Na praia, espreguiçadeiras, guarda-sóis, toalhas de praia

Avaliações de Cadillac Hotel & Beach Club, Autograph Collection

4 out of 5
Cadillac Hotel & Beach Club, Autograph Collection
3925 Collins Ave, Miami Beach, FL

Avaliações

8,2

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 509 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 225 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 121 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 77 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 68 de 1000 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Pedro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Jesus Ramos em 23 de jan. de 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had an enjoyable time at our hotel and that you found it to be very nice overall. It's wonderful to know that you had a great experience, and we appreciate your intention to stay with us again

8/10 - Boa

Silvia

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Muito bacana
Gostamos muito de nos hospedar lá, só alguns "senão"como o ar condicionado no lobby que é de tricar de gelado, tinha que colocar casaco para sair do quarto, nós dois gripamos. O colchão precisa ser trocado, já afundado no meio, e os travesseiros muito moles, que acabam afundando e nano servem para nada.. mas gostamos do atendimento do pessoal do estacionamento em especial do Roberto. A vista é bem linda.
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2023

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Apesar de ser um prédio antigo, o hotel está em excelente estado de conservação. Os restaurantes do hotel (Donna Mare e Bungalow) são ótimos e o staff é muito amável e a localização é muito boa (vizinhança tranquila, ótimo acesso à praia e próximo das principais atrações da cidade, tais como Winwood Walls, MIami Design District, Downtown Miami, Brickell City Center, etc).
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de FelixB em 2 de set. de 2019
Thanks for the great review!

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Perfect!! Foi tudo muito maravilhoso, pessoa simpático, hotel lindo, tudo perfeito
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2019
Resposta de FelixB em 2 de set. de 2019
Thanks for the great review!

10/10 - Excelente

Adller

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very good!!!
Perfect. But expensive. You will pay for the quality. I do not recommend the breakfast.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019

10/10 - Excelente

manoel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
So alegrias.
Otimo hotel,tudo de bom ,mais o estacionamento custa $45 dolares por noite !!!!!
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2019

8/10 - Boa

Pedro Jose

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Uma boa opçao em Miami Beach
A estadia correu muito bem.Os serviços do hotel ( recepção, quartos, conciergerie, restaurante piscina e praia) corresponderam sempre muito bem às solicitacões. A localizaçao sobre a praia é excelente. O staff muito simpatico e atencioso.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2019

4/10 - Insatisfatória

JOSÉ EDUARDO

Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Bonito, mas serviço péssimo
O hotel é recém reformado, o que é bastante bom. A decoração, em geral, é bonita. O problema realmente reside no serviço do hotel. Vou citar algumas experiências: 1) Tomamos café da manhã 3 vezes no hotel. Todas as vezes pedimos a la carte. Fomos avisados, todas as vezes, de que uma espera de 15 minutos seria necessária. Tudo bem. Na primeira vez, esperamos os 15 minutos e recebemos nossa comida. Tudo correu bem. Infelizmente, na segunda vez que pedimos, a espera foi maior e a comida chegou morna. Quando minha esposa pediu torradas sem gluten, passaram-se mais de 15 minutos sem recebermos, foi quando tive que procurar outro atendente. Na terceira vez que tomamos café da manhã, esperamos mais de 35 minutos pra comida chegar, e esta chegou gelada. 2) Na praia há atendimento, onde se pode comer e beber. Contudo, obter atendimento é extremamente difícil. Há poucos atendentes e você simplesmente não os encontra. Quando finalmente os vê, prepare-se pra ficar agitando os braços tentando ser percebido. E quando finalmente você é atendido, prepare-se para esperar longos períodos. Pedimos dois drinks no primeiro dia de praia, dois Moscow Mules. Chegaram em levas separadas, o primeiro levando uns 20 minutos pra chegar e o segundo, mais 25 minutos depois do primeiro. Em outro dia de praia, pedimos um balde com cinco cervejas. O balde levou mais de 40 minutos para chegar. Inviável. Resumo: o serviço é sofrível
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019

6/10 - Ok

Luiz F

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Loud air conditioning
This is a nice property, nicely decorated, well furbished, however the air conditioning is extremely loud. Our room, 1210, had a partial view to the beach. However, as we tried to open the window, the cooling system of the other Cadillac tower was extremely noise as well. Hard to tell which was the most noisy, our air conditioning or the colling system of the other tower. Very hard to have a full night sleep in this room.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2019

