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Avaliações de Hotel Therma Eco

5 out of 5
Hotel Therma Eco
Masiv 25, Kranevo, Dobrich

Avaliações

7,4

Boa

Nota 10 - Excelente. 7 de 23 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 7 de 23 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 5 de 23 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 2 de 23 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 2 de 23 avaliações" "

6,6/10

Limpeza

6,8/10

Serviço e funcionários

7,0/10

Comodidades

7,0/10

Condições e instalações da propriedade

6,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

Luis Mauricio

Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

2/10 - Terrível

Stefan

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I recently booked a stay at this hotel through Expedia, and I must say it was a disappointing experience. Upon arriving at the hotel the room was not ready and was dirty (even though it was already 3pm). When we asked for towels the "clean" ones that were provided had a ball of hair inside and stains. Later in the evening we were stunned from disgust and horror when we discovered multiple worms in the bathroom in the evening. The worms were alive and crawling on the floor, which would make anyone's stomach turn. The presence of these pests was not only unsanitary but also unacceptable for any accommodation, let alone a hotel that charges for its services. What is more bizarre is the staff declined our request for a refund so it seems for them this situation is normal and acceptable. Cleanliness should be a top priority for any hotel, and it's disheartening that this one fell short in this regard. I strongly advise potential guests to think twice before booking a stay here. Not only did we have to deal with worms in the bathroom, but the hotel's refusal to address the issue adequately (and refund our money) left a sour taste in our mouths. Consider other options in the area to ensure a pleasant and hygienic stay.

8/10 - Boa

Lajos

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023

4/10 - Insatisfatória

valery

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Does'nt worth 5 stars
Both of my children had stomach pain and threw up (dont know if it was because of the pool or the food), but there is a photo of the peaches...and my childrens bathing suits were brown after the pool... Plus I was expecting more entertainment for children in a 5 stars hotel...
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023

2/10 - Terrível

Mariya

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2023

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023

6/10 - Ok

EMILIYA

Viagem com a família
The service is not for 5 star gotel, it is about 3 star.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2023

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2023

10/10 - Excelente

ONUR

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2023

8/10 - Boa

Adelina

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Wonderful

10/10 - Excelente

Constantinos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great. The food was not in our expectations
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2022

10/10 - Excelente

Stephen

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022

6/10 - Ok

Bianca

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
DIRTY- FOOD POISONING
The hotel is DIRTY! Room service is a luxury and when they decide to come they just make the bed and maybe vacuum. 2 of my family members got food poisoning, talking to other tourists EVERYONE heard of someone getting sick! The staff barely knows English, you ask for a teaspoon and they have no idea what you’re saying. The indoor pool is filthy, stinks chlorine, meaning it’s NOT CLEAN, the outside pool full of sand, hair and smells like chlorine. The water slides are open 1.5 hours/day, twice a day. Food is low quality, you have to wait in line to get some meat and then wait in line to find a table, the plates are dirty, with food stains, you have to look for a clean plate, the teaspoons for the kids are in a very dirty container and they’re dirty as well, the kids menu is minimal, if you find a yogurt for the kids it’s a lucky day because they put out limited quantities.They advertise the hotel as five stars but the restaurant & outside bar is 4 stars. They advertise it’s all inclusive but all the drinks are from a soda fountain, if you want something bottled you have to pay for it! The alcoholic drinks are very limited, there’s a white wine and red wine and when you ask what type of wine, is it a Chardonnay or Pinot Grigio they have no idea what you’re saying but they claim they are five stars! Obviously don’t expect to have a cocktail at a five-star resort, it doesn’t exist! All the alcoholic drinks are local and if you want anything foreign guess what, you have to pay!
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2022

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Fedt hotel med skør og finurlig indretning. Desværre rigtig meget skrald over alt.
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2022

8/10 - Boa

Bogdan

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2022

10/10 - Excelente

Anna

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 10 diárias em ago. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Struttura ben tenuta e molto curata nei particolari, colazione faraonica, camera fantastica e SPA superlativa; unica pecca parcheggi stracolmi e location un po' sperduta.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2021

4/10 - Insatisfatória

Anca, Constanta

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
The service is a disaster, the main majority of the staff does not speak or understand a word of English. Furthermore, they look very intrigued when addressed in English, like it is something uncommon. The food is bu far the worst ever experienced. We did not have much hope for the ALL inclusive menu but as is lt turned out we did not find 1 single at least decent meal. At breakfast, not even the coffee is decent, to say that.... We thought that we will for sure find another restaurant where we can have an a la carte menu. The surprise was That even though the hotel has an “a la carte” restaurant, this is only the name of the place, and the restaurant itself serves food only in an all inclusive regime. It took at least 6 hotel staff to get to this conclusion as none of them can give you a proper explanation or even a semi-logical one. The COVID sanitary policies that should be followed are not enforced at all by the staff. Guests are gathering in large groups and form lines wherever the good or drinks are served without even the slightest warning from the staff to keep their distance. Moreover, by giving contradictory information, the staff itself creates large groups of people even in indoor places. The beach restaurant, the only one where you can serve food from the menu has very serious sanitary flaws while preparing the food. All in all, a bad experience, we ate some tomatoes and cucumbers for 2 days straight and then decided to check out earlier.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020

10/10 - Excelente

Gil, Israel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This was amazing vacation. We spend greet time and enjoyed
Hospedou-se por 7 diárias em set. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
We liked that it was clean, the beach was near, the room was excellent (big, great bed, incredible bathroom), 90% of the staff was very kind and helpful even though it was summer season ending. But the hours when the indoor pool
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2019

10/10 - Excelente

domnita sanda

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2019