Serviço de café da manhã, culinária local, vistas para a piscina

Avaliações de Sheraton Gateway Los Angeles Hotel

4 out of 5
Sheraton Gateway Los Angeles Hotel
6101 W Century Blvd, Los Angeles, CA

Avaliações

8,2

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 3019 de 5836 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 1335 de 5836 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 567 de 5836 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 381 de 5836 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 534 de 5836 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

8,2/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

marcelo

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
AVOID THIS HOTEL! OLD TRASH SHERATON
este sheraton definitivamente nao e 4 stars! deveriam dar um downgrade para 3 stars. atendimento horrivel, as fotos divulgadas do quarto nao sao verdadeiras, uma vez que o banheiro tem cortinas e nao box, alem de ser horrivel e o chuveiro nao ter pressão. as camas que costumavam sempre ter um padrao sheraton não estao mais confortáveis, com o colchao afundando e as roupas de cama saindo, como se tivessem sido apenas jogadas e cama sem ser devidamente feita. o serviço de shuttle extremamente demorado e apenas um motorista em peak hour o que e um absurdo considerando o tamanho do hotel! optem por reservar em qualquer hotel da rede hyatt perto do aeroporto, estive la recentemente e funcionou bem melhor.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de jan. de 2024
Marcelo, we regret your experience fell short of your expectations and the high standards we aim for. Please know we have a variety of room types and we apologize if the ones you viewed online did not match the room you were in. Your feedback is invaluable and we will be addressing the areas you highlighted immediately with our team. We hope for a second chance to improve your impression.

6/10 - Ok

Rodrigo Ronaldo

Pontos positivos: Limpeza
Estadia de 3 dias , recepção boa , porém a recepcionista passou o cartão com o depósito de segurança disse que não tinha aprovado e passei outro cartão , porém quando olhei no app do cartão tinha sido aprovado , ou seja passou 2 cartões com o depósito de segurança , disseram que vão estornar , quarto muito bom , porém ouve muito barulho dos outros quartos , e no último dia da estadia ouve uma briga no corredor de madrugada no andar 7 , muita gritaria , não é culpa do Hotel mais foi muito desconfortável pois meu filho acordou chorando ! O serviço de transporte para o aeroporto muito bom !
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de HotelMgmt em 12 de dez. de 2023
Rodrigo, we appreciate you offering detailed feedback from your stay. We apologize for the confusion with your deposit when you arrive and we will work with our team to prevent this in the future. The disruptions you encountered are not common and we will look into this further. We hope for another chance to provide the seamless stay you deserve.

10/10 - Excelente

Tulio

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Hotelmgmt em 23 de out. de 2023
It's exciting to learn that you had a great stay! Please revisit soon, Tulio!

8/10 - Boa

claudio afif

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de HotelMgmt em 18 de out. de 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit.

6/10 - Ok

JOAO ROBERTO

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de HotelMgmt em 29 de set. de 2023
Thank you for allowing us to welcome you, however, we are disheartened that your stay did not meet our standard. We would be grateful for another chance to impress you in the future, Joao.

8/10 - Boa

Caio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Estadia confortável mas a limpeza do banheiro precisa melhorar
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Hotelmgmt em 12 de set. de 2023
We're glad you had a comfortable stay, but we apologize for the oversight regarding the cleanliness of the bathroom. We pride ourselves on maintaining a high standard and it seems we missed the mark in this instance. We will address this issue with our housekeeping team to ensure it does not happen in the future. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for an improved experience.

8/10 - Boa

GLAUCE PATRICIA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Opção próxima ao aeroporto para poucos dias
O hotel tem excelente localização, muito próximo ao aeroporto com Transfer gratuito 24h. Cama confortável e bom tamanho de quarto, mesmo com vista ao aeroporto não achei barulhento. Infelizmente os elevadores e o quarto na chegada tinham cheiro de cigarro o que achei ruim. Não recomendo o café da manhã pois achei com pouquíssimas opções ao custo de US$24 por pessoa, e pasmem mesmo sendo self service o garçom que te trouxe apenas o café quente na mesa pede para vc anotar de quanto será a gratificação a partir de 15%.
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Hotelmgmt em 12 de set. de 2023
We're pleased that you found our location convenient and the room to your liking. However, we sincerely apologize for the unpleasant smell in the elevators and room. We strive to maintain a comfortable environment for all our guests, and this oversight does not meet our usual standards. Your feedback on the breakfast is noted, and we'll evaluate our offerings and pricing. We understand how tipping can sometimes feel pressuring, and we'll discuss this feedback with our team. We value and appreciate your insights, and we hope to provide a better experience should you choose to stay with us again.

8/10 - Boa

Leandro

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de HotelMgmt em 29 de ago. de 2023
Thank you for rating us so highly. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area, Leandro.

10/10 - Excelente

Reinaldo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2022
Resposta de HotelMgmt em 9 de dez. de 2022
We greatly value your perfect score, Reinaldo! Hopefully, we can impress you again soon here at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel!

6/10 - Ok

Thiago

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
great hotel close to the airport, but with expensive parking (60 dollars a night).
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022
Resposta de Hotelmgmt em 25 de abr. de 2022
Thank you for sharing your feedback, Thiago. Please know that our parking rates are comparable to other lots in the area, and we hope any disappointments you had over this charge were minimal. We hope to have another chance to welcome you and win you over entirely in the future.

10/10 - Excelente

Aguinaldo

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Hotelmgmt em 27 de nov. de 2021
Earning five stars from you has made our day, thank you! It would be a pleasure to welcome you back.

6/10 - Ok

Kathryn

Viagem em grupo
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
There needs to be more communication of what room is occupied. I payed extra for early check-in after my boyfriend and I had a long day of traveling. No one told the cleaning staff, nor is the staff very loud knocking on the door before entering a room. So I was scared out of my nap of exhausted day to of traveling.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

John

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Needs some serious updating. Carpets in halls are threadbare. Rooms, while clean, are very outdated and in need of a refresh.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 15 de mai. de 2024
John, we are extremely grateful for your insights and take your concerns to heart. The areas you highlighted will be looked into immediately and resolved. This is not reflective of our standards and we apologize for letting you down. We would love to connect with you soon to hear more about your stay and work to regain your confidence. Thank you.

10/10 - Excelente

Sayra

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
Receiving a five-star rating from a valued guest like you is the highest compliment! Thank you, and we look forward to welcoming you back in the near future!

6/10 - Ok

Andre Lanza

Good but not excellent
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
Andre, we are thankful for your honesty. It is wonderful to know your stay was pleasant, but we are eager to learn more about how to win you over entirely. We are eager to improve and provide the perfect stay you deserve. Thank you!

10/10 - Excelente

Hei Lam Patrice

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 13 de mai. de 2024
Receiving a five-star rating from a valued guest like you is the highest compliment! Thank you, and we look forward to welcoming you back in the near future!

2/10 - Terrível

ossama

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It is an ok place to stay but the service was bad , did not clean my room for two day even I have called customer service asking to be cleaned but never did then I personally had to ask the housekeeper to clean my room
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
It is concerning to hear that your stay did not meet your expectations, Ossama. The issues you encountered with room cleaning are certainly not up to the standard of service we strive to provide. It is regrettable that despite reaching out to customer service, your room was not attended to promptly, requiring you to directly request a housekeeper. This is far from the seamless and attentive experience we aim to deliver and we are here to listen should you want to share more details about your experience. Your feedback is critical and will be addressed with our housekeeping team to ensure that our guest service protocols are followed more diligently. We hope to have the opportunity to regain your trust and demonstrate the high level of service that you should expect from us on a future stay.

2/10 - Terrível

Wenting

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 13 de mai. de 2024
We regret that your experience did not leave you with a better impression. We hope to have another chance to restore your confidence in us.

10/10 - Excelente

Vashtie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property smells clean and the rooms were big and comfortable.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
It makes us proud to hear our pristinely perfect guest rooms ensured the utmost comfort and convenience for you, Vashtie. Thank you for your kind words. We would love to welcome you back to Sheraton Gateway Los Angeles Hotel anytime!

8/10 - Boa

Derek

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Road Construction going on, but other than that staff was absolutely amazing. Front desk, you did amazing handling a situation and I commend you. The only thing that killed the stay was somebody broke an entire bottle of perfume on the carpet and since I am prone to migraines that smell was so overpowering that I had a rough morning getting to the airport with a pounding headache.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
It is heartening to hear that despite the challenges, the team provided outstanding service during your stay, Derek. However, the well-being of our guests is paramount, and it's clear that the strong scent contributed to discomfort and a less than pleasant start to your day. This feedback is invaluable and will be used to improve how such situations are handled in the future to ensure the comfort of all our guests, especially those sensitive to strong odors. We hope to have the opportunity to welcome you back under better circumstances and provide a more comfortable and enjoyable stay.

10/10 - Excelente

Donna

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I loved the king sized bed and the quietness.... best sleep I've had in a long time.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
Donna, it brings us great pleasure to know your stay was comfortable and peaceful from beginning to end. Wow! The best sleep in a long time is an incredible compliment. Thank you from all of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel for sharing your positive experience with us. We hope to see you again very soon!

10/10 - Excelente

giannina

Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
So lovely.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel relished reading how impressed you were with your stay, Giannina! We would be honored to welcome you back anytime. See you then!

8/10 - Boa

Prakhar

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Thank you for rating us so highly, Prakhar! We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.

10/10 - Excelente

Tiana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean, fresh, quiet, easy check in
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
Wow, we are excited to read that your stay at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel was perfect from start to finish! We also love that you enjoyed our pristine accommodations, Tiana. Be sure to choose us whenever you are in LA. Thank you!

10/10 - Excelente

Marco Antonio

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Thank you, Marco Antonio, for your five-star rating! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!

6/10 - Ok

Todd, North Port

Overall musty smell, and room looked run down.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
Todd, we are extremely disappointed your stay fell short of the high standards we strive for. We take your concerns to heart and will give these areas immediate attention. If you want to share anything further we are always here to help and eager to improve your future visits. We are confident your next stay will be worthy of a few more stars.

8/10 - Boa

Hans Dieter

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Negativ finde ich der Check in erst ab 16 Uhr. Early check in kostet 60 $
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 14 de mai. de 2024
Hans, your feedback is invaluable and greatly appreciated. We always look for ways to enhance our guest experiences and will certainly discuss your review internally. We are here should want to discuss your stay further. Please allow us the opportunity to improve your overall impression and earn those last few stars. Thank you.

8/10 - Boa

Michelle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The property was nice. We did not encounter any problems. Staff was great. Easy check in. I cannot believe the $75 parking charge though. That is uncalled for!!! Too much in my opinion for parking!!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 11 de mai. de 2024
We are thankful for your review, Michelle! Your compliments regarding your overall impression of Sheraton Gateway Los Angeles Hotel are greatly appreciated! We are happy our team ensured top-notch service and that your stay was flawless in every way. However, we regret our parking rates did not suit your preferences. We aim to price competitively within the area for our valued guests and will continue to assess this. We would love to earn those last few stars the next time you are in LA!

10/10 - Excelente

Laura

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 11 de mai. de 2024
Thank you, Laura, for your five-star rating! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!

10/10 - Excelente

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice furnishings.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Your compliments are greatly appreciated, David. It's exciting to read our accommodations and furnishings left nothing to be desired. We hope we have enticed you to choose Sheraton Gateway Los Angeles Hotel for your future trips to LA.

10/10 - Excelente

Jeremiah

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 11 de mai. de 2024
Your five-star rating means everything to us, thank you! We look forward to welcoming you back, Jeremiah.

10/10 - Excelente

Justin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This is my standard hotel whenever I fly into LAX and want a day or two to relax before I fly onto my final destination. Always bustling and exciting, immaculate, and staff very efficient and friendly. The only thing I can fault is the common complaint about the carpeting with stains in the hallways.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Justin, we are honored to be your hotel of choice when in town! It's always exciting to welcome you back to Sheraton Gateway Los Angeles Hotel and provide an impeccable hospitality experience. However, we certainly hear your concerns with the carpets and will be working on this with our team. We hope you will see improvements on your next trip! Thanks again!

6/10 - Ok

Raymond, Ajax

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Front desk wasn’t the warmest. Looked like she didn’t want to be there. Room was clean and spacious but was quite warm when we walked in. Also, ice machine was out of order which was a bit of an inconvenience. Valet parking guy was awesome!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Your detailed feedback is truly appreciated, Raymond. We are thrilled our Valet team and pristinely spacious accommodations impressed you. However, it is disheartening to read that your first impression was not ideal and what we strive for. Please know we take your words to heart and will use this as a training opportunity to improve immediately. Also, we are sorry for the inconvenience caused by the ice machine being out of order. We will work with maintenance to enhance our timing with resolving any issues. We are always here should you want to share more about your experience. Hopefully, you can revisit soon so that we can provide the seamless stay you deserve from start to finish.

10/10 - Excelente

Mashaal Shaibi

Pontos positivos: Limpeza e comodidades
It nice and clean and they have good service 10/10
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
We are happy to hear our sparkling clean accommodations and warm hospitality won you over, Mashaal! Thank you for your rave review. All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel hope your travels bring you back soon!

8/10 - Boa

Maria S.

Viagem em grupo
Cada mes llegamos ahi las cajas de seguridad ha sido lo que no nos gusta esta vez el cuarto tenia algo sucio los ueboesmueles las veces pasadas rodo
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Maria, we always enjoy having you back and we greatly value your insights as a repeat customer. We regret there was an oversight in your room and will alert housekeeping immediately. We will be working diligently to enhance our attention to detail so your next visit better reflects the high standards we strive for. Thank you!

10/10 - Excelente

Yelena

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 9 de mai. de 2024
Earning five stars from you has made our day! Thank you and it will be our pleasure to welcome you back, Yelena.

10/10 - Excelente

Marc Jared

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice place, would definitely stay again.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 12 de mai. de 2024
Knowing we have secured your return in the future is the greatest compliment, Marc! Thank you from everyone at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. We will be eagerly awaiting your next visit so hurry back!

8/10 - Boa

Tom

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice restaurant
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

David

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very convenient.Very good as overnight stop to recover from trans Pacific flight.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
Offering the most comfortable respite along your travels was a pleasure, David. We hope you will always choose Sheraton Gateway Los Angeles Hotel when you are in the area!

8/10 - Boa

PETER

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Convienient for airport
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
Easing your travels with our ideal location near LAX was a joy, Peter. We hope to do it again soon! Thanks for the awesome review!

2/10 - Terrível

William, Garden Grove

Viagem de negócios
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Nothing
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
It is disheartening to hear that you were not satisfied with your recent stay. We are eager to learn more details from you as we are eager to improve and provide attention to any areas in need. Hopefully, we can connect soon and begin to improve your impression.

10/10 - Excelente

Bertha

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Convenient and safe
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 15 de mai. de 2024
Guest safety is our top priority, Bertha, so we love that you felt secure and could relax during your stay with us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. We are glad our location and features provided the utmost convenience to further ease your travels. We hope you will be choosing us again in the future. Thank you!

8/10 - Boa

Janet

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 9 de mai. de 2024
Thank you for visiting! We are grateful for your star-rating, please come back soon, Janet!

8/10 - Boa

Steven

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
Didn’t like: no free breakfast; $100 excess charge for possible incidentals. No bath mat in shower (slippery)
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
Thank you for sharing your feedback, Steven. We're sorry to hear that certain aspects of your stay didn't meet your expectations, especially regarding our rates. We are eager to learn more about your experience so we can enhance any future visits. Safety is a top priority, and the absence of a bath mat is certainly an oversight we will address immediately. We appreciate your input and hope to provide a more satisfying stay overall.

10/10 - Excelente

Richard

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
!70 for valet parking is a bad thing Only ding in a great experience Lower your rates pleas Lax isn’t even that expensive even in valet!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
Richard, we are honored to receive your perfect score! We regret our parking rates did not impress you though. We do price competitively within the area but we will continue to assess and adjust accordingly. Thank you for highlighting this! We hope to impress you even further the next time you are in LA.

10/10 - Excelente

Jesus

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excelente ubicación y servicio
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
How wonderful to read our team ensured top-notch service throughout your stay, Jesus. We also love that our location served you well. Be sure to choose Sheraton Gateway Los Angeles Hotel when your travels bring you back to LA.

10/10 - Excelente

Jacob

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 8 de mai. de 2024
Thank you for the five-star rating, Jacob! We are pleased you were satisfied with all aspects of your guest experience and look forward to welcoming you back.

10/10 - Excelente

Robert

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Close to LAX
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
Robert, we are glad our location was ideal for you and provided a 10/10 experience. All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel hope to host you again!

10/10 - Excelente

Mau

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotelmgmt em 8 de mai. de 2024
It's rewarding to see that you had a great stay, Mau! Thank you and we hope you'll join us for another five-star experience soon!

8/10 - Boa

horacio

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Starbucks was really nice
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de HotelMgmt em 10 de mai. de 2024
Horacio, we love that our convenient features, particularly Starbucks, made your stay enjoyable! Be sure to share any more details about your experience as we are eager to earn those last few stars. Thank you!