Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 877 de 1311 avaliações" "
10 - Excelente
877
Nota 8 - Boa. 220 de 1311 avaliações" "
8 - Boa
220
Nota 6 - Ok. 112 de 1311 avaliações" "
6 - Ok
112
Nota 4 - Insatisfatória. 60 de 1311 avaliações" "
4 - Insatisfatória
60
Nota 2 - Terrível. 42 de 1311 avaliações" "
2 - Terrível
42
9,2/10
Limpeza
9,2/10
Serviço e funcionários
8,8/10
Comodidades
9,0/10
Condições e instalações da propriedade
9,0/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
8/10 - Boa
Mauro
22 de out. de 2023
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Mauro
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2023
Resposta de Renaissance Orlando at SeaWorld em 24 de out. de 2023
Mauro, thank you for your feedback!
10/10 - Excelente
Luiz C
30 de dez. de 2022
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Luiz C
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2022
Resposta de Assistant Front Office Manager em 3 de jan. de 2023
Dear Luiz, Thank you for rating your stay at Renaissance Orlando at SeaWorld. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Cynthia D.,Assistant Front Office Manager
10/10 - Excelente
Othon
30 de nov. de 2022
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Excelente Localização
Othon
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2022
Resposta de Renaissance Orlando at SeaWorld em 1 de dez. de 2022
We appreciate you taking the time to leave us a review. We value your feedback! From your perfect rating, we are glad that we were able to meet your expectations.
10/10 - Excelente
Alethea
13 de fev. de 2022
Alethea
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2022
2/10 - Terrível
Felipe
Viagem com a família
17 de nov. de 2021
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pessimo
Hotel ruim, estranho, pessoal antipatico, dificil de parar o carro. Berco quebrado, sem comida. Tudo fecha as 21:00
Felipe
Hospedou-se por 6 diárias em nov.. de 2021
10/10 - Excelente
Valentina
28 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great
Valentina
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
6/10 - Ok
Diane
Viagem com a família
28 de mai. de 2024
Nada que ver con lo que dice cuando haces la reserva que tenia un crédito y el parqueo me lo cobraron la piscina llena y no habían donde sentarse a la sombra el idioma mi hija de traductor porque nadie quería hablar en español yo se que este país es el inglés pero he ido a muchos lugares y te ayudan en fin no me gusto gracias
Diane
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Cynthia
Viagem com a família
27 de mai. de 2024
Older than pictures showed on Expedia.
Cynthia
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Darvilis
27 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I highly recommend this hotel; I stayed for four nights, and it met my expectations.
The hotel has a few restaurants, decent prices, and great food. It is near all the parks and attractions
Darvilis
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 28 de mai. de 2024
Dear Darvilis, Thank you for the wonderful review of your recent stay at the Renaissance Orlando at SeaWorld and your recommendation. We are delighted our perfect location helped you create lasting memories by exploring all that Orlando has to offer. We are also glad that you loved our amenities. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back to the area.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Stephen
Viagem a dois
27 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great hotel with lots of amenities. Large room as well
Stephen
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Emma
Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
27 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We love the pool area and all the amenities offered at the property.
Emma
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 28 de mai. de 2024
Dear Emma, Thank you for your fantastic review and all the wonderful things you had to say about the Renaissance Orlando at SeaWorld. We loved having you and providing an unforgettable vacation with excellent amenities. Thank you once more for your feedback, and we look forward to having you stay with us again.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Allysson, Orlando
26 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Allysson
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Debra
Viagem com família e crianças pequenas
26 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I loved the property. My room was clean and the staff was amazing! I highly recommend.
Debra
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Marcus
25 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Marcus
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 27 de mai. de 2024
Dear Marcus, Thank you for the perfect rating! We are pleased to know that you enjoyed our convenient location and well-maintained accommodations. It was a pleasure having you at Renaissance Orlando at SeaWorld, and we look forward to welcoming you back soon. Omar DeJesus,Front Office Manager
10/10 - Excelente
Adriana
Viagem com a família
21 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great place to stay and we will do it again
Adriana
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Richard
Viagem de negócios
19 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice place with good food
Richard
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 20 de mai. de 2024
Dear Richard, Thank you for choosing to stay with us at Renaissance Orlando at SeaWorld. We are glad to know you had a pleasant experience and that you loved our beautiful property and the delicious food we serve. It was a pleasure hosting your visit, and we hope to see you again soon. Omar DeJesus,Front Office Manager
10/10 - Excelente
britney
Viagem a dois
19 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Spacious and the view
britney
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
2/10 - Terrível
Laura
17 de mai. de 2024
Unfortunately their billing system is completely disorganized. Beware of putting things on your room account. Beware of booking through Expedia and then having the hotel bill you wrong. And beware you will not be able to contact anyone who can help you. I’ve asked for them to send me my “folio” aka itemized receipt 5 times this week. Each time they tell me it will be emailed and then it doesn’t come. One associate even said they would personally email it to me, and I still haven’t received it. Someone please reach out to me immediately to resolve this, as I have now made over 5 calls to try and settle this. Lcallahan0705@gmail.com
Laura
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 21 de mai. de 2024
Dear Laura, Thank you for taking the time to leave a review. We can understand your frustrations regarding the billing-related issues you encountered. We were also disappointed to read you have not received your invoice yet and for the lack of assistance from us. We are grateful for your feedback, through this is the only way we can do better for you and our future guests. Thank you for your feedback and we hope that you give us an opportunity to visit us once again in the future.Omar DeJesus,Front Office Manager
8/10 - Boa
Tikara
Viagem a dois
14 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The air really didn’t work good at all only on 67
Tikara
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Alicia
Viagem com a família
12 de mai. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
If planning on going to SeaWorld u can walk over in 3 minutes or less loved that . There are many restaurants around the area or eat at the hotel . Very nice location.
Alicia
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Tyler
12 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Tyler
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 13 de mai. de 2024
Dear Tyler, Thank you for the wonderful rating for the Renaissance Orlando at SeaWorld. We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we look forward to hosting you again soon.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Dianne
Viagem a dois
11 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
nice overnight stay and was able to walk to Sea World...very convenient.
Dianne
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 12 de mai. de 2024
Dear Dianne, Thank you for the wonderful review of your recent stay at the Renaissance Orlando at SeaWorld! We are delighted our perfect location helped you create lasting memories by exploring all that Orlando has to offer. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back to the area.Omar DeJesus,Front Office Manager
10/10 - Excelente
Linda, St Petersburg
Viagem com família e crianças pequenas
10 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The food was amazing. Best wings I’ve ever eaten.
Delicious Cuban sandwich. Love the carpet in the rooms, much more comfortable to the feet. Only thing my entire family didn’t like was the firm beds.
Linda
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Anaeli
Viagem com família e crianças pequenas
9 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was great
Anaeli
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 11 de mai. de 2024
Dear Anaeli, Thank you for your fantastic review of the Renaissance Orlando at SeaWorld and the nice rating. We loved having you and providing an unforgettable time with our modern accommodations, family-friendly amenities, and excellent location. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you to stay with us again on your next visit.Omar DeJesusFront Office Manager
6/10 - Ok
Rebecca
9 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Ok
Rebecca
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 10 de mai. de 2024
Dear Rebecca, Thank you for sharing your rating regarding your visit. We hope you enjoyed your stay, and we do want to extend our apologies if your experience didn't meet every expectation. Thank you again for your feedback, and we look forward to seeing you again on your next visit to our area.Omar DeJesus,Front Office Manager
10/10 - Excelente
NIURKA
Viagem com a família
7 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bello el hotel
NIURKA
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Nathan
7 de mai. de 2024
Nathan
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Frank
6 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice hotel, great food and drinks.
Frank
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 7 de mai. de 2024
Dear Frank, Thank you for choosing Renaissance Orlando at SeaWorld and sharing your experience. We are thrilled to know we exceeded your expectations and that you enjoyed our drink as well as food offerings. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Linda, St Petersburg
5 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Linda
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Adriana
29 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Muy bonito y moderno el hotel cerca de muchos lugares turísticos y con excelentes vistas. El personal muy amable y atento.
Adriana
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Nadia
29 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nadia
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 1 de mai. de 2024
Dear Nadia, We are thrilled you had an excellent stay at Renaissance Orlando at SeaWorld, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Pamela
29 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Room was spacious. Beds were comfortable. Quality of food for in room dining good. Staff very nice and helpful. Onsite restaurant was really good.
Pamela
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 29 de abr. de 2024
Dear Pamela, Thank you for evaluating your stay at the Renaissance Orlando at SeaWorld. We are delighted we could provide you a relaxing retreat in your spacious room and that you could enjoy our thoughtful amenities, plush beddings. We are also delighted to learn that our associates took excellent care of you. We will share your kind remarks with our management team and the entire staff. Thank you again, and we look forward to welcoming you back very soon.Omar DeJesusFront Office Manager
8/10 - Boa
Maria
Viagem com família e crianças pequenas
28 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is very nice and inviting. The room was clean but the bathroom tub has very old stains. The towels were clean but also some of them had old stains as well. The food at the property is very good. I always include the breakfast because of the omelettes!!! They are delicious!!!!
They have a very nice stores too and the bar for night people 😁 They have valet parking but self parking is easy too.
The staff is very helpful and friendly.
I Love this Hotel ❤️
Maria
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Nicole
Viagem com a família
28 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great stay with the family! Right outside Seaworld and Aquatica.... Nice pool. We will be back again.
Nicole
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 29 de abr. de 2024
Dear Nicole, Thank you for your fantastic review and all the wonderful things you had to say about the Renaissance Orlando at SeaWorld. We loved having you and providing an unforgettable vacation with our family-friendly amenities and excellent location. Thank you once more for your feedback, and we look forward to having you all stay with us again.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Amy, Harvard
26 de abr. de 2024
Amy
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 17 de mai. de 2024
Dear Amy, We are delighted you had an outstanding stay at Renaissance Orlando at SeaWorld and that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon.Omar DeJesus,Front Office Manager
10/10 - Excelente
Emily
Viagem com a família
25 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved it
Emily
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
8/10 - Boa
Nicole
Viagem com a família
22 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Our mini fridge didn't keep things cold I called front desk they sent up maintenance he banged on it and said he would bring another one and never did.
Nicole
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Christi
Viagem com animais de estimação, Viagem com família e crianças pequenas
22 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My family and our doggo stayed one night for a convention and had an amazing stay. The property is beautiful, the staff is great and very accommodating. Great staycation.
Christi
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Lori, Carmel
Viagem com a família
20 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved the service! Brandon at the front desk was excellent and helped us with an additional night. He gave us fantastic recommendations and made the check in process enjoyable!
Lori
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 21 de abr. de 2024
Dear Lori, Thank you for this outstanding review, and for selecting Renaissance Orlando at SeaWorld for your time in Orlando. It is always wonderful to know how much our guests enjoy our efforts. We are very fortunate to have such thoughtful and exceptional team members such as Brandon; we'll be sure to share your kind words with him as well as our entire team. It was a pleasure hosting you, and we do hope to see you again soon.Omar DeJesusFront Office Manager
8/10 - Boa
John Elias
Viagem a dois, Viagem com a família
19 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
The only reason i didnt say excellent was the lack of free wifi and no room service or availability of food choices after 11.pm
John Elias
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
jorge
17 de abr. de 2024
jorge
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 8 de mai. de 2024
Dear Jorge, Thank you for the great review! It is always exciting to know that we met all of your expectations, and we are glad you enjoyed your stay. It was our pleasure serving you at the Renaissance Orlando at SeaWorld, and we hope to see you again soon. Omar DeJesus, Front Office Manager
6/10 - Ok
Leofric
Viagem a dois
17 de abr. de 2024
Average
Leofric
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 18 de abr. de 2024
Dear Leofric, Thank you for being our guest. We are pleased that you enjoyed your stay overall; however, we regret that we missed meeting some of your expectations. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
James
17 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
This is a well run hotel and great location for those visiting SeaWorld.
What I did not care for were the hidden resort And parking fee.
James
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 18 de abr. de 2024
Dear James, Thank you for choosing Renaissance Orlando at SeaWorld and sharing your experience. We are delighted our perfect location helped you create lasting memories by exploring all that Orlando has to offer. However, we regret any disappointment you had with some of the extra costs associated with your visit. Our fees are competitively priced and posted on our website so guests can have this information before booking with us. We understand your frustrations if these costs came as a surprise to you, and we hope you will accept our apologies. Thank you again for your review. We look forward to your next visit! Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Kevin and Betty
Viagem com família e crianças pequenas
17 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice
Kevin and Betty
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
2/10 - Terrível
Taykwon
Viagem de negócios, Viagem a dois, Viagem com a família
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Poor customer service, bathroom appliances were dirty overcharging
Taykwon
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 16 de abr. de 2024
Dear Taykwon, Thank you for your stay at our hotel and the feedback. We sincerely apologize that you experienced difficulties during your visit. This is not the level of service we generally provide, and it certainly does not meet our standards. We have shared your comments with our entire staff, and we will take the appropriate action to prevent these issues from happening again. We hope that we will have another occasion to exceed your expectations and welcome you back in the future.Omar DeJesusFront Office Manager
10/10 - Excelente
Francis
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent
Francis
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 15 de abr. de 2024
Dear Francis, Thank you for the wonderful review. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Renaissance Orlando at SeaWorld. We hope to have the pleasure of doing so again on your next visit to the area.Omar DeJesus,Front Office Manager
10/10 - Excelente
pauline, Spartanburg
Viagem a dois
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This was my first stay here and i absolutely loved it. I would definitely refer this place to everyone i know.
pauline
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Kimberly
Viagem com a família
14 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff were very helpful and friendly I did miss room service the way it used to be — the rolling cart, real silverware and dishes.
Kimberly
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 15 de abr. de 2024
Dear Kimberly, Thank you for your fantastic review and all the wonderful things you had to say about the Renaissance Orlando at SeaWorld. It is wonderful to hear that you found our associates to be pleasant and courteous. However, we understand your sentiment about missing the traditional room service experience with the rolling cart, real silverware, and dishes. We will certainly take your comments into consideration as we continually strive to enhance our guests' experiences. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Omar DeJesus,Front Office Manager
6/10 - Ok
Matthew, tampa
14 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
They gave away our room.
Matthew
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 15 de abr. de 2024
Dear Matthew, Thank you for sharing your experience at our hotel. We regret that the room you requested was unavailable, and we apologize for any frustration this undoubtedly caused. We know apologies will not make up for the inconvenience, but we indeed are sorry. Thank you for your feedback, which is much appreciated. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to the area.Omar DeJesus,Front Office Manager
8/10 - Boa
Celeste
Viagem de negócios
10 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is nice but the rooms are very old and dated for the unreasonably high price! The balcony is extremely small, if a couple checks in the room, both ppl will not be able sit outside. I was just expecting a W hotel level room and was really disappointed that I paid so much for so little!