Roupas de cama de algodão egípcio, roupas de cama premium

Avaliações de Renaissance Paris La Defense Hotel

4 out of 5
Renaissance Paris La Defense Hotel
60 Cours Valmy, Puteaux, Hauts-de-Seine

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 187 de 426 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 161 de 426 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 46 de 426 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 16 de 426 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 16 de 426 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,4/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

Gerson

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2021
Resposta de Lea Bosch em 10 de jan. de 2022
Dear Mr Gerson, We are sorry that the quality of your stay did not meet your expectations. We would be delighted to be able to speak with you about it. Please do not hesitate to contact me directly. Best regards

10/10 - Excelente

MARLENE

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A localização é muito boa se for usar metro para deslocamentos em Paris. Para andar de carro o acesso ao estacionamento não é muito fácil, tem que ver a orientação do hotel disponível no site (se colocar no GPS a busca pelo nome do hotel fica difícil achar). É um bom hotel, com todos os serviços de um bom 4/5 estrelas, com preço razoável para a realidade de Paris. Tem um bom restaurante, muito bons apartamentos e serviço cordial, o que não é comum em Paris.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019

8/10 - Boa

Andrea V

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel muito bom!! Restaurante precisa melhorar !!
Hotel maravilhoso !! Porém convidei umas colegas de trabalho para um jantar na brasserie e o atendimento ficou a desejar, atendimento péssimo
Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2018

2/10 - Terrível

gheisa

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Não recomendo
Localização péssima , taxi e uber não conseguem acessar . Cafe da manhã horrível e equipe de atendimento não faz a menor questão de lhe servir ou perguntar se desejamos algo . Restaurante péssimo ( pedi um macarrão que veio só cozido em água sem molho e sal ) . Não tem equipe para ajudar com as malas no checkout . Definitivamente é uma fria . Não recomendo
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2018

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente Hotel e Atendimento
A estadia foi perfeita. A equipe do Hotel foi super acolhedora e atenciosa. A sala de ginástica é excelente. Tem um shopping do lado do Hotel, bom vários restaurantes. E quarto era super bacana

4/10 - Insatisfatória

Jing Wen

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
I stayed at this hotel recently and had a bit of a mixed experience. On the upside, my room had hot water, which was a relief because some of my colleagues weren't so lucky. However, the front counter service left much to be desired. When we all checked in together, I ended up being the odd one out and couldn't get sorted even after waiting for over an hour. It was frustrating to see my colleagues handled promptly while I was left standing there. Eventually, one of them had to intervene before I could finally get checked in. The service overall was disappointing, and it's hard not to wonder if my experience had anything to do with being the only Asian in our group. Hopefully, this was just a one-off situation, but it definitely put a damper on an otherwise decent stay.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Jasmine du Pontavice Front Office Assist. Manager em 26 de abr. de 2024
Dear Jing Wen, Thank you for taking the time to share your review.We are truly disheartened to learn that your check-in process did not reflect the swift and courteous service we strive to offer. While our reception is staffed 24 hours to assist with guest needs, we regret any inconvenience caused due to the wait time experienced. Regarding the interaction with our staff, it is disappointing to note that we did not meet the high standards of service we set for ourselves. As a hotel that prides itself on its hospitality, we are saddened by your sentiment and hope this will be perceived as an isolated incident rather than a reflection of our commitment to guest satisfaction.We are continuously focused on providing an environment where all our guests feel welcomed and valued, irrespective of their background. Your remarks are taken seriously, and while we never wish for any guest to feel less esteemed, we will ensure that our dedication to inclusiveness is unwavering.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jasmine du PontaviceFront Office Assistant Manager

10/10 - Excelente

Aiket Chrystel

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My only dislike was the fact that there was no pressure in the shower head and the faucet mécanisme wasn’t working properly. That was in room 834.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 17 de abr. de 2024
Dear Ms. Aiket,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.It is a pleasure to hear that you had an enjoyable stay overall, however, we regret to hear of the issue with your shower and would like to offer our apologies for any inconvenience this may have caused. Thank you for mentioning this issue, we will share it with our maintenance department to make sure it will not happen again.We look forward to having the opportunity to welcome you again. Kind regards,Margaux Troubat, Front office Manager

8/10 - Boa

giovanni

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 26 de jan. de 2024
Cher Giovanni,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 - Excelente

LI JIE

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 6 de fev. de 2024
Dear Li Jie,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 - Excelente

YOUN

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 13 de jan. de 2024
Cher hôte,Merci d'avoir partagé votre excellente expérience chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Margaux Troubat, Front office Manager

2/10 - Terrível

hyunkyung

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Manager em 16 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We regret that your recent stay did not entirely meet your expectations, and apologise for any inconvenience. We value all feedback from our guests and we would appreciate more details to help us to improve our services.We hope to see you again in the future. Kind regards,

10/10 - Excelente

Assia

Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Jasmine du Pontavice, Assistant Front Office Manag em 25 de dez. de 2023
Dear Assia,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience about your recent stay at the Renaissance Paris La Défense Hotel. It is always encouraging to receive a positive survey. I appreciate you taking the time to share your thoughts!We hope to welcome you again soon.Best regards,Jasmine du Pontavice, Assistant Front Office Manager

8/10 - Boa

Amr

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hôtel calme et propre, équipe sympa
Équipe sympa surtout Estella, très gentille, elle m’a aidé bcp pour préparer la chambre Hôtel calme et propre Au centre de La Défense Hôtel le plus proche de centre commercial Westfield
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 22 de dez. de 2023
Cher hôte,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre hôtel calme et propre, et que notre emplacement au cœur de La Défense vous ait convenu, à proximité immédiate du centre commercial Westfield. Il est toujours encourageant de savoir que notre personnel, et en particulier Stella, a pu contribuer positivement à votre séjour en vous aidant avec la préparation de votre chambre.Nous sommes également heureux que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre et le niveau de service offert, reflétant nos standards élevés en matière de confort et d'expérience client.Au plaisir de vous revoir,Margaux Troubat, Front office Manager

8/10 - Boa

Krishna

Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 22 de dez. de 2023
Dear Krishna,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 - Excelente

Said

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Jasmine du Pontavice, A. Front Office Manager em 25 de dez. de 2023
Dear SaidOn behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience of your recent stay at the Renaissance Paris La Défense Hotel.It is always encouraging to receive a positive survey. I appreciate you taking the time to share your thoughts!We hope to welcome you again soon.Best regards,

4/10 - Insatisfatória

Milka

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Die Zimmer wahren leider nicht ganz saber und es hate defekte Gegenstände in Zimmer
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 27 de nov. de 2023
Sehr geehrte Milka,wir bedanken uns für Ihre ehrliche Bewertung.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Wir möchten Sie ermutigen, sich das nächste Mal direkt an unsere Rezeption zu wenden, damit wir uns sofort um Ihre Anliegen kümmern können, indem wir beispielsweise eine zusätzliche Reinigung oder nach Möglichkeit einen Zimmerwechsel veranlassen.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Margaux Troubat, Front office Manager

8/10 - Boa

Luz

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
We like it
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 22 de nov. de 2023
Dear Luz, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Margaux Troubat, Front office Manager

4/10 - Insatisfatória

Jakob

Viagem de negócios
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Not worth your money
Hotel is worn, paint on trummis are missing. Plumbing is failat and sprays all over bathroom. Elevators are crazy and make you wait for 5 minuters, satirs are not an option. Breakfast is not retfulles. Coffemachines but no cups. Poot selection of bread. Hard to get service, nompeopöe in sight.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Margaux Troubat, Front office Manager em 24 de nov. de 2023
Dear Jakob,Thank you for taking the time to share your feedback.We regret that your recent stay did not meet all your expectations, and sincerely apologise for any inconvenience.We are sorry to hear that our prices were not exactly what you had been expecting. We do try to keep our prices as competitive as possible but special events, occupancy and even the time of the year may cause them to fluctuate.Moreover, while we do carry out maintenance as and when necessary to keep our facilities up to date, we appreciate your feedback and will be taking into account as we continue to improve our guests' experience.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 - Excelente

Odile

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

6/10 - Ok

Eduardo

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

GLUCHOWSKI

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Rien à redire. Très bon 2ème séjour dans cet hôtel.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Sylvie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Sylvie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Nicolas

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

8/10 - Boa

Dr Adnane

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bon.
Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2023

10/10 - Excelente

Therese

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2023

8/10 - Boa

Matthew

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

10/10 - Excelente

Laetitia

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Très bien même si vieillissant
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

8/10 - Boa

Vivien

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ok stay
It was good although the breakfast area was very busy and some food stuffs not replenished. I also had an issue with cleaning staff trying to get into my room.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023

8/10 - Boa

Cornelis

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Accomodatie op zich ok maar inrichting en vooral badkamer gedateerd en wat versleten. Kleuren wat somber.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

8/10 - Boa

Nassoma

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is near a train-station and shopping center which made it very convenient to travel to the city center of paris and back. The breakfast is epic with a wide verity of options to choose from. The property also has a restaurant which is convenient. The room cleaning service is also very nice, our room was clean every day during or stay. The rooms were spacious and clean.
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Xavier

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is ideally located for activities taking place at La Défense (in this case à concert at the Arena). It is also a 5 minutes walk from Paris public transport system; so you can be downtown in no time with Metro line 1. Bottom line: great location, comfortable room, well-managed property and extremely friendly and competent staff. Warmly recommended.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Whitney

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
I always stay here when in the area.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2023

10/10 - Excelente

Chongmin

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023

8/10 - Boa

MAROLA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Correcto
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023

10/10 - Excelente

Tracey

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice stay for business
Good location near the metro so it is easy to get into downtown Paris. Not a lot to eat in the area so you need to travel to dinner. Make sure to allocate time for traffic during rush hour as it can be a longer commute via taxi / car.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2023

10/10 - Excelente

Jakub

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023

10/10 - Excelente

Emmanuel

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023

10/10 - Excelente

Rochelle

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staffs were excellent!
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2022

10/10 - Excelente

tosin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade

6/10 - Ok

Carlo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Pontos negativos: Serviço e funcionários
La mia stanza era completamente al freddo. Avevo pagato la tariffa con colazione compresa ma mi hanno addebitato la colazione. Alla mia richiesta di togliere il costo della colazione l’addetta al desk è stata irremovibile. Ho dovuto chiamare dopo con una perdita di tempo inutile per farmi togliere finalmente il prezzo della colazione che non è banale, 27 euro al giorno.
Resposta de Axelle em 5 de dez. de 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your recent experience with us. I sincerely apologise for the misunderstanding with your reservation and our receptionist. Please do not hesitate to email me directly at rhi.parld.reception@renaissanceladefense.com.Once again, thank you for taking the time to share your feed back. I appreciate you choosing to stay with us.Sincerely,

10/10 - Excelente

Zoya, brooklyn

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Located in the newer Paris area. Huge shopping mall 5 minute walk. The breakfast buffet was great! Staff was amazing and everything was perfect. Will definitely come back in the future!
Resposta de Axelle em 5 de dez. de 2022
Dear Zoya,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about our breakfast buffet and your experience.Its always encouraging to hear positive feed back We hope to welcome you again soon.Regards,

10/10 - Excelente

Regina

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff at the property were extremely pleasant and helpful. The property is in a very modern and safe area with a convenient 5-minute walk to the train, shopping and dining. The mall is next to the train station, which has several dining options. We were there for 5 nights and the room size was spacious and the bed was very comfortable. We would have preferred pillows that were not so flat. When we asked for additional towels for the room, housekeeping were not at pleasant and were unwilling to accommodate our request. They allowed 2 additional drying towels but refused to issue us 2 hand towels. They would only give us 1. I was not particularly impressed with the breakfast and was glad that we did not purchase the breakfast package. We did have dinner on the night of arrival and the staff were extremely attentive and helpful, and the meal was enjoyable. Overall, this is a great hotel and we will gladly book again if we should return to Paris.
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2022

10/10 - Excelente

Jeff, Morris Twp

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Modern hotel w friendly accommodating staff. All services were good. The hotel got a little crowded and noisy in lobby and restaurant when there was a conference but otherwise was very relaxing in the other days. The restaurant is okay - could stand to have more selections on menu. Also breakfast was very busy and difficult to find a table during prime time. Overall it was a good stay and good experience. Good location!
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2022

6/10 - Ok

carole

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Comodidades
It’s a commercial business zone so great for business trip meeting etc not so for tourists. Sunday nothing available in hotel

8/10 - Boa

Evgeny

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2022

10/10 - Excelente

??

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
清潔でロケーションも良く、スタッフの対応も良かった
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2022

8/10 - Boa

Heather

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2022

8/10 - Boa

Christopher

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2022