Fachada da propriedade

Avaliações de Grand Hotel Bristol Spa Resort - by R Collection Hotels

5 out of 5
Grand Hotel Bristol Spa Resort - by R Collection Hotels
Via Aurelia Orientale 369, Rapallo, GE

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 415 de 781 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 269 de 781 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 62 de 781 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 25 de 781 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 10 de 781 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

9,0/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

9,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

LUIZ CLAUDIO

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Fraco
Hotel razoável, atendimento péssimo. Não atendem na piscina, aonde já se viu isso.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Riccardo Bortolotti - General Manager em 14 de ago. de 2022
Dear Luiz, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo Bortolotti General Manager

10/10 - Excelente

Flavia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2020
Resposta de SDB em 23 de set. de 2020
Grazie Flavia per il bellissimo voto da tutti noi molto apprezzato. A presto rivederla. Silvestro De Bolfo - Direttore

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019

6/10 - Ok

Daniel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom hotel. Muito Mau wifi. Buffet de pequeno almoço fraco para um 4 estrelas. O Spa não podemos utilizar visto a nossa filha ter 6 anos e no hotel disseram que era para maiores de 16. Ficamos muito desiludidos pois fomos para ir ao Spa e não o podemos utilizar porque a meninanão pode ficar sozinha
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2019
Resposta de Raffaella Roverati em 2 de jul. de 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your comment about your stay. We remain with best regards

8/10 - Boa

TAIS A.

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Confortável mas um pouco afastado
É um hotel bem confortável mas sem muito charme. Fica no alto, longe da praia, já próximo à saída de Rapallo. O que eu mais gostei foi do restaurante: a vista é muito bonita, a comida é ótima e o atendimento também. Tem estacionamento, mas é cobrado.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2017
Cher Monsieur, Merci de nous avoir envoyé des commentaires sur notre établissement

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Conforto do quarto
HOTEL BOM ,VISTA MARAVILHOSA,CAFE DA MANHÃ DIVINO
QUARTO PARA UMA PESSOA MUITO PEQUENO

8/10 - Boa

Gilberto, Santo André

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Conforto do quarto
Podia ser melhor, pelo preço cobrado.
Hotel de luxo, com senões muito importantes.

8/10 - Boa

Zulma, Valinhos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimo hotel
Ótimo hotel, pessoal simpático e atencioso. Recomendo!

10/10 - Excelente

Maria Fernanda, Brasília

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente hotel
Excelente hotel. Quartos amplos e bem localizado. Bom café da manhã. Wi-Fi paga desagradou.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

Silvana, salvador

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
vista fantästica
ficamos em um quarto muito espaçoso,com uma vista deslumbrante do mar e conforto,o café da manha com muito requinte e fartura.O serviço com eficiência e presteza.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel Bristol,Rapallo
Confortável e muito amigável

10/10 - Excelente

Brian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Wonderful staff and beautiful property. Really enjoyed my stay
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 27 de abr. de 2024
Dear Brian,we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and all our Staff will be honoured to hear your beautiful words!We look forward to meeting you in the near future to create other memorable experiences together!Best regards,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Arianna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
spa, camere, servizi, piscina,cibo.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 27 de abr. de 2024
Gentile Arianna, la ringrazio molto per il suo prezioso feedback.Speriamo di rivederla in un futuro prossimo per farle vivere altre esperienze indimenticabili!Cordiali saluti,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Reiner

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nachdem ich seit über 35 Jahren einen großen Teil des Monats in durchaus guten Hotels verbringe, sticht dieses kleine, Hotel doch besonders positiv heraus. Durchwegs extrem freundliches Personal, besonders zuvorkommender Service, angemessene Zimmer, schöne Aussicht (Upgrade), kostenlose Parkplätze, großzügiger Spa-Bereich, tolles Gourmet-Restaurant, umfangreiches Frühstück - insgesamt ein kleines 5-Sterne Hotel „alter Schule“, das, insbesondere im Bereich Service selbst den Vergleich mit Klassikern wie dem Sacher in Wien durchaus antreten darf. Sehr gerne immer wieder.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 15 de abr. de 2024
Sehr geehrte Mr. Reiner,Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback zu geben. Wir lesen jedes Wort mit der Freude zu wissen, dass wir Ihnen ein Erlebnis geboten haben, das Ihren Erwartungen entspricht. Wir würden uns freuen, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen und zögern Sie nicht, uns vor Ihrer Ankunft für jede Anfrage zu kontaktieren, es wird uns eine große Freude sein, Ihnen zu helfen.Mit freundlichen Grüßen,Riccardo BortolottiGeneral Manager

6/10 - Ok

Claudes yves

Viagem de negócios
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Moyen
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

10/10 - Excelente

Anna Maria

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel bellissimo e confortevole con personale attento e gentile. Torneremo sicuramente
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

10/10 - Excelente

Anthony

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Had a 5th floor room with a wonderful view. Breakfast was a good choice of fruit and cold meats/cheese. pastries etc. Omelettes available on request. Plentiful supply of hot drinks.
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti em 27 de out. de 2023
Dear Mr. Anthony,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Niels

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Helt fantastisk hotel
Dette er et helt fantastisk hotel. På samtlige parametre. Helt fantastisk.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 27 de out. de 2023
Dear , Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Clara-Luna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Comme à la maison. Personnel charmant et serviable. Magnifique vue. Bon petit dej et spa incroyable.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 21 de out. de 2023
Cher Madame Clara-Luna,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Nous avons lu chaque mot avec le plaisir de savoir que nous vous avons fait vivre une expérience á la hauteur de vos attentes. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans un futur proche et n'hésitez pas à nous contacter avant votre arrivée pour toute demande, ce sera pour nous un grand plaisir de vous aider.Cordialement,Riccardo BortolottiGeneral Manager

2/10 - Terrível

eirik

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
I had booked this hotel for a treat for the wife. We were driving from Nice. However due to a rental car issue we could not make it on the day. We called expedia mid afternoon to ask if it could be cancelled and refunded. Very helpful they agreed to talk to the hotel. Hotel said they needed managers approval. So 24 hours later the manager declined and charged us full amount despite our car issues and appeal. Running a luxury hotel is just as much about customer care and friendly service as the facilites. We have been to many great places where managers and customers services have been very friendly and corteous. With this hotel and manager we are very very disapointed. Manager may well refer to booking policy but that’s beyond the point. With a single refusal to refund he has tainted an otherwise well reviewed hotel
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

10/10 - Excelente

Lotte

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Udsigt der er framragende i fantastiske rammer
Fantastik ophold med en udsigt der må være svær at slå. En hel igennem afslappet og dejlig ophold.
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 31 de out. de 2023
Dear Mrs.Lotte,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Lisa

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This hotel was fabulous. Beautiful interior and area by the pool. Staff very friendly and helpful. We loved everything. Food options very good. Easy to walk into town or get the shuttle provided by the hotel. We can't wait to return.
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 30 de set. de 2023
Dear Mrs. Lisa, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

6/10 - Ok

Naida

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Staff is very helpful and professional
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 11 de set. de 2023
Dear Mrs. Nadia,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! I couldn’t be happier that the staff impressed with their helpful assistance and great service. I have passed your kind comments onto the entire team who were equally excited to hear what a great time you had. As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Helen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Nagi

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent service. Renovated. Clean. Friendly staff. Good food.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 29 de ago. de 2023
Dear Mr. NagiMany sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Anton

Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Nivia

Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Magnus

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Positiv upplevelse av Rapallo och Grand Bristol
Första gången i Rapallo och på Grand Bristol. Mkt bra läge, lugnt, lite folk och bra med parkeringen på framsidan. Perfekt hotell att bo på och i Rapallo och sedan göra utflykter till Rapallo och Portofino. Gångavstånd till Rapallo längs vattnet. Kommer bo här igen om vi besöker Portofinokusten. Prisvärt i jämförelse till Portofino hotellen.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 18 de ago. de 2023
Dear Mr. MagnusWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Ian

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent hotel in a great location. Rapallo a short walk away with many restaurants. The hotel staff very friendly and helpful. The hotel’s two restaurants serve great food in an ideal setting looking out across the bay. Would throughly recommend.
Hospedou-se por 14 diárias em jul. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 18 de ago. de 2023
Dear Mr. Ian,We would like to thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We read every single word with the pleasure of knowing that we gave you an experience that reach all your expectations. We will be delighted to welcome you again in the near future and do not hesitate to contact us before your arrival for any request, it will be a great pleasure for us to assist you.Cordially,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Cara

Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Anisha

Viagem em grupo
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Rooms and service were poor
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023

10/10 - Excelente

Maclovia

Viagem em grupo, Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent amazing. Definitely will recommend
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 4 de ago. de 2023
Dear Mr MacloviaMany sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo Bortolotti General Manager

8/10 - Boa

Luis R

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023

8/10 - Boa

Vegard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023

10/10 - Excelente

abdullah

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
The hotel staff was excellent They were friendly and very professional
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 13 de jul. de 2023
Dear Mr. AbdullahMany sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. I am thrilled to know that we have made a difference. We take great pride in ensuring our guests feel at home with us, so I am pleased that they greeted you by name and provided such excellent service. I will be more than happy to share your kind words with the team, who will be most grateful as they take pride in everything they do. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Edan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023

10/10 - Excelente

Mahmood

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Exceptional view. Could have been closer to the beach and town center.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 2 de jul. de 2023
Dear Mr. MahmoodWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! We are sorry thet you did not find convenient for your purposes. However, we do hope you have been able to take advantage of the great transport communications conveniently located near the hotel. We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

8/10 - Boa

Jade

Viagem a dois, Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice clean hotel. Attentive staff. Good parking. We ate in the resturant which was lovely. Pool is nice setting. Mocktail wasn’t great and was expensive for a mocktail.
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 25 de jun. de 2023
Dear Mrs. JadeWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We regularly price-check comparative hotels to ensure that we charge a fair price for the quality of ingredients that we provide, so I am sorry to learn that you found our Mocktail expensive. We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Hani

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Wonderful staff and beautiful property
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 17 de jun. de 2023
Dear Mr. Hani, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Maria Isabel

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

8/10 - Boa

steven

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2023

10/10 - Excelente

Daniel

Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023

10/10 - Excelente

Ersan rasim

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
İn general very good
Güleryüzlü personeli, temizliği, konforu çok iyiydi. Eleştirebileceğim tek konu giriş katındaki ve en üst kattaki restrauntlarda otel misafirlerine belirli bir kontenjan ayrılabilir. 6. Katta michelin yıldızlı bir restaurant var, çok iyi olduğu söyleniyor ancak yer bulamadık. Sonuc olarak bir kez daha aynı bölgeye gitsek aynı otelde kalırız
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 8 de jun. de 2023
Dear Mr. Ersan, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Gilles Jean luc

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Cet hôtel fait partie des lieux d’exception
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 8 de jun. de 2023
Cher M. Gilles,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Nous avons lu chaque mot avec le plaisir de savoir que nous vous avons fait vivre une expérience á la hauteur de vos attentes. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans un futur proche et n'hésitez pas à nous contacter avant votre arrivée pour toute demande, ce sera pour nous un grand plaisir de vous aider.Cordialement,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Rui

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Service restaurant (déjeuner et dîner)à améliorer
Propreté irréprochable Séjour fantastique!
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2023

10/10 - Excelente

Mia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2023

10/10 - Excelente

Chandra

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The hotel staff are extremely helpful and friendly. The views and desserts at the Le Cupole are the best in town and we really enjoyed the breakfast. We will definitely stay here again when we return with the whole family!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 16 de mai. de 2023
Dear Mrs. Chandra Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Fatma

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Çok beğendim
Çok güzel bir otel yeri çok hoş ve kahvaltısı mükemmel
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Riccardo Bortolotti General Manager em 16 de mai. de 2023
Dear Mrs. FatmaWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager