2 outdoor pools, sun loungers

Avaliações de Cancun Bay All Inclusive Hotel

3.5 out of 5
Cancun Bay All Inclusive Hotel
Boulevard Kukulkan KM 3.5, Zona Hotelera, Cancun, QROO

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 425 de 1002 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 258 de 1002 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 150 de 1002 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 80 de 1002 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 89 de 1002 avaliações" "

8,4/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

7,6/10

Comodidades

7,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Lidania

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Gostei muito
Gostei muito de tudo. Foi uma viagem entre mae e filha .Quarto com vista piscina e mar. Comida boa e variada nos restaurantes. A comida japonesa tb muito boa. Drinks ok. Funcionário Gabriel é muito amável e gentil. Piscinas limpas e bem cuidadas pelo funcionário Andy. Localização boa. Fui para passagem de ano . O reveillon foi bonito. Hotel tranquilo. Atividades , sô presenciei musica ao vivo. Estava cheio de hospedes por ser alta temporada. Gostei por ser um resort pequeno em comparação com muitos outros . Creio que não haviam tantos funcionários pra servir tanta gente e eles se sobrecarregavam e o ritmo era lento . Talvez contratar mais pessoas nessas epocas. Tudo funciona melhor na base da gorgeta . É o que motiva os trabalhadores para complementar salário. Custo benefício bom .
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Cancún Bay Management em 13 de jan. de 2024
Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments. It will be taken into account for better service.

10/10 - Excelente

nelson guilherme

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Cancún Bay Management em 18 de dez. de 2023
Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

8/10 - Boa

ADELMO

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Hotel bom, mas pode ser ótimo!
A estadia foi ótima! No entanto, merece destaque a falta de organização na hora do almoço! Isso por que oferecem o almoço no quiosque da piscina, onde há pouco espaço para muitos hóspedes! Por conta disso, muitos hóspedes são obrigados a fazer suas refeições no sol escaldante! Destaque positivo para os garçons, os funcionários da recepção, todos muito prestativos! Destaque positivo também para a acomodação, especialmente, os colaboradores da higiene, são incríveis!
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2022
Resposta de Cancun Bay Management em 26 de jul. de 2022
Obrigados pela sua estadia e seus comentarios os quais ajudam , ¡volte pronto!

10/10 - Excelente

Inacio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Melhor custo benefício.
Incrível. Superou as expectativas. A estrutura era ótima, móveis e espaços com conforto e bem destribuídos, tanto para quem quer farra para quem quer curtir tranquilo. O atendimento foi excelente. Não senti que a qualidade do atendimento dependia da "proprina" e todas as informações foram passadas com clareza. A variedade de comida e bebida surpreendeu também. A limpeza era impecável e a localização é ótima.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022
Resposta de Management / Gerencia Cancún Bay Resort em 11 de jun. de 2022
Muchas gracias Inacio por su preferencia, y por su calificacion de 10, les esperamos de nuevo en esta su casa Cancun Bay Resort. Vuelvan pronto.

8/10 - Boa

Janete

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Não gostei da limpeza do hotel, não tinha atrativo, hotel muito sujo! Agora o funcionários eram ótimos! Guadalupe, Katherin, todos os outros ótimos!
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2021
Resposta de Cancun Bay Management em 19 de fev. de 2021
Obrigado por escolher o Cancun Bay e seus comentários.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ferias merecidas!!
Hotel bom, atente as expectativas, ótimo custo beneficio! Voltarei mais vezes!
Hospedou-se por 15 diárias em jan. de 2021
Resposta de Cancun Bay Management em 28 de jan. de 2021
Obrigado por escolher o Cancun Bay Resrt, esperamos vê-lo de volta em breve.

8/10 - Boa

Expedia

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom custo benefício
A experiência no geral foi bem positiva, o resort é um dos mais simples em Cancún e a praia é onde fica as embarcações, então o ideal é procurar passeios para conhecer as praias com o famoso azul cristalino de Cancún. Um ponto a melhorar é a comida, tem apenas 1 restaurante com pouquíssimas variedades.
Hospedou-se por 9 diárias em dez. de 2020
Resposta de concierge em 9 de jan. de 2021
Thank you for your preference and your comments , we will work to improve you , we hope you have enjoyed your stay and we look forward to your return soon

4/10 - Insatisfatória

Susiley Ferreira

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Experiência ruim
Tivemos uma experiência ruim, O hotel não estava nas mesmas condições das fotos e nem da descrição apresentada, só havia uma cozinha, e dois bares, é um snack bar, e nada mais, o atendimento muito ruim, a comida muito ruim, e o pessoal sem educação, tivemos ainda um problema com o Pet, pois antes de entrar identificamos e informamos do Pet, e depois de 5 dias que estávamos lá fomos chamado na recepção para explicar como havíamos entrado com o Pet, ou seja insinuando que não havia verdade no que apresentamos, então foi uma experiência ruim.
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2020
Resposta de Cancun Bay Management em 11 de nov. de 2020
Obrigado por escolher a Baía de Cancún. Pedimos desculpas por sua experiência e inconveniência com seu animal de estimação. Esperamos ter uma nova oportunidade para atendê-lo.

