Fachada

Avaliações de DoubleTree by Hilton Montreal

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Montreal
1255 Jeanne-Mance, P.O. Box 130, Montreal, QC

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 591 de 1008 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 233 de 1008 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 88 de 1008 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 49 de 1008 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 47 de 1008 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

9,0/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Paulo Marcelo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima localização!
Excelente localização, em um dos melhores pontos de Montreal para uma viagem de turismo. Quarto com boas acomodações e equipe com ótimo atendimento.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 30 de jul. de 2023
Estimado hóspede,prezamos a sua preferência e comentário.Apraz-nos saber que desfrutou da nossa excelente localização e que esta se provou ideal para fazer turismo em Montreal. Simultaneamente, ótimo saber que as nossas acomodações e colaboradores contribuíram para proporcionar uma experiência memorável.Estaremos sempre disponíveis para receber a sua visita.Cordialmente,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 - Boa

andrea

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2023
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de fev. de 2023
Caro Senhor,É para nós uma satisfação que tenha optado pelo nosso hotel — e que este tenha ido ao encontro das suas expectativas.Esperamos vê-lo em Montreal em breve.Com os melhores cumprimentos,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Ivan

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel localizado na região central da cidade com metrô e estacionamento próximos, quartos limpos e café da manhã (pago) na propriedade.
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice des services de la réc em 6 de jan. de 2023
Estimado hóspede,agradecemos o seu comentário.Começamos por dizer que ficamos gratos por ter sido a sua escolha e apraz-nos que a nossa localização, próxima da rede de transportes públicos e no centro da cidade, se tenha demonstrado preponderante para desfrutar da sua estadia.Simultaneamente, apreciamos o elogio à qualidade da limpeza e a referência ao parque de estacionamento privativo do hotel.Teremos muito gosto em recebê-lo novamente. Cumprimentos,Katy A-FidegnonDirectrice des services de la réception, Director of Front Office Operations

10/10 - Excelente

Alain

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
L’emplacement était vraiment bien placé.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Front Office Team em 6 de mai. de 2024
Merci de prendre le temps pour nous donner votre feedback.Cordialement,Myriam V.

10/10 - Excelente

cerasela

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location with a view
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Office Team em 6 de mai. de 2024
Thank You for your feedback.Best Regards,Myriam V.

10/10 - Excelente

Chantal

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Belle chambre bel hôtel bien situé. Bivouac wow
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Front Office Team em 6 de mai. de 2024
Content de savoir que vous avez appréciez votre séjour. Merci pour votre feedback.Cordialement,Myriam V.

10/10 - Excelente

Najeeb

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The parking is nightmare
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Dominique

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Bien situé, propre. Séjour d’une nuit
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Team em 6 de mai. de 2024
Merci beaucoup pour le feedback !!Bonne journée

6/10 - Ok

Isabelle

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
La chambre était assez poussiéreuse et il y avait de la lotion dans la salle de bain au lieu du savon à main. Lits confortables.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Equipe de la réception em 1 de mai. de 2024
Bonjour Mme Isabelle Boucher, Nous sommes désolés pour les inconvénients présentés dans la chambre, le service de l'entretien ménager a été mis au courant.Merci de nous avoir avisé.Passez une excellente journéeCordialementOceane Duclau

8/10 - Boa

Vanessa

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
We enjoyed our stay at the DoubleTree Montreal, and our room worked out great. The only downside was the lack of elevators working, and thus had to wait long periods of time for the 1 elevator functioning. All in all a good stay!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Team em 29 de abr. de 2024
Good morning Dear Vanessa, Thank you for your feedback.We are sorry for the incovenient regarding elevators.Glad to know that you enjoyed your stay at DoubleTree Montreal.Best regardsOceane

4/10 - Insatisfatória

Adis

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
When we arrived, service was OK arrived in a room sheets had hair all over. Call for service to get changed that came up and changed that second day asked reception for extra bottle of water. She said only gold members can get it. Unfortunately I cannot give it to you overall, very unsatisfied with the place with the inside Would not recommend.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 27 de abr. de 2024
Dear Sir,Thank you for this review about your recent stay.We are genuinely disheartened to learn of the concerns you had with the cleanliness of your room. Our team strives to provide impeccably clean accommodations, and what you experienced is certainly not up to our standard. We’ll be sure to address this with our team to ensure it remains an isolated incident.Furthermore, while we offer a complimentary bottle of water upon check-in for all our guests, we apologise for any misunderstanding regarding additional water requests. We aim to provide all our guests with exceptional service, and it seems we did not entirely meet your expectations. Your feedback is important to us as we continue to improve our service and facilities.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 - Boa

Katherine

Pontos positivos: Limpeza
Clean welcoming staff and good food
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Ma em 24 de abr. de 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We are also glad that the high standards we set ourselves met your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Manager

10/10 - Excelente

vandana

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Ana Lilia

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lots nicer than the one in Toronto.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Team em 9 de abr. de 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you back soon.

8/10 - Boa

Christina

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 8 de abr. de 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Palwinder

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good location
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 6 de abr. de 2024
Dear Mr. Guest,Thank you for your kind words and taking the time to share your experience at DoubleTree by Hilton Montreal.We're elated to hear that our hotel's location met your expectations and provided a convenient base for your Montreal visit.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Flavia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 6 de abr. de 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Mark

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Close enough to Metro station and everything else you need is walkable. Pool is above average (especially for a downtown hotel)
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our location provided convenient access to the Metro and the city's offerings. It is wonderful to know that our pool facilities exceeded your expectations, enhancing your stay in the heart of downtown. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness and condition of our hotel, and your commendations confirm their hard work. We're also pleased that the amenities within your room contributed to a comfortable and enjoyable visit.We all hope to have the opportunity to welcome you back.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Cassandra, Saint-Jérôme

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super emplacement! Un peu bruyant dans les couloirs aux heures de circulation des familles, mais rien qui empêche de dormir ! Je recommande absolument !
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Chère Madame,Merci à vous d'avoir pris le soin de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement stratégique en plein cœur de la ville. Votre recommandation enthousiaste est pour nous une belle récompense.Pour un prochain séjour, nous pouvons vous réserver une chambre moins sujette aux passages.Au plaisir de vous revoir parmi nous pour un nouveau séjour à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

alexandra, repentigny

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hôtel très bien situé, personnel excellent, chambre spacieuse, rien à redire, c’était tout simplement génial!!!
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que notre emplacement privilégié, la qualité du service et le confort de votre chambre spacieuse aient contribué à rendre votre expérience mémorable.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 - Boa

Neerja

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location, clean hotel, shopping mall. The rolling doors are loud, could hear from adjoining rooms when doors are used. I wish they had small microwave in the rooms.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted to hear that our central location, the overall cleanliness of our hotel, and the convenience of having a shopping mall connected to the property met your expectations. However, we regret to hear that the noise from the rolling doors was a source of disturbance during your stay. Although our rooms are designed to minimize noise, we understand that there can occasionally be disruptions and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Regarding the absence of a microwave in your room, we do offer microwaves upon request for a small additional charge, and we are always striving to meet our guests' needs to ensure a comfortable stay.We hope to welcome you back for an improved experience next time.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Ziad

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful hotel with a very nice swimming pool and very close to a shopping center.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to hear that our swimming pool provided a refreshing touch to your visit, and our ideal location near the shopping centre added convenience to your experience.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Verane

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hôtel propre; bon service. L’emplacement est idéal.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous nous réjouissons que la propreté des lieux ait répondu à vos attentes et que vous ayez apprécié la qualité de notre service ainsi que notre emplacement idéal.Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

WEILI

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, em 2 de abr. de 2024
Chère Madame,Cher Monsieur,Merci pour ce superbe commentaire.Nous sommes contents que notre hôtel ait répondu à vos attentes !Merci d'avoir choisi notre établissement et nous espérons vous revoir bientôt !Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Whitney

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great stay here for work. Hotel has been updated and the rooms are comfortable and quiet.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 27 de mar. de 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're delighted to hear that the recent updates to our hotel met your expectations for comfort and tranquillity. It's wonderful to know our efforts to maintain impeccable room cleanliness have been recognised. Our team is also grateful for your appreciation of the hotel's condition and the services we provide. We continuously strive to offer well-appointed amenities for our esteemed guests.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Deniz, Ottawa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Access to Place des arts.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 27 de mar. de 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted that you enjoyed our prime location, which is ideal for discovering all the wonderful things that Montreal has to offer.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Carol

Pontos positivos: Comodidades
The cleanliness and the “welcome” cookie!
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de mar. de 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our facilities and the warm welcome provided by our signature cookie. Our team takes great pride in maintaining high standards of cleanliness and guest satisfaction, and it's wonderful to know these efforts resonated with you.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 - Boa

Olivier

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Belle emplacement pres dans le quartier des spectacles
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de mar. de 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'emplacement privilégié de notre établissement au cœur du quartier des spectacles, un lieu vibrant et plein de vie.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Ahmad Fawad

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon, Guest experience mapping Director em 19 de mar. de 2024
Dear Mr Fawad,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Marco

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nous avons adoré notre première expérience ´!!
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Cher Monsieur,Merci pour cet aimable commentaire !Nous sommes enchantés que votre premier séjour chez nous ait été une réussite.La satisfaction de nos clients est notre plus grande source de motivation.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Chris

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location . Always stay here when in Montreal
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Dear Sir,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It's wonderful to hear that our location consistently meets your expectations when visiting Montreal.We hope to see you again on any future visits you make to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Nadine

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super comme d’habitude ❤️
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Chère Madame,Nous vous remercions pour votre fidélité, elle est notre plus belle récompense.Ce fut une joie de vous revoir et nous attendons avec impatience votre prochaine visite.Bien à vous,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Marie-Helene

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour cette évaluation.Nous nous réjouissons que vous ayez passé un bon séjour chez nous et que vous ayez apprécié la qualité de nos prestations.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Amanuel Joseph

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Dear Mr Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive positive feedback.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

STEVE

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Dear Sir,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Emilie

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Timnit T

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Cher hôte,Merci pour cet avis positif.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Votre satisfaction reste notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

France

Viagem em grupo
Au centre des activités
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et apprécié notre belle ville.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Jacques

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Tout
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Cher Monsieur,Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et vous remercions pour les notations que vous avez accordées à nos prestations.Au plaisir de vous recevoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Donavan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Impeccable
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif.Nous nous réjouissons que votre séjour parmi nous ait été agréable et que vous ayez apprécié l'ensemble de nos prestations.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Marco

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bien situé, près des activités
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes heureux de lire que notre établissement et notre équipe ont parfaitement répondu à vos attentes.Merci de souligner notre parfait emplacement.Au plaisir de vous recevoir à nouveau très bientôt à Montreal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

6/10 - Ok

Ronald

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e comodidades
We rented the room because of convenience went to see a concert. Room was not clean and the service at the front desk was not a great experience. we had not enough towels and no clock in the rooms....anyways overall review is less then average.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 12 de mar. de 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to share your review.We're glad that our hotel's location was convenient for your concert visit. However, we apologise if the cleanliness of your room didn't meet your expectations and for any inconvenience caused due to the lack of towels and a clock. Our team is dedicated to providing exceptional service and we regret that we fell short during your stay. We pride ourselves on our newly renovated rooms and it's disappointing to hear that your experience did not reflect our standards. Please rest assured that we take your feedback seriously as we continuously strive to improve our guest experience.We hope to welcome you for an improved experience in the future to Montreal.Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

6/10 - Ok

Scott

Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 24 de mar. de 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to share your review.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to welcome you for an improved experience in the future to Montreal.Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

James

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 24 de mar. de 2024
Dear Sir,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Montreal.Very best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Patrice

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
On a beaucoup aimé le refuge bivouac
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de fev. de 2024
Cher Monsieur,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié l'espace privilégié qu'offre notre refuge, décoré avec chaleur et élégance pour accueillir nos hôtes et leur permettre de profiter au mieux de la vue unique sur la ville tout en étant au cœur de l'effervescence du Quartier des spectacles.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montreal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

Daniel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Merveilleux
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de fev. de 2024
Cher Monsieur,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes heureux que votre séjour dans notre établissement ait répondu à vos attentes.Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

4/10 - Insatisfatória

Rajesh

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Not a good hotel to stay, especially if you have kids. Good: The only good thing is the location. Breakfast was okay. Bad: Customer service: Asked for a quilt and was told it will be sent to the room but it never arrived. Lots of drunk people yelling in the hallway through the entire night. Heard a couple shouting at each other in the corridor using all kinds of nasty language in the middle of the night.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de fev. de 2024
Dear Sir,Thanks for taking the time to share your review.We're glad to hear that you found our location convenient and the breakfast to your liking. It's wonderful to know that these aspects of your stay were positive. We're sorry to hear about the issues you experienced with customer service and the noise in the hallways. We pride ourselves on our attentive service and it's disappointing to learn that we fell short in delivering a quilt to your room as promised. Regarding the disturbances caused by other guests, we have a dedicated security team available 24/7 to ensure the comfort and well-being of all our guests. We encourage guests to reach out to our front desk for immediate assistance in such situations.We hope to welcome you for an improved experience in the future to Montreal.Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 - Boa

Ashley

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de fev. de 2024
Dear Sir,Our sincerest thanks for this positive rating of your stay at our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

4/10 - Insatisfatória

Stephanie

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The hotel was quite dirty and the insulation between the rooms was not great - we could hear the conversations and music in the room next to ours. The staff were kind, but the quality of the hotel/infrastructure is lacking.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 25 de fev. de 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to share your feedback,We're delighted to hear that you found our colleagues kind, as our team strives to offer exceptional service to all our guests. However, it's disappointing to note your concerns regarding room cleanliness and sound insulation. While we're proud of our daily housekeeping service, your feedback suggests we may have fallen short of our high standards during your stay. Concerning the sound insulation, although our rooms are designed to minimize noise, we acknowledge that at times, disturbances can occur. We have rooms with interior views that are typically quieter, which may be preferable for guests seeking a more serene environment. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced.We certainly hope that we can welcome you back again. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 - Excelente

VIRGINIE

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client em 24 de mar. de 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable moment parmi nous et espérons que vous avez pu profiter de notre emplacement central.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions ravis de vous revoir très bientôt à Montréal.Bien à vous,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director