Saguão

Avaliações de Chelsea Hotel, Toronto

4 out of 5
Chelsea Hotel, Toronto
33 Gerrard St W, Toronto, ON

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 2620 de 6900 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 2119 de 6900 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 1171 de 6900 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 617 de 6900 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 373 de 6900 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

7,6/10

Comodidades

7,4/10

Condições e instalações da propriedade

7,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

CARLOS

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Best choice in Toronto/downtown
Very nice hotel and staff
Hospedou-se por 14 diárias em dez. de 2023
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 9 de jan. de 2024
Dear Carlos, Thank you for the wonderful review! We are thrilled to know that our amenities and hospitality were well-suited to your needs. Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

WALACE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Atendentes muito solicitas principalmente do Front Desk. Só faltou um fridge no quarto mas foi prontamente providenciado assim q solicitado.
Hospedou-se por 7 diárias em set. de 2023
Resposta de Guest Experience Specialist em 18 de set. de 2023
Dear Walace, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Jose Junior

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Guest Experience Specialist em 23 de ago. de 2023
Dear Jose Junior, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Lélis

Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de Guest Experience Specialist Chelsea Hotel Toronto em 26 de jul. de 2023
Dear Lélis, Thank you so much for sharing your review. We hope to welcome you back for more special memories. Warm Regards, Guest Experience Specialist – Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Boa localização, quartos confortáveis, camas ótimas. Elevadores antigos, atendentes do restaurante não são muito simpáticos.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto em 19 de mai. de 2023
Querido(a) visitante, Muito obrigada por compartilhar sua experiência no Chelsea Hotel, Toronto com outros viajantes da Expedia. Ficamos felizes em saber que a nossa localização e instalações atenderam às suas expectativas, no entanto pedimos desculpas por qualquer inconveniente gerado pela nossa equipe de restaurantes. Acreditamos que nossos hóspedes merecem o melhor e gostaríamos que soubesse que seus comentários serão levados ao conhecimento do departamento correspondente para revisão imediata e melhorias operacionais. Esperamos recebê-lo(a) novamente para uma estadia que o deixará completamente satisfeito! Atenciosamente, Especialista em Experiência dos Hóspedes - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Claudio Mikio

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Alguns contratempos mas recomendo o hotel!
Chegamos no dia 25/12 e o hotel estava sem sistema. Fizemos tudo no "manual". Chegando no quarto (1835) as condições estavam ok. Unidade com secador, ferro de passar roupa, banheira (estilo americano), fervedor de água (com café e chá disponíveis) e cofre. A cama (queen) estava com o colchão bem gasto, com um "buraco". No mais, como nosso quarto era do lado da área de serviço, os funcionários conversavam alto no corredor, o que trouxe certo desconforto. Por fim, tentamos visitar a academia e a piscina, mas presumo que como fizemos o check in no manual, nosso cartão não deu acesso a tais recintos. Fora isso, recomendo o hotel, pois fica bem localizado na Yonge St e a 2 quadras do metro College e/ou Dundas.
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto em 5 de jan. de 2023
Dear Claudio, Thank you for taking the time to review your stay. We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favorable highlight of staying with us. We appreciate every bit of honest feedback as it helps us to continually identify the key areas of our establishment that require extra attention to ensure a seamless guest experience. We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely,

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto em 6 de set. de 2022
Dear Guest Thank you so much for your the rating. We look forward to having you stay with us again soon. Sincerely,

8/10 - Boa

MARCIA ROSSI

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist em 22 de ago. de 2022
Dear Marcia, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon.