10/10 - Excelente

Brian

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great Resort Overall! Spend the extra for the Ocean View Room!! Limited food selection and needed reservations for the better food (not enough room for all guests with reservations, some were left out of this opportunity). Unlimited drinks! Shows/Entertainment was ok at best! Great views! Reasonable massages ON THE BEACH! (We went twice) Resort is impossible to reach via phone or email prior to arrival. Do NOT rent a car! Order a shuttle online prior to your destination. Any shuttle service works. Don't pay the high dollar for the "hotel shuttle".
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Yura Jacoba

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We had a great time at Cancun Bay resort. Guvani offered great entertainment, and the pool was lovely. The rooms spacious and food really excellent! Servers was good but we did not have enough pesos or dollars to tip the servers so that was frustrating since it is not easy to get money anywhere. But Nevertheless they were kind enough to serve is. We will stay there again.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Queen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff was very friendly and supportive
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 30 de abr. de 2024
Hola Queen,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

10/10 - Excelente

jorge

Viagem a dois
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Estupenda atención de gerente y en general todos y cada uno de los empleados
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 30 de abr. de 2024
Gracias por sus comentarios Jorge.Esperamos verle pronto de regreso.Saludos

8/10 - Boa

jaimie

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Personally it was a good experience. I would go again. Its very conveniently located, decent price, easy access to transportation. Food was nothing out of this world but it was decent. Drinks were deff watered down however I didnt mind because I wasnt trying to wake up hungover. Over all I would come again
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 30 de abr. de 2024
Dear Jaimie,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.Hope to welcome you back soon!

6/10 - Ok

Martika

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The only thing I didn’t like was that house keeping knocked on our door at 8 am in the morning a few times in a row. Other than that I was a really nice place to stay
Hospedou-se por 10 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 30 de abr. de 2024
Hola Martika,Thank you for your feedback, this will help us to improve our service.Kind Regards

8/10 - Boa

Alyssha

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice and convenient place to stay, drinks were great and staff was very friendly. if the buffet had better food it would have been excellent. Lunch was decent but dinner not so much but overall a good experience
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 30 de abr. de 2024
Thank you Alyssha,We hope to welcome you back soon!Kind Regards

8/10 - Boa

Maria

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The only thing I didn't like is that I called the hotel several time to confirmed my reservation, but all I got is an answering machine and when press reservation or 0. It hanged up. Expedia has the same problem and they even e-mail and got no answer. Also, I was trying to make reservation for pick-up at the airport. Expedia was finally able to help me. I hope in the future, you be able to correct this situation. This why I gave 4****
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 29 de abr. de 2024
Hola Maria Thank you very much for your feed back, this will help us to imprive our service.Kind Regards

6/10 - Ok

Hemal

Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 29 de abr. de 2024
Hola Hemal.Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

8/10 - Boa

Victoria, ingersoll

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean and spacious. Wish the night life and entertainment had a little more to offer.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 28 de abr. de 2024
Dear Victoria,Thank you for your feedback!Kind Regards

8/10 - Boa

Ruchika

Pontos positivos: Limpeza
overall good
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 27 de abr. de 2024
Hola, Ruchika,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

10/10 - Excelente

Erickson

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 28 de abr. de 2024
Hola Erickson,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

10/10 - Excelente

Shuvarthy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Its a beautiful resort for your friends and family. The staff are super nice! I had a wonderful time there. All inclusive drinks, food, everything. Their entertainment activities are very huge. Recommended!!!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 27 de abr. de 2024
Dear ShuvartyThank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.Looking forward to pamper you soon back.

10/10 - Excelente

Marcellus Fabricio Bertanha

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 28 de abr. de 2024
Hi Marcellus,Thank you very much for your comments!

6/10 - Ok

Palak

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 28 de abr. de 2024
Hola PalakThank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

10/10 - Excelente

Dinah Elizabeth

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff and service were amazing! Jordan and Fernando were awesome at the pool/beach side bar. Marta was able to proved us with a warm smile and reservations to dining. Felipe and Angi were friendly and helpful in the main dining room for breakfast service and Arturo helped us many times while we’re stayed at the resort. It was a birthday/girls trip to remember! Thank you Cancun Bay Resort!
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 27 de abr. de 2024
Hola Dinah,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.We hope to pamper you and your friends soon.

2/10 - Terrível

PATSY PUIUAN

Viagem com a família
Pontos negativos: Comodidades
Property is not very high class. There are not the same as pictures show. I suggest people don’t come this place for vacation
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 27 de abr. de 2024
"Dear Patsy,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Kind Regards

8/10 - Boa

William

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very nice place overall.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 27 de abr. de 2024
Hola William,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.We will see you soon.

2/10 - Terrível

Angela, Des Moines

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The food was so bad! I didn’t eat for days. Nothing frash. You are not able to swim in the see, it is so shallow and dirty from excursions boats. Staff is nice! It was cheap so I didn’t expect everything like in five star but this was beyond one star. No I don’t recommend to stay here!
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 25 de abr. de 2024
Dear Angela,Thank you so much for taking the time to share your thoughts and comments. Your feedback is greatly appreciated and incredibly valuable to us.We regret your experience with us.Your comments help us to improve.Kind Regards

4/10 - Insatisfatória

Sherita

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
This property was very small. The amenities were limited and you have to request an iron. The sq ft in the rooms were small The toilet kept running The performances were loud outside your room. The alcohol selection was very limited. The room view was parking lot. The hotel was very much more like a motel and a waste of money.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 24 de abr. de 2024
Dear Sherita,First and foremost, we sincerely apologize for the inconveniences you have experienced your feedback help us to improve our services.We hope to welcome you back soon.Kind Regards

10/10 - Excelente

maria de los Angeles

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very clean, close to airport.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 24 de abr. de 2024
Hola Maria,Gracias por tus comentarios, esperamos verte pronto.Saludos

6/10 - Ok

Angela

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários
The staff was very polite and helpful. The room was perfect for our needs although we had a balcony and view of a parking lot with vans in it, which wasn't very scenic. The pools were clean and nice. The beach area was very small and the view was blocked by piers and sailboats.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 24 de abr. de 2024
Hola Angela,Hope you are doing great.Thank you very much for your comments.Unfortunately, we fell short of meeting your expectations on this occasion.We hope to welcome you back and pamper you as you deserve.Kind Reagrds

10/10 - Excelente

JOSE GONZALEZ

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 22 de abr. de 2024
Estimado Jose,Muchas gracias por tus comentarios, te esperamos pronto en Cancun Bay.

4/10 - Insatisfatória

Cynthia

Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Food was fairly cold, some staff not attentive.. the mojitos were really good though... it was an ok hotel but doubt I would stay there again.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 22 de abr. de 2024
Dear Cynthia,We regret we felt short of meeting your expectations in this ocassion.we welcome your feedback to help us improve our processes.Kind Regards

10/10 - Excelente

Stuart, PICKERING

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very convenient location, close to downtown Cancun. The beach is small but very clean, super fine sand. We had a 3 bedroom apartment which was great as there were 5 of us, more than enough room. Only down side was it seemed we backed on to the main staff loading dock and the constant carts going back and forth were so loud they woke us up numerous times. Our room was missing a TV, not an issue as there were 2 others. Any issues with the room had a maintenance staff visit within minutes and fixed shortly after. Staff were super friendly, they loved our little one. Laundry is offsite and was returned clean and looked like they were pressed or ironed. Food selection was great and everything tasted great. Some more kid friendly menu options like chicken nuggets would compliment the selection for those who have a less developed palette.
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 22 de abr. de 2024
Hola Stuart,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

8/10 - Boa

Adriatnne

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Muy bonito todo
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 19 de abr. de 2024
Hola Adriaten,Muchas gracias por sus comentarios.Saludos

8/10 - Boa

Anna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 19 de abr. de 2024
Hola Ana,Gracias por hospedarte con CancunBay.Saludos

10/10 - Excelente

dawn

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This was my second stay in 10 months. I was so happy to see to see some of the same employees as last time. The food is so good, as fresh as you can get and varied. I honestly will not stay somewhere else and I have stayed at some beautiful resorts in Cancun. Every single thing was perfection and am already planning to go back in two or three months. My husband loves it here and he is a tough customer to please!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 17 de abr. de 2024
Hi Dawn,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.We look forwad to pamper you soon.

6/10 - Ok

Susan Jean, Billings

Viagem a dois
Small resort on hotel zone. Very close to marinas. You must make a reservation to eat at specialty restaurants. Very laid back and a relaxing place to stay.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 17 de abr. de 2024
Dear Susan,We appreciate your comments.Your feed back help us to improve into our service and quality.Kind Regards

10/10 - Excelente

Saba

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 17 de abr. de 2024
Hi Saba,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

6/10 - Ok

Andrew

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Entertainment staff were great and kept my kids occupied during the days with beach volleyball, soccer and other games. Food was ok…buffet got boring with the same items all the time. Sushi was was the best part! It’s a very entry level resort. If you’re looking for a budget friendly resort, I would recommend coming here!
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 17 de abr. de 2024
Dear Andrew,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.

8/10 - Boa

chad

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Great property for the price! Buffet food is often very cold. The food heaters do not keep food warm and need updating. Also coffee and napkins are not easily available. Pool food is great, sushi is great, the pool area is awesome. Reservations for special dinner nights are a joke. Food items for Saturday Italian night was the same as the buffet. Pizza oven broke and it took an hour to get alfredo. Very unorganized and I would get rid of special nights immediately. Spend money on the buffett and you have an awesome establishment. Love the waiters. Strong staff. CE
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 16 de abr. de 2024
Dear Chad,Thank you very much for your comments!Kind Regards

2/10 - Terrível

Alexa

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This has got to be the worst resort in the zone. The pools close at 6, the bar closes at 11. The pools are always so cold the only people using them are children. The food is almost inedible, it's not kept at safe temperatures on the buffet. There's maybe 4 total "hot" food options and the rest is soggy, brown salad or apples sitting in brown water. The fruit juice they serve is simply blended up left over fruit from the buffet, seeds and all. The rooms is tiny, can't pass by a single person without having to go all the way to the back or front. There's nothing to eat from 10am-12pm and again from 3-6 pm. The alcohol doesn't start until 11 am and is bottom shelf unless you fork over an additional $55 USD per day. You don't get to see the sunrise or sunset, it's blocked by either trees and the road or other buildings. You can hear the road all night, and people's screaming children due to the no insulation on the door; the front door that bugs and lizards will absolutely be crawling into. They try to sell you a timeshare by trapping you in a "90" minute presentation at their sister hotel across the entire hotel zone from the resort. They don't listen to complains and pretend they don't speak English, even if you had an entire conversation the day before. The wifi only works occasionally. This place is honestly horrible, please for your sanity read and believe all these 1 star reviews at this horrible resort
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 16 de abr. de 2024
Dear Alex,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention.Warm regards,Juan Ramirez

10/10 - Excelente

AMBER

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very pleased with our stay. It’s a simple small scale resort at the top of the hotel zone. Less frills then some other resorts but for the money, we had amazing food, drinks, and a clean room. Will definitely be back!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 16 de abr. de 2024
Hola Amber,Thank you very much for your comments!Kind Regards

10/10 - Excelente

inderjit

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s was my first trip to Cancun with family and it was awesome. Fun and activities.
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 16 de abr. de 2024
Hola Inderjit,Thank you for your comments.Kind Reagrds

10/10 - Excelente

Marisol

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Staff were very helpful and nice! The place is clean.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 15 de abr. de 2024
Hola Marisol,Thankyou very much for staying with us.Kind Regards

10/10 - Excelente

Orlando Ido

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I like the quiet location and staff are very friendly and accommodating.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 15 de abr. de 2024
Hola OrlandoThank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.Hope to welcome you soon!

4/10 - Insatisfatória

Walter

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades
It’s just ok, food options can be much better. But if you’re just looking for a cheap trip it’s not bad. We only chose the place because they had a 3 bedroom suite it worked well for a family of 4. Make sure you see a time share presentation and you can get free activities. We chose the jungle boat tour.
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 15 de abr. de 2024
Hola WalterWe regret we felt short to meet your expectations.Your comments help us to improve in our service and quality.Kind Regards

10/10 - Excelente

Jordan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 15 de abr. de 2024
Hello Jordan,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.Kind Regards

4/10 - Insatisfatória

Jenny

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades
Food was terrible.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 15 de abr. de 2024
Hola Jenny,We regret we felt short to meet your expectations.Your feed back help us to improve in our service and quality.Kind Regards

8/10 - Boa

Jason

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Staff, facilities, and food was great. Some minor things on the property could use updating, such as shower heads, towel racks, etc, but not a big issue considering the great price of the resort. The quality of the food and drinks really surprised me. I would return.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 15 de abr. de 2024
Hello Jason,We appreciate your comments.We will look forward to welcome you soon!

8/10 - Boa

Wendy

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
You get for what you pay. The buffet is small but the food was surprisingly tasty. It's a little resort and perfect for a quick beach getaway. There were a lot of locals and the restaurants hours are very limited. However, the room is always clean. It's a good choice of resort for a short stay.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Juan Ramirez em 13 de abr. de 2024
Dear WendyThank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.Looking forward to pamper you soon!