Lounge no saguão

Avaliações de Maison 140

3.5 out of 5
Maison 140
140 S. Lasky Drive, Beverly Hills, CA

Avaliações

7,4

Boa

Nota 10 - Excelente. 356 de 1001 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 247 de 1001 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 194 de 1001 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 111 de 1001 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 93 de 1001 avaliações" "

7,8/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

6,6/10

Comodidades

7,0/10

Condições e instalações da propriedade

7,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

pedro

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Lamentável experiência
A experiência foi completamente terrível começando pelo recepcionista, um senhor oriental que foi extremamente grosseiro e arrogante, mesmo estando eu acompanhada de uma criança de 4 anos. Eu já estava com toda a hospedagem paga antecipadamente e ainda sim ele me fez esperar quase 40 min pelo check-in Em momento algum ele ofereceu ajuda com as bagagens ou passou informações sobre a hospedagem (Wi-Fi, café da manhã, etc) Eu dei boa noite quando entrei e a primeira pergunta: preciso do seu cartão de crédito, antes mesmo de pedir documentos Foi grosseiro e deselegante, totalmente inverso ao que divulgam sobre o hotel, um hotel elegante próximo a rodeo drive As instalações são velhas, ar condicionado barulhento, e toda a estrutura precisando de uma manutenção urgente Tecidos rasgados, toalhas ásperas, quarto cheirando ruim, hóspedes estranhos… enfim uma experiência bem decepcionante E como não bastasse no checkout um novo recepcionista, um outro homem mais jovem também despreparado que me deixou aguardando outros 30 min porque parou meu processo no meio para dar atenção a uma outra hóspede que havia perdido a chave Quando perguntei sobre o valor da minha conta e quanto deveriam estornar (pois eles pedem U$ 200,00 de caução) ele disse que era para eu abrir e-mail que estava tudo lá… não quis nem Ter o trabalho de imprimir meu invoice. Terrível e lamentável. A única pessoa que foi pro-ativa e simpática foi uma senhora que estava em uma manhã na recepção .
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Sergio

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Weekend at Beverly Hills
Hotel is located quite close to Rodeo Drive at walking distance. The standard of hotel is good, but it looks much better at the pictures. The swimming pool is not located at the hotel. It is at other facility nearby. Hotel staff is extremely friendly and open to help in any issue.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2021
Resposta de Maxine, Front Office Supervisor em 24 de jun. de 2021
Thank you for your review Sergio! It warms my heart to hear that our staff took good care of you

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 6 diárias em jun. de 2019

6/10 - Ok

Christiane

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Avaliação do hotel
O cheiro do hotel não é agradável, é todo de madeira... creio que é por causa disso. O valor altíssimo para deixar o carro no estacionamento do hotel , $37,00 por noite . Quarto pequeno, banheiro limpo mas muito apertado. Não recomendo
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2019

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2019

8/10 - Boa

Eldren

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom hotel
Funcionário atenciosos. Hotel bem localizado. Quartos não eram grandes.
Dear Eldren, Thank you for your great review! We hope to see you again in the near future! Kind regards, Marilyn Bonatsos Front Office Manager

10/10 - Excelente

Gislaine F.

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima localização. Quarto e banheiro pequenos. Porém cama confortável,chuveiro bom e bem limpo. O hotel não tinha café da manhã porém nos encaminharam para outro hotel bem perto que o café era maravilhoso. Pessoal da recepção muito educado e simpático. Gostei muito da hospedagem.

8/10 - Boa

Cecilia

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Boa localização, limpo e calmo
Ficamos somente uma noite no hotel, devido a um problema com o voo de retorno ao Brasil. O hotel é charmoso, muito bem localizado, próximo a Rodeo Drive. Os recepcionistas são atenciosos e educados. O quarto é bem limpo, o único problema é que a cama é enorme para um quarto pequeno, mal tem espaço para abrir as malas e o ar condicionado é um pouco barulhento, mas nada que atrapalhe o sono. O banheiro é bom, bem limpo, tem shampoo e condicionador de boa qualidade, porém só tem vídro de um lado do box, molha um pouco o chão, mas nada de mais. Vale a pena se hospedar, tem um bom custo benefício.

2/10 - Terrível

Nicole

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This property is very rundown when you walk in there’s a massive hole in the wall with a plastic covering it up and in the room there’s so much rust etc I would not recommend this property at all it’s definitely not a hotel
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

6/10 - Ok

Bruce

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

2/10 - Terrível

Olga

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
So so old hotel , The smell is terrible , I don’t feel safe there , it was the worst hotel I ever been
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Customer Service em 3 de mai. de 2024
Olga, we regret your experience didn't meet expectations. We value your feedback as it affords us opportunities for improvement and we recognize your concerns regarding the aroma and sense of security. We can assure you that guest satisfaction and safety are our priorities. We hope you will give us another opportunity in the future to create a more comfortable and welcoming stay for you.

6/10 - Ok

Kathy

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
The room was tiny as it backed up to the NOISY elevator. At check in we were not advised of elevator and carried our luggage up 3 levels in f stairs. No coffee or microwave in room, cafes were sparse, several blocks away. Wouldn't stay here again.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Customer Service em 25 de abr. de 2024
Kathy, we sincerely apologize for any inconveniences you have experienced related to the room positioning and amenity deficiencies. Your insight is beneficial as we continually aim to improve upon the comfort and convenience of our guests. We understand and regret that your stay didn't match your expectations. Feedback like yours assists us in our constant endeavor to elevate the guest experience. We hope you might reconsider returning in the future, as we're confident that we can provide an exceptional stay worthy of your travel needs.

10/10 - Excelente

gary

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Customer Service em 15 de mai. de 2024
Gary, thank you for the fantastic rating! Maison 140 Beverly Hills appreciates your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Antoine

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This hotel should get an award for the quality of editing on their pictures. non working WIFI for 4 days (probably because they use a residential router instead of a commercial router) Non-working safe in room. was asked if I wanted housekeeping service, wich I wanted every other day and got no service at all. If you want a bed and a door that locks...then this is your hotel! Oh and before hotel management mentions that i should have had mention those issues, I did! many times at the front desk, but at the end, I just didnt care anymore
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Customer Service em 22 de abr. de 2024
Antoine, thank you for sharing your experience. We genuinely apologize for any challenges you might have faced with the Wi-Fi and in-room safe. It's also quite disheartening that you didn't receive the housekeeping service as per your preference. Please rest assured that we're working diligently to address these concerns you've pointed out. We deeply value your perspective and hope for another chance to provide a more pleasant stay.

6/10 - Ok

Gandy

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
Very old rooms bed make sounds every time you move, Bulbs put on side tables and standing lamp.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Customer Service em 19 de abr. de 2024
Gandy, it is disappointing to hear about the issues you experienced with the room's furnishings and lighting. Be assured that we're dedicated to continually improve and enhance our accommodation offerings to provide an enjoyable stay for our guests. We appreciate your feedback and will relay your remarks to our team. We hope we get another opportunity to serve you in the future.

10/10 - Excelente

Shane

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Customer Service em 6 de mai. de 2024
Shane, thank you so much for taking the time to rate Maison 140 Beverly Hills so highly. It seems you had a wonderful stay, which delights us! We hope to see you again soon for another memorable experience. Thank you once again for your excellent rating.

10/10 - Excelente

Gina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Wonderful staff wonderful location!
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 15 de abr. de 2024
Gina, it's delightful to hear you found the location of Maison 140 Beverly Hills advantageous and our team members to be exceptional. We appreciate your high praise and look forward to providing another outstanding stay the next time you're in town.

2/10 - Terrível

Estrella

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Customer Service em 3 de mai. de 2024
Estrella, it's concerning to hear that your stay didn't live up to expectations. We continually strive to provide a satisfactory experience for all guests. Hearing from you will help us identify any potential areas for improvement. If you have specific feedback or suggestions, we would be more than willing to hear them. Feel free to reach out. We hope you’ll consider giving us a chance to provide a better experience in the future.

10/10 - Excelente

james, las vegas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This place was perfect for us! Very quaint and comfy.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 29 de mar. de 2024
James, it's delightful to hear that Maison 140 Beverly Hills was the ideal fit for you. We're glad that you appreciated its charming comfort. We hope to welcome you back in the future!

10/10 - Excelente

Tracy L

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 31 de mar. de 2024
Thanks for the perfect rating, Tracy!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Maison 140 Beverly Hills.Have a wonderful day!

2/10 - Terrível

Pooyan

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I want extra pillow but didn’t give me
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 28 de mar. de 2024
Pooyan, we're genuinely sorry to hear about the disappointment regarding the extra pillow request. Ensuring our guests' comfort is of utmost importance to us. It's regrettable that we fell short in this instance. We appreciate this feedback and will use it to improve our the guest experience. We hope you will consider staying with us again so we can make it right.

4/10 - Insatisfatória

Ira, Ojai

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
What a very strange experience. Tiny (European-like) room. No remote control for the TV in the room but came in late so didn't bother asking for one. Place was musty- damp. Bathroom was clean with great fixtures, but furniture in general looked a bit like it was picked up at a garage sale. Receptionist was terrific and went out of her way to show me parking.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Ira, we appreciate your detailed feedback. We're sorry to hear that certain aspects of your stay didn't meet your expectations, notably the room size and certain elements of its decor. We're glad, though, that you were pleased with the cleanliness of the bathroom and its fixtures. Our goal is to ensure our guests are comfortable and enjoy a unique experience. We're delighted to hear that our receptionist was helpful and accommodating. We hope to show you improvements upon your next visit.

