Fachada

Avaliações de Le Petit Nice Passedat

5 out of 5
Le Petit Nice Passedat
Anse De Maldormé - Corniche J F Kennedy, Marseille, Bouches-du-Rhone

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 60 de 93 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 17 de 93 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 9 de 93 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 4 de 93 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 3 de 93 avaliações" "

9,4/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

7,2/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Michèle

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Natalya

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Gloria

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
******Le Petit Nice Passedat
Le Petit Nice Passedat is an absolute treasure of a hotel. Greeted with kindness, very helpful, the cleaning staff attentive and our rooms were always clean and well maintained. The dining options are exquisite as Chef's Passedat's 3 Michelin Star restaurant is on site. The view from our rooms and hotel were that of the Marseille's beautiful Mediterranean and its people. Definitely recommend as a one-and-only. We will return.
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de L.Audouy -Responsable commercial em 22 de set. de 2023
"Hello, Thank you very much for your comment. We are extremely touched by your words. The entire team works hard to ensure that you have a unique experience at our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back! "

10/10 - Excelente

Rainer

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

6/10 - Ok

edward, Atlanta

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Beautiful view! Service was horrible extremely Slow
Resposta de L.Audouy - Sales Manager em 29 de jun. de 2023
Hello, Thank you for your comment. We are delighted to hear that you enjoyed the view from our establishment! We sincerely regret that you found our service slow. The team works hard to ensure that you enjoy a unique stay.We would be delighted to welcome you back and show you the quality of our service. Kind regards, L.Audouy, Sales Manager

6/10 - Ok

Harri

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Poor service, not a 5* hotel!
Arrogant service, owner… Safe key did not work so no safe available. Room key did not work, had to go back for the other key twice… Non-soundproof room. You could hear everything from the corridor and the other rooms. Smell of cigarette in the room coming through the ventilation. Terrace was nice with a sea view. We rearranged our dinnerplans because of the poor level of service. Not a 5* hotel. Also skipped the breakfast for three days because of the rude service the first morning.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de L.Audouy-Sales Manager em 29 de jun. de 2023
Hello, The entire team would like to apologize for any inconvenience caused during your stay. In particular, we are sorry to hear that you find our service arrogant. We are particularly surprised because at Le Petit Nice Passedat, we offer quality service every day. Once again, we regret these incidents and hope to see you again at the hotel so that we can change your mind about our service. Kind regards, L.Audouy Sales Manager

10/10 - Excelente

Melody

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Gorgeous view
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de L.Audouy-Sales Manager em 29 de jun. de 2023
Hello,We are delighted to hear that you enjoyed the setting of our establishment. It was a pleasure to welcome you!Kind regards, L.AudouySales Manager

10/10 - Excelente

Ani

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

4/10 - Insatisfatória

Fraser

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - Excelente

Bjoern

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - Excelente

Cornelis

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Flott opphold
Veldig bra opphold med deilige avkjølte og store rom. Renhold 2 ganger til dagen var et pluss. Dyr mat på restaurant men 3 stjerners er vel ofte dyrt. Fin opplevelse totalt sett. Luktet litt kloakk/piss gangvei ned mot klippene, det burde kanskje hotellet tatt ansvar for.....
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2022

6/10 - Ok

Richard

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Beautiful view of the Mediterranean.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022

10/10 - Excelente

Anthony

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
One of the perfect places in Marseille
One of the greatest locations in marseille. Hype and cocooning. The perfect balance. We love spending nights here as often we can.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2020
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2020
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2020
Resposta de L.Audouy em 30 de ago. de 2023
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

8/10 - Boa

Raimondo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
a nice stay overall
It is a nice hotel, though there are lacking a few things: one gym/space where one can work out and a place where you can just chill when it is rainy outside. I think the hotel relies too much on their 3 star michelin restaurant and not on the hotel. With a baby was a little boring during the rainy days. But the Staff was great and the room really clean. The view amazing.
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2020

6/10 - Ok

Meghrate

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Vue sur mer très bien ,le positionnement de la literie personnel très accueillant
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Un sejour pour profiter du cadre et tester la qualité de l'établissement. Belle experience.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020

8/10 - Boa

Patrick

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
A very specialized hotel experience
To be fair we only spent a quick night. You obviously would chose this hotel for the view as it is RIGHT on the water or the restaurant that we did not eat in. But the hotel is hard to find and uncomfortable to get to if you are driving yourself. It is down a very narrow walled street leading to a motorized gate. Once you get there there is a small parking lot. The hotel itself has a small lobby and bar. The staff was friendly. The rooms were stark and modern. Mine had a quirky set up making it not particularly comfortable. The view was, however, was very beautiful. There was a small pool too that was right on the water. If you are looking to see Marseille you might stay in a more centralized area.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Great location, great service. I paid almost 500 for a room in a first floor without a sea view. It is too much. The pillows had a funny smell and the comfort of the bed was ok. The staff was great, they brought my bags to the room and parked my car, very attentive. They recommended good places to go around.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
good but too expensive
Good situation , nice room, good welcome
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2019

10/10 - Excelente

Laurence

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Best view in Marseille
If you're passing through Marseille, I don't think you can find a hotel with a more breathtaking view than Le Petit Nice. Extra bonus points: the craggy little beach (named Le Petit Nice) is a perfect pre-dinner spot for a swim. Counting down the days until my return...
View from the room.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The view is amazing, the location is great on the corniche and the hotel is cozy and personal. It’s perfect for a romantic trip in Marseille.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Beautiful spot, amazing 3-star Michelin chef
Outstanding Relais & Chateaux hotel with something like 16-rooms, mix the comfort and service of the brand, with the coziness of a well-known institution in Marseille. Service and attention to its finest levels, from the free valet parking to the reception to everyone you will see at the hotel; spacious rooms with great amenities & an amazing view. Only area of improvement: the breakfast was good, but would have expected better from a Michelin-starred chef.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019

10/10 - Excelente

Al

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Best view in town!
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Liebes Expedia Team, Ich würde Ihnen gerne auf diesem Weg mein Feedback zu meiner Reise geben, nachdem ich bereits mit Ihrem Kollegen telefonisch während meiner Reise in Marseille gesprochen habe. Wir hatten das 5 Sterne Hotel in Marseille „La Petite Nice Passedat“ für 4Nächte gebucht. Leider war unser Aufenthalt nicht wie erwartet. Das Hotel hatte mir vorab eine E-Mail mit einem Formular geschickt in dem ich auf besondere Wünsche Hinweisen durfte. Dem Hinweis, nach einer zweiten Bettdecke ist das Hotel nicht nachgekommen. Daraufhin habe ich nach Ankunft im Hotel gefragt ob ich eine zweite Bettdecke haben könnten. Nach einem Spaziergang lag auf dem Bett eine zweite Bettdecke aber leider ohne Bettbezug. Daraufhin habe ich wieder angerufen und gefragt ob ich einen Bettbezug haben könnte. Dieser kam und ich durfte diesen selbst anbringen. Etwas schwierig, da der Bettbezug aus 2 Bettlaken besteht. Dementsprechend habe ich sehr schlecht geschlafen, da in der Nacht alles durcheinander geraten ist. Am nächsten Tag wollten wir uns die Haare fönen. Hier ging der vom Hotel installierte Fön im Badezimmer nicht. Hier habe ich erneut bei der Rezeption angerufen und gefragt ob wir einen neuen Fön bekommen könnten. Die Dame kam und brachte mir einen einen Fön der aber auch nicht funktioniert hat. Daraufhin habe ich wieder angerufen um dem Hotel das mitzuteilen. Daraufhin kam jemand und wir mussten feststellen das die Steckdose beschädigt ist. Das hatte zur Folge, dass wir eine andere Stec
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2019
Resposta de Guest relation manager em 12 de abr. de 2019
Dear Guest, We thank you very much for taking the time to share your impressions following your recent stay in our establishment. We sincerely regret the inconveniences encountered and that tarnished your experience. A second blanket, stored in the closet, was at your disposal. However, it seems we did not mention it at your check-in and we are sorry for this lack of information. The series of events described in your comment should not have happened and we apologize again. Please know that we did what’s necessary to ensure it do not happen again. However, we hope to have the opportunity to receive you again, for you to not keep a non-representative image of the quality of our property. Best regards, Marilou Preschey

8/10 - Boa

jf

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bon accueil, gentillesse du oersonnel, site magnifique
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2019
Resposta de Marilou Preschey em 30 de abr. de 2019
Cher Client, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous vous remercions d’avoir partagé vos impressions et nous espérons vous recevoir de nouveau au Petit Nice. Bien sincèrement, Marilou Preschey

10/10 - Excelente

jorg

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2018

10/10 - Excelente

Caroline

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
séjour agréable chambre avec vue sur la mer le bruit des vagues pour s'endormir service et personnel génial
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2018

10/10 - Excelente

Geir

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2018

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Personal muy amable y siempre dispuesto a hacerte la estadía agradable!
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2018

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2018

10/10 - Excelente

MonaDona, Marseille

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Fantastic hotel & breathtaking views. Staff were friendly, professional & accomdating.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2018
Resposta de Marilou Preschey em 15 de jun. de 2018
Dear MonaDona, Thank you for sharing your experience. We are happy you enjoyed your stay. It was a pleasure to welcome you at Le Petit Nice and we look forward to seeing you again in the near future. Best Regards, Marilou Preschey

10/10 - Excelente

Laurent

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2017

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Unique location and guest rooms
Exclusive hotel with artistic amenities for the discriminating Travellers. Do not drive your fancy car to the hotel entrance, rather ask for their driver to navigate through the alley. Good breakfast. The only problem is a resident roaming bulldog that may make some guests uncomfortable. Interesting hotel. With only a 17 rooms the guests get a lot of attention
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2017

8/10 - Boa

Pattie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Happy and comfortable
Great location for us
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2017

10/10 - Excelente

Alysse

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pick this one!
Absolutely the nicest hotel we have ever stayed in! Top service, gorgeous views from the rooms, excellent restaurant. Worth the price for a beautiful place in Marseilles.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2017

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
ホテルが清潔が無く、建物が古い。
ホテルまで行く道が狭く、写真とは全く違う。 部屋も古く、メンテナンスもされていないので、古さが上手に演出されていない。 とてもスイートルームには思えない、レベルです。 3スター以下だと思います。
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2017

10/10 - Excelente

Philip

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
the staff were perfect

10/10 - Excelente

amandine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfection
Extra-ordinaire. Magie des lieux, beauté de l'environnement. Qualité irréprochable du service. Nous avons passé le plus beau week en de notre vie. Nous espérons y revenir bientôt, dès que nous pourrons nous le permettre.

10/10 - Excelente

LOIC

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Relais château sur la corniche de marseille.
En tant que relais château, l'ensemble se doit d'être parfait ou proche. Le contrat est rempli , il y a en cherchant un peu, certains points à "optimiser " : ascenseur vieillot et un peu bruyant ( porte ) lorsque la chambre est à proximité de ce dernier. Certains murs extérieurs nécessitent un coup de peinture. Pour le reste c'est un joli lieu.

8/10 - Boa

Outragious , B

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Outside food charge.
This hotel is beautiful and our stay was fantastic with the exception of the fact that there is an "outside food" charge that we were not told about (by Expedia or at check in) so when we brought in a pizza we were told we would be charged ONE HUNDRED AND FIFTY EUROS ($75/euros each) should we choose to eat it on their property. This is done no doubt to "discourage" guests from doing this very thing given that it is associated with its fsnous restaurant, however I was unaware of it or the charge when I booked. We took the pizza and walked out onto the street where we could have sat and ate it however the very road leading up to the property is a narrow one that can hardly fit cars so there was no where to sit (and I was totally unprepared - no knife, napkins, drinks etc) so I decided to take my daughter and our pizza back to our room to pack and enjoy the most expensive pizza on the planet given that we had to be up at 3am to catch our flight. I've asked the hotel to kindly reconsider given that had we known of the policy we would have happily eaten the pizza across town where we purchased it. My fingers are crossed that they will refund the charge and I am hopeful they reconsider.
Room
View from room
Pool
View of hotel from opposite side.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Un vrai 5 étoiles
Rien à redire. Tout est parfait. Les 5* sont méritées

10/10 - Excelente

Mylène

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto