2 piscinas externas, barracas, guarda-sóis

Avaliações de Peppermill Resort Spa Casino

4 out of 5
Peppermill Resort Spa Casino
2707 S. Virginia Street, Reno, NV

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 3677 de 5831 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 1187 de 5831 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 446 de 5831 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 249 de 5831 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 272 de 5831 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

9,0/10

Comodidades

9,0/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Ângela

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent Cassino hotel for family!
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Peppermill Guest Services em 7 de fev. de 2024
Thank you Angela!

10/10 - Excelente

Ariana

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

Kathy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Susan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 17 de mai. de 2024
Thank you, Susan, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino and your rating of 5 stars. We hope to have you back as our guest soon.

10/10 - Excelente

ED

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Enjoyable from the moment I pulled in . Thank you
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 16 de mai. de 2024
Thank you, ED, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino and for your rating of 5 out of 5-stars. We hope to have you back as our guest soon.

8/10 - Boa

Adrian, Killeen

Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 16 de mai. de 2024
Good morning, Adrian, thank you for your recent stay at the Peppermill and your 4 out of 5-stars rating. We hope to see you soon.

10/10 - Excelente

Andrea

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 16 de mai. de 2024
Thank you, Andrea, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino and for your rating of 5 out of 5-stars. We hope to have you back as our guest soon.

8/10 - Boa

La Vaughn, Elk Grove

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Love the property but the resort fee is expensive.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 14 de mai. de 2024
Good morning, La Vaughn, thank you for your recent stay at the Peppermill and your 4 out of 5-stars rating. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Kevin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 15 de mai. de 2024
Thank you, Kevin, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino and for your rating of 5 out of 5-stars. We hope to have you back as our guest soon.

10/10 - Excelente

Christine

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Room was nice and Wendy was fantastic when checking us in.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 14 de mai. de 2024
Thank you, Christine, for your 5 out of 5-star rating and providing your feedback on your visit. We are glad to hear you enjoyed your stay here at the Peppermill and that our Front Desk staff provided our “Peppermill 4 Diamond Service.” We hope to see you again soon.

10/10 - Excelente

Lori

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Gorgeous hotel. Big casino. Great food in Biscotti
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 14 de mai. de 2024
Thank you, Lori, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your 5 out of 5-star rating and are glad you enjoyed your visit. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Kenneth

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The proximity to the poker room.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 14 de mai. de 2024
Thank you, Kenneth, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your 5 out of 5-star rating and are glad you enjoyed your visit. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Carly

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 15 de mai. de 2024
Good evening, Carly, thank you for your recent stay at the Peppermill and your 5 out of 5 rating. We hope to have you as our guest again soon.

8/10 - Boa

Richard

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
OK it's Reno, not Vegas. This is a HUGE hotel, some very good rooms, some not so much. Decently quiet.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 15 de mai. de 2024
Good evening, Richard, thank you for your recent stay at the Peppermill and your 4 out of 5-stars rating. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Emily

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
na
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 13 de mai. de 2024
Thank you, Emily, for choosing the Peppermill, being our guest, and rating a 5 out of 5-stars! We hope to have you as our guest again soon.

4/10 - Insatisfatória

Katherine, spring creek

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
So I think I need to just avoid peppermill at this point. Two times in a row we have had bad experiences. First… we book, we expect to pay a resort fee.. but then we paid a crazy huge deposit on top of that. Like I’m okay with a deposit but you have my credit card on file. They closed the pool bar and snack bar which again, I could deal with, but they wouldn’t allow us to order in pizza because it wasn’t from the peppermill. Like okay I wanted to order from the snack bar but we couldn’t. Again, oh well I’ll deal. Our room was supposed to be a suite and we got a dirty basic room. They did switch us but not without complaining. Like bro I’ll stay home if I have to stay in a gross room. But if I cancelled I’d be charged anyway… We then go by the gift shop and get a 6 pack of modelo to take back to our room.. we stopped at biscottis to grab some food because we were legit starving after running back and forth from our room to the front desk to another room to the pool to the bar… all in under an hour. So we go to biscottis. The waiter comes in and tells us we better not get rowdy. Umm sir I don’t even drink. My husband and his friend do. Whatever.. the food was pretty okay .. I remembered it being better before. So we took the rest to go. The bed was comfortable and the kid that was in charge of room service was so amazing! When we went out to look for the aurora borealis there were some security guards taking down someone that was breaking into cars. They were all really nice.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 15 de mai. de 2024
Good evening Katherine, thank you for choosing to stay at the Peppermill. We are sorry to hear about the struggles you had while on property. We will be sure to send your comments to our management staff for review. Please feel free to contact our Service Excellence department while on property in the future so we can address the issues while you are on property. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Mark

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Our stay was superb for check-in to check-out, they accommodated us with everything we needed
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 13 de mai. de 2024
Thank you, Mark, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your 5 out of 5-star rating and are glad you enjoyed your visit. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Sue, Schertz

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice property. Staff very helpful. Rooms are very nice and comfortable.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 12 de mai. de 2024
Sue, thank you for your very nice comments and we hope to welcome you back again.

10/10 - Excelente

Olga

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was an amazing stay like always
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 12 de mai. de 2024
Olga, thank you for your continued patronage of the Peppermill and we hope to welcome you back in the near future.

8/10 - Boa

Amy

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 13 de mai. de 2024
Thank you, Amy, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your 4 out of 5 rating and hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

steve

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 12 de mai. de 2024
Steve, thank you for being our guest and your 5-star rating. We hope to welcome you back in the near future.

6/10 - Ok

Ahmed

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
All good except the website information on Tuscany suite is misleading. I ordered a suite but received one bedroom with two beds. It included a large bathroom with two sinks. Suite to me means a bedroom area and a seating area. I did not ger the seating area.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 12 de mai. de 2024
Ahmed, thank you for being our guest and although some of our "suites" do have an additional seating area, we do have "suites" that have upgraded amenities i.e.: European Soaking tubs, steam showers, fireplaces etc. Please feel free to text our Service Excellence Team if you have any questions or concerns about your accommodations.

8/10 - Boa

Scott, Redmond

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Tremendous check in experience! Clean and updated rooms.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 11 de mai. de 2024
Scott, thank you for your nice comments and for choosing the Peppermill for your hotel needs. We hope to see you again in the near future.

10/10 - Excelente

Jasmin

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We really enjoyed our dining experiences from both the Steakhouse and Italian restaurants. Our room was very clean, luxurious, and spacious. The casino is great in size and has a variety of options for everyones needs. Looking forward to coming back!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Service Excellence em 11 de mai. de 2024
Jasmin, thank you so much for your kind comments and we are so pleased you had an excellent visit to our resort including your dining experiences. We hope to see you soon and please feel free to text our Service Excellence Team if we can be of assistance before, during or after a stay with us.

10/10 - Excelente

Lionel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Enjoyed my stay
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Donna

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
What a beautiful Resort! Peppermill was more than we expected. The staff consistently smiles. Matt made our day at check in assisting with our many questions and the Bell staff and Drivers were friendly and kind.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 10 de mai. de 2024
Good morning, Donna, thank you for choosing the Peppermill and rating 5 out of 5-stars. We are glad to hear our staff represented the 4-Diamond standard and you enjoyed your visit. We hope to have you as our guest again soon.

4/10 - Insatisfatória

David

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
At check in I was given the wrong room number. Wasted time trying to find the wrong room and even more frustrating trying to open the wrong door! Had to return to front desk and was told the correct number. Elevator was a joke trying to find out where you were. My first and last time staying at this hotel.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 10 de mai. de 2024
Good morning, David, thank you for staying with us at Peppermill. We greatly apologize for any errors encountered while receiving your room number at Front Desk. We would also like to apologize for frustrations experienced navigating our resort. Please contact Service Excellence if you have any questions or inquiries. We have passed along your feedback to ensure this does not happen again in the future.

10/10 - Excelente

Kimberly

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 9 de mai. de 2024
Thank you, Kimberly, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your 5 out of 5-star rating and hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Jessica, SEATTLE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Peppermill is my go to spot for a quick trip to Reno! The staff is always super friendly. I appreciate that they have non-smoking floors.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Service Excellence em 8 de mai. de 2024
Thank you, Jessica, for being our guest at the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your comments, and we are pleased that we were able to provide you with our "Peppermill 4 Diamond Service." We hope to see you again soon.

4/10 - Insatisfatória

Joseph

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 9 de mai. de 2024
Good morning, Joseph, we would like to extend our sincerest apologies for not meeting expectations. If you would like to discuss your concerns about your visit, please feel free to contact our Service Excellence department. It is our hope that we can assist you and you will choose the Peppermill the next time you are in the area.

10/10 - Excelente

Suzette

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It is a very big hotel but very beautiful.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 7 de mai. de 2024
Thank you, Suzette, for being our guest at the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your comments, and we hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Tammi

Pontos positivos: Limpeza
Nice stay
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 8 de mai. de 2024
Thank you, Tammi, for staying at the Peppermill Resort Spa Casino and rating a 5 out of 5-stars. We are glad to hear you enjoyed the beds in the room you stayed in. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Franchesca

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super clean!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Service Excellence em 6 de mai. de 2024
Thank you, Franchesca, for choosing the Peppermill Resort Spa Casino and for your rating of 5 out of 5-stars. We hope to have you back as our guest soon.

10/10 - Excelente

Sheri

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My husband and I loved our stay. The room was beautiful, the bed comfortable, there are plenty of places to eat and the parking garage was convenient and quick to get to our room
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 6 de mai. de 2024
Thank you, McKinze, for being our guest at the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your comments, and we are pleased that you enjoyed the dining outlets we have to offer. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Linda

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I love the atmosphere here. Great staff, easy to get around, comfortable beds nice room-upscale, and good price! We always come back when traveling thru.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 6 de mai. de 2024
Thank you, Linda, for staying at the Peppermill Resort Spa Casino and rating a 5 out of 5-stars. We are glad to hear you enjoyed the beds in the room you stayed in. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Anna

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Enjoyed dinner at Peppermill steak house. Great food and great service. Gym is also very equipped, we enjoyed our workout. Definitely will stay here again.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 7 de mai. de 2024
Thank you, Anna, for being our guest at the Peppermill Resort Spa Casino. We appreciate your comments, and we are pleased that you enjoyed the dining outlets we have to offer. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 - Excelente

Beverly

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Price was great
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 5 de mai. de 2024
Beverly, we are so happy you had an excellent visit to the Peppermill and hope to welcome you back in the near future.

10/10 - Excelente

Susan

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A friend and great service at the Casino. Plus non smoking section for non smoking smokers.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 5 de mai. de 2024
Thank you, Susan, for your nice comments and for choosing the Peppermill as your hotel of choice.

2/10 - Terrível

Gabrielle

Pontos negativos: Comodidades
Too much for the same experience at a motel 6.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Bonnie C. em 7 de mai. de 2024
Thank you, Gabrielle, for being our guest at the Peppermill Resort Spa Casino. We are sorry that you were not pleased with your accommodations. We do hope that you will consider us again in the future.

10/10 - Excelente

Shelby

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I liked the mobile check in option.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 5 de mai. de 2024
Shelby, thank you for choosing the Peppermill and for your 5-star rating. We hope to welcome you back in the near future.

10/10 - Excelente

McKinze

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 6 de mai. de 2024
Thank you, McKinze, for your 5 out of 5-star rating and providing your feedback on your visit. We are glad to hear you enjoyed your stay here at the Peppermill and look forward to having you as our guest again soon.

8/10 - Boa

Alton

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
The Bed
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 4 de mai. de 2024
Alton, thank you for being our guest and we hope to welcome you back in the near future. Please feel free to text our Service Excellence Team if you have any questions or concerns during a stay with us.

8/10 - Boa

Min

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 5 de mai. de 2024
Min, thank you for being our guest and please feel free to contact our Service Excellence Team if you have any questions or concerns.

10/10 - Excelente

Jaydah

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was clean
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Service Excellence em 3 de mai. de 2024
Jaydah, thank you so much for being our guest and we hope to see you again in the near future.

8/10 - Boa

Kalen

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Traveling to Arizona with U-Haul, worried about theft and everything worked out. Everything made it with me. Sorry check in guy I forgot your name, he was super friendly. The only reason I’m giving a 4 out of 5, our room in north tower was on an alley way, heard every conversation and yelling, etc. windows were paper thin. Room and faculty, for the price we paid was amazing! Casino was fun and biscotti was good food. Shayne was our bartender, great dude! Our gal dropping off food, asked her for some sauces and she never returned. Overall, good experience
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 3 de mai. de 2024
Good morning, Kalen, thank you for your 4 out of 5-star rating and providing your feedback regarding your experience with Peppermill staff. We apologize for any noise that disturbed your visit and are happy that you enjoyed your dining experience at Biscotti’s. We hope you have you as our guest again soon.

6/10 - Ok

Charles, Mill Valley

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Service Excellence em 3 de mai. de 2024
Charles, we do apologize for the issues you encountered during the check in process and hope the rest of your visit met your expectations.

8/10 - Boa

James

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Peppermill would do well in designing their rooms' HVAC systems with blower fans that can cycle on and off, NOT stay on for 24 hours. As nice as the room was, it was ALWAYS NOISY.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Service Excellence em 3 de mai. de 2024
James, thank you for being our guest and your helpful feedback. Please feel free to text our Service Excellence Team at any time to address issues that may arise during your stay with us.

10/10 - Excelente

Jason

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was great despite some renovations. Rooms were very comfortable although shower took awhile to warm up. Service and food was spot on for the most part. I had a very nice stay.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Service Excellence em 1 de mai. de 2024
Thank you, Jason, for choosing the Peppermill, being our guest, and rating a 5 out of 5-stars! We hope to see you soon.

8/10 - Boa

Richard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Bad neighborhood.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Service Excellence em 2 de mai. de 2024
Good morning, Richard, thank you for staying with us at the Peppermill and we appreciate your comments. We do apologize for the inconveniences that you experienced while you were here. We strive to provide the best accommodations for all our guests. It is our hope that you will choose the Peppermill Reno the next time you are traveling through the area.

10/10 - Excelente

Sue

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Easy interaction with staff. Room very nice and spotless with comfy bed. Room service food good with fast delivery. I will return.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Service Excellence em 1 de mai. de 2024
Thank you, Sue, for your 5 out of 5-star rating and providing your feedback on your visit. We are glad to hear you enjoyed your stay here at the Peppermill and look forward to having you as our guest again soon.