Fachada da propriedade à noite

Avaliações de Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West

3.5 out of 5

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 532 de 1454 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 422 de 1454 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 243 de 1454 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 132 de 1454 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 125 de 1454 avaliações" "

7,8/10

Limpeza

7,8/10

Serviço e funcionários

7,4/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

7,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Maria

Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023
Resposta de General Manager em 9 de jan. de 2024
Dear Maria, Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 - Boa

GIANCARLO

Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de General Manager em 17 de dez. de 2023
Dear GIANCARLO, We are delighted with your rating! It's wonderful to know that you enjoyed your time at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We look forward to serving you again in the future.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 - Excelente

Elaine

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excelent
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de General Manager em 15 de out. de 2023
Dear Elaine, We're delighted to hear that you had an excellent experience at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you ever have any suggestions or comments, we'd love to hear them. Thank you for choosing our hotel!Rany C. Baroudi General Manager

10/10 - Excelente

silvia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de General Manager em 14 de out. de 2023
Dear Silvia, Thank you for the outstanding rating. It is always gratifying to see that our guests enjoy everything we have to offer. It was our pleasure hosting you at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West; we hope to see you again soon. Rany C. Baroudi General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel com condições precárias considerando custo x benefício Não tem elevador de serviço e funcionários transportando sacos com lixo no elevador em meio aos hóspedes Valor do estacionamento fora do padrão usd 95 valet e 75 self Parking Vagas para loading na frente do hotel mal geridas e quando chegamos as duas estavam ocupadas e foi necessário das duas voltas nos quarteirões até que retirassem um dos veículos que não havia estacionado para descarregar malas mas sim para ir a outro estabelecimento Ruim no geral
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de General Manager em 1 de out. de 2023
Dear Anonymous, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We understand your concerns and will certainly review our parking and service elevator procedures to improve the overall guest experience. Your comments are invaluable, and we hope you will consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to provide a better experience that aligns with your expectations. Thank you for sharing your thoughts with us.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 - Boa

antonio carlos

Pontos positivos: Limpeza
Room is ok, but there are only 3 elevators for 34 floors. waitnig time to borad an elevator is too long.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

8/10 - Boa

Cristiano

Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2023
Resposta de General Manager em 12 de jul. de 2023
Dear Cristiano, All of us at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West appreciate your nice rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Rany C. Baroudi General Manager

8/10 - Boa

Paula

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de General Manager em 3 de jul. de 2023
Dear Paula, Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and that you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

6/10 - Ok

Ricardo

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Boa localização, mas o serviço de um funcionário..
A localização é excelente. O quarto é normal para Nova York, porém são poucos elevadores (3) para 34 andares e, dessa forma, a fila de espera para subir ou descer é sempre muito grande. Minha esposa foi EXTREMAMENTE mal atendida durante o check-in, dia 06/Jun, por volta das 16hs por um homem - o único presente ao balcão de atendimento nesse horário - e que disse ser o gerente do hotel. Ele não possuía qualquer tipo de identificação, de forma que não sei seu nome. Ele localizou uma reserva que também tinha nosso sobrenome (mas outro primeiro nome), mas que, evidentemente, não era a nossa (outro tipo de quarto, banheiro e tipo de cama). Foi grosseiro e, por se entender o "senhor da razão" insistia em nos dar o quarto da outra reserva (totalmente diferente da nossa, mas com o mesmo sobrenome). Por outro lado, todos os outros funcionários do hotel nos atenderam muito bem, em especial a Priscila, Angelique e o porteiro Harrison, sendo sempre muito educados, eficientes e prestativos.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de General Manager em 25 de jun. de 2023
Dear Ricardo, Thank you for the feedback. While we appreciate your overall rating, we sincerely apologize for the unsatisfactory service you have experienced from one of our staff. Thank you for bringing this to our attention, and we will definitely address this with him. We take great pride in delivering an outstanding experience to all who visit, and we are sorry for what transpired. We certainly understand your frustration and are grateful for your patience. Also, we do apologize for the issues you had with our elevators. We understand your frustration and sincerely regret the temporary inconvenience. Thank you again for your constructive comments, and we hope you will give us another opportunity to show you and your wife our commitment to exceptional hospitality. Rany C. Baroudi General Manager

10/10 - Excelente

José Renato

Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de General Manager em 24 de jun. de 2023
Dear M. Renato, Thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your high rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we look forward to welcoming you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 - Excelente

Fernanda

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima escolha!
Fiquei 11 noites no hotel. Desde o checkin fui muito bem atendida. Quarto com excelente tamanho (fiquei no 1306), confortável, bem limpo e cheiros. Era equipado com microondas, frigobar e cafeteira. Banheiro ótimo tamanho e com box de vidro. A região é boa, próximo a várias lanchonetes, restaurantes e uma Target. Curta caminhada até Times Square e Central Park. Pretendo me hospedar novamente lá. Gostei bastante.
Hospedou-se por 11 diárias em mar. de 2023
Resposta de General Manager em 7 de abr. de 2023
Dear Fernanda, We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed our relaxing accommodations in addition to our devoted associates. We are glad that our location was perfect for your needs and helped make your trip to New York a total success. Thank you for choosing us, and we hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Decepcionante
Hotel não faz manutenção necessaria. Ar condicionado nao funciona( calor de 35°C), cofre não funciona , elevador sempre parado com longas filas no lobby. Atendimento na recepção muito ruim
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022
Resposta de General Manager em 13 de ago. de 2022
Dear Guest, thank you for evaluating your recent stay. We are sorry for the maintenance issues you faced while you were here and the inconvenience this caused. We have taken note of your concerns and have shared them with our appropriate team to ensure a much better guest experience going forward. We understand the frustration this caused and appreciate your patience. We hope to see you again to provide you with a flawless experience. Rany C. Baroudi, General Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2022
Resposta de Rany C. Baroudi General Manager em 2 de ago. de 2022
We are glad you liked some aspects of our hotel, and overall, your stay was enjoyable. However, we are sorry if you were disappointed with any part of your visit. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience. Rany C. Baroudi General Manager

6/10 - Ok

Ricardo

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2022
Resposta de General Manager em 18 de mai. de 2022
Ricardo, thank you for taking the time to rate your visit. We hope your overall stay was pleasant, but we want it to be perfect. We always aspire to exceed our guests' expectations; therefore, we apologize if we did not do so during your time with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you for the exceptional visit we enjoy providing. Rany C. Baroudi General Manager

8/10 - Boa

Fábio

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2022

6/10 - Ok

OTONIO

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Meio decepcionado .
Hotel simples, mas bem localizado. Atende as expectativas, mas deixou a desejar muito na limpeza dos quartos que só foi feita depois de reclamar na recepção , uma estadia de 6 noites só foi limpo 1 vez e não foi reposto sabonete e shampoo. Sinceramente esse ponto foi decepcionante pois já havia me hospedado neste hotel e não tive problemas. Outro ponto muito importante , comprei o café da manhã que é feito no restaurante ao lado , café fraco, poucas opções e se repetem todos os dias . Outro ponto é que as Segundas o restaurante não abre ou seja ficamos sem café mesmo tendo sido pago. Resumindo procurarei outra opção na próxima vez . Quase esqueci, além de pagar pelo café como é terceirizado ainda tem que pagar o Tip dos garçons no mínimo 7,5 dólares. Casal !
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2022

8/10 - Boa

MARIO

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Vale muito escolher este Hotel.
Um ponto excelente, perto de varios pontos como; Central Park, Broadway, Sete Avenida, Times Square e muito outros.
Hospedou-se por 9 diárias em fev. de 2022

8/10 - Boa

RICARDO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Boa localização. Limpo e preco justo
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2022

10/10 - Excelente

Heliane

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Aprovadissimo
Super indico, próximo de tudo, fácil acesso ao metro, melhor pertinho da Times Square 😀😀😍😍❤️❤️
Hospedou-se por 8 diárias em jan. de 2022

2/10 - Terrível

Tania N Skaf

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022

6/10 - Ok

carlos g s

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pouco para um Hilton
Hotel bem localizado. Quartos pequenos e sujos. Havia muito tempo que o carpete não era limpo. Encontrei papéis de outros hóspedes pelo chão datados de mais de um ano! Com justificativa da COVID, o quarto só era arrumado após quatro dias (mesmo assim o chão não foi limpo). Meu café da manhã estava incluído. Foi servido em um restaurante ao lado e era bom. Resumindo, muito pouco para um Hilton, mesmo o Garden.
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2022

8/10 - Boa

André

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Localização + , Acomodação +, Staff -
A estrutura do hotel é muito boa. O quarto que ficamos era bem conservado, amplo, muito agradável. O que deixou a desejar foi a falta de cordialidade de alguns dos funcionários. Não fazem a mínima questão de serem simpáticos e atenciosos, cumprem o básico da função qur é responder ao que perguntados de forma “seca” e sem nenhuma boa vontade de fazer o hóspede se sentir bem vindo (há algumas exceções, mas em regra geral foi a nossa experiência). O café da manhã é bem simples (como já era esperado do café americano), com frutas cortadas num potinho, cereal em caixinha, bacon ovos, panquecas, bagels e algumas coisas típicas do café americano. Não vá esperando queijos, várias opções de frutas, dentre outras coisas, pois não é o perfil do lugar. A localização é excelente, próxima à Broadway, Times Square, Central Park, várias estações de metrô.
Hospedou-se por 9 diárias em jan. de 2022

8/10 - Boa

Nadia Takako B

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2021

6/10 - Ok

Fabricio Grau M

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Muita fila na recepção, apesar dos funcionários serem atenciosos. Os elevadores péssimos com filas e esperas intermináveis. Localização é excelente.
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2021

2/10 - Terrível

Rosemary

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
O hotel é horrível, atendimento com funcionários de mal humor, sujo , elevadores quebrados (fila pra subir e descer), sem ajudantes de mala ! Enfim, achamos horrível
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2021

8/10 - Boa

Amadeo

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Muito boa
Muito boa.Tranquila. Elevadores um pouco lentos para a quantidade de hospedes. Limpeza do quarto a cada dias.Não sei se falta de funcionários ou covid.
Hospedou-se por 6 diárias em nov.. de 2021

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Decepcionante
Achei o fim da picada ser informada no momento do check in que nao haveria arrumaçao diária no quarto. O servico seria realizado apenas depois de 4 noites no hotel. Nunca vi isso, muito menos numa rede de hoteis como Hilton, que ja fiquei hospedada diversas vezes. Alem disso o colchao do quarto ja precisa ser trocado, pois estava bem afundado no lugar em que deitamos. No banheiro havia um pouco de mofo nos rejuntes que cercam as torneiras do box e outros metais.
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2021

6/10 - Ok

Andre

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Razoável
Excelente localização, mas um hotel razoável no geral. Quartos bem pequenos e precisando de reforma. Tapete antigo e sujo Poucos elevadores que geram um grande transtorno para sair ou chegar nos quartos
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2021

4/10 - Insatisfatória

Danilo

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Não volto
Atendimento péssimo e funcionários com má vontade. Limpeza de quarto e troca de toalhas “camareira” a cada 5 dias. Café da manhã terrível. Cobram U$10 por caixa recebido. Quarto dentro do esperado e localização ótima!
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2021

8/10 - Boa

Matheus

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 6 diárias em nov.. de 2021

10/10 - Excelente

Renato luis

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sempre que viemos a esta localidade ficamos neste mesmo hotel Local muito acessível e com instalações muito confortáveis Academia e piscina maravilhosas Café da manhã adequado
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2021

2/10 - Terrível

Valdecir

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Péssimo
Hotel sem o mínimo respeito com o hóspede. Sem mensageiro, sem limpeza no quarto, Não oferecynada. Somente a localização q é excelente
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021

8/10 - Boa

Juan Martinez

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
T
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Michael

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
There was mildew in the shower door bottom trim and a house keeping towel cart in the hallway outside our door for days. Not be big problems. On a good footnote, ever staff member we talk to were overly helpful and very pleasant. We will be back to Hilton again.
Hospedou-se por 10 diárias em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 14 de mai. de 2024
Dear Michael, Thank you for being our Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West guest. Our staff is committed to providing excellent service, and they will be happy to know that their efforts made your stay great. We regret for any inconvenience you experienced during your stay. We have noted your feedback and appreciate the constructive comment, as we always want to hear how we can enhance our guest's overall experience. We are delighted you're considering staying with us again, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another pleasant and comfortable stay.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 - Boa

William

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Michael, Sylvania

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff was excellent all around. Very friendly and courteous. Easy to get around the city from this location. Pretty good value.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 14 de mai. de 2024
Dear Michael, Thank you for including Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West in your travel plans! We are glad our location was convenient for everything you wanted to do on this visit. Our goal has always been to provide an outstanding experience, and we are delighted we could be a part of making your visit memorable and that you found us to be a great value. Thank you again for your generous comments. We look forward to your next visit! Rany C. BaroudiGeneral Manager

6/10 - Ok

Christopher

Viagem de negócios, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários
The staff was amazing. All very friendly and communicate well. The things we had concerns about are minor, but IMO can be attended to and makes you think what else isn’t being well kept. Toilet paper holder kept falling off, there were no places to hang coats in entry way, no where to hang towels in bathroom. The room was very cramped for two beds.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 13 de mai. de 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to provide feedback about your stay. It is a pleasure to learn that our location was convenient for your needs and that you enjoyed your stay and had memorable encounters with our staff. We never want to disappoint our guests, so we are sorry you were unhappy with your in-room amenities. We welcome you to reach out to our front desk anytime for items you need to make your stay more comfortable, and we are always here to help. We are committed to prioritizing the comfort and satisfaction of our guests above all else. Therefore, we hope you will revisit us so we can show you the experience you deserve and that we are known for providing.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Dominic

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great staff, love the atmosphere and the o
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 14 de mai. de 2024
Dear Dominic, We are truly grateful that you chose Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West for your stay and for taking the time to share your positive experience with other travelers. Your kind words about our staff and the ambiance of our hotel are greatly appreciated. Providing a warm and welcoming atmosphere is our priority, and we're glad it made a positive impact on your stay. It was our pleasure to host you during your time in New York. We look forward to your next visit.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Cabrini

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The level of professionalism exhibited by the staff was above par.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 12 de mai. de 2024
Dear Cabrini, Thank you for being our guest and for the high rating! Our staff works hard to provide a high-quality experience for all our guests, making our hotel stand out. So it's terrific to hear that you had such an enjoyable stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are delighted you included us in your travel plans and hope you will be back to see us again soon.Rany C. BaroudiGeneral Manager

4/10 - Insatisfatória

Josef Gael

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Out of 4 days of staying here, they only cleaned the room once (it was on the third day). Requested the front desk for new towels but it never came so we had to get it ourselves. Hallways don’t have AC, elevators take forever Nonetheless, great area and convenient location.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 11 de mai. de 2024
Dear Josef, Thank you for your generous comments and for highlighting our great location. We extend our sincerest apologies for the issues you encountered with our housekeeping service during your stay. We will address the issues of room cleanliness, towel delivery, and the AC unit in the hallways with our team and appropriately get them fixed to prevent future occurrences. Again, we are very sorry for the problems you encountered. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more enjoyable experience.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Joshua

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 10 de mai. de 2024
Dear Joshua, Thank you for including Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West in your travel plans! We're delighted that you had a satisfying visit and are happy that our staff was able to make this right. We look forward to seeing you again whenever your travels bring you back to the area.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 - Excelente

will

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nothing to add
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 8 de mai. de 2024
Dear will, We appreciate you taking the time to leave your kind rating for Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon!Rany C. Baroudi General Manager

10/10 - Excelente

Michael

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
5 stars
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 7 de mai. de 2024
Dear Michael, Thank you for the generous rating of Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to New York.Rany C. Baroudi General Manager

6/10 - Ok

Tiago Felipe

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
O café da manhã não vale o que cobram . Poucas opções
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de General Manager em 7 de mai. de 2024
Dear Tiago Felipe, Thank you for staying with us. We regret any inconvenience you experienced regarding our breakfast service. We appreciate your valuable feedback, as we are dedicated to maintaining a high standard of service for our guests. Your comments are important to us, as we are always looking for ways to enhance our guest experience. We appreciate the opportunity to know how we can improve our breakfast selections. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 - Excelente

Marvin

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
El único inconveniente es que no cuenta con estacionamiento propio para sus huéspedes.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Rany C. Baroudi General Manager em 6 de mai. de 2024
Dear Marvin, We are thrilled you had an excellent stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Christopher

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great (responsive) staff, especially Kimberley. Any concerns were dealt with promptly. Good advice about local dining. Efficient shuttle service to airport.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rany C. Baroudi General Manager em 6 de mai. de 2024
Dear Christopher, We are delighted to read how much you enjoyed your time at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We could not be more delighted to read about the special attention you received from Kimberley. We are fortunate to have her as a member of our team, and it comes as no surprise to see the dedicated service she demonstrated to you during your stay. We're so pleased our shuttle service was perfect for your plans during your visit! It's one of the many ways we strive to enhance your stay with us. We loved having you as our guest and we hope to see you in the near future.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 - Excelente

Suzana

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Amazing location, friendly and helpful staff, wonderfully updated rooms and bathroom. Empire Steak house -amazing food and hospitality!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 4 de mai. de 2024
Dear Suzana, Thank you for sharing your exceptional experience at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West! It's fantastic that you enjoyed our prime location and found our staff accommodating. We're delighted you also had a great dining experience at Empire Steak House. Your kind word means the world to us, and we can't wait to welcome you back soon!Rany C. Baroudi General Manager

6/10 - Ok

Claude A

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
o
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 4 de mai. de 2024
Dear Claude, Thank you for sharing your rating regarding your visit. We hope you enjoyed your stay, and we do want to extend our apologies if your experience didn't meet every expectation. We appreciate your stay and look forward to seeing you again on your next visit to New York.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 - Boa

Buddy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Look. If you’re looking for a budget friendly, clean basic hotel for in and out close to times Sq. And Central Park etc this is a great place. Though a few things did bother me. First things first I arrive to the hotel and I’m told that to park my car would be $75 USD Per night and if I would like to have my car parked for me it will cost me $20 USD extra per night. A little ridiculous considering the car is being parked once. Anyways I decide to park myself and upon arrival to the third party parking lot I realize that the fee is $56USD per night and that I’ve been up charged. Pretty annoying but whatever. The first morning of our stay we are woken at 7:30 AM by housekeeping. Though the lady does not speak English and I do not speak Spanish so we’re basically staring at eachother with no idea what to say. The same thing happens the following morning. Quite annoying. You would think working in an international city at a Hilton you should be able to communicate 5 essential sentences in English to guests. During my third stay I woke up quite thirsty and needed something to drink. I attempted to call “room service” with the hotel rooms phone and was rudely told “we don’t have room service and hung up on” .. so I ordered Uber eats to bring me water bottles from Starbucks. Upon arrival the delivery person was refused to bring my parcel up to my room and when I spoke to the front desk they hung up on me rudely while telling me to come downstairs to get my package. I expected more.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 2 de mai. de 2024
Dear Buddy, Thank you for being our guest at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are very sorry for disappointing you and for the service issues you encountered while you were here. You have our assurance that your comments will be addressed appropriately. We deeply regret any confusion related to parking charges. We understand the importance of transparent pricing and communication. Therefore, we try our best to keep our guests informed by publishing information on our website. Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 - Boa

Javier

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good hotel, you will have to wait a little for the elevators on rush hours.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 1 de mai. de 2024
Dear Javier, We are pleased we were able to provide you with an overall pleasant stay. However, we do apologize for the disappointment you had with our elevator wait time. We understand your frustration and sincerely regret the temporary inconvenience. Thank you for your patience and understanding. We appreciate hearing from our guests and hope you will stay with us again for a much-improved experience.Rany C. Baroudi General Manager