Bar (na propriedade)

Avaliações de NH Collection Madrid Suecia

5 out of 5
NH Collection Madrid Suecia
Marqués de Casa Riera 4, Madrid, Madrid

Avaliações

9,6

Extraordinária

Nota 10 - Excelente. 797 de 1001 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 139 de 1001 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 46 de 1001 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 12 de 1001 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 7 de 1001 avaliações" "

9,6/10

Limpeza

9,6/10

Serviço e funcionários

9,2/10

Comodidades

9,4/10

Condições e instalações da propriedade

9,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Paulo Augusto

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Gosto mais do que desgosto
É a segunda vez que me hospedo neste hotel. Gosto muito da localização, do restaurante com ótimo menu de almoço, do serviço de arrumação muito educado. O cenário quarto superior com vista é muito bom, com direção tanto do Prado quanto da Praça de Cibeles. A cama de casal precisa melhorar: todo dia parecia que ia cair dela pelo desconforto. Pedi travesseiros e cobertor extras e vieram amarelados. O box do chuveiro onde se toma banho é bem pequeno e fácil de alagar o piso do banheiro- é preciso técnica para isto não ocorrer. A banheira é um ponto agradável para ajudar a relaxar após um dia de passeio. As máquinas de café e chá são ótimas para dar aconchego. Os funcionários da recepção são educados mas não tem a finesse que se espera de um hotel 5 estrelas- muitas vezes, é preciso pedir mais de uma vez a mesma coisa por telefone. Em suma: a alma não é de um hotel 5 estrelas, mas de um 4 estrelas superior.
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Diego Esteban Guest Relations Department em 12 de jan. de 2024
Dear Paulo Augusto, Thank you so much for your review and for taking the time to share it with us. First and foremost, let me apologize and regret the inconveniences during your stay. We are utterly disappointed to read that your experience did not meet your expectation. We strive to offer quality service and convenience for our guests. We deeply care about the happiness and satisfaction of our guests so please be aware that we will discuss your review and concerns in details with all the Departments. If you would like to give us another chance or would like to amplify on the issues you faced during your stay, please call us directly.Best regards,

10/10 - Excelente

Mario

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 10 de dez. de 2023
Estimado Mario,Agradezco sinceramente su alta valoración y el tiempo dedicado a transmitirla. Es un motivo de alegría saber que hemos cumplido con sus expectativas, y que nos haya valorado con una puntuación tan alta. Esperamos volver a ser su opción de alojamiento cuando vuelva a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.

10/10 - Excelente

Mariana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel muito bem localizado, funcionários atenciosos, várias opções de restaurante ao redor e inclusive o restaurante do Hotel é muito bom!
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Diego Esteban Guest Relations Department em 4 de dez. de 2023
Dear Mariana,Thank you so much for your kind words! We are so happy to hear that you had a wonderful stay at our hotel. We work hard to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable experience, and we are thrilled that you were so pleased with your stay.I am very pleased that you enjoyed the hotel restaurant, as well as the restaurants close to the hotel.We hope to see you again soon,

10/10 - Excelente

Alexandre

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pare a busca, este é seu hotel em Madrid
Excelente escolha e localização, unico problema é que tem um bar ao ar livre, do outro lado da rua, que de madrugada os ja alcoolizados, começam algazarra... mesmo com excelentes janelas acusticas, incomoda...
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 1 de set. de 2023
Caro Alexandre,Muito obrigado pelo seu comentário no Expedia partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia.Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel.Será um prazer voltar a recebê-lo na sua próxima visita a nossa cidade.Atenciosamente,

10/10 - Excelente

LUCIANO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Extraordinário
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 15 de ago. de 2023
Dear Luciano, Thank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon,

10/10 - Excelente

ulisses

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2022
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 17 de nov. de 2022
Dear Ulisses,It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 - Excelente

Fernando F

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Vale a estadia
Ótimo hotel, bem localizado e com excelente staff.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 29 de ago. de 2022
Caro Fernando,Muito obrigado pelo seu comentário no Expedia partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia.Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel.Será um prazer voltar a recebê-lo na sua próxima visita a nossa cidade.Atenciosamente,

10/10 - Excelente

MARCIO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Localização e atendimento nota 10
Localização espetacular, o atendimento de todos é espetacular, a concierge Yasmin muito educada e ótima funcionária. Perto de tudo . Limpeza , cama e travesseiros muito bons , só o banheiro que achei um pouco acanhado. Recomendo
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2022
Resposta de Yasmin Mancuso Guest Relations Department em 19 de jun. de 2022
Estimado Sr. Marcio, me gustaría agradecerles especialmente por todo su cariño hacia todo el equipo. Han sido huéspedes súper cordiales y divertidos! Ojalá regresen pronto, siempre estarán las puertas de nuestra casa abiertas para ustedes. Hasta pronto!!!

