Piscina externa, guarda-sóis, espreguiçadeiras

Avaliações de Pullman Mazagan Royal Golf & Spa El Jadida

5 out of 5
Pullman Mazagan Royal Golf & Spa El Jadida
Route de Casablanca km7, Haouzia

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 47 de 141 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 45 de 141 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 26 de 141 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 11 de 141 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 12 de 141 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

7,8/10

Serviço e funcionários

8,0/10

Comodidades

7,2/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

2/10 - Terrível

Abhishek

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Terrifying experience. Very dirty and unclean hotel.
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de jan. de 2024
Dear Mr Abhishek,Thank you for sharing your feedback. It does indeed sound from what you describe that some aspects of your stay did not meet our usual standards of service; please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation, we sincerely appreciate you taking the time to bring this matter to our attention

6/10 - Ok

Asmae

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de jan. de 2024
Chére Asmae,Merci beaucoup pour le temps que vous avez consacré à partager votre feedback !

8/10 - Boa

Tom

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Charming – slightly tattered – resort
This was just a stopover on our way from Essaouira to Casablanca. Nice courtyard/pool, gym and access to the ocean. The service was generally good, though they messed up our car reservation.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de jan. de 2024
Dear Tom,The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review

6/10 - Ok

muhammad

Very limited dinning and expensive ..
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 17 de nov. de 2023
Dear Muhammad,Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our hotel.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.

10/10 - Excelente

Jean-Claude

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great all around
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 13 de nov. de 2023
Dear Jean-Claude,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcoming you soon !

10/10 - Excelente

Peter

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 13 de nov. de 2023
Dear Peter,Firstly we would like to thank you for your appreciation shared following your recent visit to our hotel Looking forward to welcoming you soon !

10/10 - Excelente

Bouchaib

Viagem com a família
Pontos positivos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice and friendly staff , easy check in and check out clean rooms , over all one of the best hotels I stayed at el jadida thank you
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 31 de out. de 2023
Dear Bouchaib,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcoming you soon !

10/10 - Excelente

Ayoub

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 31 de out. de 2023
Merci cher Ayoub pour votre magnifique appréciation A très bientôt !

8/10 - Boa

Jacques

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Should not mention Golf resort as being integrat3d
Great hotel, with very willing staff and training needed. Receptionist needs to understand better English and French! Golf club house & operations is very incompetent & does not belong to this resort, which is not mentioned, when booking.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 31 de out. de 2023
Dear Jacques,We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

6/10 - Ok

hicham

Trop cher compte tenu des prestations
Hospedou-se por 15 diárias em ago. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de ago. de 2023
Cher Hicham,Nous tenons à vous remercier pour le temps que vous avez consacré à partager vos commentaires sur votre récent séjour au sein de notre hôtel, votre appréciation nous aidera à maintenir et améliorer la qualité des services que nous proposons à notre clientèle.

10/10 - Excelente

LINDA

Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de ago. de 2023
Merci chère Linda pour votre magnifique appréciation

2/10 - Terrível

Omar

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de ago. de 2023
Cher Omar,Merci pour le temps que vous avez consacré à partager une appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel

6/10 - Ok

Lakbir

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 29 de ago. de 2023
Merci cher Lakbir pour votre feedback

6/10 - Ok

Hajar

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
L’odeur de l’humidité est partout dans la chambre
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 10 de jul. de 2023
Chère Hajar,Nous souhaitons avant tout vous remercier pour avoir choisi notre hôtel ainsi que pour le temps que vous avez consacré à nous faire part de vos impressions.

10/10 - Excelente

Miloud

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de ASSIA WAGDI em 10 de jul. de 2023
Merci cher Miloud pour votre magnifique appréciation !

10/10 - Excelente

Mervyn

Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Ahmet

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice hotel for golf and ocean beach rooms is clean and spacious
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
Resposta de ASSIA em 21 de mar. de 2023
Dear Ahmet,First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.

10/10 - Excelente

Mervyn

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great staff, great service, clean and comfortable, food is good and varied too. I wish I'd been there on holiday and not for work, so i could have tried the Spa and spent time in the pool too.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2023
Resposta de ASSIA em 21 de mar. de 2023
Dear Mervyn,First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.

8/10 - Boa

Julie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023
Resposta de ASSIA em 21 de mar. de 2023
Chère Julie,Nous vous remercions pour votre magnifique appréciationDans l'attente de vous accueillir bientôt !

10/10 - Excelente

Andrew, Montgomery

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everyrthing was PERFECT!!
Resposta de etx-H2960QM em 28 de dez. de 2022
Dear Andrew,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to see you soon !

8/10 - Boa

Khalid

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Ĺe dîner buffet pas top rapport qualité prix, 300dh par personne pour des plats basics, type cantine, à revoir.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 4 de out. de 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous transmettrons votre message à notre chef exécutif afin d’améliorer notre service .Votre satisfaction est la plus belle récompense, Nous espérons vous accueillir à nouveau très vite !

10/10 - Excelente

Charles

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Business trip
Arrived one day early. reception rearranged booking with no issues, even though it was past midnight at arrival time Room very spacious and cleaned perfectly throughout the trip Food was excellent throughout Great facilities 2 minute walk to the beach
Hospedou-se por 11 diárias em ago. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 4 de out. de 2022
Dear Charles,It's with great pleasure that we receive your compliments. We will be sure to share your comments with our entire team. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you an excellent service.Looking forward to welcoming you soon !

6/10 - Ok

Nadia

Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 23 de dez. de 2022
Chère Nadia,Merci pour le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel

6/10 - Ok

yasmina

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Too many bees at the restaurant!!! If you are allergic make sure to have an Epipen handy (not kidding) i suggested to have the honey and jam centerpieces they have on the tables!! The manager claims it’s not the cause!!! Believe me the bees were having a fiesta!
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 23 de dez. de 2022
Dear Yasmina,Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our hotel, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.

6/10 - Ok

Andrew, Montgomery

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Great golf course, family friendly pool and activities.
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 23 de dez. de 2022
Dear Andrew,We first would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and for sharing your comments on your experience among us.

10/10 - Excelente

Oumaima

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
J'ai tout adoré
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 23 de dez. de 2022
Chère Oumaima,En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre hôtel et sommes ravis de lire que nous avons su être à la hauteur de vos attentes .

6/10 - Ok

abdullah

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
AC was out Staff very friendly
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 23 de dez. de 2022
Dear Abdullah,We would like to thank you for your preference in selecting our hotel , as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.

2/10 - Terrível

Samir

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 23 de dez. de 2022
Cher Samir,Merci pour le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre séjour au sein de notre hôtel .

10/10 - Excelente

Sanaa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A bit removed from the shopping areas, but the most relaxing resort for those who want easy access to the beach, views and privacy.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022

10/10 - Excelente

Vasuthdaven

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
Resposta de etx-H2960QM em 24 de dez. de 2022
Dear Vasuthdaven,It's with great pleasure that we receive your compliments. We will be sure to share your comments with our entire team. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you an excellent service.Looking forward to welcoming you soon !

8/10 - Boa

carles

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 29 de nov. de 2021
Cher Carles, Nous vous remercions pour votre généreuse appréciation, ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau prochainement.

10/10 - Excelente

carles

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 29 de nov. de 2021
Cher Carles, Nous vous remercions pour votre généreuse appréciation, ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau prochainement.

4/10 - Insatisfatória

Sergio

Pontos positivos: Conforto do quarto
beaucoup de problèmes a l'arrivée puis qualité médiocre des chambres double encaissement des taxes
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 22 de out. de 2021
Cher Sergio, Nous vous remercions pour votre visite et vos critiques constructives, notre objectif principal est de garantir que nos clients se sentent en tout confort et profitent pleinement de leur séjour, c'est pourquoi nous espérons avoir à nouveau l'opportunité de vous servir et de restaurer votre confiance envers Pullman lors d'une prochaine occasion. Sincèrement,

10/10 - Excelente

Marwan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel - pool - room are the best
Hotel location was very convenient on the beach and close to town. Rooms are updated the bed was a little stiff but overall good hotel
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 22 de out. de 2021
Dear Marwan, Firstly we would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Pullman hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Hope to see you very soon, Sincerely.

10/10 - Excelente

Marwan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Updated hotel
Hotel location was very convenient on the beach and close to town. Rooms are updated the bed was a little stiff but overall good hotel
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 22 de out. de 2021
Dear Marwan, Firstly we would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Pullman hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Hope to see you very soon, Sincerely.

10/10 - Excelente

Marwan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Location is the best
Hotel location was very convenient on the beach and close to town. Rooms are updated the bed was a little stiff but overall good hotel
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 22 de out. de 2021
Dear Marwan, Firstly we would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Pullman hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Hope to see you very soon, Sincerely.

8/10 - Boa

Nabil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 16 de set. de 2021
Cher Nabil, Nous tenons à vous remercier pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Sincèrement,

4/10 - Insatisfatória

Shaquil

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2021

2/10 - Terrível

ERRACHIDI

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Sérieux problème d’hygiène et de sécurité
Séjour catastrophique, un vrai problème d’hygiène. On a dîné au club house des bestioles qui nous tombaient dessus, cafards dans les toilettes En plus des travaux pas du tout sécurisé pour les enfants Bref je ne recommande pas du tout
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experiencce Manager em 6 de jul. de 2021
Cher M. ERRACHIDI, Nous sommes attristé de lire votre commentaire, et nous avons bien noté vos remarques. Sachez que nous avons ciblé les problèmes et nous ferons de notre mieux pour revoir les points évoqués. Au plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous, et de passer un séjour meilleur que le précédent.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
The property was nice, friendly staff, unfortunately because I was there in February it’s hard to judge the rest of the property as the pool was closed and it was very quiet
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2020
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 13 de fev. de 2020
Dear guest, We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Pullman hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We are looking forward to hearing from you and to being at your service. With best regards,

10/10 - Excelente

Bruno

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent accueil du personnel, chambre spacieuse et rapport qualité prix satisfaisant
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 6 de fev. de 2020
Cher Bruno, Toute l'équipe et moi-même sommes heureux de lire votre commentaire. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour. Excellente journée, Au plaisir de vous revoir parmi nous, Sincèrement.

10/10 - Excelente

Bruno, Lyon

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Bon rapport qualité prix, chambre spacieuse, accueil très satisfaisant
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 29 de jan. de 2020
Cher Bruno, Nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre hôtel, et sommes ravis de lire que nous avons su être à la hauteur de vos attentes en cette occasion. Dans l'attente de vous accueillir à nouveau, Sincèrement.

8/10 - Boa

BENOIT

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
-
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2019
Resposta de KHADIJA YACOUBI em 6 de dez. de 2019
-Chers hôtes, Toute l'équipe et moi-même sommes heureux de lire votre commentaire. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour. Excellente journée, Au plaisir de vous revoir parmi nous, Sincèrement

8/10 - Boa

Charaf

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Parfait
Parfait. Une équipe très accueillante souriante et très pro.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de K YACOUBI em 6 de dez. de 2019
Cher hôte, Quel beau témoignage ! Je vous remercie infiniment de vos compliments qui nous encouragent à continuer à émerveiller nos clients. Je remercierai personnellement l'équipe "des heartists" qui était aux petits soins pendant votre séjour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel. Sincèrement.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
What I liked most: Pool and the proximity of the beach.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2019
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 13 de set. de 2019
Dear guest, Thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon. Sincerely,

2/10 - Terrível

Danielle

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Mauvaise expérience
Chambre sale, sol glissant pas nettoyant. Humidite et moisissures. Apres s etre plainte a la réception une chambre plus correct a été proposée. Clairement pas digne d un 5 etoile. Eouille dans l ascenceur. Manque de personnel. Établissement un peu à l abandon. Pour ma part je n y reviendrai pas. Je ne m y suis pas sentie en sécurité
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 2 de out. de 2019
Chère Danielle, Encore merci pour vos axes d'amélioration qui nous aideront à perfectionner nos services afin de garantir de meilleures expériences à notre clientèle future et nous espérons sincèrement que vous nous donnerez une nouvelle opportunité de vous accueillir lors d'une prochaine visite.

10/10 - Excelente

Nathalie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent séjour en famille
Excellent séjour au Pullman en famille. Cadre magnifique forêt eucalyptus, la plage sauvage est très belle. Nous avons eu un surclassement avec suite duplex, avec 3 terrasses dont une la vue à couper le souffle au dernier étage vue mer splendide et piscine. Quelques activités au Kids club que les enfants ont adoré et qui permettent aux parents de lézarder tranquillement autour de la piscine. Il est vrai que l hôtel mériterait un rafraîchissement pour s aligner sur un standard Pullman mais le prix serait bien plus élevé aussi dans ce cas. Le personnel était adorable. Un peu lent le service déjeuner autour de la piscine mais nous sommes en vacances et nous avons le temps ! Franchement excellent rapport qualité prix compte tenu de l emplacement, de la chambre et des services. Idéal pour se reposer, se ressourcer. Je recommande à 9/10.
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2019
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 5 de set. de 2019
Chère Nathalie, Quel plaisir de lire votre avis ! Merci pour tous vos compliments, qui nous font chaud au cœur. Nous vous remercions d'avoir pris le temps de détailler les points qui ont fait de votre séjour un moment d'exception. Nous saurons remercier nos équipes pour leur travail de qualité et leur professionnalisme, soyez en sûr. Ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous. En espérant vous revoir très prochainement parmi nous. Sincèrement.

4/10 - Insatisfatória

Farida

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
A éviter
Étant professionnelle du tourisme je peux déjà dire que ce n’est absolument pas un 5*,hôtel vétuste pas entretenu, je pense que cet hôtel fait du tort au groupe Accor, ménage bâclé car trop peu d’effectif le personnel ménage est débordé. Le petit déjeuner une organisation inexistante pas de couverts pas d’assiette encore une fois pas de personnel suffisant ! Les ascenseurs une catastrophe sale vétuste les moquettes pareilles, les lits sont confortables mais des odeurs dans les chambres venant des cuisines insupportables bref je déconseille complètement cet hôtel
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 5 de set. de 2019
Chère Farida, Nous apprécions sincèrement le temps que vous avez consacré à partager vos commentaires suite à votre visite au sein du Pullman Mazagan, les commentaires de nos clients sont pour nous de la plus haute importance car ils nous aident à assurer la continuité et le respect de nos exigeants standards de service à tout moment, veuillez accepter nos sincères excuses pour les imperfections que vous semblez avoir vécu pendant vos vacances parmi nous. En espérant sincèrement vous accueillir de nouveau au sein de notre établissement, toute l’équipe du Pullman Mazagan et moi-même vous souhaite une agréable journée. Nous vous prions d’agréer nos respectueuses salutations.

10/10 - Excelente

Doriana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2019
Resposta de OumHani BELBCHIR - Guest Experience Manager em 31 de ago. de 2019
Chère Doriana, Encore merci pour avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.