Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 0 de 2 avaliações" "
10 - Excelente
0
Nota 8 - Boa. 1 de 2 avaliações" "
8 - Boa
1
Nota 6 - Ok. 0 de 2 avaliações" "
6 - Ok
0
Nota 4 - Insatisfatória. 0 de 2 avaliações" "
4 - Insatisfatória
0
Nota 2 - Terrível. 1 de 2 avaliações" "
2 - Terrível
1
10/10
Limpeza
6,0/10
Serviço e funcionários
5,0/10
Condições e instalações da propriedade
4,0/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
2/10 - Terrível
Viajante verificado
Viagem com a família
18 de mar. de 2024
Pontos negativos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de StayBird - Fortune House Business Hotel em 19 de mar. de 2024
Thank you for your honesty. We are sorry for being average, I would love to know more about how we can change that in your eyes. Could you please mail me your contact details & booking details with a reference to this review, at bdm@staybird.in so that I can further assist you?
8/10 - Boa
Chandradeep
17 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Overall, my stay at the hotel was satisfactory, but there are some areas that could be improved. While the value for money was reasonable, I found the parking access to be lacking. Additionally, I was disappointed to find expired cream sachets in the room. Moreover, there was an inconvenience as I had to request towels during my stay. I hope these issues can be addressed to enhance the guest experience in the future.
Chandradeep
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de StayBird - Fortune House Business Hotel em 18 de fev. de 2024
Dear Chandradeep,Thank you for sharing your valuable feedback with us. We appreciate your kind words regarding the overall satisfaction of your stay. We apologize for the inconvenience you faced with parking access, cream sachets, and towels. Your comments will be shared with our team for improvement in these areas. We hope to welcome you back for an enhanced experience in the future.Shrikant BStayBird Hotels