10/10 - Excelente

SANDRA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto em 9 de ago. de 2022
Dear SANDRA, Thank you so much for the positive rating. We're happy that you're happy, and we're looking forward to your next visit to the Chelsea Hotel Toronto. Sincerely,

8/10 - Boa

Paulo Eduardo

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
A standard large hotel
The hotel is quite standard. Rooms are comfortable and provide what you expect. The hotel is big and therefore a huge amount of people is there, which makes it difficult for the staff to give you a more customize and person to person treatment.
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto em 18 de jul. de 2022
Dear Paulo Eduardo, We are truly sorry if you felt failed as that is not truly reflective of our quality. We pride ourselves on being the friendliest hotel in Toronto and we are deeply apologetic to learn this is not the impression you walked away with. We care about what our guests think, how they feel and we take every comment and concern seriously. Your comments will be reviewed and handled accordingly to focus on our areas of opportunity. We hope you will afford us another opportunity for us to restore your faith in our establishment. Sincerely,

10/10 - Excelente

André

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em jun. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist em 15 de jun. de 2022
Dear Andre, Thank you for taking the time to provide a wonderful rating based on your last experience with us. We hope to welcome you back soon.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 6 diárias em mai. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist em 6 de jun. de 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to provide a wonderful rating based on your last experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Fernando Pedo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 11 diárias em abr. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist em 10 de mai. de 2022
Dear Fernando Pedo, Thank you for taking the time to provide a wonderful rating based on your last experience with us. We hope to welcome you back soon.

10/10 - Excelente

Luciana

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022
Resposta de Guest Experience Specialist em 9 de mai. de 2022
Dear Luciana, Thank you for taking the time to provide a wonderful rating based on your last experience with us. We hope to welcome you back soon.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2021

8/10 - Boa

Takahiro

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
It is a convenient place to access the Uof T.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Erwin

Viagem com a família
Room is small
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

Don

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Brenda

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location is great, you can walk to every and access public transportation
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024

2/10 - Terrível

Zulfikarali

Very expensive compare to available facility. There is no microwave and complimentary water bottles available. Breakfast vocher was super expensive and not worth it.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Avi

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Christopher

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything great other than safe did not operate.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Stefan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Other people’s hair in the bedroom and bathroom
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

Baha Eddin, St.Catharins

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

6/10 - Ok

raahele

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
If you’re looking for a quiet modern renovated properties, that hotel is not a good choice. Based on the room we got, it was more like a 2.5 pr 3 star hotel. The arrangement on the room and the equipment wasn’t modern or very pleasing regarding the price. The was no coffee machine inside just a boiling kettle, no robe like all other Canadian Hotel. It feels cheap
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Stewart

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I had a great time at Chelsea’s. Staff was very friendly, room was very clean and cleaned every day, central to everything for us tourist who enjoy walking, and many options for dining out. It was the perfect location for me and I would choose Chelsea again when visiting Toronto. Only blemish is not having the middle elevator working but overall a great experience
Hospedou-se por 6 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

wayne

Viagem de negócios
The room was VERY small, and the tv did not work, message "scrambled or no / weak signal" displayed.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

6/10 - Ok

Elizabeth

Pontos positivos: Limpeza
Excellent housekeeping staff. Terrible bar service
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Elizabeth, Thank you for the honest review! We appreciate every bit of honest feedback as it helps us continually identify the key areas of our establishment that require extra attention to ensure a seamless guest experience. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 - Excelente

Christine

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Would book there again
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Christine, Thank you for the perfect review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Danielle

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This has been our go-to hotel for many years. It is one of the more affordable options with the most incredible accommodations. We stayed Tuesday to Wednesday and the kids were sad to see the waterslide is not open during the week, and the teen zone closes at 5 during the week. They enjoyed the pool, though. I love that this hotel has balconies. It's nice to people watch, and the views are great!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Danielle, Thank you so much for your kind review and for your loyalty to the Chelsea Hotel over the years. We're delighted that you enjoyed our facilities. We appreciate your feedback regarding the weekday operating hours of the waterslide and the teen zone. Despite this, we hope you had a wonderful stay. Looking forward to welcoming you again soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto.

10/10 - Excelente

Louise

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
C'est la 3e fois que je séjourne dans cet hôtel et je n'ai pas été déçue. Le personnel est avenant et fait tout pour rendre mes séjours agréables.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Cher Louise, Merci infiniment pour votre aimable critique et pour avoir choisi de séjourner une troisième fois au Chelsea Hotel. Nous sommes ravis que votre expérience ait été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour. À bientôt!

10/10 - Excelente

Tyson

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The property was well maintained
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Tyson, Thank you for the perfect score! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto.

10/10 - Excelente

Victor

Everything
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Victor, Thank you for the perfect score! Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto.

10/10 - Excelente

Timothy B

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent. Will stay again
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Timothy B. Thank you for the perfect review! Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Luc, Montreal

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It is fairly central and housekeeping is good and efficient. Soundproofing could be better with the construction going on around the hotel. Finally, just one pet peeve, no glasses in the room, had to use coffee paper cup.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Luc, Thank you for the review! We appreciate every bit of honest feedback as it helps us continually identify the key areas of our establishment that require extra attention to ensure a seamless guest experience. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

4/10 - Insatisfatória

Rahim

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Rooms had dust on the bed head board.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Rahim, Thank you for your review and for choosing to stay with us. We apologize for any inconvenience caused by the dust on the bed headboard. Your feedback is important to us, and we will address this issue to ensure a more comfortable and pleasant stay for our guests in the future. We hope to welcome you back for an improved experience. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

10/10 - Excelente

Fisher

Viagem com a família, Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Delta Chelsea is always reliable and consistent. Staff are friendly and fantastic offering assistance when you need it and even when you didn't know you needed it! We will be back.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Fisher, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 - Excelente

James

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear James, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

RICHARD

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Location is great.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Richard, Thank you for the wonderful review! We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Dixie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Room had some wear and signs of aging.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist em 15 de mai. de 2024
Dear Dixie, Thank you for the honest review. We are in the process of upgrading and renovating our rooms. We hope you give us another opportunity. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Hyeonjik

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Good hotel around nice places. But a little bit old fashioned.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Hyeonjik, Thank you for the review. We appreciate every bit of honest feedback as it helps us continually identify the key areas of our establishment that require extra attention to ensure a seamless guest experience. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

10/10 - Excelente

Anne, Fergus

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Convenient location - great for families. It’s an old hotel, but stands the test of time well. Great option for downtown.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Anne, Thank you for your review and for choosing to stay with us. We're glad to hear that you found our hotel's location convenient and suitable for families. Your feedback about the hotel standing the test of time well is appreciated. We hope to welcome you and your family back for another great stay in the future. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 - Excelente

Ramandeep

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Ramandeep, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 - Boa

Alexis

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A bit too expansive for what it is
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Alexis, Thank you for the review. We appreciate every bit of honest feedback as it helps us continually identify the key areas of our establishment that require extra attention to ensure a seamless guest experience. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 - Excelente

Evelyn von

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is very clean and the staff is excellent. I stayed here many many times in the past and I recommend the Chelsea.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Evelyn Von, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto.

8/10 - Boa

Eddie

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Eddie, Thank you for the review. We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 - Excelente

Anne

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lots of food venues, easy access to the subway system, friendly staff
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Anne, Thank you for the perfect review! We are thrilled to know that our amenities and hospitality were well-suited to your needs. Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

8/10 - Boa

Pierre

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Toilet would not stop running. Fixed it myself.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Pierre, Thank you for your review and for bringing this issue to our attention. We apologize for the inconvenience caused by the running toilet during your stay. Your feedback is invaluable, and we will address this promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for an improved stay. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto.

6/10 - Ok

Susan

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
The room wasn’t very clean, hairs in the bathroom, hairs on the bedspread. Loud area, sirens during the night. Expected more from a Chelsea.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 16 de mai. de 2024
Dear Susan, Thank you for the review. We are deeply sorry to learn of your experience in the accommodations provided. We pride ourselves on the cleanliness and maintenance of our rooms and common areas. We are disheartened to learn of the poor quality you may have been subjected to as that is certainly not what we are known to provide. We will ensure your comments are reviewed to assist with further improvements in regards to focusing extra attention on the finer details. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 - Excelente

Linda, Calgary

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Central location. Close to shops and dining
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel em 15 de mai. de 2024
Dear Linda, Thank you for the perfect score! We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto