Área de estar no saguão

Avaliações de Grand Hotel Dechampaigne

3 out of 5
Grand Hotel Dechampaigne
17 Rue Jean Lantier, Paris, Paris

Avaliações

8,2

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 260 de 702 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 283 de 702 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 102 de 702 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 32 de 702 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 25 de 702 avaliações" "

8,2/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

7,6/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

7,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Alan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima opção em Paris
Hotel super bem localizado! Pontos negativos: O banheiro é pequeno, e o colchão da cama um pouco mole! O quarto tb não é dos maiores, mas acho que pela localização, valor vale muito a pena! Destaco tb a ótima recepção no check-in!
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2022

4/10 - Insatisfatória

Andre Augusto

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022

10/10 - Excelente

Renato

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022

2/10 - Terrível

Rafael

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pior experiência! Não reservem. Worst ever!
Desastre. Hotel velho. Luzes não ligam de manhã. Nem uma agua (ainda que para comprar) colocam no quarto. Café sofrível. Péssimo atendimento - sequer foram capazes de pedir um taxi para o aeroporto - me mandaram ligar e pedir (em francês). Desisti e fui de trem. Escolham QUALQUER OUTRO de Paris.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020

8/10 - Boa

Thiago

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Existem opções melhores e mais baratas
O hotel é super bem localizado. Perto da estação Chatelet do metrô (conexão direta com o aeroporto de Orly). Os quartos são antigos, mas limpos. O café da manhã é limitado e com poucos ingredientes, melhor comer na Brasserie que tem na esquina. Tem supermercado a 50 metros e fica a 50 metros da famosa rue de Rivoli ( cheia de lojas e restaurante). Fui a pé para o Louvre. Os restaurantes na vizinhança são mais sofisticados, exceto o Mac Donalds na Rue de Rivoli, nem cardápio em inglês possuem. No quartier Latin os preços são baratos e com cardápios em muitas línguas.
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019
Resposta de Toute l'équipe du GHDC em 15 de out. de 2019
Dear Mr Thiago, We are happy to read your feedback! We wish you the best and hope to welcome you back !

6/10 - Ok

Valdirene

Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Agradável
O quarto é bem pequeno, mas a decoração é ótima!
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2019
Resposta de L'équipe du GHDC em 13 de mai. de 2019
Merci pour votre message. Nous espérons vous revoir et avoir la possibilité de vous donner entière satisfaction.

8/10 - Boa

Fábio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excelente opção!
Nos hospedamos no Dechampagne graças a sua localização e fizemos muito bem: próximo ao Louvre, ao rio, a mercados e lojas (Rue de rivoli), ao metrô...; Enfim, quarto confortável, bom atendimento, bom café da manhã. Excelente opção para quem quiser turistar por Paris
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2019
Resposta de GHDC Team em 29 de mar. de 2019
Muito Obrigados !

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Quarto sem janela externa!
Localizacao muito boa, perto de pontos turísticos e lojas. Limpeza ( roupas de cama e banho) adequada. staff com bom atendimento. Pontos negativos : Quarto inicialmente alocado, sem janela, havia uma janela interna com vista para um vão interno! demasiadamente pequeno, escuro e sem ventilação mínima necessária . Após reclamação fomos para um quarto com janela, mas para apenas 2 hóspedes, sendo que foi pago para 3 ( sem disponibilidade!). Elevador muito ruim e corredores demasiadamente estreitos. As informações do site não refletem a realidade. Perante esta situação horrível, não há suporte do Hotéis.com, o que me faz não mais utilizar este meio de compra de estadias. Decepcionante pois é impossível alguém conseguir pernoitar neste tipo de quarto!
Hospedou-se por 6 diárias em fev. de 2019
Resposta de GHDC Team em 15 de mar. de 2019
Dear Guest, Thanks fo ryour feedback. All the information regarding our triple rooms are indicated in our official website and also in the pages of our partners. As weel the history of our building is described everywhere online. We did the best to provide you with entire satisfaction and that's important for us. Please make sure the style of hotel booked for you on your next visit to Paris corresponds wisth your wishes and preferences, this is a very old area, and it is a personal wish of our owner to keep this building historical architecture. Best wishes,

10/10 - Excelente

JOSE LUIZ, São Paulo, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Escolha perfeita
Foi muito boa e a localização do hotel é perfeita . Todos os atendentes foram muito gentis. Utilizei o transfer do hotel na chegada em Orly e saída e o serviço foi pontual e perfeito
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2019
Resposta de Olga em 3 de fev. de 2019
Dear Jose, We thank you very much for your nice feedback. We will be happy to welcome you next time in our hotel. Best regards, team of Grand Hotel Dechampaigne

10/10 - Excelente

Flavia Cruz

Atendimento ótimo.. café da manhã muito bom .. quarto limpo .. volto sempre
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2018
Resposta de GHDC Team em 11 de dez. de 2018
Thanks!

6/10 - Ok

RO, Brazil

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice location but room infrastructure not good.
Hotel is located close to Marais pubs and restaurants and easy to visit Notredame/Louvre/Dorsay area. In spit of very good reception and attention from reception team the internet at room was not running being necessary to go to the reception use internet. The conditioning air was not working properly and we have to open the window during the entire night.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2018

8/10 - Boa

jose

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Localização.
O Hotel é muito bem localizado. Café da manhã bom e o Staff muito receptivo. Porém a internet é muito ruim e não funcionava direito no quarto. O quarto é pequeno, assim como o elevador.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2018
Resposta de GHD Team em 1 de nov. de 2018
Obrigados!

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Excelente hospedagem no coração de Paris
O hotel é muito bem localizado, próximo aos principais pontos turísticos, numa rua de pedestres, silenciosa. Escolhemos um quarto com varanda (vista de outros telhados de prédios, bem agradável) e banheira, que nos acomodou muito bem. Muito limpo e com mobiliário antigo, interessante. Atendimento excelente, guardaram nossas malas após o check in, para o vôo à noite.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2018
Resposta de GHDC Team em 25 de set. de 2018
Thanks for your kind feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you again! Warm regards from Paris

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Resposta de Raquel Fernandez em 28 de fev. de 2018
Thank you !

10/10 - Excelente

Debora

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
ótima opção de hotel
Um hotel muito confortável, recepção muito simpática e hospitaleira.
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2017
Thank you so much for your review and notation ! Please receive all our very best regards ! GHDC Team

8/10 - Boa

Jose Carlos, Jacareí Brasil

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hotel bem localizado
Hotel bem localizado, no centro de Paris e perto da estação Chatelet do metrô e perto da Rua Rivoli. O hotel é agradável, as instalações são boas, bom café da manhã (pago a parte, mas vale a pena).
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2017
Resposta de GHDCH Team em 7 de dez. de 2017
Dear Guest, Thank you so much for your kind feedback, we are so pleased you enjoyed your experience with Hôtel Dechampaigne! We hope we will have the pleasure to welcome you again soon. Warm Regards;

10/10 - Excelente

jose

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom!!!
O forte do hotel é a localização. Pertíssimo do metrô e com muitas opções perto p comer. Ótimo atendimento do check in ao check out! Recomendo !!!
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2017

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Custo beneficio
Custo benefício

10/10 - Excelente

Ana, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente hotel, recomendo!
Hotel muito bom, ótima localização, funcionários cordiais e muito disponíveis para dar informações. O prédio do hotel tem quase 500 anos, é antigo e tem estilo antigo, o que achamos muito iinteressante quarto bem pequeno, mas banheiro enorme limpeza em ambos muito boa. Enorme atenção com o cliente, disponibilizaram toalhas, roupão e chinelos. Hotel tem decoração romântica, lembrando a Paris de antigamente, dos filmes.

8/10 - Boa

SANTIAGO A, CURITIBA

Ótimo hotel para turistas para fazer tudo a pé
Ótima em todos os aspectos. Hotel muito bem situado, charmoso, quartos, corredores e elevador minúsculos, mas isso não foi problema. Rua silenciosa e pegando quarto para os fundos o silencio é total.

10/10 - Excelente

Alexandre, Porto Alegre - Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom!!
Ótimo hotel. Pessoal muito simpático e atencioso. Café da manhã muito bom. Próximo aos pontos turísticos e transporte coletivo.

8/10 - Boa

Irene, Ashland

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Our room wasn’t as pretty as the pictures, but it was okay. We had a room with 3 single beds for 3 people, it was small, but enough, we didn’t really spend that much time there. The location makes it all worth it. Louvre and Notre Dame are within walking distance, and the metro station Chatelet is right around the corner, and it’s like a hub to many metro lines, you can literally go anywhere from there. The breakfast was good and convenient. 15 euro seemed a lot at first, but when we tried eating somewhere else it was even more.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

karina

Muy amables
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Brenda

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We had so sit and wait for two hours past check in time for the room to be ready. They kept telling us it would be ready in 15 more minutes. The carpet in the lobby needed to be vacuumed. The stairs were so filthy and stained I was shocked. They clearly had not been vacuumed in a long time. But the worst part was our room. There was black mold on the ceiling and around the vent in the bathroom. The room reeked of vinegar. There was fabric wallpaper on the walls. There were little dark spots all over the wall around the headboard that looked like mold. We opened the windows to air out the room. Outside of one window is a small landing full of cigarette butts. Out of the other there was a rod that is a pigeon perch. There was an inch of bird crap there. I was afraid to leave that window open. There were many dark stains on the walls, like splattered coffee in several areas. The beds have mattresses and two mattress toppers stacked on top of the mattresses. The hotel is in a narrow back alley. The neighborhood did not feel safe. After taking many photos and calling the company we booked through, we checked out and fled to a clean hotel in a safe area.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Pablo, Clermont

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 8 de mai. de 2024
Thank you very much for your comment. I hope we will see you again

8/10 - Boa

Christine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 8 de mai. de 2024
Merci pour cette belle note. Au plaisir de vous accueillir bientôt

8/10 - Boa

William Paul

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice night stay here. The location is great. Right in the center of everything with easy access to the metro. The people at the desk were all nice and helpful and the room was comfortable. Would stay again.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 8 de mai. de 2024
Dear William Paul,Thank you very much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant night stay with us and that you found our location convenient. It's great to know that you enjoyed the comfort of your room and that our staff provided you with friendly and helpful service.We truly appreciate your kind words and your recommendation. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to our area.Warm regards,

4/10 - Insatisfatória

YUKI, Taitoku

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
スーペリアルームにしましたが、雨漏りが凄かったです。また、暖房器具も壊れていました。軽い雨漏りは目を瞑りましたが、スコールのような雨が降った後は床までびしょ濡れで部屋を変えてもらえました。(その部屋は暖房も壊れていませんでした) 立地はとても良かっただけに残念です。
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Emilie em 8 de mai. de 2024
Dear valued customer,We sincerely apologize for the inconvenience caused by the inclement weather during your stay. We are pleased to inform you that we have since resolved the issue with the leaking and malfunctioning heating equipment. While we understand the frustration of experiencing such challenges, we appreciate your understanding and patience.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we regret that your experience did not meet your expectations. We are committed to providing exceptional service and ensuring that future visits are more enjoyable.Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay.Warm regards,

2/10 - Terrível

Muriel

Viagem com a família
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel wasn't what I thought Old and dirty, decrepit and we got an 'upgrade' room...I wonder what an other room looks like. I took some pictures : Stained carpet, cracks in the walls, moldy bathroom ceiling and so on. Really not happy at all
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 17 de abr. de 2024
Dear Muriel,I'm sorry to hear that your experience at the hotel didn't meet your expectations. We understand your disappointment with the current condition of our facilities. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience you encountered.We want to inform you that we are fully aware of the issues you experienced and are currently planning a complete renovation of the hotel. We intend to begin the renovations by the end of the year to ensure that our facilities meet the highest standards of quality and comfort for our valued guests.We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back once the renovations are complete so you can experience our hotel in its new splendor. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to contact us directly.

6/10 - Ok

Vadik

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Average but convinient
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 21 de abr. de 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel convenient for your needs.We're always striving to improve, so we'd love to hear more about your experience and how we can make it better. Your insights are valuable to us in ensuring that we meet and exceed the expectations of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience in the future.Warm regards,

6/10 - Ok

Charles, Brossard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Spent a week at the hotel. What I liked: location - walkable to many major attractions in Paris Centre. 30 seconds from the metro Chatelet. The room was charming. I liked the toile on the wall and the exposed wooden beams. The room was exceedingly clean and housekeeping tidied every day and changed the pillow linens. The breakfast was copious though I grew tired of the same offering after a week. Finally the staff was very friendly and helpful. The weak points: the room that I had is in need of some TLC. While clean , it was run down and shabby and could benefit from a ‘cure’. Despite being on a very small side street, it was very noisy. It seemed to have garbage removal every single day along with other service trucks throughout the week. The construction work on the building next door starts early and lasts all day. Glad we were out and about most of the day to miss it. You can often hear people talking or listening to the television in neighbouring rooms. Finally, the room does not have individualized climate control. Throughout most of the time we were there the heat was on. Some nights we had to sleep with the window open as it reached 25C. Would I stay there again? Yes. It is good value. It is a great location. The neighbourhood appears quite safe and in proximity to services, and sites of interest. It is a three-star hotel after all and not the Ritz. If you are expecting five-star accommodation, look elsewhere. Thank you for the visit!
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 17 de abr. de 2024
Dear Charles,Thank you for sharing your detailed feedback with us regarding your recent stay. We're thrilled to hear that you enjoyed our convenient location, charming room decor, cleanliness, hearty breakfast, and the friendliness of our staff.Regarding the weak points you mentioned, we apologize for any inconvenience caused by the noise and the lack of individualized climate control in your room. We want to clarify that each room is indeed equipped with individual climate control, but during the winter months, we typically switch off the air conditioning for ecological reasons. We understand that this might have affected your comfort during your stay, and we appreciate your understanding.We're delighted to know that despite these issues, you would choose to stay with us again due to the value and convenience of our location. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us!

6/10 - Ok

kumiko

Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
建物が古く、クラシカルな部屋は1人での滞在には少し怖かった。鍵も昔ながらの鍵で、開閉が大変だった。水回りは新しくなっていて、問題なかった。
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de GHDC Team em 17 de abr. de 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for any discomfort you experienced due to the age and classical style of the room during your solo stay. We understand that the traditional style key might have been challenging to use, and we apologize for any inconvenience caused.We're glad to hear that you found the bathroom facilities to be satisfactory and without any issues.Your comments are invaluable to us, and we are committed to making improvements based on your feedback. We're excited to inform you that we have plans for a complete renovation of the entire building by the end of the year.After the renovation, we believe you'll find a more comfortable and modern ambiance to enhance your future stays with us. We're looking forward to welcoming you back and providing you with an improved experience. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

10/10 - Excelente

Miguel N

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was a very good experience
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Emilie em 3 de abr. de 2024
Dear Miguel,Thank you so much for your excellent rating. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and your positive feedback serves as great encouragement to our entire team.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Please don't hesitate to reach out if you need anything during your next visit.See you soon!Warm regards,

10/10 - Excelente

Dana, Oregon

Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de GHDC Team em 21 de abr. de 2024
Merci pour cette magnifique note

6/10 - Ok

Linda

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de GHDC Team em 3 de abr. de 2024
Nous vous remercions pour la note que vous avez attribuée à notre hôtel. Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir plus d'informations concernant votre expérience afin que nous puissions mieux comprendre vos impressions ? Votre avis est précieux pour nous et nous permet d'améliorer constamment nos services.

8/10 - Boa

KAZUHIKO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de GHDC Team em 3 de abr. de 2024
Toute l'équipe vous remercie pour cette belle note.

8/10 - Boa

Jessica

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A little dirty in the bathroom with black stuff all over bathroom ceeling. Walls are a bit thin so can hear others. But honestly overall pretty good and would go back
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Emilie em 3 de abr. de 2024
Dear Jessica,Thank you sincerely for sharing your experience following your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us, and we are delighted to hear that despite a few minor issues, you overall enjoyed your stay.We want to assure you that your comments regarding the condition of the bathroom and the thin walls have been forwarded to our technical team. We take these concerns very seriously, and corrective measures will be taken to ensure a more pleasant experience for our guests.Furthermore, we are excited to announce that we have planned a complete renovation of the hotel by the end of the year. This initiative aims to significantly enhance the facilities and comfort for our guests.We appreciate your constructive feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel once the renovations are complete. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to contact us.Warm regards,

10/10 - Excelente

Rachel

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
A good place to stay in paris
Great location, friendly service, comfortable stay. The only issue was that there was construction happening outside my room, but this isn't something the hotel cal control.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Nenad em 12 de mar. de 2024
Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you found our location convenient, enjoyed our friendly service, and had a comfortable stay overall.We apologize for any inconvenience caused by the construction outside your room. While this is something beyond our control, we appreciate your understanding and patience.We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,

10/10 - Excelente

kim

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Ghdc team em 3 de abr. de 2024
Merci infiniment pour votre excellente note ! A bientôt

6/10 - Ok

Christophe

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de GHDC Team em 3 de abr. de 2024
Merci pour votre bonne note ! Nous sommes ravis que votre séjour vous ait satisfait.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Disappointed
The staff was pleasant however the bed was terrible. The location was nearby to the Marai and museums etc. like many old city’s the rooms are small and I’m ok with this. However the shower was a cruise ship sized shower and the only way to cool the room was to sleep with the window open which is not ideal in the city.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Olivier

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Makoto

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
RERのシャトレ駅からも階段無しでも来れます。地下鉄も出入り口を選ぶと各地下鉄線にも乗り易く便利です。 ほぼ街の中心部に有るので、何処に行くにも便利なホテルで周辺にも美味しいレストランも有り、また次回もこのホテルに宿泊したいと思います。
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Baouche

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Emilie em 23 de jan. de 2024
Dear customer,Thank you for sharing your feedback on your recent stay with us. We're sorry to learn that your experience did not meet your expectations.In order to better understand the specific points that led to your rating, could you please provide more details on the aspects that contributed to your disappointment?We hope to have the opportunity to rectify the situation and regain your trust on your next visit.Best regards,

8/10 - Boa

Hugo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
As good as it gets for a 3 star hotel in Paris. Well-located, but a bit noisy because of proximity of Rue de Rivoli. Room had a fridge and a safe, which is unusual for a 3-star hotel. Staff very nice.
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Emilie em 23 de jan. de 2024
Dear Hugo,Thank you for sharing your positive experience with us. We're pleased to hear that you found our hotel as good as it gets for a 3-star establishment in Paris.It's great that our well-located position and the inclusion of amenities such as a fridge and a safe in the room contributed to your overall satisfaction. We appreciate your understanding regarding the noise proximity to Rue de Rivoli.Our staff takes pride in providing excellent service, and we're delighted that you found them very nice.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit to Paris.Best regards,

8/10 - Boa

david, La Garenne Colombes

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

kimberly

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Close to the Louvre!
Loved this old hotel. It was built in the 1500’s! It is in the perfect location! Close to the Seine River, The Louvre and the Norte Dame Cathedral. The staff is very helpful and accommodating. If you’re looking for perfectly modern, you’re in the wrong place but if you want charming (some things a little outdated) at a decent rate, this is your place!
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Emilie em 23 de jan. de 2024
Dear Kimberly,Thank you for sharing your wonderful experience at our historic hotel. We're thrilled to hear that you loved the charm of our establishment, with its rich history dating back to 1562. It's heartening to know that our central location near the Seine River, The Louvre, and Notre Dame Cathedral contributed to the overall appeal of your stay.We appreciate your kind words about our helpful and accommodating staff. While we embrace our historic charm, we understand that some aspects may be considered a little outdated. Please be assured that we continuously strive to maintain a balance between preserving our heritage and providing modern comforts to our guests.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another charming experience.Best regards,

8/10 - Boa

Greg

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
The beds were comfy, breakfast tasty and there was plenty of it, our bedroom was a good size and only a short walk to restaurants and a metro station. The room had a musty smell and in places it was dusty. We enjoyed our stay
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Emilie em 23 de jan. de 2024
Dear Greg,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found the beds comfy, enjoyed the tasty breakfast, and appreciated the good size of your bedroom. It's great to know that our location close to restaurants and a metro station added to the convenience of your stay.We apologize for any inconvenience caused by the musty smell and dust in some areas of the room. Your comments are valuable, and we'll make sure to address these concerns to enhance our guests' experience.We're delighted that overall, you enjoyed your stay with us. We look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable experience.Thank you for choosing our hotel.Best regards,

6/10 - Ok

Diksha

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Breakfast was extremely weak. Our room was very run down room. Toilets were not cleaned the 2nd day of our stay. Staff was good. Rooms in the pic and actual room were very different.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Emilie em 23 de jan. de 2024
Dear Diksha,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your positive comments about our staff.We apologize for any inconvenience you experienced with the breakfast and the condition of your room. It's important to note that each of our rooms is unique, and the actual room may differ from the photos provided. We value your understanding in this matter and will make sure to review our presentation to set clearer expectations for future guests.Regarding the cleanliness issue, we sincerely apologize for any oversight, and we'll address this with our housekeeping team to ensure improvements moving forward.We appreciate your feedback, and we hope to have the opportunity to better meet your expectations on your next visit.Thank you for choosing our hotel.Best regards,

10/10 - Excelente

Erika

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great service
Wonderful service. Good condition for price and great location. Would recommend!
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Emilie em 2 de jan. de 2024
Dear Erika,Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you received wonderful service, found the condition of the hotel suitable for the price, and enjoyed our great location. Your recommendation means a lot to us.We would be honored to welcome you back if your future travels bring you to our area.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you again.Best regards,