Fachada da propriedade à noite

Avaliações de Omni Parker House

4 out of 5
Omni Parker House
60 School St, Boston, MA

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 1599 de 2610 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 594 de 2610 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 227 de 2610 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 130 de 2610 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 60 de 2610 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

9,4/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

8,4/10

Condições e instalações da propriedade

8,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Kristal

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Gostei!!!
Atendentes muito queridos, quarto um pouco pequeno, mas no geral um ótimo hotel
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Guest Relations Manager em 25 de jan. de 2022
Thank you for staying with us! Your comments and feedback are greatly appreciated.

10/10 - Excelente

Brian

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is in a perfect location. The staff was very inviting and knowledgeable about the history of the building and the events that took place at the Hotel. The Perfect place to stay in Boston.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Mark, Centreville

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Extremely dog friendly in the middle of Boston and historic. We loved our stay there!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

James

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Central location and easy walking to dining, shopping, entertainment and sporting events.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Laura

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
My room didn’t have fridge and thought it came with it. Also I was disgusted to see a used soap still in the shower from previous guest of the room. Also restaurants had limited hours. Had to go outside the hotel to get food.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for your feedback. Please accept our sincerest apology for the experience that you had. Your feedback has been shared with the appropriate team to improve our overall service. Thank you for staying with us. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Lacie

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Love the history and character in this hotel.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Holly

Viagem com a família
Historic and charming Great location - accessible from BOS Logan airport by SL1 to fee connection on Red Line (take Towards Alewife for two stops to Park Station). Also walkable 5-10 min to orange, blue and green line stations.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Mark

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Wonderfully professional and courteous staff. Well done!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Jodi R

Good location, old hotel with history. I was able to check in early, and my requests were honored. Richard who checked me in was excellent, he went over every detail and a great attitude.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Lindsay

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I was there for the Boston Marathon and the staff was so kind and accommodating. I’ll definitely visit again!
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

William, Ashaway

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

John

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 29 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

sara

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Its a wonderful old hotel in a great location
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de David em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Mei

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 24 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Suwitda

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My identical twin sister and I love staying at Omni Parker Hotel. This hotel is one of the most beautiful landmarks of Boston. We enjoy learning the history and the beautiful architectures of the hotel. The room is very clean, and comfortable. The staffs are very friendly and helpful. We love the location of the hotel that is close to restaurants, coffee shops, shopping areas, and subway. We will definitely be back again.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 24 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Berit, Portland

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I have stayed at the Omni Parker House a few times before, and find its central location very convenient. The building is old, and the interior comes across as a little "tired", but it makes up for it with its vintage charm. I also think it is a pretty good value.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

JOSEPH

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 24 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Artur

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location for marathoners.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Mayo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The history is interesting and the decor perfect for an old hotel. The customer service was the best I have had in any big city hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Nancy Hall and Jeff

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location, location, location! Convenient spot on Heritage Trail in a historic hotel. Common areas beautiful, service outstanding but the rooms are somewhat small and dated and could use a refurbish.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Kristie, La Crosse

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff ALL made me feel welcome. From extra water to the room, to food in the pub, to directions or restaurant suggestions they were great. Room was clean. I needed a microwave and they provided one before a marathon. Would stay again. THANKS EVERYONE at OMNI Parker House. Great Boston Marathon stay. Thanks for the extra food too.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Amanda

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent service and great location for whole family.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

melissa

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great service by staff and nicely centrally located to all areas of Boston it seemed
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Timothy

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Older hotel with older decor and rooms, but nice. Very friendly staff. My only complaint was the $30 per day "destination charge" added to the room price. After booking, I did get an written explanation that it included a $10 credit to the hotel restaurant, a free bottle of water, and free wifi. Okay, that is the way of the world now. But I did eat at the restaurant and when I checked out, no credit on the bill. When I asked about it, desk staff were confounded but eventually gave me a $10 "guest complaint" adjustment. Look, if you are going to surreptiously have a higher room cost through a "destination charge", at least have the good graces to honor what you say it covers.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Michael

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This property has so much charm and character. In a great part of the city.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de David em 17 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

2/10 - Terrível

Holly

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
First, the room was tiny and stuck back in a corner with no light what so ever. The elevator kept us up all night. Finally, we saw mice running around the lobby. They did refund the destination fee. They also refunded Expedia $100; but, I now have to chase Expedia for the $100.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 17 de abr. de 2024
Thank you for your feedback. Please accept our sincerest apology for the experience that you had. Your feedback has been shared with the appropriate team to improve our overall service. Thank you for staying with us. Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Junko, Port Moody

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 18 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Kathryn

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice hotel with places to sit in the lobby, convenient coffee shops and walgreens nearby and plenty of great dining within walking distance. The door between adjoining rooms is not sound-proof. Shower a little hard to use and curtain awkward, but these were minor issues. Very comfortable bed.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 17 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

2/10 - Terrível

Abel

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 18 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. If you would like to discuss your stay further, please call the hotel directly and ask to speak with the Front Office Manager on duty.

4/10 - Insatisfatória

Timothy

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Tiny tv. maybe 24". I had to ask for a different room as the first one was a mile from the elevator and then climb 6 steps to get to the room (ridiculous). Used coffee bags in coffee maker tank which resulted in clogging and water/coffee all over the table. Very noisy ac/heating unit, room was either too hot or too cold. Restaurant closes at 2 pm. why bother opening at all? You must leave the property for Dinner unless you want pub food or room service Last but not least, it was over $600.00 per night. Marathon "rates" as all hotels rob the runners in order to be close to the finish line. The Omni is at least 1/2 mile from the finish. Least I forget they did offer brown bananas and warm bottled water after the race. Terrible experience....Never again!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 16 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. If you would like to discuss your stay further, please call the hotel directly and ask to speak with the Front Office Manager on duty.

8/10 - Boa

David

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
The staff were all great at the front desk and so were the luggage people. The parking valets were also very good. But, the first room had a tub in poor condition with flaking near the drain. We moved to a second room which had a better tub but the bathroom mirror was in poor shape. There were no surfaces in the bathroom to put anything like a makeup case on it. The lighting wasn't adequate.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 16 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Viktorija

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff very friendly. But very outdated hotel.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 16 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Patrick

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 17 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Masashi

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very close to Boston Common
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 16 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Hans

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The property is dated and needs maintenance. Excellent Staff. Excellent location. Excellent restaurant and bar.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 16 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 17 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Albert

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Not bad at all.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Norihiro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 16 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

4/10 - Insatisfatória

Michael

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Walls are paper thin. You can hear every conversation your neighbor has. Pray you aren’t near the elevator machine rooms.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Susan

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Ruth

Viagem a dois
Beautiful hotel, best clam chowder inside the hotel bar, excellent location, walking distance to everything!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Lindsey

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Sara, Basalt

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Great location. Small rooms.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated! Best, Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Christina, Ferndale

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful hotel in a convenient location to public transportation.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 11 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

6/10 - Ok

McKenzie

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
The staff that checked us in was amazing! The hotel itself is old and wasn’t as cleanly as I’d hoped for. We had someone else’s hair all over our bathroom floor and the room smelled a little. But the staff was very friendly!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 11 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

William, Cordova

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de David em 11 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

4/10 - Insatisfatória

Marc-Antoine

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We stayed at your hotel for two nights. We traveled from Montreal with a baby and could not check in until later after our arrival because of your computer system that was not working properly (I believe your system started working only after 5PM). The only thing that was said to us a few times was to enjoy the day and go outside and try checking in at other times. Like if it was normal, nothing else was proposé to us. We don't except those type of answers when we are attending a 4 star hotel. After traveling for 6 hours and waking up early with a baby, we expected help and more understanding and options from you than saying to go outside and enjoy the day. The waiting time and the extreme long waiting line to check in afterwards was insane. It was also told to us that we would receive a mail from the hotel about this situation. We still have not received anything yet. Apart from that, we had to call for a mini fridge in the room cause the one that was suppose to be there was not. Again we have a baby and stuff to put in the fridge. We don't expect that in a 4 star hotel, whatever the room size is. Also, the bath was not draining properly and it was really unpleasant. That is not normal.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de David em 11 de abr. de 2024
Thank you for your feedback. Please accept our sincerest apology for the experience that you had. Your feedback has been shared with the appropriate team to improve our overall service. Thank you for staying with us. Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Felipe Humberto Águila

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
El hotel tiene ese espíritu de inmueble antiguo e histórico. Lugar que te hace sentir en casa, cómodo, evoca buenas cosas. Repetiría si regresara a Boston.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de David em 10 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Elizabeth

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Richard at the front desk was absolutely amazing! All the staff was so friendly. The hotel room was was so nice. Highly recommend this hotel. I will definitely be coming back! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 10 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Noel

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff was amazing. The hotel was clean, and had a great vibe. We will be back
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de David em 10 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager