Cofres nos quartos, escrivaninha, espaço de trabalho para notebook

Avaliações de La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando - IDrive Theme Parks

2.5 out of 5

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 665 de 1089 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 216 de 1089 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 93 de 1089 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 59 de 1089 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 56 de 1089 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

8,8/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Arinaldo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa localizacao e com otimo custo x beneficio. Cafe padrao americano.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 25 de fev. de 2024
Dear guest,Thank you for your feedback! We’re pleased to hear that you found our hotel to be in a good location, with friendly staff and a satisfying breakfast during your stay. We hope we can serve you again in the future. Regards,

10/10 - Excelente

Rodrigo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom hotel
Hotel novo com excelente tamanho de quarto e bom café da manhã. Mobiliado com forno microondas, geladeira e máquina de café. Estacionamento gratuito. Sugiro apenas colocar a disposição travesseiros mais firmes.
Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2024

6/10 - Ok

CLAUDIO M

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza
O quarto era arrumado diariamente, porém não limpo
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023

6/10 - Ok

Alex

Viagem com a família
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza
Enfrentamos todos os tipos de problemas
A limpeza do quarto estava boa quando chegamos, mas nos dias seguintes tivemos muitos problemas. A manutenção do quarto é feita diariamente, o que consiste apenas na arrumação das camas e no recolhimento dos lixos. A cada três dias são trocados lençóis e toalhas. Mas o chão não foi limpo ou aspirado ao longo dos nove dias da estadia, mesmo após reiterados pedidos. As máquinas de lava e seca roupas comunitárias funcionam bem, apesar do hotel dar pouco suporte trocando moedas ou mesmo vendendo sabão. Ferro de passar foi solicitado e não foi fornecido, mesmo constando nos itens da reserva e tendo tábua de passar no quarto. O café da manhã é servido no lobby do hotel e não há lugar suficiente para todos os hóspedes sentarem. Na maioria dos dias tomei café da manhã em pé. As comidas são de pouca variedade e não são repostas com a rapidez necessária com o hotel cheio. Embora haja funcionários gentis, tivemos problemas com a cortesia de alguns funcionários. O hotel não é ruim, mas me parece que não haverá dificuldades de encontrar hotéis melhores na mesma faixa de preços.
Hospedou-se por 9 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Tiago

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

marcelo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice place
Wonderful Hotel! Front desk Brandon were amazing! The hotel is very clean and rooms were perfect, especially the shower and bed! The hotel also has 2 charge point for EV, and very clean swimming pool! Would stay againd when in Orlando!
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Dionna Griffith em 5 de dez. de 2023
Thank you for sharing your review with us . I am glad that you enjoyed your stay here at the LaQunita Inn & Suites By Wyndham Orlando IDrive Theme Park. We look forward to having you stay with us again

8/10 - Boa

Darcio

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel muito bom. Funcionários atenciosos. Região boa. Limpeza OK, padrão americano. Cama e lençóis sensacionais. Minha esposa encontrou uma barata no banheiro. Se tem algo a melhorar é o café da manhã. Ficamos 7 dias e não houve mudança alguma. Todos os dias a mesma coisa. Sem contar a dificuldade de reposição dos produtos. Entendo ser um tipo Continental Breakfest, mas… poderia variar um pouco. Enfim, é uma boa opção nesse tipo de hotel
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Ana Luiza

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente!
Hotel muito bom, com equipe atenciosa e bem humorada. Prontos para ajudarem. O café da manhã, como alguns já mencionaram tem pouca variedade. O carregamento para EV é gratuito, tem carga lenta, mas compensa. Ele deixou de funcionar por um dia, ligamos no telefone apontado e resolveram até o final do dia.
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2023
Resposta de La Quinta em 16 de nov. de 2023
Thank you for staying with us! We hope to see you again soon.

6/10 - Ok

Fabio

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Vanessa em 31 de out. de 2023
Thank you for staying with us!

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Há estadias muito melhores pelo mesmo valor.
Fiquei 16 dias no hotel e a limpeza so foi feita qd reclamei muito na recepção. O colchão e os travesseiros de qualidade péssima. Muito ruim. Quando vi barata no corredor dos quartos reclamei novamente. Mas eles no máximo entram, trocam a toalha e nada mais! O café da manhã tb é péssimo e sem reposição. Servido das 7 as 9 e se não chegar cedo não repõe nada! A equipe tb nada simpática com os hóspedes.
Hospedou-se por 16 diárias em set. de 2023
Resposta de Tiffany McQuay em 30 de set. de 2023
Thank you for your feedback, I would like to apologize for the upsetting experience you encountered regarding service here at the hotel. Please rest assure these issues will be addressed. I hope this does not stop you from staying with us in the future.

8/10 - Boa

Joao

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023

6/10 - Ok

Geraldo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 8 diárias em dez. de 2022
Resposta de ERIKA ALBARRAN em 10 de jan. de 2023
Good AfternoonIf there anything we can do to improve our guest stay please do not hesitate to advise us thank you.

10/10 - Excelente

Mauricio H

Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2022
Resposta de Tiffany McQuay, General Manager em 28 de dez. de 2022
Thank you for your stay!

10/10 - Excelente

herisson

Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2022
Resposta de Tiffany McQuay em 30 de nov. de 2022
Thank you for your stay!

10/10 - Excelente

MARCELO

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
ÓTIMA ESTADIA
FIQUEI HOSPEDADO 7 DIAS , TIVEMOS UMA BOA EXPERIENCIA NO HOTEL LA QUINTA, FUNCIONÁRIOS BEM ATENCIOSOS, HOTEL BEM LIMPO, BOA LOCALIZAÇÃO, COM ESTACIONAMENTO GRATIS
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2022
Resposta de Front Desk Supervisor em 18 de out. de 2022
Thank you for your feedback. We are glad to hear out attentive staff and the cleanliness of our hotel stood out to you. We hope if you are ever in the area again you think of us

10/10 - Excelente

RENATO

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel novo muito bom
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2022
Resposta de Front Desk Supervisor em 29 de set. de 2022
Thank you for your feedback!

10/10 - Excelente

giovani

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Voltaria sem sobra de dúvidas
Excelente atendimento limpo e organizado parabéns ao pessoal que trabalha no hotel
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Front Desk Supervisor em 17 de jul. de 2022
Thank you for your feedback!

10/10 - Excelente

Cesar giovani

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2022
Resposta de Front Desk em 24 de mai. de 2022
Thank you for your stay!

4/10 - Insatisfatória

Gisele

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Me arrependi profundamente de ter ficado hospedada
O banheiro estava sujo com cabelos qdo chegamos e mesmo pedi do não limparam nenhum dos 10 dias que ficamos. Duas vezes nesses 10 dias trocaram toalhas, tiraram lixo e arrumaram a cama mas nada de limpar. Pedíamos e nada durante vários dias. Na oitava noite pedi para mudar de quarto pq o quarto estava cheio de lixo e o banheiro tb sujo pq nunca foi limpado e até cheirava mal. Carpet tb sujo. Dois dias é ok, mais que isso não vale a pena pq mesmo sendo novo já está ficando com carpet manchado e sujo. O café é simples e ok mas exatamente igual todos os dias mas o rapaz que fica lá é muito simpático. Na recepção pedimos limpeza e dizem ok mas não acompanham e alguns dias tinha uma funcionária super grossa. Tb tem a placa de parceria com a Universal mas qdo perguntei essa grosseira disse “não tem mais, cancelaram, só que mantém a placa e adesivos nos vidros indicando vantagens na Universal por estar hospedado ali. Propaganda enganosa! Não volto nunca mais com certeza! Não vale o preço de jeito nenhum. A localização embora International Drive, não tem nada perto, só terrenos e outro hotel. Não gostei de nada.
Hospedou-se por 10 diárias em mar. de 2022
Resposta de General Manager em 14 de mar. de 2022
Dear Gisele, We appreciate you sharing your valuable thoughts. Please accept our apologies that your stay wasn't as good as you had hoped it would be, as this is not reflective of the quality visit we wish to deliver to each guest. We're very sorry that you had cleanliness concerns with your room, and we'll be working with our housekeeping department to help them improve. Rest assured, our team will be discussing each of your comments as we strive to provide comfortable experiences to each of our guests. It would be an honor to have another chance to deliver the level of service you have come to expect.

6/10 - Ok

José Eduardo

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2022
Resposta de Shana Front Desk Supervisor em 9 de mar. de 2022
Thank you for your feedback. If there is anything that we could have done to make your stay with us better, please do not hesitate to reach out. We hope that if you are ever back in this area you will think of us. Thank you.

10/10 - Excelente

Washington

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2022
Resposta de Tiffany McQuay, Assistant General Manager em 23 de fev. de 2022
Thank you for your stay!

10/10 - Excelente

Eduardo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tudo funcionando perfeitamente. Hotel sem grandes luxos, mas fiel ao que se propõe. Recomendo
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2022
Resposta de General Manager em 18 de fev. de 2022
Dear Eduardo, We appreciate you recommending La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando - IDrive Theme Parks! Our team is thrilled our accommodations were perfect for your needs, and we hope you had a wonderful time in Orlando overall. We wish you well and hope to see you again when your adventures bring you back this way!

10/10 - Excelente

Andrea

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima, hotel padrão americano. Já sabia como seria e devido a COVID a limpeza dos quartos não é diária. Mas tudo bem explicado antes da reserva
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2022
Resposta de General Manager em 15 de fev. de 2022
Dear Andrea, It's an honor to receive your excellent review of La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando - IDrive Theme Parks! We're happy that you were kept well-informed about our policies while booking your visit during these challenging times. Our team is always proud to hear that a guest enjoyed their stay with us. many thanks for your thoughtful compliments and we hope you'll return!

10/10 - Excelente

Aline

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente custo benefício.
Hotel excelente. Preço bom, quarto novo, café da manhã gostoso e pessoal do front desk muito atencioso. Fomos atendidos pela Shana no check-in.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2021
Resposta de Tiffany McQuay, Assistant General Manager em 7 de dez. de 2021
Thank you for your stay!

8/10 - Boa

everson

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Diana M. Saumell, General Manager em 2 de dez. de 2021
Thank you for staying with us!

10/10 - Excelente

tom

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
perfect hotel very friendly and helpful staff 10 out of 10
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Vanessa- Front desk em 16 de mai. de 2024
Tom, we are thrilled to hear you had a wonderful stay. We appreciate your feedback, and we hope to welcome you back in the future. Don't be a stranger!

10/10 - Excelente

Anaelli

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Vanessa- Front desk em 16 de mai. de 2024
Anaelli, we truly appreciate your feedback. Thank you for staying with us! We hope to welcome you back soon!

8/10 - Boa

joel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Muy bueno pero el elevador estuvo roto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Vanessa- Front desk em 15 de mai. de 2024
Joel, le agradecemos mucho su comentario sobre su estadia. Esperamos que nos visire pronto que este en el area!

10/10 - Excelente

Yoandry

Viagem de negócios
Excelente
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 13 de mai. de 2024
Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you had a pleasant stay and that our front desk team member was professional, pleasant, and helpful during your check-in, setting a positive tone

4/10 - Insatisfatória

Tiesha

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza
No shuttle so we had to Uber to SeaWorld and Aquatica. We killed a roach while in the room
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Office Manager em 12 de mai. de 2024
Thank you for your stay and feedback regarding your recent stay at our property. I have noted your comments about what you liked and disliked during your stay. My apologies. We will further improve the Roaches and Shuttle we unfortunately don't offer based on your observations. I hope to welcome you again soon.

10/10 - Excelente

Carmen, DeBary

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved the property. Not sure how long the hotel has been around but all looks and smells like new. The lobby and rooms are very clean. All is kept neat. I would recommend this hotel to anyone.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager em 10 de mai. de 2024
It is really incredible to see your positive feedback.Our team is very much delighted with your appreciation.Glad to see that you very much liked the location and the stay.We eagerly await you to welcome you again.Regards,

10/10 - Excelente

Gabriela

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was absolutely amazing! Staff was very helpful and attentive during our stay. Rooms were super clean and organized. Thank you for the friendly welcome! My family and I will be coming back again.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager em 10 de mai. de 2024
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us from start to finish. Providing exceptional service and personalized care to our guests is always our goal, and we're delighted that James, R, and the rest of our team were able to exceed your expectations. It's wonderful to know that we were able to accommodate your needs and make your stay memorable, especially when visiting with your mom. Your kind words mean the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you both back to La Quinta Inn & Suites by Wyndham St. Petersburg Northeast again soon!Sincerely,

10/10 - Excelente

Diane

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff at the front desk was very friendly, the room was nice and clean, the breakfast was very good and would go again for sure love the hotel.
Hospedou-se por 10 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Desk Manager em 10 de mai. de 2024
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us from start to finish. Providing exceptional service and personalized care to our guests is always our goal, and we're delighted that James, R, and the rest of our team were able to exceed your expectations. It's wonderful to know that we were able to accommodate your needs and make your stay memorable, especially when visiting with your mom. Your kind words mean the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you both back to La Quinta Inn & Suites by Wyndham St. Petersburg Northeast again soon!Sincerely, Front Office Manager

10/10 - Excelente

Dustin, Granger

Very clean. Great size room.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager Erica em 10 de mai. de 2024
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us from start to finish. Providing exceptional service and personalized care to our guests is always our goal, and we're delighted that James, R, and the rest of our team were able to exceed your expectations. It's wonderful to know that we were able to accommodate your needs and make your stay memorable, especially when visiting with your mom. Your kind words mean the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you both back to La Quinta Inn & Suites by Laquinta Inn Theme Park Sincerely,

2/10 - Terrível

Berny

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The food was not good
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager Erica em 10 de mai. de 2024
Dear BernyWe sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your recent stay with us. and experienced food at the hotel Your feedback is concerning, and we will address these matters with our team to ensure such incidents do not occur again. we understand your frustration and assure you that we will investigate this matter thoroughly and provide you with the necessary evidence promptly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience as we work to resolve this issue. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

2/10 - Terrível

Mindy Melina

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager Erica em 10 de mai. de 2024
We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay at our hotel. . Your feedback is crucial to us, and we will use it to improve our services. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to make it up to you in the future.

2/10 - Terrível

Caroline

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Room was smelling terrible
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Desk Manager em 10 de mai. de 2024
Thank you for sharing your recent experience with us. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay and for the inconvenience caused.We regret that we were unable to address your concerns regarding the smell in the room promptly and effectively. Your feedback regarding the lack of adequate addressing these issues with our team to ensure they are rectified.We understand the importance of a comfortable and enjoyable stay, especially during challenging times, and we regret that we did not meet your expectations on this occasion.We sincerely hope that you will reconsider staying with us in the future, as we would welcome the opportunity to provide you with a much-improved experience.Sincerely, Front Office ManagerErica

10/10 - Excelente

N.J.M

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Erica is een spontane, geweldige medewerker. Hotelkamer was prima, alleen hebben ze te veel clorix gebruikt tijdens het schoonmaken. Jammer dat het ontbijt zo karig is. Wat we fijn vonden was dat er een koelkast en magnetron aanwezig waren op de hotelkamer
Hospedou-se por 6 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager Erica em 10 de mai. de 2024
It is really incredible to see your positive feedback.Our team is very much delighted with your appreciation.Glad to see that you very much liked the location and the stay.We eagerly await you to welcome you again.Regards,

8/10 - Boa

Nicolas

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Desk Manager em 9 de mai. de 2024
Thanks for your stay at our property. I really appreciate your feedback and telling us what you liked and the areas where we need to improve. We will further improve the amenities and hospitality based on your observations. I look forward to your next visit for a fantastic experience.Sincerely, Erica

10/10 - Excelente

NAILA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was clean, friendly and safe environment
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de La Quinta em 8 de mai. de 2024
Naila, thank you for your feedback! We are happy you enjoyed your stay with us.

8/10 - Boa

Jesus

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was quite lovely
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager em 6 de mai. de 2024
Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you found the booking, check-in, and check-out process easy and that you enjoyed the spacious and clean room. We appreciate your feedback regarding the shower curtain and breakfast. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 - Boa

Armando

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good property convenient to everything and everywhere.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Desk Manager Erica em 6 de mai. de 2024
We’re glad you enjoyed our friendly staff and convenient location.”

8/10 - Boa

Isma

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The front desk agen heard my concerns and was able to provide a solution
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Front Desk Manager Erica em 6 de mai. de 2024
"Hi Isma, thank you for taking the time to leave us a Review We're so glad to hear that you were satisfied with our team is committed to delivering high-quality service, and your feedback is a great encouragement to us. We look forward to serving you again!"

10/10 - Excelente

Juan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de La Quinta em 8 de mai. de 2024
Thank you so much for staying with us, Juan! We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. We hope to welcome you back in the future.

8/10 - Boa

Sara, Ocala

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Over all a good experience. Would stay again and recommend it to other.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de La Quinta em 4 de mai. de 2024
Sara, thank you one again for staying with us! We hope to see you again soon.

10/10 - Excelente

Jorge, Boynton Beach

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location, good price
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de La Quinta em 4 de mai. de 2024
Jorge, we appreciate your great review and comments! We hope to welcome you back again soon.

10/10 - Excelente

Summer

Viagem a dois, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Was a great stay not any issues and the breakfast was plentiful everymorning if I stay in Orlando again this will be the hotel. Cheap, affordable, clean and nice pool
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de La Quinta em 4 de mai. de 2024
Thank you so much Summer for your wonderful review! We hope you stay with us again soon and thank you for staying with us.

8/10 - Boa

Anne

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The area.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Mitzi

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
So darkness outside!!!!!
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de La Quinta em 2 de mai. de 2024
We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future. Thank you for staying with us!

10/10 - Excelente

Jacolbi

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
N/a
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de La Quinta em 2 de mai. de 2024
Thank you so much for your review and for choosing us. We hope to see you again soon!