Vista da propriedade

Avaliações de Thon Hotel Brussels City Centre

4 out of 5
Thon Hotel Brussels City Centre
Avenue du Boulevard 17, Brussels

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 448 de 1008 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 400 de 1008 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 109 de 1008 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 37 de 1008 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 14 de 1008 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

IVAN DOMINGOS

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Alexandra Vallée, Gerente de recepção em 27 de abr. de 2023
Caro Ivan Domingos,agradecemos o seu simpático comentário.Folgamos em saber que desfrutou da sua estadia connosco e agradecemos por elogiar a qualidade do serviço prestado. É particularmente motivante receber o seu reconhecimento, neste aspeto.Simultaneamente, apraz-nos saber que valorizou o conforto oferecido. Procuramos, de facto, proporcionar uma experiência revigorante.Desejamos que tenha a oportunidade de regressar em breve. Com os melhores cumprimentos,Alexandra Vallée, Gerente de recepção

10/10 - Excelente

VINICIUS

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de Alexandra Vallée, Gerente de recepção em 28 de fev. de 2023
Caro Vinicius,ficamos gratos com a sua partilha.Foi um prazer recebê-lo e é com satisfação que ficamos a saber que teve uma agradável experiência na nossa companhia.Desejamos que tenha a oportunidade de regressar em breve. Com os melhores cumprimentos,Alexandra Vallée, Gerente de recepção

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022
Resposta de Tatiana Falke, PA to the General Manager em 8 de dez. de 2022
Dear Guest,Thanks for sending us your rating.We are glad that this was to your satisfaction.A private message with further details would be gratefully received.We hope to welcome you back for a return visit.Best regards,Tatiana Falke, PA to the General Manager

8/10 - Boa

MARIA CRISTINA CHAVES

Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2022
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 8 de jun. de 2022
Dear Maria Cristina, Thank you for letting us know how you rated your recent stay. We are glad that we met your expectations. We would welcome your suggestions on how we could improve your experience. We hope to welcome you back for a return visit, Best regards, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very good experience
Very good
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2022
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 18 de mai. de 2022
Dear Guest, Thank you for positively reviewing your recent stay. We're glad you had a great stay in our hotel. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 - Excelente

GEOVANI

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 18 de dez. de 2019
Dear Geovani, Thank you for taking the time to share your valuable rating. It is rewarding to know that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. Your positive feedback inspires us to constantly improve our performance . We look forward to welcoming you back. Best wishes, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 - Boa

Pedro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019

10/10 - Excelente

Gustavo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bru
ótima escolha para quem vai para Bruxelas
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2019
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 15 de dez. de 2019
Caro Gustavo, antes de mais gostaríamos de agradecer-lhe pela crítica tão positiva! A satisfação de nossos hóspedes durante a estadia conosco, é muito recompensadora e estamos muito felizes com a sua satisfação sobre as nossas condições e qualidade, em geral. Esperamos honestamente poder voltar a recebê-lo de novo para outra excepcional visita! Com os melhores cumprimentos, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 - Boa

Rui

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice stay
My stay at Thon City Center was a good experience in the overall. Although there were constructions work outside, i wasn't really affected by any type of noise coming from it in the one night i stayed there
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 29 de abr. de 2019
Dear Rui, Thanks for posting such positive comments about your time at Thon Brussels City Centre Hotel. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

6/10 - Ok

Juliana

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Cobraram reserva já paga
Chegamos No hotel, não encontraram minha reserva, que já estavam pagas pelo hotéis.com. O recepcionista que nos atendeu super mal, não fez questão de procurar nossa reserva .. e saiu para almoçar, outro atendente veio ver o que acontecia, e vir que nossa reserva não estava para aquele hotel, e sim para outro mais distante, ele ligou no outro e avisou que ficaríamos lá.. resolveu nosso problema, porém agora analisando minha fatura, eles me cobraram pela estadia que já estava paga.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2019
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 31 de mar. de 2019
Cara Juliana, Desde já agradecemos o seu feedback. Estamos felizes em saber que você escolheu nosso hotel para realizar a sua estadia em nossa cidade e que apreciou a nossa limpeza e condições gerais do hotel. Pedimos desculpas por qualquer inconveniente que você tenha experimentado durante a sua hospedagem, iremos apurar o ocorrido. Não hesite em nos informar sobre quaisquer outras questões ou preocupações relacionadas à estadia. Gostaríamos de ter o prazer de voltar a recebê-la em Bruxelas. Atenciosamente,

10/10 - Excelente

Clécio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tour pela Europa
Não foi uma surpresa porque esse hotel foi escolhido com absoluto critério, antes de realizar a viagem. Atendeu perfeitamente às nossas expectativas. Éramos 6 e apenas 1 reclamou do tamanho do quarto, mas estávamos em viagem de 20 dias com muitas malas. Tudo perfeito. Café espetacular.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2019
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 30 de jan. de 2019
Caro Clécio, Muito obrigado pelo comentário. É com enorme orgulho que lemos que desfrutou de uma ótima estadia no conforto das nossas instalações e que tudo correu conforme esperado. Obrigado ainda pelas pontuações máximas atribuídas a aspetos como os serviços de atendimento e limpeza, as condições e o conforto do hotel- a sua felicidade é a nossa felicidade! Esperamos poder voltar a recebê-lo no futuro para mais uma soberba experiência connosco. Com os melhores cumprimentos, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tudo conforme imaginava e as descrições dp hoteis.com.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2018
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 13 de jan. de 2019
Caro Hóspede, Muito obrigado pelo comentário. É com enorme orgulho que lemos que desfrutou de uma ótima estadia e que tudo correu conforme esperado. Obrigado ainda pelas pontuações máximas atribuídas a aspetos como os serviços de atendimento e limpeza, as condições e o conforto do hotel- a sua felicidade é a nossa felicidade! Esperamos poder voltar a recebê-lo para outra fabulosa visita a Bruxelas na nossa companhia! Com os melhores cumprimentos, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

6/10 - Ok

Adriana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Vale quanto pesa, mas não volto pelo local
O hotel em si é bom. Percebemos que é muito usado para congressos, porque estava bem movimentado. Apesar de ser relativamente perto da praça principal, achei a região bem sinistra, com algumas lojas de sex shop próximas. É perto da estação Brussels-Nord, mas o ambiente da estação me assustou, com grupos de homens mal encarados. Tive que pegar um Uber para não enfartar. A avenida do hotel em si parece ser tranquila, com vários outros hotéis renomados na área, mas ao caminhar ate a praça principal me senti insegura e assustada;
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2018
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 26 de out. de 2018
Cara Adriana, obrigado pelo seu feedback. É com agrado que lemos que ficou satisfeita com a sua estadia. Por outro lado, uma vez que nos encontramos no centro da cidade e a poucos passos da principal rua comercial da cidade, é normal que haja muito movimento e lamentamos que se tenha sentido assim relativamente ao ambiente presente na rua. Por fim, é ótimo ler que reconhece a qualidade do trabalho de limpeza nos quartos efetuado pela nossa equipa. Esperamos poder voltar a recebê-la novamente! Com os melhores cumprimentos, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2018
Resposta de Thon Hotel Brussels City Centre em 7 de ago. de 2018
Dear Sir, Madam, We thank you for your quotation and hope to welcome you back in the future. Kind regards, The Reception team

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Razoável
O hotel é relativamente novo e fica a poucos quarteirões da grand place e muito proximo da gare du nord que dá acesso de trem para qualquer lugar. O café da manhã é ruim, principalmente se for ficar mais do que 2 dias , pois nunca mudam o cardápio. O restaurante tb não dá muitas opcoes de refeições, mas em Bruxelas é difícil comer bem, seja onde for. Durante o período que estive estava acontecendo uma obra ao lado do hotel que prejudicou o descanso. Imagino que a obra deva demorar pelo menos mais uns 6 meses, pois estão construindo um prédio.
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2018
Resposta de Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings em 10 de ago. de 2018
Caro Hóspede, desde já agradecemos pela sua crítica. É com muito gosto que percebemos que desfrutou da localização absolutamente central da nossa unidade a 10 minutos de caminhada da Grand-Place, dispondo de excelentes conexões com os transportes da cidade - Metro a 100m, estação de comboio a 500m. Por outro lado, gostaríamos de clarificar que o nosso café da manhã baseia-se numa grande variedade de produtos quentes e frios, sendo que damos bastante primazia ao que é fresco e saudável. Relativamente ao que menciona quanto a umas obras a acontecer nas imediações da nossa unidade é importante notar que ditos trabalhos apenas principiam às 09h de forma a respeitar o descanso dos nossos convidados. Ainda assim, pedimos desde já desculpa por dito inconveniente. Esperamos poder honestamente voltar a recebê-lo para outra próxima estadia em Bruxelas. Atentamente, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 - Boa

Melina, Sao paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel confortavel,limpo e bem localizado. Fomos muito bem atendidos durante nossa estadia. Recomendo!
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2018
Resposta de Reception team em 3 de ago. de 2018
Dear Melina, Thank you for your good review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the near future. Kind regards, The Reception team

8/10 - Boa

Thiago, Rio de Janeiro, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Conforto e acesso a pé aos principais pontos
Hotel com infra ótima (bar, café, restaurante, saguão) e quartos confortáveis, porém muito pequenos. Embora próximo da Grand Place e das estações de trem norte e central, está num local com a presença de elementos estranhos, principalmente à noite.
Resposta de Bert Vandewaetere, Gerente em 10 de mai. de 2018
Caro Thiago, muito obrigado pelo seu feedback. É com muito gosto que lemos que desfrutou do conforto das nossas instalações idealmente localizadas numa área cosmopolita do centro de Bruxelas, ao lado do Jardim Botânico e a uma curta caminhada da Grand Place. Por outro lado, gostaríamos de clarificar que dispomos de quartos espaçosos que se inserem na média da cidade. De todas as formas, convidamo-lo a reservar um quarto superior para corresponder melhor ao desejado! Esperamos poder voltar a recebê-lo num futuro próximo! Com os melhores cumprimentos,

4/10 - Insatisfatória

Eurico

Pontos negativos: Conforto do quarto
Resposta de Bert Vandewaetere, Manager em 11 de abr. de 2018
Thank you for your feedback, We're sorry your stay didn't meet your expectations. We'd like to know what happened.

10/10 - Excelente

Bruno Carvalho

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom
Hotel pratico e bem localizado
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2018

10/10 - Excelente

Eddie, Alexandria

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Highly recommend this hotel. Nice room, fitness center, and great staff!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

8/10 - Boa

Kayla

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Within walking distance of main attraction areas. Restraints and parking garage close by. Convenience/grocery store next to main entrance of hotel
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Emily

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is well presented, clean and spacious with plenty of amenities and services available to guests. Things not normally offered at hotels such as a games room, a bar with a shop, nespresso machines in the rooms etc. Even a gym and sauna. My only issues were that despite the later checkout than most hotels, housekeeping still came in without warning 2 hours before we were required to checkout. Also, the hotel is large and while there are 4 main lifts, they are tiny and so it takes a while to get a lift, and then longer to get to the floor you want as it keeps stopping. Other than that we had no issues. Breakfast was fantastic and the staff were pleasant. We made use of the luggage storage which was helpful too. Overall would definitely recommend and would absolutely stay here again if i was ever in brussels as the location as well as all the other things i mentioned were great.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 13 de mai. de 2024
Dear Emily,Thank you for taking the time to share your review.We are thrilled to hear that our variety of amenities and services, including the games room and bar, contributed positively to your experience. The Nespresso machines in our rooms are indeed a favourite among guests, and we're delighted you enjoyed this touch of comfort.While we're glad you found the breakfast offerings to your liking and the team pleasant, we regret to hear about the inconvenience you experienced. We strive to ensure our guests' comfort and privacy, and your feedback will help us reinforce our procedures. In regards to the elevators, we acknowledge that there can be a wait during busy periods and appreciate your patience. For future visits, you may also use the three additional elevators at the back for your convenience.We are also pleased to know that the luggage storage service was helpful and that our location added value to your stay. It's wonderful to learn that, overall, your time with us was enjoyable and that you would recommend Thon Brussels City Centre. Your insights are invaluable and will be shared with our team to continue enhancing our guest experiences.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay. Kind regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Philip

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Good location
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 13 de mai. de 2024
Dear Philip,Thank you for taking the time to review your stay.It's a pleasure to know we met your expectations and that our location was just what you were looking for.We hope to welcome you back. Best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Amisi

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Un hôtel confortable, propre, personnel serviable et très bien situé pour s’y rendre dans des endroits touristiques. I love it !
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 7 de mai. de 2024
Cher Hôte,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes contents que vous ayez trouvé le Thon Brussels City Centre confortable et propre, et que notre équipe ait contribué à rendre votre séjour agréable. Il est également gratifiant de lire que notre emplacement a été idéal pour vos visites touristiques.Nous serions ravis de vous revoir parmi nous. Bien à vous,Chloe Hajee, PA to the General Manager

6/10 - Ok

Frank

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Nothing
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 13 de mai. de 2024
Dear Frank,Thank you for sharing your feedback about your recent stay.Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We would certainly like to learn more about this. The comfort and satisfaction of our guests are of the utmost importance to us, and we are always open to candid feedback and suggestions for improvement.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Jennifer

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I love it, would definitely go back again, love the breakfast buffet
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 5 de mai. de 2024
Dear Jennifer,Thank you for your positive feedback.It brings us immense pleasure to know that our efforts in maintaining room cleanliness met your expectations and contributed to a pleasant visit. Our team takes great pride in the condition of Thon Brussels City Centre, and your recognition of this is truly rewarding.Exceptional service is at the heart of what we aim to deliver, and we are thrilled that you felt well looked after during your time with us. Moreover, we're glad that the room amenities enhanced your comfort and that you could start your days on a high note with our breakfast buffet, which we strive to make varied and enjoyable for all our guests.We look forward to seeing you again on your next stay.Best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Richard

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Good hotel, can be a little frustrating with the lack of lifts and having to wait to get to/from your room
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 1 de mai. de 2024
Dear Richard,Thanks for your comment about your stay.We are delighted to hear that you found our room cleanliness, service, and amenities to be impeccable. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay is our top priority, and your commendation of these aspects is deeply appreciated.We understand that the waiting time for the elevators was less than ideal. We do have a total of seven elevators at Thon Brussels City Centre, including three larger ones which can be particularly helpful during peak times. We regret any inconvenience you may have experienced and we continuously strive to manage the flow efficiently for our guests' convenience.We hope to welcome you back in the future.Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Stephan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
4 star lobby, bar, and restaurant. 2.5 star room. My room was very small and somewhat old and dated. Great location however! Walkable and accessible to public transportation.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 26 de abr. de 2024
Dear Stephan,We appreciate the time you took to provide this review.We are delighted to hear that you enjoyed the ambiance of our lobby, bar, and restaurant, as well as our central location that offers convenience and connectivity to the city.The Thon Brussels City Centre takes pride in our variety of rooms, including more spacious superior rooms and suites, which might better suit your preferences for a future stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience. Kind regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Linda

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location, but surroundings not that great
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 26 de abr. de 2024
Dear Linda,Thank you for taking the time to share your review.We are pleased you had a good experience and are glad our convenient location helped you make the most of your time with us.We regret that you felt our location was not exactly what you were looking for, however, there are public transport options within easy walking distance and our team members are on hand to provide directions and advice and recommendations.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

JONATHAN

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 13 de mai. de 2024
Cher Jonathan,Nous vous remercions pour ce chaleureux commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Bien à vous,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Vanessa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 15 de abr. de 2024
Dear Vanessa,Thank you for sharing this review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Donovan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Was very clean
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 2 de abr. de 2024
Dear Donovan,We thank you for taking the time to review your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

6/10 - Ok

Nihan

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
So ist es eigentlich ein gutes Hotel. Aber die Armaturen und die Badewanne plus Waschbecken sind eine Katastrophe. Verkalkt ohne Ende. Die Matratzen durchgelegen. Aber nahe der Fußgängerzone. Daneben ein Markt zum Einkaufen.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 2 de abr. de 2024
Sehr geehrter Gast.Vielen Dank,dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu teilen.Es freut uns zu hören, dass Sie den Service unseres Personals hoch schätzen und unsere Lage nahe der Fußgängerzone für Sie vorteilhaft war.Wir bedauern, dass Sie mit der Sauberkeit und dem Zustand der Armaturen sowie der Matratzen nicht zufrieden waren. Unsere Matratzen wurden 2018 erneuert, und wir nehmen Ihre Rückmeldung ernst, um unseren Standard kontinuierlich zu überprüfen und wo nötig zu verbessern. Dass die Armaturen Ihren Erwartungen nicht entsprachen, tut uns leid und wir werden dies intern ansprechen.Die Zufriedenheit unserer Gäste liegt uns am Herzen, und wir hoffen, dass Sie trotz der von Ihnen angesprochenen Punkte einen angenehmen Aufenthalt hatten.Wir würden uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen einen rundum zufriedenstellenden Aufenthalt zu bieten. Mit freundlichen GrüßenChloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Phone

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is located at a very good location, near to metro, Brussels Nord train station, shopping mall. Also, all the main Brussels attractions are within walking distance.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 2 de abr. de 2024
Dear Guest,Thank you for your valuable review.We are delighted to hear that you found our location to be convenient, with easy access to public transport and proximity to Brussels' attractions. It is gratifying to know that the cleanliness of our rooms, the overall condition of Thon Brussels City Centre, and the service provided met your expectations. Moreover, we are pleased that our room amenities contributed to a comfortable and enjoyable experience.It would be a pleasure to have you return on your next visit to Brussels. Kind regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Marleen

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very good!
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 2 de abr. de 2024
Dear Marleen,Thank you very much for your kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Muhanad

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent Hotel... Clean and close to everything
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 25 de mar. de 2024
Dear Muhanad,Thank you for sharing your experience with us.We're thrilled to hear that you found our hotel to be impeccably clean and appreciated its convenient location.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

6/10 - Ok

Lena

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 7 de abr. de 2024
Beste Lena,Bedankt voor uw beoordeling.We zouden graag weten hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. We horen graag uw feedback.Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.Met vriendelijke groet,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Alexey

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nicely located, gym facilities, helpful staff. The Internet connection quality could have been better, but positive experience overall.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 24 de mar. de 2024
Dear Alexey,Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that you appreciated our convenient location, the gym facilities, and the helpfulness of our staff. It's always rewarding to know that our efforts to provide excellent service are recognized. We regret to hear that you encountered some issues with the Internet connection. While we are committed to offering reliable Wi-Fi service and provide several options for connectivity, we understand that occasionally, guests may face challenges. We will certainly continue to monitor and improve our services to ensure a seamless online experience for all our guests.We hope to welcome you back again soon.Best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

6/10 - Ok

Mikael

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Personalen kunde varit lite infovänliga, fick typ kortet o sen va det bra. Bra restauranger mitt emot hotellet. Hotellet helt ok.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 11 de mar. de 2024
Kära Mikael,tack för att ni tog er tid att skriva en recension om er vistelse hos oss.Det är fint att höra att ni fann restaurangerna mitt emot hotellet tillfredsställande. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra gäster ett bekvämt boende och vi uppskattar er positiva kommentar. Vi beklagar om ni upplevde att informationen vid incheckningen inte var tillräcklig. Vårt team arbetar hårt för att ge tydlig och hjälpsam service, och vi är stolta över att ha en reception som är tillgänglig dygnet runt för att assistera våra gäster med alla frågor eller behov som kan uppstå under vistelsen.Vi ser fram emot möjligheten att välkomna er tillbaka i framtiden för att få chansen att överträffa era förväntningar. Med vänliga hälsningar,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

jiamie

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice place and very accessible in all places
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 11 de mar. de 2024
Dear Guest,Thank you for this great review.We are glad to know your stay with us was enjoyable and are pleased that you found our location ideal for your requirements.We look forward to welcoming you back. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

James

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean, comfortable, staff were welcoming and efficient, great breakfast
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 8 de mar. de 2024
Dear James,Thank you for your review.We're thrilled to hear that you found comfort in our rooms and enjoyed the wide selection of healthy, fresh items at our breakfast. It's also rewarding to know that our team's efforts in hospitality met your expectations. Our commitment to cleanliness and service is reflected in your appreciation, and we're glad that our room amenities contributed to a pleasant stay.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

6/10 - Ok

patrick

Viagem de negócios
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
It’s ok no tooth brush
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 22 de fev. de 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Regarding the absence of a toothbrush, while we do not provide them as a standard amenity, we are always happy to assist our guests with any requests they may have during their stay, ensuring they feel comfortable and well-cared for.We hope to have the opportunity to welcome you again and enhance your experience with us. Warm regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Juan Manuel

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bien comunicado y a un paseo del centro
Buen hotel, con un excepcional desayuno. Bien comunicado por tranvía y autobuses con el resto de la ciudad y a un paseo de 15-20 minutos del centro
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 15 de fev. de 2024
Apreciado Juan Manuel,Nos ha encantado que nos haya elegido como su alojamiento ideal y nos alegra que se lleve tan buen recuerdo de su experiencia en nuestro establecimiento.Nos complace enormemente saber que nuestro completísimo desayuno fue de su agrado, cuidamos con esmero la calidad y variedad de nuestra oferta para asegurar un comienzo del día saludable y delicioso. Además, nos alegra que haya encontrado conveniente la ubicación del hotel, con acceso fácil a tranvías y autobuses, así como la cercanía al centro de la ciudad para disfrutar de un agradable paseo.Un saludo muy cordial,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Roberto

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very convenient
Hospedou-se por 9 diárias em jan. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 9 de fev. de 2024
Dear Roberto,Thank you for taking the time to share your feedback.It is a pleasure to know that you had an enjoyable experience and found our location ideal for your needs.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

Daniele

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Camera calda e molto accogliente, anche se un po' piccola. Letto molto comodo. Personale molto gentile.
Hospedou-se por 8 diárias em dez. de 2023
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 1 de fev. de 2024
Gentile Daniele,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti di sapere che ha trovato il letto comodo e il personale molto gentile; ci impegniamo costantemente per assicurare un servizio impeccabile e un riposo di qualità. Ci scusiamo se la dimensione della camera non ha completamente incontrato le sue aspettative; desideriamo ricordare che disponiamo di camere di diverse dimensioni, tra cui le nostre spaziose suite, per garantire il massimo comfort durante il soggiorno. L'igiene degli ambienti è una nostra priorità assoluta e siamo felici che abbia apprezzato il livello di pulizia della sua stanza.Speriamo di poterla ospitare nuovamente presso il Thon Brussels City Centre in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Très bien
Le séjour s’est très bien déroulé. La chambre aurait pu être beaucoup plus propre qu’elle ne l’était. Les poussières sous le lit n’étaient pas faites. On pouvait observer un mont de poussières. La porte de la salle de bain était cassée. Impossible à fermer. Ce sont des petites choses qui peuvent être améliorées. Pour finir, dommage qu’il n’y est pas de parking privé. Le tarif du parking public est excessif, 25€!! Pour le reste, rien à signaler.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 29 de jan. de 2024
Cher Hôte,Merci d'avoir pris le temps de cette appréciation.Nous sommes ravis que votre séjour se soit globalement bien passé, malgré les désagréments que vous mentionnez. Soyez assuré qu'un suivi a été fait avec les services concernés et que les mesures nécessaires seront aménagées.Enfin, bien que notre hôtel ne dispose pas de parking privé, nous nous efforçons de proposer des tarifs avantageux en partenariat avec un opérateur de parking à proximité.Ce serait un plaisir de vous retrouver prochainement à l'hôtel Thon Brussels City Centre,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 - Boa

Richard

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good hotel just to the north of the centre and within easy walking distance. A little noisy in the night from sirens outside (not the hotel's fault)
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 28 de jan. de 2024
Dear Richard,We thank you for sharing your experience with us.We're delighted to hear that you found our location convenient and accessible, reflecting our commitment to providing guests with a prime base to explore the city. It's also rewarding to know that you rated our room cleanliness and service highly, as our team strives to maintain exceptional standards. Understanding that city noise can sometimes be an inconvenience, we do offer earplugs in each room to ensure our guests have a restful night's sleep. While we cannot control external noise, we're glad you appreciated the efforts we make to minimize its impact.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

4/10 - Insatisfatória

Hardeep

Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I feel thoroughly ripped off and disappointed with this stay. The rooms are tiny, there is ongoing construction work outside with jack hammering and other construction noise all day long which means you get no peace at all. The staff are arrogant and rude, the dining options are limited, the decor looks old and dated, housekeeping entered my room despite putting a do not disturb sign up. It is way overpriced for what it is and I would never stay here again.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 28 de jan. de 2024
Dear Hardeep,Thank you for this review about your recent stay.We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. It's disappointing to learn about the noise disturbance from construction work, and we understand that this can impact the comfort of your stay. Our goal is to provide a peaceful environment for our guests, and we do provide earplugs in each room for added comfort. Regarding the perceived demeanor of our staff, we strive to deliver courteous and professional service, and it's concerning to hear your perception of arrogance and rudeness. We take such comments seriously as we aim to ensure that all our guests feel welcomed and valued. We apologize if our housekeeping team inadvertently entered your room despite the 'do not disturb' sign. This is not the standard we aim for, and we will reinforce our protocols to respect our guests' privacy.Our decor is contemporary, and we endeavor to maintain a clean and modern aesthetic throughout our hotel. While dining options within the hotel are tailored towards our 'Grab and Go' concept and O Bar, we also offer discounts at nearby restaurants and are situated close to a variety of dining establishments in the area. We regret that you found the room size not to your liking; we do offer different room categories and sizes to cater to various needs and preferences.We hope you will return for an improved experience in the future. Kind regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 - Excelente

HIROSHI

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
とても良いホテルです
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 28 de jan. de 2024
こんにちは、HIROSHI様。ご滞在についての温かいレビューをいただき、心から感謝申し上げます。お客様が当ホテルの清潔さ、状態、サービス、そしてアメニティに100%満足されたとのことで、私たちは大変光栄に思います。お客様の快適なご滞在をサポートできたこと、そしてお客様が特筆されたそれぞれの点について、スタッフ一同努力を重ねた甲斐がありました。またのお越しを心よりお待ちしております。どうぞよろしくお願いいたします。Chloe Hajee, PA to the General Manager

6/10 - Ok

Christian

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Chloe Hajee, PA to the General Manager em 25 de jan. de 2024
Beste Christian,Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Chloe Hajee, PA to the General Manager