Wi-Fi de cortesia, roupa de cama

Avaliações de Motel 6 Bridgeview, IL

2 out of 5
Motel 6 Bridgeview, IL
9625 S 76th Ave, Bridgeview, IL

Avaliações

6,8
Nota 10 - Excelente. 368 de 1002 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 176 de 1002 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 149 de 1002 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 90 de 1002 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 219 de 1002 avaliações" "

7,0/10

Limpeza

7,6/10

Serviço e funcionários

5,6/10

Comodidades

6,8/10

Condições e instalações da propriedade

7,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

Carlos Augusto

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

8/10 - Boa

jungran

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Quiet, facilities around the place, affordable
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

2/10 - Terrível

ibrahim

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I couldn’t find anyone on front desk and I was waiting like 30 minutes until someone came And the floor was super dirty
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Ducaysane Said

Pontos positivos: Limpeza e comodidades
NA
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Asad

Viagem de negócios
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Very noise nighrs .,
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Keenan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

8/10 - Boa

Mohammad

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We enjoyed staying there
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de mai. de 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Isaiah

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Mohamed

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
There is not any thing for showers
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de mai. de 2024
Hi Mohamed, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 - Ok

Suresh

Viagem de negócios
Not good for family stay
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de mai. de 2024
Hi Suresh, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 - Ok

Cassandra

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Floors need more mopping and no.mor dirt it's ridiculously insanr
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de mai. de 2024
Hi Cassandra, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Shawn

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
TV not working, door won't fully close and not clean
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 7 de mai. de 2024
Hi Shawn,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

6/10 - Ok

Moteka

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
The lobby area was nice and clean however the matress on the bed was very uncomfortable
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de mai. de 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

6/10 - Ok

Mark

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 3 de mai. de 2024
Hi Mark, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

6/10 - Ok

Mark

Viagem de negócios
Pontos positivos: Comodidades
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Overall property is good and in a center location to restaurants, mall, and work my only gripe is parking spaces are small that you can’t even get out of your vehicle at times or be worried some idiot will swing door open and smack your vehicle. Do not go by the pictures posted all rooms are ghetto and the pillows suck…
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de mai. de 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

Daniel

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Michael

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pictures on the website are misleading. If a room shows that it has a whirlpool, as opposed to showing other rooms that don’t, how are you supposed to know that your room doesn’t actually include one? And it’s been a known problem that doesn’t get changed. I stayed here specifically and only for the whirlpool that was pictured. An absolute scam.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de mai. de 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Felicia

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 3 de mai. de 2024
Hi Felicia, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Felicia

Viagem a dois, Viagem com animais de estimação
Pontos negativos: Serviço e funcionários
My fiancé and I were staying here for over a week with no issues until Monday morning when I walk up to the front to pay. I’m assuming she was the manager, she wasn’t wearing a name tag so I don’t know her name. I dealt with her previously another morning with no issues and then out of nowhere she says I’m ID is expired and she can’t give me the room for another night! I said ok I’ll go get my fiancé and he can put it under his name since my VALID foid card from Illinois wasn’t enough for her, but she said No because I’d need to be registered too and my ID is expired! Seriously? Been here over a week, have caused no issues or complaints and then 10 minutes before checkout you tell me pretty much to get out. Then to top it off, my fiancé tells her that I scheduled to go get my ID at 12:50 & she said well you can check back in after then. So we left and got a room again later that night. Again stayed for two nights with no issues, under my fiancés name and they never once asked him to register any other people. Go in tonight to check in after reservation for the guy to tell him the manager put him on a do not rent list! Call Expedia and they tell us to wait 3 days for that same manager to approve the refund and then 7-10 days for Expedia to refund it. People are struggling these days, you refuse to rent us a room and then hold our last dollars hostage leaving us to sleep in our car. Thank you
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de mai. de 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Kenya

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Hemant

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Felicia

Viagem a dois, Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pet friendly up to two dogs with combined weight of 150 pounds or less! This motel is so much cleaner than red roof inn in alsip!!!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Felicia,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 - Boa

Kpelinbe

Viagem em grupo
Pontos negativos: Serviço e funcionários
No microwave, staff was rude
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Kpelinbe,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Miriam

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Smelled awful dogs on the property no blankets too much in and out traffic
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi Miriam, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 - Boa

Gregory

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi Gregory, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

8/10 - Boa

Jocelyn

Good
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

10/10 - Excelente

Joshua

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very welcoming and punctual
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi Joshua, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Jenence

No security my phone was stole almost my car too and my Visa card was given bak to me on a camera from front desk in an envelope Terrible experience
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi Jenence, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

8/10 - Boa

Gregory

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Caulking and cracks .
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi Gregory, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Sam

Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Andrew

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 10 de mai. de 2024
Hi Andrew,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Celena

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
It was the most basic , cheap thing. like one pillow, one towel, very uncomfortable but cheap and it does the job. plumbing is foul have better water pressure at a loves gas station. but for $70 bucks the bed was clean and the electricity worked and the staff wasn’t a problem and let us check in after midnight.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Celena, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Jocelyn

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The bathroom was renovated, its clean. It could use some no-stain sheets and towels though
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Jocelyn, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Ahmad

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 10 de mai. de 2024
Hi Ahmad,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 - Excelente

Bill

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice stay
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Bill,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Lorenzo

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
good
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de abr. de 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 - Ok

Monica

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resposta de Nancy Y. em 4 de abr. de 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

moe

Resposta de Nancy Y. em 4 de abr. de 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Perla

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 4 de abr. de 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

Michelle

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 4 de abr. de 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

Kenisha

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I love this hotel i have stayed here plenty of times the staff so nice everytime i come here i been coming here for so many years this be my go to motel when im in chicago i come to bridgeview i feel safe in this area the rooms always clean abd smelling fresh...
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 26 de mar. de 2024
Hi Kenisha,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Dessie, Macomb

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Not helpful
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

2/10 - Terrível

Victor

Viagem com família e crianças pequenas
When i checked in at 4 and there was a roach in the sink i had to kill, they then switched me rooms, i checked the second room and didn't find anything, i really hope this one is clean
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 26 de mar. de 2024
Hi Victor,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

8/10 - Boa

Daniel

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

8/10 - Boa

Paula

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Brandon

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
My remote had tape back, and was not clean. Door was rig together I have pictures.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de mar. de 2024
Hi Brandon, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 - Excelente

Alan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 21 de mar. de 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

Jennifer, Cedar Rapids

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Audrey

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice place to go and nice
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 12 de mar. de 2024
Hi Audrey,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Samuel

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de mar. de 2024
Hi Samuel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6