer,Thank you for rating our hotel.Your feedback is important. We have taken note of your evaluations and have shared these with our management team to improve our services.Once again, thank you for your contribution.We look forward to the opportunity of serving you in the future.With kind regardsRobertaAssistant to the GM & Guest Relations Manager