2/10 - Terrível

Everett

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Everett, we regret to see your rating reflecting an unsatisfactory experience. Your feedback is valuable to us as it aids our efforts to improve. We invite you to share more details about your visit, so we can direct our focus appropriately to resolve the areas of concern. We genuinely hope for another opportunity to provide a better stay.

2/10 - Terrível

Michelle

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Dont stay here. Terrible
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Michelle, it's truly disappointing to hear that your recent stay did not live up to expectations. Our primary goal is to provide our guests with a wonderful experience and we sincerely regret to hear that we missed the mark during your stay. Please know your feedback has been noted and we are committed to improving. Thank you for your understanding and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better experience.

8/10 - Boa

Leticia

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Only negative is that we had a hard time logging into the WiFi.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Leticia, thank you for choosing Maison 140 Beverly Hills and sharing your experience. We understand there were some difficulties with the WiFi connection, and we appreciate your patience. We are continually looking for ways to improve our services and your feedback is vital in this regard. Hoping to service you again on your next visit.

10/10 - Excelente

Bruce, Essex

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great value for the money. Sister hotel restaurant had good food at good price (for LA)
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Bruce, thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you found the Maison 140 Beverly Hills to offer outstanding value and that you enjoyed dining at our sister hotel's restaurant. We agree, the cuisine there is both delicious and reasonably priced! We look forward to welcoming you back.

10/10 - Excelente

Maria

Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 29 de mar. de 2024
Maria, thank you for your wonderful rating for Maison 140 Beverly Hills. We're thrilled to know that your stay was memorable and we sincerely hope to welcome you back in the near future.

6/10 - Ok

Elizabeth

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The staff, location and price were great but the carpet was nasty throughout the hotel and in the room and made the hotel feel run down.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Elizabeth, we appreciate you recognizing the value, location, and our dedicated team members. However, it's disheartening to hear about your encounter with the cleanliness of the property. Please know that your remarks will prompt a review of our maintenance procedures. Looking forward to another opportunity to serve you better.

6/10 - Ok

Julie

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Julie, thank you for your rating on Expedia. We're always aiming to provide excellent experiences, so your input is valuable. We'd love to welcome you back at Maison 140 Beverly Hills, and strive to make your next stay a 5-star experience.

10/10 - Excelente

Elena

Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2024
Resposta de Customer Service em 26 de mar. de 2024
Elena, thank you for staying with us at Maison 140 Beverly Hills! We're thrilled to see you've had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back for another excellent stay soon.

4/10 - Insatisfatória

Scott, San mateo

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Scott, it's concerning to see your rating, as it suggests your expectations were not met. We would greatly appreciate more detailed feedback in order to address any issues promptly and to continually improve the guest experience. Thank you for your time.

10/10 - Excelente

Joseph

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great value in Beverly Hills.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Customer Service em 26 de mar. de 2024
Joseph, it's wonderful to hear you find Maison 140 Beverly Hills to deliver excellent value. Thank you for sharing your positive experience. Our team looks forward to having you with us again in the future.

2/10 - Terrível

soraida

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
very expensive and outdated not enough towels $50 parking cost hidden fees charges
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Customer Service em 27 de mar. de 2024
Soraida, we regret to read your stay didn't meet expectations. It's disappointing to hear about your concerns with pricing and some undisclosed charges. We're dedicated to being transparent about any associated fees to avoid such surprises. Also, we strive to offer ample amenities for guest comfort, including towels. We value your feedback for future enhancements.

8/10 - Boa

Peter and Denise

Viagem de negócios
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Customer Service em 26 de mar. de 2024
Peter, thank you for your rating of Maison 140 Beverly Hills. We're pleased to see that you had a positive experience with us and hope you consider us for your future trips. Your satisfaction means a lot to us. Thank you.

4/10 - Insatisfatória

mario

Viagem com a família
Pontos positivos: Comodidades
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
bad atitud
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Corey

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Bob D.,the bartender at the sister hotel where the pool is, is amazing! Great drinks and personality!
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

6/10 - Ok

Jason

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos negativos: Comodidades
Luckily I’ve stayed at this place before so knew what to expect but clearly Maison’s best days are behind it. The air conditioning units were grimy and outdated and the carpet in the hallways atrocious but the price was right especially for the location and it’s easy to park.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024

6/10 - Ok

James

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza
There is no maid service or cleaning of the rooms during your stay.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Kaia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Bradley

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Location
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

8/10 - Boa

Andrew

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice place, could use some updates.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

8/10 - Boa

Laura

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Alevtyna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Kawattie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

8/10 - Boa

Daniel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

8/10 - Boa

Sharisse

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Ok
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024

6/10 - Ok

Austin

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

6/10 - Ok

Kun

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very awful hotel
Stayed there for my Christmas,the deposit takes more than 2 weeks to return my back , When I was check in the long hair guy was unfriendly I don’t like him , and the second day when I asked the receptionist for bottle of water and he said will send it to my room when he ( the chubby guy )was standing in front of my room and he touched his dick in front of me ….
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Ward

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024