6/10 - Ok

Carla Maria

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Conforto do quarto
It is not what I expected to be
It’s a nice hotel, however the room is really small. The professionals that work in the front desk need to be better trained, they are rude most of the time. They charged you 20% of resort tax, but the only thing they have is a swimming pool, I thought that abusive.
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2019

2/10 - Terrível

Nicholas

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We stayed for our trip to Miami, and it was extremely disappointing. We requested an early check in, but didn't get into our room until after the original check in time. The food in the restaurants were mediocre at best and very overpriced for the quality of food. When we finally got checked in to our room, it was not clean, sliding door to the patio barely opened and appeared to have mold growing along the edges. The worst of it all was the fact that we saw giant cockroaches in our room. Absolutely disgusting! We called the front desk to complain, and they apologized and said they were sending a manager from housekeeping right away. A housekeeper showed up with a broom and can of Raid. He cleaned it up without saying anything to us. We decided to check out early instead of staying for another meal. We again complained to the front desk, and he said he is sending a note to the hotel manager, and they would contact us right away to resolve the issue. We have yet to hear from them two weeks later. We since have sent an email to Marriott corporate to let them know our experience, and again, they said we would have a response within 5 days and nothing. Do not waste your time and money on this joke of a hotel!!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Kelvin H. em 30 de abr. de 2024
Dear Nicholas, Thank you for your review, and for staying with us at The Cadillac Hotel. I am truly sorry that your experience was not to your expectations. The service you describe is certainly not typical of our resort. That said, feedback like yours is helpful to improve the guest experience. Please feel free to reach out to me directly if you would like to discuss your stay further. Thank you again, and I hope we'll have the opportunity to welcome you back.

4/10 - Insatisfatória

Congxin

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Kelvin H. em 30 de abr. de 2024
Dear Congxin, Thank you for taking your time to leave your review, and we are sorry that your stay was not to your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable experience is our top priority. Our apologies for falling short on that experience during your stay. Please feel free to contact me if you wish to further discuss your stay.In the mean time, we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel

10/10 - Excelente

Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 30 de abr. de 2024
Great day Maria,Thank you so much for your kind feedback.We look forward to hosting you at our resort again.

6/10 - Ok

Amy

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Kelvin H. em 29 de abr. de 2024
Dear Amy, Thank you for taking your time to share your feedback with us, and our apologies for for not meeting your expectations. This is certainly not indicative of the service experience we strive to provide on a daily basis. I would welcome the opportunity to speak further regarding your stay. Please feel free to contact me at the hotel, at your convenience. In the meantime, thank you again for sharing your feedback, which is always appreciated.

10/10 - Excelente

Andrea

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Kelvin H. em 29 de abr. de 2024
Dear Andrea, Thank you for staying with us at The Cadillac Hotel and for sharing your experience. We so appreciate your feedback. I'm happy to see that you enjoyed our beautiful hotel.We look forward to hosting you again soon for another revitalizing visit.

10/10 - Excelente

Abduvadud

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
👌
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 26 de abr. de 2024
Great day Abduvadud,Thank you so much for your kind feedback. It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.

10/10 - Excelente

Kamylah

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The property is amazing! Smells nice, clean, attentive staff, on a private beach, two different pools, 24 hours valet parking...I don't have one complaint.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 26 de abr. de 2024
Great day Kamylah,Thank you so much for your kind feedback. It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.

10/10 - Excelente

Angelica

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Where do I even begin? The Cadillac hotel was absolutely amazing. I celebrated my 30th three birthday weekend and I had the best time service factory. Everything was just amazing. I am so grateful and I had so much fun. Literally everything is right on the resort the beach, the pool, the restaurants, the people, great time and good food.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Oscar Morales/Resort Manager em 23 de abr. de 2024
Angelica,We are delighted that you had such a wonderful experience. Thank you for celebrating your birthday with us. We hope you stay with us should your future travels bring you back to Miami Beach.

8/10 - Boa

Olena

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 26 de abr. de 2024
Great day Olena,Thank you for your feedback.We look forward to hosting you at our resort again.

6/10 - Ok

Roy, Pointe-Claire

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Location is very good , rooms are a bit small and old
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 22 de abr. de 2024
Dear Roy,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back at our resort.

10/10 - Excelente

Sara

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Oscar Morales/Resort Manager em 19 de abr. de 2024
Thank you for taking the time to fill out the survey. We are delighted that you had a great time at The Cadillac while visiting Miami Beach. We hope that you return soon.

10/10 - Excelente

Kristyn

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
We stayed here for a quick getaway for my husband’s birthday. The balcony room with the ocean view was definitely worth it. The property is very clean and the staff go above and beyond. There’s an adult only pool, and direct access to the beach which comes with complimentary beach chairs, towels, and umbrella. The hotel bar and restaurants are also very nice, with many walkable restaurants if you want different options. We will definitely be back!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 18 de abr. de 2024
Dear Kristyn,We are delighted to know you had a wonderful stay.We hope to welcome you back soon!

6/10 - Ok

Nicole, Brooklyn

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 16 de abr. de 2024
Dear Nicole,Thank you for taking the time to share your feedback.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.

10/10 - Excelente

Gladys

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 18 de abr. de 2024
Dear Gladys,Thank you for choosing us!Warm regards

10/10 - Excelente

Jamie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We had a wonderful time. The staff was wonderful and we would definitely stay again.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 15 de abr. de 2024
Dear Jamie,Thank you so much for your kind feedback.We look forward to hosting you at our resort again.

4/10 - Insatisfatória

Maureen

Viagem com a família
Room wasn’t ready until 4:30. Hotel is a little run down and could use an update.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 15 de abr. de 2024
Dear Maureen,Thank you for taking a few moments to provide your feedback on your recent stay. We apologize for the delay on your room readiness. We always welcome our guest feedback and take your concerns seriously. We use it as a tool to prioritize training with our teams.

10/10 - Excelente

Kimberly

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was awesome from check in to check out. Miguel was amazing with our luggage
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 15 de abr. de 2024
Great day Kimberly,Thank you so much for your kind feedback. We will share it with Miguel.We look forward to your next stay with us.

8/10 - Boa

Jill

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I did not like such a late checkin time at 4:00 and the coffee bar was not well stocked did not have the ability to give me plain hot water for my tea.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership em 15 de abr. de 2024
Dear Jill,Thank you for taking the time to let us know about your experience.We always welcome our guest feedback and take your concerns seriously. We use this as a tool to prioritize training with our teams.

10/10 - Excelente

Colin

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good property
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 13 de abr. de 2024
Great day Colin,Thank you so much for your kind feedback.We look forward to your next stay with us.

8/10 - Boa

Kristin, Bothell, WA

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Cadillac is a great location on mid Miami beach. The hotel is nice and the staff was friendly. I think the grounds around the hotel could be cleaner. The Cadillac staff could clean up litter better, there were items (napkins, caps, drink/skewers)in the bushes, etc. The maids were very friendly. Our room was supposed to be a partial view, we were facing the front street above the AC/HVAC unit for the hotel. Pro: it was constant white noise. Con: it was an awful view. I would stay again but in a different room. Overall: B- rating.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 10 de abr. de 2024
Dear Kristin,Thank you for staying with us!We apologize for the inconveniences experienced!Warm regards

10/10 - Excelente

Miguel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
every thing
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 8 de abr. de 2024
Dear Miguel,Thank you for your kind feedback. We look forward to your next stay with us.

8/10 - Boa

Shellie, Edmond

The property is looking a little worn. The food at Donna Marie is great!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 8 de abr. de 2024
Dear Shellie,Thank you for staying with us at the Cadillac Hotel & Beach Club.We appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Taek-Joon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 9 de abr. de 2024
Dear Taek-JoonThank you for choosing us and for sharing your valuable feedback!

6/10 - Ok

Josephine

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Beautiful ArtDeco building and great aesthetics inside and out however some particular details let the place down. A room was booked for four persons and there were not enough towels, etc. for the occupancy. The bathroom sink was outside of the bathroom which was cute but there was nowhere to hang a hand towel. The allocation of only two beach or poolside lounge chairs per room is ridiculous if there are more than two persons occupying a room. A fee is applicable for more than two chairs! On a positive note, all the staff were especially helpful and supportive which was really appreciated.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 8 de abr. de 2024
Dear Josephine,We apologize for the inconveniences experienced!We hope you give us a second chance.

6/10 - Ok

Laura

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza
Had a really nice time here with a few exceptions. Stayed with my husband for four nights and we're in our mid-thirties and we look "young." The general population of other guests was a bit older, which was no problem. We frequented the indoor lobby bar, the connected coffee shop, the beach service, and the outdoor tiki bar. Not ONCE in FIVE days were we asked to charge our bill to our room, and it was always assumed we were not guests and would need to pay via credit card immediately. Every other guest we were ever next to was asked what their room number was with the immediate assumption that they were guests at the hotel. We left with the feeling that we "didn't fit in" given our experience with the staff. We were also told no to a late checkout due to not being "members" yet we weren't told how to become a member. Location was decent but not close to a huge variety of restaurants within walking distance. Beach was clean. Room was very small/tight. Hotel lobby smells of an incredibly overpowering air freshener at all times. It was an expensive stay and we likely wouldn't return due to staff experience of feeling.. unwelcome.
Resposta de Jesus Ramos em 6 de abr. de 2024
Dear Laura,We are saddened to read this review. We strive everyday to make sure our guests have a memorable stay and this is not our standards.We hope you give us a second chance to make sure we exceed your expectations.Warm regards

10/10 - Excelente

Gianna Emelia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 13 de abr. de 2024
Dear Gianna,We are delighted to know you enjoyed your stay!Warm regards,

2/10 - Terrível

clarenz carlo

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 6 de abr. de 2024
Dear Clarenz,We would like to hear more about your stay.Please kindly let us know!

10/10 - Excelente

Melissa

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location and staff was very accommodating
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Mery Rivas Guest Service Manager em 31 de mar. de 2024
Thank you so much for your positive feedback! We are glad to hear that you enjoyed your stay.

10/10 - Excelente

Eleanore

Viagem com a família
Pontos positivos: Comodidades
Great location, staff and hotel. Highly recommend.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Mery Guest Service Manager em 31 de mar. de 2024
Thank you for your amazing review! We appreciate your feedback and will be sharing your feedback with the team!

8/10 - Boa

Jasmine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 1 de abr. de 2024
Dear Jasmine,Thank you for staying with us! We hope you welcome you back!

2/10 - Terrível

ashley

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 19 de abr. de 2024
Dear Ashley,We would like to hear more about your stay.We are saddened to know it was not a memorable one.

10/10 - Excelente

JaBen

Viagem em grupo, Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Cadillac hotel is a 5 star experience every time. The hotel is beautiful and the staff is warm and attentive from the front desk to the restaurant and hotel bar but the best place to be is at the Bungalow Bar where WESLEY, who is best described as Miamis ambassador for fun, serves drinks facilitates connections and orchestrates a bar full of laughter, fun and shots! Nothing like going on vacation and feeling like you're in a familar place where you can meet new friends and make new memories, that is the Bungalow Bar at the Cadillac and WESLEY is the man to see.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Mery Guest Service Manager em 31 de mar. de 2024
Hello, Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had such a great experience at our hotel! This feedback has been sent to Wesley's manager so that they can share it with him and celebrate a job well done. This means the world to us!

4/10 - Insatisfatória

Jessica

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Mery Guest Service Manager em 31 de mar. de 2024
Hello, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I regret to read of the misstep in service you endured and sincerely apologize for any inconvenience you had during your stay. Should you like to discuss your time with us in further detail, please do not hesitate to let us know.

10/10 - Excelente

Yvette

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I love it for it to be my first time
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Hotel Leadership Team em 26 de mar. de 2024
Great day Yvette, Thank you for your kind feedback. We look forward to your next stay with us.

10/10 - Excelente

Jennifer

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 25 de mar. de 2024
Dear Jennifer,We would like to thank you for taking the time to share your experience.We hope to see you back!

10/10 - Excelente

Jasmine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 22 de mar. de 2024
Hello Jasmine,Thank you so much for choosing us.We are happy to know you had a memorable stay.

10/10 - Excelente

Makana

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Jesus Ramos em 6 de abr. de 2024
Dear Makana,Thank you for your kind feedback!We hope to see you again!

10/10 - Excelente

Linda

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was great
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Mery Rivas em 16 de mar. de 2024
We appreciate your kind review and look forward to hosting you again soon!

10/10 - Excelente

Courtney, Overland Park

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved the location right on beach and boardwalk!
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Mery Rivas em 16 de mar. de 2024
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon!