Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 79 de 415 avaliações" "
10 - Excelente
79
Nota 8 - Boa. 114 de 415 avaliações" "
8 - Boa
114
Nota 6 - Ok. 96 de 415 avaliações" "
6 - Ok
96
Nota 4 - Insatisfatória. 57 de 415 avaliações" "
4 - Insatisfatória
57
Nota 2 - Terrível. 69 de 415 avaliações" "
2 - Terrível
69
6,8/10
Limpeza
6,8/10
Serviço e funcionários
5,8/10
Comodidades
6,6/10
Condições e instalações da propriedade
5,2/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
2/10 - Terrível
Richard
29 de abr. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I wasn’t expecting much for the price, but I have to admit this place is horrible. I slept for about an hour woke up at 4 AM and left early
Richard
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Nakirah
28 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nakirah
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
8/10 - Boa
Modson
11 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I really liked the business class upgrade. Those suites are nice.
Modson
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
8/10 - Boa
Robert
5 de abr. de 2024
Robert
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
mary
11 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Clean with nice front desk staff!
mary
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
2/10 - Terrível
LaTosha
9 de mar. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This place was nasty needed a good cleaning
LaTosha
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
6/10 - Ok
Cesar
Viagem com a família
2 de jan. de 2024
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Cesar
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
10/10 - Excelente
Jian
30 de dez. de 2023
Jian
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
2/10 - Terrível
Megan C
9 de dez. de 2023
Megan C
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
10/10 - Excelente
Victor
19 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Victor
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
8/10 - Boa
Joseph
16 de nov. de 2023
A good stay
Room was comfortable. Breakfast was very poor nowhere to make a cup of tea or coffee in the evening. I had to go to the local shop a bit noisy then again you’re on the motorway otherwise good stay thank you very much
Joseph
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
2/10 - Terrível
Stephanie
Viagem a dois
14 de nov. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nothing staff was very disrespectful
Dirty I would never stay there ahain
Stephanie
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
6/10 - Ok
Alicia
Viagem de negócios, Viagem em grupo
15 de out. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Floor had crumbs and dirt marks. Clearly hasn’t been swept or mopped, good thing I had a pair of slippers with me. Front desk agent was very helpful and kind, he gets 5 stars.
Alicia
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
2/10 - Terrível
Vilma
15 de out. de 2023
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Vilma
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
2/10 - Terrível
Melvin
Viagem de negócios
21 de set. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Melvin
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
6/10 - Ok
Peter
Viagem a dois
13 de set. de 2023
Okay for one night stay, our flight was cancelled, so it worked out. Room was large and bed was comfortable.
Peter
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
10/10 - Excelente
Jardel
11 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Safe, clean and a nice place to stay
Jardel
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
2/10 - Terrível
Viajante verificado
7 de ago. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The worst overnight stay in the world
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
2/10 - Terrível
Francienne
16 de jul. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Je veux être rembourser. Je n'ai pas pu voyager. Mon vol a été annulé.
Francienne
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
4/10 - Insatisfatória
Adrian
Viagem com a família
6 de jul. de 2023
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Problem with cancellations, they do not return the money, so it was done in time... I paid it in full and when I did not need it, they did not refund me anything, the room was clean, the corridor and areas were dirty with garbage even outside the trash can in the stairwell areas and right at the entrance to the room there was a puddle of water
Adrian
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
2/10 - Terrível
Robert
Viagem com a família
25 de mai. de 2023
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The receptionist was rude, the room was full of smoke, the bedding was questionable.
Robert
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
2/10 - Terrível
Shanice
Viagem de negócios
2 de mai. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Disgusting, unclean. Smoke detector in room 218 broke off/not installed. Bed sheets were stained and dirty. Bed covering had cigarette burns on it. Room smelled like weed. Shower, dirty and ceiling falling apart. No toiletries for use. Just an overall horrible stay for an already horrible travel day.
Shanice
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de General Manager em 4 de mai. de 2023
Dear Shanice,Thank you for staying with us. We want to ensure every guest receives a clean, comfortable room, and we sincerely apologize that on this occasion, we fell short. Please know we will be communicating your comments and concerns with our maintenance and housekeeping teams so we can work to address these issues. We wish you pleasant future travels.
4/10 - Insatisfatória
Jeff
Viagem com a família
1 de mai. de 2023
Pontos negativos: Limpeza e comodidades
I paid for a 2 bed smoking room 30 days in advane for 2 nites got there they said the prior guest stayed over and could not give me the room i paid for
Jeff
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de General Manager em 2 de mai. de 2023
Dear Jeff,We are very sorry that we were unable to provide the room you requested. When this happens, we always do our best to provide comparable accommodations, and hopefully, we were able to do so in your case. Thank you for your feedback.
2/10 - Terrível
Blake
30 de abr. de 2023
Blake
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
2/10 - Terrível
Viajante verificado
6 de abr. de 2023
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Never staying there again won't get my money
Stay was unpleasant flase information there was no micowave to warm my food up
no fridge to keep my drinks cold
Smelled liked smoke no ice machine
Covers was brunt had a whole in it tv kept losing singal
Terrible stay for $206 had nothing but a room very unhappy
Viajante verificado
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de General Manager em 7 de abr. de 2023
This is not what we like to hear. Please forgive us for failing to provide the quality experience you expected and deserved. Our team is committed to guest satisfaction, and your feedback will be used as a learning tool. If there is any chance to welcome you back and change your perceptions, we'd be thankful for it.
6/10 - Ok
Giovette
Viagem de negócios
2 de abr. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Its overpriced, no dining facilities
Giovette
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de General Manager em 4 de abr. de 2023
Dear Giovette,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you may have experienced regarding pricing during your stay. We appreciate your comments and will take them into consideration as we strive to improve our services.
8/10 - Boa
MARINA
23 de fev. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
La habitacion no fumadores con olor a cigarrillo
MARINA
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de General Manager em 24 de fev. de 2023
Dear Marina,We appreciate your feedback, and we're glad much of your stay was pleasant. However, we apologize for any concerns about odor, and we'll look into this further. The next time you're in town, we invite you to stay with us again.
8/10 - Boa
Mohammad Jawad
2 de jan. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
It’s good
Mohammad Jawad
Resposta de General Manager em 5 de jan. de 2023
Dear Mohammad,Thank you for your excellent review and recent stay with us at Super 8 by Wyndham Rahway/Newark. It was a pleasure hosting you, and we would be happy to welcome you back again anytime!
2/10 - Terrível
Stacy
Viagem de negócios
30 de dez. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Worst time. The staff was not accommodating whatsoever.
Stacy
Resposta de General Manager em 31 de dez. de 2022
Dear Stacy,Thank you for commenting on your stay. We're sorry to hear there were issues at our property that prevented you from enjoying your time with us. Please reach out with the specifics of your visit so we can address any issues that need attention. We look forward to hearing from you.
10/10 - Excelente
Tracey
17 de dez. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Loved the facr they offered a smoking room
Tracey
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022
Resposta de General Manager em 18 de dez. de 2022
Dear Tracey,Thank you for choosing our hotel for your recent visit to Rahway. We're glad you enjoyed your time with us and that you were comfortable with our accommodations. Please allow us to host you again at Super 8 by Wyndham Rahway/Newark. Familiar faces are a welcome sight, so come back soon!
2/10 - Terrível
sanjeev
Viagem com a família
24 de out. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
No kleenex, cups, tea bags in room-went to reception-he said none available. No extra towel available at recption. WORST STAY IN MY LIFE
sanjeev
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de General Manager em 25 de out. de 2022
Dear Sanjeev,It is truly disappointing to learn that we failed to provide you with an exceptional experience. We know we are capable of doing better and will work with our team to improve our guest experience. Thank you for sharing your thoughts, and we hope you have safe and pleasant travels.
6/10 - Ok
Ashleigh
21 de out. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Your Standard Motel I Suppose
Ceiling in the bathroom was leaking over the toilet, so had to put a towel over my head. Cigarette smell despite paying for non-smoking room.
Ashleigh
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de General Manager em 24 de out. de 2022
Dear Ashleigh,We welcome all feedback from our valued guests. That said, please know the concerns you have mentioned are important, and we hope you brought this to the attention of our front desk. Your comfort is our top priority, and we would be happy to find accommodations that meet your expectations. Nonetheless, we will have our maintenance team address your concerns. We know we can do better and hope for the chance to prove it.
2/10 - Terrível
Valencia
15 de out. de 2022
Valencia
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
4/10 - Insatisfatória
Dena
9 de out. de 2022
Dena
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
10/10 - Excelente
luis
7 de set. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
luis
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2022
10/10 - Excelente
Henry
Viagem de negócios
20 de ago. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I liked the cost and location.
Henry
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de General Manager em 22 de ago. de 2022
Dear Henry,Thank you for taking a moment to highlight our affordable rates and excellent location. We were honored to host you at Super 8 by Wyndham Rahway/Newark and hope that you will come back to see us for another fantastic trip soon!
10/10 - Excelente
Peter
14 de ago. de 2022
Unfortunately i did not check in had an emergency
Peter
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
2/10 - Terrível
Christina
Viagem com a família
4 de ago. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I will not recommend to no one It was dirty and nasty things broken ect… I would not go back even if it was free
Christina
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
2/10 - Terrível
Christina
Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
4 de ago. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
This hotel was dirty, had bugs and stains on the bed. Things were broken in the room. Outside had a man doing acts of public indecency. I would not recommend.
Christina
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de General Manager em 5 de ago. de 2022
Dear Christina,
The issues you raise are very important to us. Our team takes pride in delivering clean and tidy accommodations, so we'll be refocusing on our attention to detail. We regret the unpleasant experience you encountered outside our property, and we encourage you to contact our front desk so that situations like this can be swiftly addressed. We appreciate your valuable feedback, and we hope to have another chance to exceed your expectations.
10/10 - Excelente
Susan
21 de jun. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Susan
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
4/10 - Insatisfatória
Darshana
Viagem com a família
19 de jun. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
It is not worth compare to hotels near airport. Elevator is not there if you have more luggage and your room at 2nd floor. Locality is also not good. Basic amenities is also missing.
Darshana
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2022
Resposta de General Manager em 21 de jun. de 2022
Dear Darshana,
Thank you for choosing to stay with us. Please know our available amenities are stated online for our guests to be aware of prior to arrival and we apologize for any inconvenience caused. We thank you for your feedback and wish you pleasant future travels.
8/10 - Boa
Viajante verificado
Viagem em grupo
19 de jun. de 2022
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Conforto do quarto
Just okay
It was okay… the bed wasn’t that comfortable and there were burn stains
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
Resposta de General Manager em 21 de jun. de 2022
We appreciate you staying with us and taking the time to share your thoughts. It's great to see that your overall stay was pleasant. However, we apologize for any concerns about the bed. We'll look into your comments further, and we hope to see you again during your next trip.
2/10 - Terrível
Vincent
Viagem com a família
29 de mai. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Worst experience ever.
Room wasn't ready, not clean. Roach infestation walls, floor and inside the refrigerator. I did not stay and don't recommend it to anyone. They only want your money. Former military and I've been in some austere environments. This takes the cake.
Vincent
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2022
Resposta de General Manager em 14 de jun. de 2022
Dear Vincent,
We appreciate that you took the time to share your recent experience; however, we do find it very distressing. Our primary goal is always to provide our guests with an enjoyable experience but your feedback makes it clear that we failed this time. Your feedback will be forwarded to the respective teams so improvements can be made. Once again, we thank you for your feedback
4/10 - Insatisfatória
Viajante verificado
Viagem de negócios
23 de mai. de 2022
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2022
10/10 - Excelente
Roger
15 de mai. de 2022
Roger
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2022
10/10 - Excelente
Chad
11 de mar. de 2022
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was good room smelled like smoke but clean
Chad
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2022
Resposta de General Manager em 19 de mar. de 2022
Dear Chad,
While you may have encountered an unpleasant smell, we're happy to hear that our clean accommodations impressed you at Super 8 by Wyndham Rahway/Newark. Please come back and see us again soon!
10/10 - Excelente
arquimedes
19 de fev. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent
arquimedes
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
Resposta de General Manager em 21 de fev. de 2022
Dear Arquimedes,
We're delighted you enjoyed your stay at Super 8 by Wyndham Rahway/Newark! Thank you for your kind words. Please come see us again soon.
8/10 - Boa
Tatiyana
17 de fev. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tatiyana
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
6/10 - Ok
Maria
Viagem com a família
28 de jan. de 2022
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Service bad
Maria
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2022
Resposta de General Manager em 28 de jan. de 2022
Dear Maria,
On behalf of our team, we thank you for taking the time to leave us your comments. We are commonly known to receive compliments regarding the service we provide, so please let us know about the specifics of your experience so we can improve in those areas. Otherwise, we hope your stay was comfortable, and we look forward to welcoming you back for a better experience in the future.
2/10 - Terrível
Adline
5 de jan. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s not a good place Room was very cool and the bed cover not clean
Adline
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de General Manager em 7 de jan. de 2022
Dear Adline,
We appreciate you bringing your concerns to our attention. Please accept our wholehearted apology for your unsatisfactory experience. Our maintenance team will check your A/C unit, and we'll also make sure rooms have fresh bedding before occupancy. Thank you for reaching out and we hope for a chance to make this up to you.