4 piscinas externas, espreguiçadeiras

Avaliações de BE Grand Resort Bohol

4 out of 5
BE Grand Resort Bohol
Panglao, Panglao, Bohol

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 154 de 325 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 110 de 325 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 29 de 325 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 14 de 325 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 18 de 325 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

9,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

sonia, Maryport

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We were upgraded to a villa after a 2 day booking in deluxe room and then the oceana suite, which we never actually got to see after being upgraded to a villa. We'd had a couple of maintenance issues with a plug socket and then a leaking lavatory in our first room. The villa that we were upgraded to, was lovely, it was great to be able to step just outside into the private lagoon area. The kitchenette is tiny, consists of fridge, kettle and coffee machine with sink, but useful, though the addition of glasses as well as cups would be good, to consume the drinks from fridge, which is repleinshed daily at no cost, with coke, as sprite etc, though coke zero not an option, which I'd disappointing. The staff here are lovely, with a big shout out to the young guy who drove the shuttle, as always smiling. FREE use if kayaks, was great, so many orange and blue starfish to see. The last free shuttle finished back to resort at 20:30 from alona beach area, but it's easily walkable back to resort, we did this most nights. Breakfast had very good selection, though I often found the cappuccino lukewarm and not strong enough, do would order a double espresso to add. Loved going down to the beach steps each evening to see crabs and starfish. Great place, would highly recommended.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

hyeun seong

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023

6/10 - Ok

WANSUN

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade

10/10 - Excelente

Theresa

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff was professional and amazing! The views and atmosphere was amazing. Beautiful tropical plants placed all over the resort. Our Butler, Neil went above and beyond our expectations! A must visit
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Chris

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

10/10 - Excelente

RODERIC, TORONTO

10/10 - Excelente

Hwang

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
very friendly staff. clean and fun accomodation!
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2022

8/10 - Boa

Tessie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2022

10/10 - Excelente

alan

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This was the best hotel experience I’ve ever had. From the moment they picked me up at the airport to the moment they drop me off I was treated like a king. The accommodations were fantastic I chose the Villa and it was beyond my expectations. The food at the monkey bar was excellent as well. Our villa host Keith was amazing. She made us feel warm and welcomed and helped us with anything we needed. The hotel was just minutes away from Alona beach. The best part is that it wasn’t so crazy like the beach but it was very secluded and quiet. Our room was a two-story Villa with 2 bedrooms. It had a private pool right off of the patio. The property was immaculate and pride showed everybody who worked there. If you were going to stay in Bohol, this is the only place you should consider.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2022

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Serviço e funcionários
hyped but failed our expectations
poor mobile signal non-existent wifi low food availability
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022

10/10 - Excelente

william

Hospedou-se por 6 diárias em ago. de 2022

10/10 - Excelente

REDD JAY

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
5 stars! You need to get here!
BE GRAND is an awesome resort. Staff is super friendly, room service is great. Our room is was the Oceana suite. The layout of the room was cool. You see the ocean once you walk in. Master room was big with a balcony and the bed was super comfy. Bathroom has windows seperating the toilet from the sinks and walk in shower. The closets are in the hallway with sliding doors that separate the room. Another balcony in the living area as well. The pools were nice overlooking the ocean especially the pools that surround the villas were pretty awesome as well. Breakfast was great, its not a huge buffet but its enough to get your day started. They also have paddle boarding and kayaking as well. Everything was great about this place especially the staff, super friendly! I would recommend this resort to everyone. The only thing that i didn't catch was the tax. The pricing for the rooms were good but pay attention to the tax. But yet again it was worth it.
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2022

10/10 - Excelente

David

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hi everything was fine ok but the water and bathroom water smells, we will be back soon and hope the sewer drain will be clean and smell better will be back soon thank you:) the intire stuff was wonderful!
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2022

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Besøg under corona tider
Grundet corona var der ca. kun 20 gæster på hotellet og af den grund var mange ting på hotellet lukket og ikke tilgængelige, fx morgenmads buffet og rooftop bar. Desuden fik vi ved check in ikke det bestilte værelse. Vi kontaktede Hotels som håndterede klagen fint. Rigtig lækkert hotel generelt med meget høfligt og hjælpsomt personale.
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2020

8/10 - Boa

E, Manila

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved that it is being cleaned everyday, the staff were very friendly and looks after you. love the pool and game room.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful view, good food, exeptional service, nice and quiet. Nice rooms and facilities. We loved our stay at BE Grand, and will absolutely recommend.
Hospedou-se por 6 diárias em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was so great from the FD to the bartenders. I’m amazed at the quality of this resort!
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Tomy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2019

8/10 - Boa

Guestjanuary, California

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Like the room with ocean view but palm trees block the view.there is enough pool. Breakfast included is a good feature.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020

6/10 - Ok

Hsaio Ting

Viagem com a família
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
不再住這 爛評等飯店, 又貴死人
Check-in 搞1個小時, 換三個服務生 check-in, 流程凌 亂無章,離市區遠不方便, 人員難聯繫。。
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020

8/10 - Boa

Lee

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
평가가 다양해서 걱정했는데 가격대비 괜찮았음. 시설,청결 양호하고 바다풀장에서 카약, 스노쿨 할수 있음. 알로나비치까지 셔틀 자주 있어 편함, 조식은 별로 임.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020

8/10 - Boa

Phil, England UK

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Me and my girlfriend Enjoyed our stay very much, excelent facilities very clean and tidy. The staff was very friendly and helpful, the breakfast buffet was excelent. We would definatly stay again and we would recommend BE Grand. We only had one little problem when we had a very long wait for a pizza in the restaurante on our 2nd night there. Thank you BE Grand for a warm welcome to Bohol. Regards Phil and Angie.
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2019

10/10 - Excelente

Kuan ju

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I love the staffs ... they are great! The facility too is top notch!
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020

8/10 - Boa

Mac, UK

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stayed for 5 nights at this resort. Leading up to the stay I emailed them 4 times to confirm my booking with no reply. Arrived at the resort with no issues except that I was expecting to pay a 2000 php deposit only to be told it was 20,000 php deposit. Having said that the resort was very clean with good facilities, the rooms were excellent and we enjoyed our stay. They only thing I would suggest is maybe a few evenings some form of live entertainment could be put on to entertain the guests
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2020

2/10 - Terrível

P

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Don’t go!!!
There is not a single thing I can say was good. The rate was super high, but AC wasn’t working, there was no hot water, rooms were full of pests, towels were dirty. If the staff speaks English they lie, but most don’t speak English. It’s far from the Alona beach ( there is no connection via beach). Food was quite unpleasing as well and if something wasn’t finished one day you could expect it to be reheated the next day. Waiting time for coffe was ca 30-40 min...
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My kids and 1 enjoyed our stay, the food was really really great the staff are friendly and very helpful. Housekeeping needs improvement tho.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
이전 보홀 여행에 방문했던 s리조트와는 너무 차이가 큼. 프라이빗 비치라고는 하지만 수영하거나 들어갈 수 없는 바다임. 바다를 누릴 수 없음. 수영장 선베드에 있을 때 직원들이 계속해서 음료를 주문할지를 물음. 호객 느낌이 너무 듬. 객실 침구에서 습한 냄새가 너무 심함. 호텔 침구에서 상상할 수 없는 일 같음. 룸 청소 후 휴지나 타월 등을 잘 비치해주지 않음. 가져다 달라고 요구하면 깜깜 무소식. 직접 받으러 가기도 함. 체크 아웃 전날 항구로 가는 차를 미리 예약(무료아님) 했는데 약속시간보다 삼십분 정도 늦게 도착. 보홀 숙박은 s리조트 만이 답인 것 같음.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
사진에 있는 모든 수영장을 이용할수 있는줄 알았으나 메인 수영장만 이용가능 나머지는 빌라손님만 이용가능한 수영장이였음 ㅠㅠ 그래도 메인수영장이 넓고 140cm 초등남아가 놀기에 딱 좋은 깊이에, 그 깊이 또한 일정해서 안전하게 수영하고 놀기엔 좋았음. 룸은 전반적으로 깨끗하고 조식 괜찮음. 성수기임에도 비슷한 수준의 타 호텔보다는 저렴한 편이라 전반적으로 만족스러움.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019

10/10 - Excelente

jinkyung

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
great hotel
I Stayed in Hennan hotel 3 nights and BE GRand Resort 3 nights. but I would defenitely stay in this hotel if i ever go to Bohol again. This hotel is 5 min far away from Alona beach by tricycle. But this hotel provide small bus so that it didnt cost anything to get there. However, there were alot of people want to take this hotel transportation, so you should go hurry and stand a line. This hotel also provide kayak, and this is the only hotel rent this kayak for free in Bohol. You could also watch movies outside in front of the beach at night. that was my favorite part about this hotel. Other hotels near Alona beach are little bit expose to noise. but you will defenitely feel safe and traquil moment while you stay here. I didnt even wanna go Alona beach becuz this hotel provide everything including clean private beach. Also this hotel finish room cleaning service while you are having breakfast in the morning. when you came back from breakfast, everything has done. this was the wonderful thing ive never experienced. However they need to consider more of cleaning shower head. you also need to be careful about the water when you take a shower and Turn all the taps on until the red water gives out.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2019

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
5-star hotel operating like a 2-star hotel
Supposedly a 5-star hotel but operating like a 2-star hotel. Some of the incidences and things as examples: 1. Upon check-in, I find on bedsheet some insects crawling. There were a few and it turns out flying ants were hatching eggs. I requested a room change but the hotel said that there's no room available and will change bedsheets. Bedsheets were changed but they have stains and don't look clean. When I try to sleep and lift blanket, there are hairs in clean bedsheets. 2. The hotel didnt change the room the next day and didn't check on the room conditions either. 3. The hotel insists that gala dinner which is mandatory and almost USD 90 per person is not yet paid. I shows hotels.com booking confirmation with small prints that the room rate includes the gala dinner yet the hotel says that they need to check. Next day, I go back to the hotel reception and nothing has been done on their side to check. Hence I ended up spending another 30 minutes at the reception for them to confirm that the room rate indeed already included the dinner. This would have costed me USD 180 if i didnt catch the small prints!! 4. They only provide bath towels and not hand towels. Never seen a 5-star hotel which only has bath towels and wash clothes. 5. They don't provide facial tissue box and their toilet paper is probably the lowest quality. Overall, their facilities per se may resemble 5-star hotel but they don't operate nothing like 5-star hotel.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2019

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Service was generally poor all round. Resort is not what you would expect of a 5 star establishment.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019

10/10 - Excelente

SZU YU

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
very quiet place ~ good for relax
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2019

10/10 - Excelente

Michael, Tampa, FL, USA/ Pyeongtaek, ROK

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A great place to stay. Resort has nice spacious modern rooms, many pools, restaurants, personal beach, and dock. Convenient to other restaurants, stores, and Alona beach. (BE has a beach shuttle) The staff are awesome, very kind and friendly.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2019

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
고급지고 좋았습니다 방에 세면대 물막이가 고장나서 그거하나 아쉬웟네요 가격대비 좋았습니다
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2019

2/10 - Terrível

INOK

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
뭔가 부족한....
어른 2, 초등 1 예약했었는데, 예약 시 분명 3인 조식포함이었는데 호텔에서는 어른2 포함이라고 우겨서 체크아웃 시 초등1 조식 4박 결제했네요... 전반적인 시설은 있을건 다있는데, 뭔가 50% 부족한 느낌. 저희는 리조트에만 있었는데 4일 중 2일은 정전이 되어 전기가 왔다 갔다.. 하고 발전기 가동 소리에 시끌.....
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019

8/10 - Boa

Chia Tang

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
環境很棒很乾淨 服務人員態度很好 有自己的沙灘 有接駁車到Alona海灘 算是前幾名的高級度假村 小小缺點 常常打服務電話幾次才會出現 在餐廳吃飯有蒼蠅很多 而且不好吃又貴 建議到外面餐廳吃
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Dear Chia, Thank you very much for sharing a review during your most recent holiday at BE Grand Resort! We are ecstatic to read that you enjoyed the facilities and amenities and found the location to your liking. One of our key priorities is to provide the most courteous and friendliest services and we are glad to have met that with you! It was such a pleasure having you with us and we hope to keep welcoming you back soon. Yours truly, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
We are truly sorry to read that we fell short on your expectations of us. We want nothing more than to make sure we do better but, before we can, we would truly appreciate hearing the details about what we could have done to make your stay with us 5-star rated. At your most convenient time, I'll be incredibly grateful if you can spare a few minutes to let me know your thoughts at pearl-lorraine.yang@beresorts.com. Thank you very much and I hope to hear from you soon. Yours truly, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Fantastic hotel and facilities, brilliantly priced. A 15 min walk into town which is perfect. Breakfast fantastic.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Thank you so much for such a humbling review during your stay with us! We are ecstatic to read that you enjoyed all the amenities and facilities offered at the resort and we hope you also found time to visit the must-see sites in our little island of Bohol. It was such a pleasure having you and we hope to see you again soon. Sincerely yours, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Food & ambiance, have a lot of amenities. Transport provided.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Wow Thank you so much for giving us a perfect rating! The pleasure was all ours in having you and we hope to keep welcoming you back! Sincerely, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
For an expensive 5 star hotel this isn't up to standard. It looks great & has a pleasant atmosphere but service
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Pearl em 21 de dez. de 2019
I am truly sorry for the experience you had with us. Please know that we want nothing more than to make sure that our guests have a memorable and positive holiday with us. We would truly appreciate hearing more about how we could have made your stay better. At your most convenient time, please feel free to send us a message on here so we can evaluate and do better. Sincerely yours, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

10/10 - Excelente

SHAO CHUN

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
完美
一切都很美好,唯一缺點就離鬧區遠了點 要先買好想想吃的再回飯店避免跑來跑去 可搭嘟嘟車前往阿羅那海灘價錢為100披索 亦可步行約15分鐘,只是晚上走回飯店的路 會很暗車子又來來去去,建議攜帶手電筒。
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Dear Shao Chun, Thank you very much for writing a review during your most recent stay. We are happy to read that you found the resort to your liking and we hope that you enjoyed the amenities and facilities offered at the resort. It was such a treat having you and we hope to keep welcoming you back soon! Sincerely yours, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Thanks so much for leaving us a humbling rating! Your feedback means the world to us and thank you for taking the time in sending us one! Happy holidays! Sincerely yours, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

8/10 - Boa

AIYAN

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Dear Aiyan, Thank you so much for leaving us a rating! It was such a pleasure having you and we hope to welcome you again soon! Sincerely yours, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

8/10 - Boa

Mike

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
I have never stayed at a hotel before where the staff were so friendly and accommodating. It made up for the few power outages. Even they weren’t too inconvenient because the back up generator came on fairly quickly.
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Dear Mike, Thank you very much for sharing a review during your most recent holiday with us. One of our key priorities is to provide the most welcoming and courteous services and we are truly humbled that we met that with you. Thank you very much for your patience and understanding. It was truly a pleasure having you and we hope to keep welcoming you back soon. Sincerely, Pearl Lorraine Yang Resort Manager

10/10 - Excelente

YS, Malaysia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
A memorable stay, with several blackout and water supply interruption, and not to forget the flushing system. Which I am fully understand on the resource capacity at Bohol, but I am impressed the staff can react well, althought seeing few tourist having the frustration on these issue. Keep going on your work passion, and I am sure to come back if there is the chance, 5 star on the overall.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Pearl em 20 de dez. de 2019
Dear YS, This is truly one of the kindest and most compassionate review I have ever come across. Thank you so much for your patience and understanding during the province-wide power and water interruption in November. Please know that our engineering team has assessed and evaluated the issues to ensure that we can do better should this recur. Thank you so much for commending our team associates who are always on-hand to ensure that you feel right at home and are well-taken care of. They join me in sharing our deepest gratitude for your kind compliments. It was such a pleasure having you with us. We sincerely hope we get to welcome you back on your next visit. Yours truly, Pearl Lorraine Yang Resort Manager