10/10 - Excelente

Eva M

Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2022
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 15 de jun. de 2022
Dear Eva M, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

8/10 - Boa

Paulo Augusto

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2022
Resposta de Yasmin Mancuso Guest Relations Department em 14 de mar. de 2022
Estimado Sr. Paulo Augusto, gracias por su valoración. Esperamos que haya tenido una maravillosa estancia junto a nosotros y que pronto pueda repetirla. Hasta entonces un afectuoso saludo,

10/10 - Excelente

Renata

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excelente hotel , ótima localização e atendimento
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2022
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 20 de jan. de 2022
Caro Renata, Muito obrigada pelo seu comentário no Expedia partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia. Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel. Será um prazer voltar a recebê-la na sua próxima visita a nossa cidade. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Renata

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Localização maravilhosa , cheio de restaurantes e lojas , fácil locomoção e perto da estação Atocha
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 20 de jan. de 2022
Cara Renata, Muito obrigada pelo seu comentário no Expedia partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia. Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel. Será um prazer voltar a recebê-la na sua próxima visita a nossa cidade. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Marcelo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom.
Excelente localização em Madrid, perto da principais atrações turísticas. Quartos amplos e bem cuidados. Ótimo café da manhã. O atendimento na recepção sempre muito gentil. Gostamos muito desse hotel. Padrão executivo com muito conforto.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2021
Resposta de Yasmin Mancuso- Guest Relations Department em 5 de jan. de 2022
Dear Marcelo, Greetings from Nh Collection Suecia! First and foremost we would like to thank you for your kind review. We do put a lot of effort and passion on a daily basis to make sure that our guests have a great experience while staying with us, and getting to know this has been the case it is the biggest prize we can possibly ask for. We truly look forward to personally welcome you back many more times to come in the near future. For us will be an absolute privilege. Until then, please receive our warmest regards.

8/10 - Boa

Ruyter Kepler

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente custo beneficio.
Excelente atendimento, otima localizaçao , muito limpo , cafe da manhã muito bom! Próximo ao Metrô.
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Yasmin Mancuso- Guest Relations Department em 2 de dez. de 2021
Estimado Sr. Kepler, en nombre de todo el equipo quisiera agradecerle el tiempo que se ha tomado en dejarnos una devolución de su experiencia junto a nosotros. Que alegría conocer que ha podido disfrutar de la atención del equipo, la céntrica ubicación, la limpieza y el desayuno. Ojalá tengamos la oportunidad de volver a verlo pronto por aquí, hasta entonces un cordial saludo.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimo hotel, localização impecável
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2021
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 4 de nov. de 2021
Caro cliente, Muito obrigado pelo seu comentário no Expedia partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia. Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel. Será um prazer voltar a recebê-lo na sua próxima visita a nossa cidade. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

otavio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel bom
Hotel bom!! Vale a pena. Cafe da manha fraco. Do resto on
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2021
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 12 de set. de 2021
Caro Otavio, Muito obrigado pelo seu comentário no Expedia partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia. Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel. Será um prazer voltar a recebê-lo na sua próxima visita a nossa cidade. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Localização ótima. Bar rooftop fantastico, Bar escondido na cave tipo anos 20 USA. Quartos standard um pouco pequenos mas ótimo serviço e cafe de manhã super bom.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 22 de mai. de 2021
Caro cliente, Muito obrigado pelo seu comentário no booking partilhando a sua opinião acerca do Hotel Nh Collection Suecia. Satisfaz-nos saber que teve uma excelente estadia no Hotel e que adorou os nossos bares. Será um prazer voltar a recebê-lo na sua próxima visita a nossa cidade. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Eva Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Hospedou-se por 11 diárias em mar. de 2021
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 15 de abr. de 2021
Estimada Eva María, Muchas gracias por el tiempo que ha dedicado en valorar tan positivamente su pasada estancia con nosotros. Esperamos que encuentre la ocasión de volver a visitarnos, estaremos encantados de recibirles. Un afectuoso saludo,

10/10 - Excelente

Eva Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 12 de abr. de 2021
Estimada Eva María: Quisiera agradecerle el tiempo que ha empleado en compartir su valoración acerca de su pasada estancia. En el Hotel Nh Collection Suecia tenemos como objetivo proporcionar a nuestros clientes experiencias memorables y es una gran motivación para nosotros saber cuándo lo conseguimos. Con el deseo de volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo,

10/10 - Excelente

Eva Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 11 de abr. de 2021
Estimada Eva María: Quisiera agradecerle el tiempo que ha empleado en compartir su valoración acerca de su pasada estancia. En el Hotel Nh Collection Suecia tenemos como objetivo proporcionar a nuestros clientes experiencias memorables y es una gran motivación para nosotros saber cuándo lo conseguimos. Con el deseo de volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo,

10/10 - Excelente

Tiago

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom
Foi uma estadia muito boa, o hotel é excelente.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2020
Resposta de Departamento de Recepción em 5 de jan. de 2021
Estimado Tiago, muchas gracias por su comentar su experiencia con nosotros! Le esperamos con los brazos abiertos para la próxima estancia, un saludo!

8/10 - Boa

Miguel

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2020
Resposta de Departamento de Recepción em 31 de jul. de 2020
Estimado Miguel, Muchas gracias por tomarse unos minutos de su tiempo en compartir su experiencia con nosotros. Tomamos buena nota de su comentario y le agradecemos desde ya que lo comparta con nosotros. Sin duda he pasado su comentario a mis compañeros para que tomen las medidas correspondientes. En nombre de todo el equipo del NH COLLECTION Madrid Suecia ha sido un placer hospedarles en nuestro hotel. Esperamos tener la oportunidad de que nos brinde una segunda oportunidad y poder ofrecerle una estancia con los altos estándares y servicios. Reciba un cordial saludo.

10/10 - Excelente

Fernanda

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2020
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 11 de mar. de 2020
Estimada Fernanda, Quisiera agradecerle el tiempo que ha empleado en compartir su valoración acerca de su pasada estancia. En el Hotel Nh Collection Suecia tenemos como objetivo proporcionar a nuestros clientes experiencias memorables y es una gran motivación para nosotros saber cuándo lo conseguimos. Con el deseo de volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo,

8/10 - Boa

Andre

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Localização ótima, confortável e limpo
Hotel bem localizado, muito confortável e limpo. mas não vale 5 estrelas.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 15 de mar. de 2020
Caro Andre: Muito obrigado de ter partilhado o seu comentário “excelente estadia” com o resto de utilizadores de Expedia.com Toda a nossa equipa aprecia todos os seus comentários e ficamos feliz por saber que teve uma excelente estadia no nosso hotel. Uma prioridade do NH Collection Suecia, é proporcionar estadias extraordinárias e memoráveis a todos os nossos hospedes e é um verdadeiro luxo para nós de saber tambêm que gostou das nossas instalações. Esperamos ansiosamente recebe-la de novo no NH Collection Suecia na sua próxima visita a Madrid. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Sergio, Manaus, amazonas, brasil

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Os funcinarios da recepcao muito anteciosos. Os funcionarios do Bar, nao muito
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2019
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 21 de jul. de 2019
Estimado Sergio, Muito obrigado por partilhar o seu comentário no booking.com com o resto de usuários. A nossa equipa do Nh Collection Suecia aprecia todos os seus comentários e ficamos felizes por saber que teve uma excelente estadia no nosso hotel e que adorou os nossos serviços inclusive que valora tão positivamente a qualidade e conforto dos nossos quartos. Relativamento ao atendimento do Bar, lamentamos que tenha ficado com essa percepção. Esperamos ter a oportunidade de lhe demonstrar que o nosso serviço visa a satisfação do cliente. Estamos ansiosos para recebê-la novamente em breve no NH Collection Suecia! Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 13 de jun. de 2019
Dear Guest, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
Resposta de Yasmin Mancuso em 28 de mai. de 2019
Estimado/ Estimada, gracias por tomarse su tiempo en puntuar su estancia junto a nosotros. Es muy gratificamente leer que su estancia ha sido excelente según su puntuación. Esperamos volver a verle pronto. Saludos cordiales,

10/10 - Excelente

Ludmila

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Concierge nos ajudou muito
Localização perfeita. Quarto muito confortável, banheiro ótimo, toalhas excelentes e chuveiro muito bom. Café da manhã completo. Concierge fez toda a diferença, no ajudou com um problema com a companhia aérea. Super recomendo.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2019
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 13 de jun. de 2019
Cara Ludmila: Muito obrigada de ter partilhado o seu comentário “Concierge nos ajudou muito” com o resto de utilizadores de Expedia.com Toda a nossa equipa aprecia todos os seus comentários e ficamos feliz por saber que teve uma excelente estadia no nosso hotel. Uma prioridade do NH Collection Suecia, é proporcionar estadias extraordinárias e memoráveis a todos os nossos hospedes e é um verdadeiro luxo para nós de saber tambêm que gostou das nossas instalações. Esperamos ansiosamente recebe-la de novo no NH Collection Suecia na sua próxima visita a Madrid. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Cristiana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel muito bem localizado
Excelente hotel, muito bem localizado, perto de tudo!! Pessoal atencioso, recebemos um gift de boas vindas!! Quarto bem confortável com ar condicionado funcionando bem. Café da manhã razoável. Uma crítica construtiva: o papel higiênico poderia ser mais macio!!
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2019
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 25 de fev. de 2019
Dear Cristiana, I would like to thank you for your comments about your stay with us. They are really apreciated because they help us to improve our services. I am very glad you liked our rooms, our location and the staff. Providing our guests a great stay is our main goal and we feel really proud of having reached it in your case. We look forward to welcoming you again, Best regards,

10/10 - Excelente

William

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

8/10 - Boa

PAMELA

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Me gustó encontrar las camas listas para dormir y los chocolates encima de las almohadas
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 27 de mai. de 2024
Estimada Pamela,Queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Nos alegra enormemente saber que su estancia fue satisfactoria y que nuestro personal desempeñó un papel importante en hacerla memorable.Consideramos que nuestro personal es nuestro activo más valioso, y es un honor para nosotros recibir comentarios positivos sobre su profesionalismo y dedicación. Cada miembro de nuestro equipo se esfuerza por brindar un servicio excepcional y personalizado a nuestros huéspedes, y saber que han dejado una impresión positiva en usted nos llena de orgullo.Sus amables palabras son una gran motivación para todo nuestro equipo y nos inspiran a seguir mejorando cada día. Transmitiré sus elogios a todo el personal, ya que sé que estarán encantados de saber que su arduo trabajo ha sido reconocido.Esperamos sinceramente tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y continuar superando sus expectativas.Saludos cordiales,

8/10 - Boa

Augusto

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location and staff Be aware of the rooms looking to the street during summer Very noisy
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 27 de mai. de 2024
Dear Augusto,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

6/10 - Ok

Pauline

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza
The location was fabulous, the rooms were clean and the hotel bar/restaurant was vibrant. What was not great was the late night clubbing music I could hear from my room and the hotel is listed as a 5 start and while it is decent it is pretty basic to be rated 5 star.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 27 de mai. de 2024
Dear Pauline,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our hotel. We regret to hear that your experience did not meet your expectations and deeply apologize for any inconvenience you may have encountered.Your feedback is incredibly valuable to us as it provides us with the opportunity to identify areas for improvement. We are committed to taking the necessary steps to ensure that similar situations do not occur in the future. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back and demonstrate the exceptional level of service we can provide.Warm regards,

10/10 - Excelente

Alfonso Lopez

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Muy serviciales y atentos. Se disfruta mucho los alimentos y siempre elaborados en el momento
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 25 de mai. de 2024
Estimado Sr. López,Agradezco sinceramente su alta valoración y el tiempo dedicado a transmitirla. Es un motivo de alegría saber que hemos cumplido con sus expectativas, y que nos haya valorado con una puntuación tan alta. Para nosotros lo más importante es que Uds. se sientan como en casa y con todas las comodidades. Saber que fue así en su caso, nos anima a seguir trabajando en la misma línea.Esperamos volver a ser su opción de alojamiento cuando vuelva a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.

6/10 - Ok

Naji

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Staff were extremely friendly & helpful especially Veronica at reception. Hotel is not so clean, room bathroom smells bad, at morning coffee at GF restaurant I got a cockroach in the cup. I’ll never stay at this place again.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Diego Esteban Guest Relations Department em 25 de mai. de 2024
Dear Naji,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience you may have experienced.I will pass this comment on to Veronica, which will serve as motivation for her to continue working along the same lines.Your feedback is extremely valuable to us as it helps us identify areas where we can improve. We are dedicated to making the necessary adjustments to prevent similar issues from occurring in the future. We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with the exceptional service we strive for.Warm regards,

10/10 - Excelente

Brett

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff service exceptional, well done. Rooftop bar fantastic setting
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 22 de mai. de 2024
Dear Mr. Brett, Thank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon,

8/10 - Boa

Ian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I was extremely lucky and was upgraded to a junior suite. The hotel is within 10 minutes walk to all the main attractions.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 22 de mai. de 2024
Dear Ian,We are truly grateful for your positive review of your recent stay at our hotel. It was a pleasure to have you as our guest, and we are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is invaluable to us as we strive to provide exceptional service to all our guests. We are thrilled that our efforts were able to make your stay memorable, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

8/10 - Boa

Kruti

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Staff is friendly
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 21 de mai. de 2024
Dear Kruti,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

6/10 - Ok

Tonia

i thought the staff was friendly dint like that i paid $700 for 2 nights and breakfast wasnt included! how much do you have to spend to get breakfast? very disappointed 😞
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 21 de mai. de 2024
Dear Tonia,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations.We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with the exceptional service we strive for.Warm regards,

8/10 - Boa

Andres

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Un buen hotel, un poco alto el costo beneficio pero esta bien
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 21 de mai. de 2024
Estimado Andres,Agradecemos sinceramente sus amables palabras sobre su estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que su experiencia fue satisfactoria y que nuestro equipo pudo contribuir a hacer su estancia memorable.Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y esperamos tener el privilegio de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Reciba un afectuoso saludo.

10/10 - Excelente

Anthony Scott, Wilmington

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff was excellent and location provided easy access to all the major attractions. Special thank you to the front desk staff as they were very helpful and pleasant.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 17 de mai. de 2024
Dear Anthony,We are truly grateful for your positive review of your recent stay at our hotel. It was a pleasure to have you as our guest, and we are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is invaluable to us as we strive to provide exceptional service to all our guests. We are thrilled that our efforts were able to make your stay memorable, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 - Excelente

Stephen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great Staff
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 17 de mai. de 2024
Dear Stephen,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

10/10 - Excelente

Nurhadijono, New York

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 21 de mai. de 2024
Dear nurhadijono,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

10/10 - Excelente

william, Monterey

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This property was excellent service, excellent excellent breakfast it’s worth twice the value, the staff was excellent, including housekeeping. I would strongly recommend the junior suites. They’re very roomy and beautiful. The breakfast was absolutely amazing for the price.Abdul And his coworkers were superb extremely professional very kind. In owning four seasons, hotel residences, I can assure you my standards are very, very high and the entire staff. There were excellent Javier at the front desk. Along with his coworkers were superb. Special note goes out to the.bell guys Who handles your luggage and taxi related services? These guys were all excellent excellent. I have never seen something equal to what I received at my four properties but this particular hotel matched it. The superb very safe. There are two minor issues. They need to work on I would suggest they put a sign coming in the front door because the receptionist is up the steps, otherwise it looks like it’s just a restaurant. Maybe put a nice sign down there saying for receptionist hotel go up the steps. The second recommendation would be room service in the evening we attempted to order room service was extremely difficult with my friend speaking limited Spanish. I would recommend the front desk since they speak. English take the order and communicates it with the evening room service restaurant personnel , we felt rushed And since this is a international hotel, English covers different nationalities.
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 17 de mai. de 2024
Dear William,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

10/10 - Excelente

charles

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I knew it was a special property from the start. We pulled up to Valet parking and the valet asked when we were leaving. He said the valet was $40 Euro but street parking was free until 8am the next day. He said we could pay the meter now and for $3.70 we could park to 11am the next day. He jumped in the back of the car and showed us where to park. That is the service at this hotel. He offered my wife a coffee. I tipped him $20 and he deserved it. Very high end property. Room was fantastic and bed super comfortable. They had slippers for us. Awesome shower. Room was large but we had an upgrade. Rooftop was nice but after one drink we went to a better one a couple doors down. It was $5.50 but amazing. The location of this hotel is perfect.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager em 17 de mai. de 2024
Dear Charles,We would like to express our sincere gratitude for your positive review of your recent stay at our hotel. It was a pleasure to host you, and we are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us.Your feedback is greatly appreciated as it serves as encouragement for our team to continue providing outstanding service to all our guests. We are delighted that you enjoyed your time with us and hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,

10/10 - Excelente

Raul

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Su personal y ubicación
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 13 de mai. de 2024
Estimado Raul,Agradezco sinceramente su alta valoración y el tiempo dedicado a transmitirla. Esperamos volver a ser su opción de alojamiento cuando vuelva a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.

10/10 - Excelente

Jennifer, Scottsdale

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel was great, clean and friendly staff
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 13 de mai. de 2024
Dear Jennifer,I would like to thank you for your kind words regarding your stay.We hope to see you again soon.Kind regards,

10/10 - Excelente

John

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Luis, Weston

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Alberto del Ser Guest Relations Department em 12 de mai. de 2024
Estimado Luis,Agradezco sinceramente su alta valoración y el tiempo dedicado a transmitirla. Esperamos volver a ser su opción de alojamiento cuando vuelva a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.

10/10 - Excelente

Silvia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024