Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 137 de 312 avaliações" "
10 - Excelente
137
Nota 8 - Boa. 123 de 312 avaliações" "
8 - Boa
123
Nota 6 - Ok. 40 de 312 avaliações" "
6 - Ok
40
Nota 4 - Insatisfatória. 7 de 312 avaliações" "
4 - Insatisfatória
7
Nota 2 - Terrível. 5 de 312 avaliações" "
2 - Terrível
5
8,8/10
Limpeza
8,4/10
Serviço e funcionários
8,6/10
Comodidades
8,8/10
Condições e instalações da propriedade
8,2/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Geraldo César
28 de dez. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
excelente hotel
Geraldo César
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2018
10/10 - Excelente
JOSE DE ARIMATEA
6 de jun. de 2017
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
JOSE DE ARIMATEA
8/10 - Boa
vera
1 de set. de 2016
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
vera
8/10 - Boa
vera
1 de set. de 2016
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
vera
8/10 - Boa
Hua
Viagem com a família
26 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
The breakfast is very good.
Hua
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Oladipo
17 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Couldn’t ask for more.
Oladipo
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 18 de mar. de 2024
Dear Oladipo, thank you for choosing elaya hotel kleve. We love that you enjoyed your overall stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back for another exceptional time with us. Best regards, Isabell from elaya hotel kleve
8/10 - Boa
Marielle
Viagem a dois
9 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Even wennen aan een kamer zonder aparte badkamer. Want zowel douche als wastafel zijn in de kamer zelf. Gelukkig wel het toilet achter een deur! Toilet was overigens vrij smerig. Lichaamssappen dropen van deur en deurpost. Prima bed. Jammer van de slechte kussens Ontbijt erg uithebreid in een fijne ruimte.
Marielle
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 18 de mar. de 2024
Beste Marielle, hartelijk dank voor uw bezoek aan elaya hotel kleve. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden was over de netheid van de kamer. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Let op: We hebben ook kamers met een aparte badkamer. Vraag hier de volgende keer naar. Met vriendelijke groeten, Isabell van elaya hotel kleve
10/10 - Excelente
Marcel
Viagem a dois
16 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Kamers groot, schoon en goed ingericht. Mis alleen koffie/thee op de kamer
Marcel
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 18 de mar. de 2024
Beste Marcel,hartelijk dank voor uw bezoek aan elaya hotel kleve. We zijn blij om te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad en dat u heeft genoten van de groote, goed ingericht kamers. Daar zijn we trots op en we stellen uw feedback zeer op prijs.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groeten, Isabell van elaya hotel kleve
10/10 - Excelente
Ronahi
27 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Super
Ronahi
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 30 de jan. de 2024
Lieber Ronahi, vielen Dank für Ihren Besuch und die ausgezeichnete Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen super Eindruck von uns gewonnen haben und hoffen auf ein baldiges herrliches Wiedersehen. Mit besten Grüßen, Ihre Isabell vom elaya hotel kleve
8/10 - Boa
G.F.
Viagem com a família
27 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Enjoy!
G.F.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 30 de jan. de 2024
Dear G.F.,thank you very much for your stay at elaya hotel kleve. We enjoyed your bright comment and recommendation and thank you for sharing your review with other travelers.We hope that you will visit us again soon. Kind regards, Isabell from elaya hotel kleve
10/10 - Excelente
Corinna
Viagem com a família
12 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Ideale Lage, sehr freundliches und hilfsbereites Personal.
Corinna
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 15 de jan. de 2024
Liebe Corinna, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die herrliche Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns sehr, dass unsere ideale Lage und das sehr freundliche und hilfsbereite Personal begeistert haben. Seien Sie bitte bald wieder unser Gast im elaya hotel kleve. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
6/10 - Ok
Jim
11 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Jim
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 15 de jan. de 2024
Lieber Jim, danke für Ihren Besuch und die anschließende gute Bewertung hier auf Hotels.com. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen. Mit besten Grüßen, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Marcel
Viagem a dois
8 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Marcel
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de elaya hotel kleve em 9 de jan. de 2024
Lieber Marcel, vielen Dank für Ihren Besuch und die Top-Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und begrüßen Sie gern bald wieder. Herzliche Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
6/10 - Ok
Diana
5 de jan. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Diana
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 9 de jan. de 2024
Liebe Diana, danke für Ihren Aufenthalt und die gute Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Roland
29 de dez. de 2023
Roland
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 9 de jan. de 2024
Lieber Roland, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und Ihren Aufenthalt mit tollen 8 von 10 Punkten bewerten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder. Beste Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Michel
28 de dez. de 2023
Michel
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 9 de jan. de 2024
Lieber Michel, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die herrliche Bewertung mit 4 wunderbaren Punkten von 5. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben. Kommen Sie recht bald wieder. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Sascha
26 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sascha
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 9 de jan. de 2024
Lieber Sascha, danke für Ihren Besuch und hervorragende 8 von 10 Punkten. Seien Sie bald wieder unser Gast. Wir freuen uns auf Sie. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
6/10 - Ok
Michael
Viagem a dois
25 de dez. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Shower only hot hot hot. Reaction from People from the hotel and how they solved it was okay. I'll be back.
Michael
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 10 de jan. de 2024
Dear Michael, thank you for choosing our hotel and leaving a review. We love that you could enjoy the helpful service, that solved the problem with the shower immediately. Please accept our apologies for the inconvenience. It is our greatest pleasure to provide our guests with a seamless stay, so we are delighted to read that you will be back. We appreciate your business and are already looking forward to your next visit. Best regards, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Roland
16 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Roland
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 18 de dez. de 2023
Lieber Roland, vielen Dank für Ihren Besuch und die ausgezeichnete Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie begeistern konnten und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen im elaya hotel kleve. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
6/10 - Ok
Cindy
Viagem a dois
11 de dez. de 2023
Op zich een prima hotel,de prijs en wat je qua kamer krijgt viel ons wat tegen. Jammer dat je nog apart moet betalen voor de parkeergarage, dan zou een service moeten zijn.
Eem paar details die ons opviel was, entree niet zo netjes,
Tweepersoonsbed opgemaakt voor 1 persoon, de lamp en tv hingen enorm scheef en het gordijn hing niet aan alle haakjes.
Cindy
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 14 de dez. de 2023
Beste Cindy, wij willen u graag bedanken voor uw eerlijk beoordeling en het delen van uw algehele ervaring in ons hotel. De gegeven score voor ons team wordt zeer gewaardeerd, omdat zij hun best doen om geweldige momenten te creëren voor al onze gasten tijdens hun verblijf. We begrijpen dat ons concept niet voor iedereen geschikt is en vinden het jammer om te lezen dat dit voor u het geval was. Ik hoop dat u een geweldige tijd heeft gehad in Kleve tijdens uw verblijf, ongeacht de ongemakken die u heeft gehad in ons hotel. Wij wensen u een veilige reis en wensen u een fijne dag verder. Het beste, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Roland
10 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Roland
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 14 de dez. de 2023
Lieber Roland, vielen Dank für Ihren Besuch und die herrliche Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Rob
Viagem a dois
10 de dez. de 2023
Rob
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 14 de dez. de 2023
Lieber Rob, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns mit tollen 5 von 5 Punkten bewerten. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie begeistert haben und begrüßen Sie gern bald wieder im elaya hotel kleve. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Joerg
8 de dez. de 2023
Joerg
Resposta de elaya hotel kleve em 29 de fev. de 2024
Lieber Joerg, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die herrliche Bewertung mit 4 von 5 Punkten im Anschluss. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und senden beste Grüße. Gern bis bald, Ihre Isabell vom elaya hotel kleve
10/10 - Excelente
John
7 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
John
Resposta de elaya hotel kleve em 29 de fev. de 2024
Lieber John, herzlichen Dank für den Besuch und die Top-Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns, dass wir begeistert haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Viele Grüße, Ihre Isabell vom elaya hotel kleve
10/10 - Excelente
Vincent
Viagem a dois
3 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We waren te vroeg maar deed toch moeite om ons al in te checken top en vriendelijk
Vincent
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 14 de dez. de 2023
Beste Vincent,wij willen u graag bedanken voor uw geweldige beoordeling en voor het delen van uw algehele positieve ervaring in ons hotel. Uw waardering voor ons team wordt zeer gewaardeerd, omdat zij hun best doen om geweldige ervaringen te creëren voor al onze gasten. Wij wensen u een veilige reis naar uw volgende bestemming en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Het allerbeste, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Simone
27 de nov. de 2023
Simone
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 18 de dez. de 2023
Liebe Simone, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns hier auf Expedia so hervorragend bewerten. Wir freuen uns sehr und hoffen, Sie bald wiederzusehen. Mit besten Grüßen, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Jens
25 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr schöne Atmosphäre 👍
Jens
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 14 de dez. de 2023
Lieber Jens, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die hervorragende Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns sehr, dass Sie die sehr schöne Atmosphäre im Hotel genossen haben. Ihre Zufriedenheit ist unser schönstes Lob. Seien Sie bitte recht bald wieder unser Gast im elaya hotel kleve. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Ronahi
Viagem de negócios, Viagem a dois
20 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super Hotel
Ronahi
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 21 de nov. de 2023
Liebe(r) Ronahi, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die super Bewertung hier auf Expedia. Wir freuen uns sehr, dass wir rundum begeistert haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen im elaya hotel kleve. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
6/10 - Ok
Lisa
20 de nov. de 2023
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Feeling and looking sad
Stay most years as family in the town but sad to watch it deteriorate as it’s in a great position with some nice views
Still have curtains off walls tv not working and reception said they’d sort it but didn’t/couldnt but no communication explanation etc
Bars and food around are plentiful locally
buffet breakfast has shrunk but nice enough choice
Lisa
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 21 de nov. de 2023
Dear Lisa, thank you for choosing us during your stay. We are disappointed to learn about your curtains experience and would like to extend our sincere apologies. We appreciate your honest feedback, and we will be following up with appropriate individuals to address these concerns. We hope you will return as we genuinely want to exceed your expectations on your next visit.Best regards, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
HECTOR
Viagem de negócios
15 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great hotel
Great hotel very well in place. Clean and all its personnel at your disposal when needed.
I'll back for sure.
HECTOR
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Dear HECTOR, thank you for choosing elaya hotel kleve and leaving an excellent review. We love that you enjoyed our great, clean hotel and the perfect service. It is our greatest pleasure to provide our guests with a seamless stay, so we are delighted to read your generous remarks about your time with us. We appreciate your business and are already looking forward to your next visit.Best regards, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Laetitia
Viagem com família e crianças pequenas
13 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We lost our daughter’s stuffed animal and they did everything to send it back. The costumers service is amazing.
Breakfast was nice and the room was very big. We will go back.
Laetitia
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Dear Laetitia,thank you for sharing your marvellous comments.We appreciate hearing about the amazing customer service you enjoyed with us, and we are pleased that you were more than satisfied with the breakfast and the large room. We already look forward to your next visit and wish you all the best with your travels.Best regards and especially warm greetings to your daughter, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
A
13 de nov. de 2023
A
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Liebe(r) A, vielen Dank für Ihren Besuch und die perfekte 10 Punkte-Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie begeistert haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Herzliche Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
JM
11 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
JM
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Liebe(r) JM, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die Top-Bewertung im Anschluss. Herrlich, dass Sie sich so wohl gefühlt haben bei uns. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Beste Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Helena, Leiden
Viagem com família e crianças pequenas
8 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Het hotel was fijn en centraal gelegen. Het personeel was op zich vriendelijk maar kon niet helpen met info over de omgeving terwijl het al had geholpen als ze hadden gezegd dat er een tourist information office 2 min verderop was. Ze hebben helaas extra kosten voor ontbijt in rekening gebracht terwijl we die al betaald hadden bij de boeking. Dit is momenteel in behandeling bij onze tussenpersoon zodat we ons geld terug kunnen krijgen. Verder prima hotel.
Helena
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Beste Helena, super bedankt voor deze leuke rating.We zijn blij dat jullie het fijn bij ons hebben gehad. We zijn er zeker van dat we de zaak snel zullen ophelderen met het ontbijt. Hopelijk zien we jullie weer een keer terug.Warme groet, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
jos
Viagem a dois
6 de nov. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
no complains at all. we are used to use two pillows pp and we got the extra ones in minutes.
Its another formula but this accomodation is absolutely worth the money. perfect breakfast and good parking facilities.
jos
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Dear jos, thank you for the great rating and for taking the time out of your day to shine a light on your visit to elaya hotel kleve. We were thrilled to read that you loved your overall stay, especially the customer service, the perfect breakfast and good parking facilities. We truly appreciate your feedback and look forward to seeing you again.Best regards, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Arnold
Viagem a dois
29 de out. de 2023
Unterkunft liegt super zentral, Reichhaltiges Frühstück, zuvorkommendes Personal
Arnold
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Lieber Arnold, wir bedanken uns für Ihren Aufenthalt und den zufriedenen Kommentar hinsichtlich der zentralen Lage, des zuvorkommenden Personals und des reichhaltigen Frühstücksbuffets, den wir gern mit dem Team teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen, um Sie erneut zu begeistern. Mit herzlichen Grüßen, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Liana
23 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Liana
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 16 de nov. de 2023
Liebe Liana, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns hier auf Expedia mit 5 von 5 Punkten bewerten. Wunderbar, dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben. Kommen Sie recht bald wieder. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Adrian H.
Viagem com a família
8 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Adrian H.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
10/10 - Excelente
Sabine
8 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
,,,
Sabine
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
10/10 - Excelente
John
6 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
John
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023
10/10 - Excelente
Fritz
Viagem de negócios, Viagem com a família
3 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Alles gut
Fritz
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 6 de set. de 2023
Lieber Fritz, wie schön, dass Sie unser Gast waren und Ihren Aufenthalt mit vollen 5 von 5 Punkten bewerten. Dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben, ist unser schönstes Lob. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Beste Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Bernard
24 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
+ superbe hotel, grandes chambres, bar super.
- Bon petit dejeuner, sans plus Le choix étatit là mais pas la qualité.
Bernard
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 6 de set. de 2023
Bonjour M. Bernard,un grand merci pour ce commentaire positif ainsi que votre conseil concernant le petit-déjeuner. C'est grâce à vos retours que nous pouvons modifier en conséquence nos services afin de toujours être au maximum à l'écoute des demandes et recommandations clients.A très bientôt chez nous.Cordialement, Isabell Peters - Guest Relations
6/10 - Ok
Viajante verificado
6 de ago. de 2023
Matig
Mooi modern hotel, ruime kamer, maar er waren haakjes bij de gordijnen af, goed bed maar dunne kussentjes.
Ontbijt jammer genoeg fabrieks broodjes, alles zacht ook de croissants, en zelfs in aug. een gesloten ijssalon.
En nog betalen voor parkeren in de garage, te prijzig voor dit alles.
Viajante verificado
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 6 de set. de 2023
Beste gast,bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring. We waarderen uw complimenten over de mooi modern hotel met ruime kamer en goede bed.Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan; jammer dat u de kussentjes, de broodjes en de openingstijden van de ijssalon niet leuk vond. Hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.Wij streven naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Börje
15 de jul. de 2023
Börje
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 6 de set. de 2023
Lieber Börje, vielen Dank für Ihren Besuch und die Top-Bewertung mit 5 von 5 Punkten. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations
2/10 - Terrível
Ahmed
Viagem em grupo, Viagem com a família
9 de jul. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The shower was right in front of the bed which gives no privacy at all. The receptionists are really rude and unprofessional and unhelpful.
Ahmed
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 13 de jul. de 2023
Dear Ahmed, thank you for choosing to stay with us and we appreciate you sharing your concerns.We are sorry that you did not like the light and open style of the room you chose. Please not that we also offer rooms with a seperate bath room. Our friendly front office staff will be happy to support you in finding your personal best choice. At the same time we are astonished that you describe the receptionists as really rude and unprofessional and unhelpful. Our top priority is excellent service and our goal is to provide relaxing accommodations to every guest.We are disappointed that we did not meet your expectations during your stay and we will discuss your remarks with the team. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality that we are known for and that you always deserve.Best regards, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Shila
Viagem a dois
9 de jul. de 2023
Hele fijne bedden . Mooie grote kamers . Helaas geen water koker en of koffiezet apparaat op de kamer . Wel een kleine koelkast en kluis . De wasbak zit in de kamer zelf dus weinig privacy . Alles schoon en netjes en heel vriendelijk personeel . Dichtbij het centrum. Wij komen zeker terug
Shila
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 13 de jul. de 2023
Beste Shila,bedankt voor het schrijven van zo'n positieve review.Ons doel is om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen en wij zijn blij te lezen dat we daarin geslaagd zijn.We willen u graag bedanken voor de feedback met betrekking tot de hele fijne bedden, de mooie grote kamers, de centrale ligging, het heel vriendelijke personeel en de netheid. We kijken uit naar uw snelle terugkeer.Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Asteir, Bonn
Viagem com família e crianças pequenas
18 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
First time to stay here for a night, and would definitely recommend. The friendly staff informed us on our check-in that it’s live jazz night and it could be a little loud in the evening. But hey, it’s indeed a beautiful “noise” we could enjoy from our balcony. :)
Asteir
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 19 de jun. de 2023
Dear Asteir, thank you for choosing elaya hotel kleve. We love that you enjoyed our friendly staff and this cool live jazz music from you balcony. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best regards, Isabell Peters - Guest Relations
8/10 - Boa
Marcus
Viagem de negócios
17 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bra hotell !
Fint rum och bra service. Bra frukost och bra garage. Finns inget att klaga på.
Marcus
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 19 de jun. de 2023
Kära Marcus, tack så mycket för ditt besök och den goda recensionen. Vi ses snart igen, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Hans
Viagem a dois
12 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Prachtig hotel; prachtige , moderne kamer, zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel
Hans
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 13 de jun. de 2023
Geachte Hans ,wat een geweldige feedback, bedankt hiervoor! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf, de moderne kamer en de klantenvriendelijk en behulpzaam personeel.Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations
10/10 - Excelente
Daniel N.
Viagem de negócios
6 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Amazingly large space for a hotel in a small European town. Quiet and charming, and very conveniently located for visiting local customers on business.
Daniel N.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de elaya hotel kleve em 13 de jun. de 2023
Dear Daniel, thank you for taking the time to share your outstanding feedback. It is our greatest pleasure to provide our guests with a seamless stay, so we are delighted to read your generous remarks about your time with us. We appreciate your business and are already looking forward to your next visit. Best regards, Isabell Peters - Guest Relations