Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 369 de 1000 avaliações" "
10 - Excelente
369
Nota 8 - Boa. 406 de 1000 avaliações" "
8 - Boa
406
Nota 6 - Ok. 138 de 1000 avaliações" "
6 - Ok
138
Nota 4 - Insatisfatória. 56 de 1000 avaliações" "
4 - Insatisfatória
56
Nota 2 - Terrível. 31 de 1000 avaliações" "
2 - Terrível
31
8,4/10
Limpeza
8,4/10
Serviço e funcionários
8,0/10
Comodidades
8,0/10
Condições e instalações da propriedade
8,4/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Viajante verificado
22 de out. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viajante verificado
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2019
10/10 - Excelente
Midori
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Midori
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
yasumitsu, KITAKYUSYUUCITY
Viagem com a família
11 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
とにかく便利でした、ゆいレール、那覇バスセンターまですぐの場所、国際通りも近くでした。
yasumitsu
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
4/10 - Insatisfatória
Tsuyoshi
18 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very nice hotel located right in the center of Naha. Conveniently located off the main road, walkable distance to a variety of restaurants and the metro station. Parking was a bit difficult to find at first, but after that everything was very smooth.
Shayla
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
10/10 - Excelente
CHIH JUNG
Viagem a dois
15 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
接客も丁寧でとてもよかった。また利用したいです
Masaki
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
8/10 - Boa
??
Viagem a dois
9 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
駐車場が少しめんどくさいかも
??
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
10/10 - Excelente
Brian
Viagem de negócios
22 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff
Brian
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 28 de fev. de 2024
Dear Brian,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.It is always a great pleasure to receive such positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.
8/10 - Boa
osamu
Viagem com família e crianças pequenas
16 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
国際通りからも近く凄く便利でした。
osamu
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 28 de fev. de 2024
Great location right next to the monorail and 10 mins to Naha airport and close enough to the shopping belt. However that was kinda the only redeeming quality. Service staff experience was expected for the tier of hotel it’s advertised as. We had 2 rooms and one didn’t have any water or amenities like toothbrush provided. Rooms are dated and to be honest quite dusty. They don’t seem to dust anything that’s covered. Sound proofing isn’t great so light sleepers be aware. I had difficulty falling asleep with the road noise(sirens/motor racing noises).
Jiaqi
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 28 de fev. de 2024
Dear Jiaqi,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.Please accept my most sincere apologies for the disappointment you have expressed, and your recent stay has not to your satisfaction.We hope you will give us the opportunity to impress you on a return visit. Look forward to welcoming you back to Double Tree by Hilton Naha.
2/10 - Terrível
Tetsuyasu
Viagem a dois
28 de jan. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location. Everything was fine except every single day the breakfast options arev the EXACT same which would get annoying if you're staying >3 days, also the room cleaning was subpar. They didn't replace towels, didn't change dirty cups and they didn't refill the shower gel.
Tiziana
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 30 de jan. de 2024
Dear Tiziana,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.However, please accept my most sincere apologies for the disappointment you have expressed, and your recent stay has not to your satisfaction.We will continue to work hard to improve our service and look forward to welcoming you back again soon.
10/10 - Excelente
Yutaka
12 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
空港からのアクセスも良く、街にも近く便利だった
Yutaka
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 30 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The front desk staff, in particular Sarina, was awesome. Friendly, knowledgeable and helpful as we checked in and settled into our room.
DAVID
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 30 de jan. de 2024
Dear DAVID、APO,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.I am very proud to hear that our team took good care of you and I can assure you that I will share the good comments with them. For us it is always important to hear what our guests thinks in order for us to improve and we will continue doing so in the future.We certainly look forward to welcoming you back to stay with us on your next visit Okinawa.
10/10 - Excelente
Frank
16 de dez. de 2023
Frank
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de DT Naha em 13 de fev. de 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
8/10 - Boa
veronica
Viagem a dois
9 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
veronica
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de DT Naha em 13 de fev. de 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
6/10 - Ok
Sean
9 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Sean
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de DT Naha em 13 de fev. de 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
10/10 - Excelente
David
Viagem com a família
9 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
David
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de DT Naha em 13 de fev. de 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
10/10 - Excelente
Martina
Viagem em grupo
8 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Martina
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de DT Naha em 13 de fev. de 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff and restaurant had excellent customer service! Very friendly, helpful, and courteous
Margarita
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Double Tree by Hilton Naha em 5 de set. de 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha, and thank you for taking your valuable time and your kinds words.It is our greatest pleasure to know that you have enjoyed your stay, and we are truly happy to see the scores you have given us. We will promise you that we will continuously make our utmost effort to provide the same quality of service you have enjoyed. We value our customer’s opinions about us to serve you in any better way. Should there be anything we can do to make your stay more comfortable and enjoyable, please let us know.Thank you once again, and we look forward to welcoming you again to the DoubleTree by Hilton Naha in the future.Sincerely,
10/10 - Excelente
Hara
31 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
良いですね
ただエレベーターがなかなか来ないのと
建物が少し古いです
Hara
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 19 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel staff are great, from front desk, to restaurant staff, to house keeping.
Really good location, highly recommend!
Yan
Hospedou-se por 6 diárias em ago. de 2023
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 16 de ago. de 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.We appreciate your kind comments and these warm words will certainly encourage all the team members to provide enhanced hospitality.We shall look forward to welcoming you all back again. Thank you for recommending us!
8/10 - Boa
KATSURA
10 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
It situates at a convenient location very close to the monorail station and bus termintal.
Tommy
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2023
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 7 de ago. de 2023
Thank you for staying with us at Double Tree by Hilton Naha.We highly appreciate your comments about our convenient location, which is near the monorail station.We certainly look forward to welcoming you back to stay with us on your next visit Okinawa.
8/10 - Boa
Ming
Viagem com a família
8 de jul. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Ming
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 7 de ago. de 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.It is always a great pleasure to receive such positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.
8/10 - Boa
??
Viagem com família e crianças pequenas
7 de jul. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent
yi chun
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de DoubleTree by Hilton Hotel Naha em 7 de ago. de 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.It is our greatest pleasure to know that you have enjoyed your stay, and we truly appreciate your kindest comments.The team and I look forward to welcoming you back for another memorable stay at our hotel in Okinawa.