Vista da propriedade

Avaliações de Seadust Cancún All Inclusive Family Resort

3.5 out of 5
Seadust Cancún All Inclusive Family Resort
Blvd. Kukulcán Km.17, Lote 52-04, Zona Hotelera, Cancun, QROO

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 1237 de 2808 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 701 de 2808 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 390 de 2808 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 230 de 2808 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 250 de 2808 avaliações" "

8,2/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

8,0/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Carlos

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Brenda Salas - Management Assistant em 10 de jan. de 2024
Thank you for sharing your feedback and giving us a rating of 8/10. We're thrilled that your experience was positive. If there are specific areas where we can enhance your stay and make it a perfect 10 next time, please let us know. We look forward to welcoming you again.

10/10 - Excelente

Felippe Almir

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Brenda Salas - Asistente de Gerencia em 15 de dez. de 2023
Agradecemos imensamente pela sua avaliação perfeita de 10/10! Ficamos muito felizes em saber que a sua experiência foi excelente. Sua satisfação é a nossa prioridade, e estamos ansiosos para recebê-lo novamente para mais momentos incríveis. Se houver algo específico que tenha gostado ou alguma sugestão que queira compartilhar, ficamos à disposição. Obrigado por escolher nosso estabelecimento e por compartilhar seu feedback!

8/10 - Boa

Danilo

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Bom
O quarto é muito bom. No hotel há um restaurante no sistema buffet e outros seis com culinária especifica. O italiano (Florencia) e o de carnes (big ben) tem pratos bem acima da média dos demais. O check in e os elevadores deixam a desejar, pois extremamente lentos. A praia do hotel não é das melhores de Cancún. As piscinas são boas. Atendimento bom.
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2022
Resposta de Executive Reputation On-line em 2 de ago. de 2022
Obrigado pela sua revisão, asseguramos-lhe que trabalharemos em todos os pontos que mencionar. Foi um prazer para nós poder ajudá- lo e esperamos vê-lo novamente nas suas próximas férias. saudações.

10/10 - Excelente

Wanderson

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
Resposta de Vanessa em 21 de jun. de 2022
Thank you for taking the time to recommend us, we are happy to know that you enjoyed your stay. We hope to see you soon on your next trip to Cancun!

8/10 - Boa

RAFAEL

Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2022
Resposta de Vanessa em 31 de mai. de 2022
Nos complace saber que disfrutó de sus vacaciones en nuestro resort y queremos darle las gracias por haberse tomado el tiempo de calificarnos. Será un placer darle nuevamente la bienvenida en su próxima visita a Cancún.

10/10 - Excelente

ROSEMEIRE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Incrível! O unico dissabor foi no check-out o qual um atendente chamou um taxi que nos cobrou o dobro do valor acertado anteriormente.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2022
Resposta de Vanessa em 3 de fev. de 2022
Obrigado por tomar o tempo para nos recomendar, estamos felizes em saber que você gostou da sua estadia. Obrigado por nos informar sobre a situação do táxi, vamos acompanhar isso. Esperamos vê-lo em breve em sua próxima viagem para Cancun!

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
HOTEL COM REDUÇÃO DE CUSTOS
Nitidamente o Hotel se encontra em fase de redução de custos. Essa é a terceira vez que estive e de todas, a pior. 1- Ar condicionado não refrescava o quarto e não era possível mudar a temperatura do mesmo, tivemos que pedir a mudança de quarto, para então conseguir um quarto com a temperatura mais baixa ( também não era possível modificar a temperatura no novo quarto, só era mais baixa) 2- Piscinas e espreguiçadeiras muito sujas de comidas e côcos de pássaros, água da piscina turva, parecia não ser trocada a alguns dias ( em plena Pandemia, onde todo cuidado é pouco), encontramos até band-aid na piscina. 3- Das últimas vezes que fui, o hotel disponibilizava 6 restaurantes para o jantar + buffet, já desta vez, eles fecharam dois restaurantes, transferiram o buffet para um deles e diminuíram o cardápio de um terceiro restaurante; deixando visivelmente comidas mais baratas disponíveis. Buffet de café da manhã precisa melhorar, pois as opções são poucas e parecem que as comidas que estão lá, já estão velhas. Cortaram o Guacamole do Buffet de Almoço. 4- Um dos elevadores estava sempre estragado, dificultando a descida para a área pública. 5- Não adiantam o Checkin, liberam seu quarto rigorosamente as 15hs (3pm), enquanto isso você deve aguardar, caso chegue mais cedo.
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2021
Resposta de Vanessa em 28 de set. de 2021
Em primeiro lugar, queremos agradecer-lhe por nos escrever, os seus comentários são muito importantes para nós, estamos a trabalhar para melhorar as experiências dos nossos hóspedes e esforçamo-nos diariamente para assegurar o melhor serviço. Fizemos um relatório detalhado de seus comentários e o enviamos às áreas correspondentes para melhorá-lo. Apreciamos muito seus comentários e obrigado por seus comentários, estamos ansiosos para vê-lo novamente em um futuro próximo!

8/10 - Boa

Elisa

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021
Resposta de Vanessa em 31 de jul. de 2021
Thank you very much for recommending us, on behalf of the whole team we appreciate your visit. It was a pleasure having you with us and we hope to see you soon!

10/10 - Excelente

Santos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I like the fact that we were able to have unlimited drinks and unlimited food in the hotel. What I didn’t like about this hotel is that they offer you discounts on tours but if you get the membership they have they don’t give you anything.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Wendy

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades
The resort itself was okay - nothing amazing but not terrible either. However, the food was mediocre at best. Tried the buffet, the Italian place, steak place, and an Asian place. The Asian place being the better one out of the ones I tried. The worst was the Italian place. In an all inclusive resort - food is important to me, and for that reason I would not return to this particular one in the future.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 29 de abr. de 2024
Hi Wendy, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion. Hoping to regain your trust in the future. Warm regards.

10/10 - Excelente

Maria Elena

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 29 de abr. de 2024
Hi Maria, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Neuk Fong, Burnaby

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 29 de abr. de 2024
Hello Neuk, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

2/10 - Terrível

Kelly

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The food and liquor was horrible the rooms are very old and outdated would never recommend this place
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 27 de abr. de 2024
Thank you for taking the time to review us. We are sorry for your perception and for not having met your expectations on this occasion. Receive cordial greetings.

2/10 - Terrível

Ashlea

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Not really one good thing to say about this property besides the adult pool and bar. That is about the best it got. Tons of children screaming and running. All room doors face the interior of the hotel, so in the evenings the kids and drunks would be yelling and screaming making going to sleep impossible. The beds and pillows are worse than what I would imagine would be in prison. The food is insanely awful. We ate just enough to stay alive or ventured off of the property. The stay is cheap and for good reason. Always remember that you get what you pay for and this hotel is the epitome of it.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 27 de abr. de 2024
Thank you for taking the time to review us. We are sorry for your perception and for not having met your expectations on this occasion. We remind you that we are a family hotel and we are glad that you enjoyed the adults-only pool. Receive cordial greetings.

6/10 - Ok

Samantha

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Service and staff were great. Clean and food is good. Pillows are hard, air-conditioning didn't work well, pool area has loud techno music all the time, which was not relaxing. The deck door wouldn't lock, and the deck lights turn on and you can't turn them off, which is not nice for sitting on the deck in the evening.
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 25 de abr. de 2024
We appreciate your comments about your recent stay at our hotel and value every feedback we receive as it helps us identify areas where we can improve to provide exceptional experiences. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future and demonstrate the changes. Thank you for your visit, your understanding and for allowing us to improve.

2/10 - Terrível

diego chaires

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 26 de abr. de 2024
Dear Diego, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experience is exceptional. We regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.

8/10 - Boa

Robert

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice place to spend valuable time with the family
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 25 de abr. de 2024
Hello Robert! Thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. Is very nice to know that you spent valuable time with your beautiful family.It would be nice to see you again!

10/10 - Excelente

karla beatriz

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
El servicio del personal de los restaurantes es bueno, en especial el joven Alfredo; muy amable y atento.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 23 de abr. de 2024
Buen día Karla, gracias por tu comentario y por elegirnos para hospedarte en Cancún, esperamos que hayas disfrutado tu estancia. Le compartiré tu reconocimiento a Alfredo. Esperamos verte de nuevo muy pronto. Saludos cordiales.

10/10 - Excelente

Michel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Service are excellent , Food is Good
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
Michel, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Pamela

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Overall Good but should decrease the Marketing harassment for Excursions and VIP Club membership.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
Pamela, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. Sorry for the inconveniences with Infinity Club. We hope to see you again!

4/10 - Insatisfatória

Mauro, Miami

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
El Hotel esta fuera de mantenimiento desde hace anos, las piscinas sucias con demasiado cloro, despues de las 8 de la noche el hotel esta muerto, la comida no tan buena como en otros hoteles de la zona, en la recepción del hotel hay varias personas esperándote para supuestamente decirte todo sobre el hotel, pero en realidad están para enrolarte en su propia agencia de viajes, te hacen pasar por hasta 5 vendedores, y desayunar con uno de ellos, una perdida de tiempo, toda la manana, no vuelvo a ese hotel aunque sea gratis.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinadora de Social Media em 22 de abr. de 2024
Hola Mauro, gracias por tu comentario. Lamentamos no haber cumplido con tus expectativas en esta ocasión, tomamos nota de tus observaciones para la realización de mejoras. Saludos

8/10 - Boa

Wanderson Gradin, Leominster

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We had a good time , the room was amazing view, the food was excellent, so good , the only thing I did not liked was the water to fill it up the jacuzzi , the color of the water was weird , but everything else’s was wonderful staying.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
Wanderson, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Roberto, Sebring

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Friendly peple
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
Hi Roberto, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Rajshekhar

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
The bathrooms don’t have exhaust. It was suffocating if you spent more than 5 mins there. Also toilets exhaust was not strong enough to remove the odour. The refrigerator was not refilled everyday.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
We appreciate your comments about your recent stay at our hotel and value every feedback we receive as it helps us identify areas where we can improve to provide exceptional experiences. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future and demonstrate the changes. Thank you for your visit, your understanding and for allowing us to improve!

10/10 - Excelente

Cody

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Absolutely amazing staff and the hotel and beach is nothing to ignore. For families or couples it really doesn't matter it is such an amazing hotel and the staff is absolutely 10/10. Ive traveled quite a lot and this was by far the best resort ive been too
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
Cody, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

10/10 - Excelente

Gabriel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent staff, great variety for food and amenities
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

jehisson

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The cleaning of the place should be improved. While I understand there was construction work on the lobby area, there was dust in every floor and I did not see anyone even sweeping any area besides the lobby. Pool, outdoor areas and the building itselfs should be remodeled or at least improved. There was lack of painting and holes on the walls of the hotel. The odor coming out of the bathroom sinks in the rooms was horrible. Dinning options and food were great.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
We appreciate your comments about your recent stay at our hotel and value every feedback we receive as it helps us identify areas where we can improve to provide exceptional experiences. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future and demonstrate the changes. Thank you for your visit, your understanding and for allowing us to improve.

4/10 - Insatisfatória

Rheanna

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This trip was a disaster. The moment we arrived at the hotel it was clear that the pictures do not match the reality. The facility was under very loud construction and it was raining, open, moist and very hot and humid. When we got into our room the floor was literally wet from moisture in the room and it smelled like mold and mildew. I spoke to the front desk and the sent someone up who sprayed the room with some room spray and wanted $20 for a tip. We moved rooms around 10:30 that night after a 12 hour travel day and just wanted to sleep. The room they moved us too definitely smelt better but having to have 2 roll away beds within a room that also had a hot tub in it, was quite uncomfortable as it was hard to move about the space. Also, we had a spill on our bed (which happens with kids) and it took until 10:30 again to get a set of bedding to replace it and they didn’t even bother to bring up or put on a fitted sheet or mattress protector. Also expecting a tip. They only have $20’s in the ATM and they won’t break bills at the resort so you feel like you’re handing out $20’s left and right. I also thought the food was awful. Nothing that we ate was warm and we felt like the options for room service and restaurants were very limited. The restaurants took over an hour and the service was not great. We expected so much more from an all inclusive. The weather was awful with no indoor activities, they cut off water activities very early, and the pools are freezing.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 20 de abr. de 2024
Hi Rheanna, thank you for choosing us and for taking the time to review us. I have read your comments and I am sorry for the inconvenience; it seems that it was a very frustrating experience. It is important for us to know the details of your stay so we can provide follow-up in the corresponding areas and make changes to improve. I'm sorry that my colleagues have asked for a tip for a service that they are required to provide because they receive a salary. I'm also sorry for the waiting times. Like you, I noticed that the rain hindered the operation, and in one way or another, an attempt was made to address all the details, but the staff may have been insufficient. If there is anything we can do to change your perception, I am eager to hear from you. Warm regards.

10/10 - Excelente

Enrique Alvarez

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The bed in Roms are smoll
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 20 de abr. de 2024
Hola Enrique, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes. ¡Esperamos verlo de nuevo!

2/10 - Terrível

Michael

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
We want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experience is exceptional. We regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.

4/10 - Insatisfatória

Adriana

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Few food options It lacks fun, music, atmosphere, attention. Attention of waiters Very quiet for 12am they are already sleeping you. They are remodeling and they don't take care to cover completely, everything full of dust and the worst thing is the view then entering
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 19 de abr. de 2024
Hi Adriana, we regret not meeting your expectations on this occasion, we hope that the lobby maintenance has not affected your stay, we are working to improve and provide a better service, thank you for your understanding. Kind regards.

6/10 - Ok

Edward

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 18 de abr. de 2024
Edward, thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. We hope that you enjoyed your stay with us and it would be nice to see you again!

10/10 - Excelente

Catalina

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Excelente lugar
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinadora de Social Media em 17 de abr. de 2024
Hola Catalina, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes. ¡Esperamos verla de nuevo!

2/10 - Terrível

YUHE

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Malo
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 17 de abr. de 2024
Yuhe, gracias por tomarse el tiempo para evaluarnos, lamentamos que su experiencia no haya estado a la altura de sus expectativas y si experimentó algún inconveniente le extendemos nuestras disculpas. Esperamos recuperar su confianza en un futuro. Reciba saludos cordiales.

10/10 - Excelente

Cameron Anita

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Had a wonderful experience, would love to come back! Food was amazing never disappointed
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 17 de abr. de 2024
Hi Cameron, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

2/10 - Terrível

Irma

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 17 de abr. de 2024
Irma, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. We regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future. With service from the heart!

6/10 - Ok

Jean

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Was a pretty typical all inclusive resort. Food was pretty bland. Fruit bar was great, always tasty and good quality. The pool buffet was terrible. Burgers didn't look like real meat and buns had a musty smell. Coffee from the cactus was excellent... If you don't tip they will just reuse the grounds tho. The beach was very nice. They really try push everyone to purchase their infinity club... Waiting at the check in to get you booked in for an infinity appt. Not worth it. We had a good trip!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 16 de abr. de 2024
Hi Jean, thank you to evaluated us and wrrite a review. I'm sorry for the experienced with Infinity Club and the perception that you had about tips. In the other aspects we are glad to know thaht you had a good trip. Regards!

8/10 - Boa

DENNIS

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Need upgrade on the bathroom shower area since the shower door is hard to open. The staffs in the gift shop near buffet area need to have better attitude, not inpatient with poker faces, toward customers. Dinning also is very limited and probably need to add different style of restaurant in the facility.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 15 de abr. de 2024
Dennis, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experience is exceptional. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.

8/10 - Boa

Carlos Ricardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 20 de abr. de 2024
Buen día Carlos, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que en general disfrutó de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes. ¡Esperamos verlo de nuevo!

8/10 - Boa

Cubitt Burton

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 16 de abr. de 2024
Hi Cubitt, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

6/10 - Ok

Claudio Solis

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 16 de abr. de 2024
Hi Claudio, We appreciate your comments about your recent stay at our hotel and value every feedback we receive as it helps us identify areas where we can improve to provide exceptional experiences. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future and demonstrate the changes. Thank you for your visit, your understanding and for allowing us to improve!

8/10 - Boa

Brett

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 15 de abr. de 2024
Hi Brett, thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. We hope that you enjoyed your stay with us and it would be nice to see you again!

8/10 - Boa

Zeiad, Temple Terrace

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
They need to update their rooms it’s pretty old and the bathroom showers and room furniture is old . Great service but room service stops at 10:30 pm And the worst part of this kids family resort is that they close all the kids pools and areas at 6 pm. So your kids will be board with nothing to do .
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 15 de abr. de 2024
Hey Zeiad, thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. We hope that you enjoyed your stay with us and it would be nice to see you again!

10/10 - Excelente

Esthefany

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super la recomiendo y mas si viajas con niños
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 15 de abr. de 2024
Hola Esthefany, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes. ¡Esperamos verla de nuevo!

8/10 - Boa

Shadi Shukri Marie

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
I liked friendliness of staff and some of the evenings events on the program and the pool . But the beach can be in a better condition, also the way they give towels at pool in my opinion should be better instead of having to give cards every time getting towels , sometimes at 7 am or 8pm no one is there to get towels from
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 15 de abr. de 2024
Hi Shadi, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We note your suggestions to improve our service. We hope to see you again!

6/10 - Ok

Miguel

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 15 de abr. de 2024
Miguel, we appreciate the time that you have invested on writing an overview of your stay with us. We look forward to having the pleasure of hosting you again in the near future. Warm regards!

10/10 - Excelente

Badr

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very recommended
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 15 de abr. de 2024
Hi Badr, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

4/10 - Insatisfatória

Anil

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Property was outdated and too much construction and debris everywhere flying. I'll start with the dining! Food was terrible only two restaurants had decent food and long wait times. Limited breakfast and lunch options compared to other resorts I've stayed at. Kids area was way below expectations from what it shows in the pictures. Entertainment was small room but really loud my kid could barely sit in there and I saw lots of kids covering their ears up. Rooms were dirty and outdated and just didn't feel like home. Only positive thing was beach and water were clean! Lastly, the guys in the red shirts trying to book activities and excursions were really shady! Stay away from them and do your research!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 13 de abr. de 2024
Hello Anil, I send you a cordial greeting. I'm sorry for the inconvenience caused by the maintenance work in the lobby, it is a process that we recently started and that will end in May, with the aim of providing better service and meeting guest expectations. We hope to see you again and that you can appreciate the improvements. Thank you.

6/10 - Ok

Melissa

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Liked that it was kid friendly. Not many options to dine, food was ok. Staff was somewhat helpful.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 12 de abr. de 2024
Hi Melissa, we have options to dinners for example Florencia, Bin Ben, Lighthouse, Samurai and Manhattan Restaurants, also room service. Thank you for your visit and review. See you!

10/10 - Excelente

Jaeyoon

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Family friendly
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 11 de abr. de 2024
Hi Jaeyoon, thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. We hope that you enjoyed your stay with us and it would be nice to see you again!