Classificações com base em 38 avaliações verificadas

3,2 de 5
87% dos hóspedes recomendam
3,3 Limpeza do quarto
3,7 Serviço e equipe
3,2 Conforto do quarto
3,1 Condição do hotel
Avaliações verificadas da Expedia
1 de 5
por um viajante verificado

Este viajante deixou somente uma classificação Publicado em 27 de nov de 2019
1 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 12 de jul de 2019 na Hotels
Comentário de Administração do hotel
15 de jul de 2019 por Nomade,Administração do hotel
Se les recuerda que ustedes tienen un proceso administrativo por sustracción ilegitima de propiedad del hotel.
5 de 5
por um viajante verificado - Cascavel Paraná Brasil

Publicado em 27 de jun de 2019
O ambiente é simples, mas você sobrevive muito bem. O legal é a localização. Perfeito para quem usa o local apenas para dormir e tomar banho e aproveitar ao máximo o dia.
Comentário de Administração do hotel
1 de jul de 2019 por Nomade,Administração do hotel
Gracias por tu comentario, fue un placer tenerte en nuestro hospedaje, si vuelves por Lima, no dudes en contactarnos.
3 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 4 de nov de 2019
very nice guys (: the place is cool and chill but quite simple so have your own towel, soap, padlock, etc. my luggage had been lost by the airline so had to wait to take my first shower. dormitory ok, no curtains on windows. shower could be a bit cleaner and some light bulbs replaced, shower curtains. breakfast consista of a cafe/tea and two slices of soft bread with butter and jam, efficient :) anyway, i would go again because it’s enough for me, it’s well located and the guys are friendly!
Comentário de Administração do hotel
4 de nov de 2019 por Nomade,Administração do hotel
thank´s for that, we hope for give a better service.
3 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 27 de out de 2019 na Orbitz
Clean enough but dated . Poor lighting throughout. Inadequate bathroom facilities
Comentário de Administração do hotel
30 de out de 2019 por Nomade,Administração do hotel
Gracias por su opinión, estamos trabajando para mejorar nuestras instalaciones
4 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 8 de out de 2019
Comentário de Administração do hotel
10 de out de 2019 por Nomade,Administração do hotel
thanks
3 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 20 de set de 2019
No hot water for shower. Room walls need cleaning, and maybe a paint job.
Comentário de Administração do hotel
2 de out de 2019 por Nomade,Administração do hotel
Es una lastima que no hayas preguntado en recepción por el agua caliente, de seguro no lograste controlar las llaves; es obvio que si contamos con agua caliente. En cuanto a la pintura, estamos trabajando en ello.
1 de 5
por um viajante verificado

DO NOT BOOK

Publicado em 16 de set de 2019 na Hotels
Had the WORST experience at nomande, the nightmare began from the moment we arrived. As per booking.com listing, we were supposed to be able to pay with our credit card (I specifically booked places that we can pay with card since we didnt want to carry too much cash with us)...well as soon as we arrived we were notified that their machine isnt working....and we have to pay with cash. This ultimately had us paying more for our accomodations due to withdraw charges and the conversion. The room was DISGUSTING, the washroom smelled and everything was super damp (even the bed). You just felt dirty all the time at this hostel. And the icing on the cake was during checkout when we almost missed our flight to Cusco because the person working there couldnt get us a proper cab - to this day I still dont know where things went wrong. We requested a cab at 12pm, we were told it will be 30 min..after which time he said 10 min more....12:45 and still no cab (our flight was at 3pm). He then told us it will be 10 more minutes to which I said was way too late and they need to call us another one...he then said the cab cant come to the hostel and we should walk 20 min to meet the cab. which is the dumbest thing ever!..why would we want to walk 20 min with all our luggage? Especially when we are already running behind? Anyway at the end we had to flag down a cab on our own at the last minute, made it to the airport 1hr prior to our flight thanks to the cab driver who took many short cuts!
5 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 25 de ago de 2019 na Hotels
Comentário de Administração do hotel
29 de ago de 2019 por Nomade,Administração do hotel
gracias por su calificación, continuamos trabajando para mejorar el servicio
4 de 5
por um viajante verificado

Recomendable

Publicado em 12 de ago de 2019 na Hotels
Esta bien para el precio.
Comentário de Administração do hotel
13 de ago de 2019 por Nomade,Administração do hotel
Gracias por tu comentario, esperemos que vuelvas pronto