Piscina externa sazonal, espreguiçadeiras

Avaliações de Occidental Atenea Mar- Adults Only

4 out of 5
Occidental Atenea Mar- Adults Only
Pg. García Faria, 37-47, Barcelona

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 480 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 372 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 79 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 38 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 31 de 1000 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,4/10

Comodidades

8,4/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Liliane

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente hotel
Hotel excelente, bem localizado, com ótima infraestrutura
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2023

8/10 - Boa

HEINZ

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Ótimo hotel para aproveitar a praia
Ótimo atendimento. Piscina agradável. De frente pro mar, excelente para aproveitar a praia. Mas está longe das demais atividades da cidade. Falta manutenção
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022

10/10 - Excelente

simone

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2021

10/10 - Excelente

Jéssica

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019

2/10 - Terrível

Tiago

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bad trip to Barcelona - Occidental Atenea Mar
VERY BAD Hotel, AC NOT WORKING (27º at the room), not efficient room service, not a proper cleaning, huge difficulty to have good informations at the reception, Bathroom with problems in the bath tub and a sewer stink. I fully disaprove your choice for this hotel!!!!
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2018
Resposta de Nela Gutiérrez/Guest Experience Manager em 5 de jan. de 2019
Dear Mr. Tiago, Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our Occidental Atenea Mar, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us. Please accept our sincerest apologies for the imperfections you describe in your review, all rooms reserved for new arrivals are per standard double checked by our head of housekeeping to ensure that everything is functional and spotless for our guests, clearly we were not performing to our usual standard on this occasion. Again, sorry for the inconveniences. Thank you again for your visit and constructuve critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance. Kind regards, Occidental Atenea Mar Team

10/10 - Excelente

Andréa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recepção um pouco confusa, recebi um pacote, não fui avisada e quando solicitei ninguém encontrava. Acomodações boa. Café da manha gostoso.
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2018

10/10 - Excelente

WATSON

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Limpo, localizacão perfeita, vista espetacular
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2018

8/10 - Boa

simone

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Ótima localização
Hotel muito bem localizado , mas quarto muito pequeno

10/10 - Excelente

Deivid

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Top
Resposta de Nela Gutiérrez/Guest Experience Manager em 16 de mai. de 2018
Estimado Deivid,, Le agradecemos su opinión acerca de sus vacaciones en nuestro hotel Occidental Atenea Mar; la satisfacción de nuestros huéspedes es nuestro objetivo principal y no hay nada mejor que saber que lo hemos conseguido. Estamos muy contentos de que el hotel y los empleados fueran capaces de cumplir con sus expectativas durante su estancia. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Best regards, Occidental Atenea Mar Team

10/10 - Excelente

JOAO G C

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente estadia !!!
Muito boa. O atendimento da Francesca da recepção foi excelente !!!!
Resposta de Nela Gutiérrez/Guest Experience Manager em 2 de mai. de 2018
Dear Joao, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Occidental Atenea Mar. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.  I am grateful for your compliments towards our staff, specially Francesca, whose kindness and helpfulness is one of our hotel's greatest strengths and I promise to congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst in our hotel. Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Best regards, Occidental Atenea Mar Team

10/10 - Excelente

Eduardo Cesar

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

marcus, Rio de Janeiro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Formidável
Formidável.

8/10 - Boa

Marco

Viagem de negócios, Viagem a dois
Molto valido!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Alexandra

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Would stay here again.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Karin

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr nettes und sauberes Hotel, etwas außerhalb aber gut mit Bus erreichbar, tolles Frühstück
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Ian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff were extremely helpful. The rooms were very clean and a good size. Hotel was quiet. Nothing but a good experience.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

anthony David, newport

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
on arrival was offered an upgrade for £140 which we took. room on top floor 1208 room was a bit worn marks on the wall, cupboard doors were rubbing on opening & closing. When showering always had the feeling water was going to overflow over tray onto floor but it never did. When we visited bar close to reception always under staff same applied for pool bar. Pool was small. Staff in reception were very pleasant & helpful, staff at breakfast also very pleasant. Good breakfast plenty to eat & good variety. Cleaners were very good & efficient. Never tried the fitness area
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 11 de mai. de 2024
Dear Anthony,Thank you for your review.We regret to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations, particularly the room condition and shower design. Our team strives to maintain each room to high standards, and we apologize for any inconvenience experienced. We also acknowledge your concerns regarding the staffing at our bars and the size of the pool. While we ensure that our amenities are in line with the overall hotel experience, we understand these areas may have affected your satisfaction.On a brighter note, we are delighted to learn that the service provided by our reception staff left a positive impression and that our breakfast selection was to your liking. Additionally, we are pleased that the cleanliness of our hotel met your expectations, as our housekeeping team works diligently to create a welcoming and comfortable environment for all our guests.We hope to welcome you again in the future.Best regards,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Sonja

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Gerardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel was awesome a big plus bar Downtown
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Gilberto, Salt Lake City

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Great location. Maybe under construction.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Tyler

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Marcel

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Jean Carlos Antonio Almarante de los

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beste
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

christian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location close 10 min walk from center convencion and 25 min subway from downtown attractions Rooms are ok and with fridge and there are very closeby great groceries Gisele at desk is super helpful and puts clients first. She updgraded my room with view so i could be happier Cp
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 13 de abr. de 2024
Dear Christian, Thank you very much for your kind feedback.It is delightful to hear such positive feedback about our location being conveniently close to the convention center and city's attractions. We are glad that the amenities in our rooms, including the fridge, met your expectations and contributed to a comfortable stay. Our team, especially Gisela, is thrilled to receive your commendation for the service provided. We always strive to put our guests first, and it's rewarding to know that Gisela's gesture of upgrading your room enhanced your happiness during your stay. Your remarks on the room's cleanliness and the overall condition of our hotel are much appreciated, as we are committed to maintaining high standards for our esteemed guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Melanie Lell, Guest experience Manager

6/10 - Ok

Jeanette

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Die Zimmer in der ersten Etage waren sehr schlecht, extrem hellhörig( habe so etwas noch nie vorher erlebt), dreckige Zahnputzgläser im Bad, Duschamatur konnte man nicht regulieren und war defekt, das Zimmer war an vielen Stellen alt. Das Frühstück war gut, die Lage zum Strand war gut, jedoch würde ich das Hotel nicht wieder buchen und würde es nicht weiterempfehlen.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 11 de abr. de 2024
Sehr geehrte Jeanette,vielen Dank für Ihr Feedback!Wir bedauern zutiefst, dass Ihr Erlebnis in Bezug auf die Schallisolierung der Zimmer und die Sauberkeit im Badezimmer nicht Ihren Erwartungen entsprach. Es tut uns leid, dass Sie Schwierigkeiten mit der Duschamatur hatten und dass Sie den Zustand des Zimmers als nicht zufriedenstellend empfanden. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und möchten versichern, dass die genannten Punkte nicht unserem Standard entsprechen. Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen einen einwandfreien Service zu bieten.Es freut uns jedoch, zu hören, dass Sie unser Frühstücksangebot und die Lage unseres Hotels in Strandnähe positiv hervorheben. Wir hoffen, dass diese Aspekte Ihren Aufenthalt bei uns angenehmer gemacht haben.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.Freundliche Grüße,Melanie Lell, Guest experience Manager

10/10 - Excelente

Fredrik

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great and central hotel just a short walk from the beach. Clean room and lovely staff.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Marc Christian

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Sehr gutes Frühstücksbuffet. Zimmer sind in Ordnung.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 10 de abr. de 2024
Sehr geehrter Marc,vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels!Es hat uns sehr gefreut, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und sich in Ihrem Zimmer rundum wohl gefühlt haben.Schön, dass wir Ihnen mit unserem hervorragenden Frühstück einen guten Start in den Tag ermöglichen konnten. ;)Wir danken Ihnen erneut dafür, Ihre Erfahrung bei geteilt zu haben und freuen uns, Sie in Kürze wieder begrüßen zu dürfen.Viele Grüße,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Michael

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Was a very nice hotel with super friendly staff. A view good restaurants directly next to it. Beach is quite close. The way to city centre is quite far!
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024

6/10 - Ok

Denise

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel was ok. The room was nice. Staff were pleasant. The area is not very nice. Derelict long street. The food was awful. Paid for breakfast and couldn't eat anything so only went down the first day. The use of very strong olive oil is no good. The food was unbearable!
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 30 de mar. de 2024
Dear Denise,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that our location did not meet your expectations and apologize for any inconvenience this may have caused. Additionally, we are truly sorry to learn that our culinary offerings did not align with your tastes, particularly regarding the use of olive oil which is a staple in Mediterranean cuisine. Please know that we do offer a variety of food options to cater to different dietary preferences and intolerances.We are, however, pleased to note that you found your room to your liking and that our staff made a positive impression with their pleasant service. We strive to ensure that our guest rooms provide a comfortable and enjoyable environment, and it is rewarding to hear that this aspect of your stay was satisfactory.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Mineshkumar Ambalal

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean, modern hotel on the seafront. Short walk to Ramblas Poblenou where there are plenty of bars and restaurants. Other places to eat and drink are minutes away. Taxi ranks nearby. 10-15 min walk to Poblenou metro, and Glories is a further 10 minutes away. Professional, friendly staff
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 29 de mar. de 2024
Dear Mineshkumar, Thank you very much for your kind feedback.It is heartening to learn that our prime location, close to Ramblas Poblenou with its vibrant bars and restaurants, as well as the convenience of nearby transport options, significantly contributed to your positive experience. We are also pleased to hear that our various dining establishments met your expectations, providing a diverse and enjoyable culinary experience.We appreciate your kind words about our professional and friendly staff, which reflects our commitment to service excellence. Your recognition of the cleanliness and condition of Occidental Atenea Mar - Adults Only underscores our dedication to maintaining high standards. We have taken note of your ratings on room amenities and service and are constantly striving to improve in all areas to ensure the utmost satisfaction for our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Lina

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Die Unterkunft an sich war sehr schön. Schon die Lobby hat einen sehr guten Eindruck gemacht, der dann im Zimmer bestätigt wurde: sauber, ordentlich und Geschmackvoll eingerichtet. Besonders gut hat uns das riesige Bett und eine wirklich schöne Sicht auf die Skyline von Barcelona (11. Stock) gefallen. Das Personal war durchweg freundlich und hilfsbereit. Die Anbindung an die Innenstadt war auch sehr gut. Einziger Stern-Abzug: der Sauna-Bereich war leider gar nicht einladend, schon fast runtergekommen, weshalb wir ihn nur einmal - und das sehr kurz - genutzt haben. Das Fitnessstudio hat einen soliden Eindruck gemacht (Technogym Geräte), allerdings hatten wir keine Zeit es zu testen. Schade war auch, dass aufgrund des Wetters der Pool geschlossen war und man aber nicht mal auf die Terrasse mit Blick Richtung mehr gehen konnte. Da wir kein Meerblick vom Zimmer hatten, hätten wir uns da gerne mal umgeschaut. Aber alles in allem ist das Hotel eine Empfehlung.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 29 de mar. de 2024
Sehr geehrte Lina,vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir bedauern sehr, dass unser Saunabereich nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und nehmen Ihre Rückmeldung als wertvolle Chance zur Verbesserung unserer Einrichtungen. Bitte seien Sie versichert, dass diese Aspekte nicht den üblichen Standards unseres Hauses entsprechen und wir bestrebt sind, jedem Gast ein exzellentes Erlebnis zu bieten.Wir freuen uns zu lesen, dass Sie die Lobby, die Sauberkeit und Einrichtung Ihres Zimmers sowie die beeindruckende Aussicht auf die Skyline von Barcelona vom 11. Stock aus als sehr positiv empfunden haben. Ebenso schätzen wir Ihre lobenden Worte über unsere Mitarbeiter und die gute Anbindung an die Innenstadt. Solche Kommentare sind für uns sehr motivierend und bestärken uns in unserem Bestreben, einen herausragenden Service zu bieten.Wir freuen uns auf ein zukünftiges Wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen,Melanie Lell, Guest experience Manager

4/10 - Insatisfatória

Angelo

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Struttura scelta perché dotata di piscina e solarium. Entrambi in manutenzione e non accessibili. Questo non era comunicato né su Expedia né tantomeno sul sito dell’albergo. Colazione scarsa.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 29 de mar. de 2024
Gentile Angelo,Grazie per aver speso parte del suo tempo a scrivere questa recensione.Ci dispiace sinceramente che il vostro soggiorno non sia stato all'altezza delle vostre aspettative, e ci scusiamo se non siamo riusciti a ottenere le informazioni dalle nostre strutture in modo corretto. Per quanto riguarda la prima colazione, vogliamo offrire un'esperienza culinaria di qualità e ci dispiace che tu non abbia sperimentato questo durante il tuo soggiorno. Vi assicuriamo che la vostra osservazione sarà presa in considerazione per valutare possibili miglioramenti. La pulizia delle camere, le condizioni dell'hotel, i servizi e le attrezzature delle camere sono aspetti che apprezziamo e lavoriamo costantemente per mantenere alti standard di eccellenza. Ci dispiace che non vi siate trovati bene in questi aspetti e cogliamo l'occasione per ricordarvi che il nostro staff è sempre disponibile a risolvere qualsiasi problema che possa sorgere durante il vostro soggiorno.Mood: Ci farebbe davvero piacere poterla accogliere di nuovo nella nostra struttura e offrirle un soggiorno ben migliore e in linea con le sue aspettative.Le porgiamo i nostri più cordiali saluti.Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Marc

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pool was closed :( but overall amazing hotel in a great location
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 16 de mar. de 2024
Dear Marc,Thank you for your review.We are delighted to know that you found our hotel amazing and appreciated its excellent location. Your perception about the cleanliness of your room, the general condition of our hotel, the service provided by our team and the amenities we offer are truly encouraging. We pride ourselves on maintaining high standards and it is gratifying to see these efforts reflected in your experience.We hope you can repeat with us on other dates so you can enjoy our wonderful pool and its views.Best regards,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Janja

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Beyza Melike

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Strand zu Fuß zu erreichen , Personal super lieb
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Tomoaki

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

John Douglas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very well presented hotel, great staff, exceptional breakfast buffet. Disappointed no mini bar or balcony, pool area also closed so nowhere to sit, read outside. Located a good walk from city centre but plenty choice of restaurants in the locality, especially near the beach.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 4 de mar. de 2024
Dear John,Thank you for your review.We regret to hear that you were disappointed by the absence of a mini bar and balcony, and that our pool area was not available for use during your stay. We understand that these features contribute significantly to the comfort and enjoyment of our guests' stays. While our hotel does not offer balconies, we do strive to provide a range of amenities and services that cater to our guests' needs, including a pillow menu for enhanced bed comfort and a variety of dining options for a delightful culinary experience.We are thrilled to hear your positive remarks regarding our well-presented hotel, attentive staff, and the exceptional breakfast buffet. Our team takes great pride in maintaining a high standard of cleanliness and providing outstanding service to ensure a memorable stay for all our guests.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Melanie Lell, Guest experience Manager

10/10 - Excelente

Lloyd

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The reception and cleaning staff were friendly.
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 4 de mar. de 2024
Dear Lloyd,Thank you very much for your kind feedback.We are truly delighted to hear that our staff made a positive impression with their friendliness and that the cleanliness of your room met your 100% satisfaction. It's also rewarding to know that our services were highly appreciated. We note your ratings regarding the hotel condition and room amenities, and while we consistently strive for excellence, feedback like yours is instrumental for our continuous improvement.We're glad that the overall service provided by our team met your expectations and that the amenities contributed to a comfortable stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Marc, Chelsea

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Très bel hôtel bien entretenu. Par contre un Peu loin des attractions majeures.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Cindy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Aferdita

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Cristhian Lehi

Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

Mark

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

Kelly

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Yvonne

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super Frühstück, sehr gute Betten. Freundlicher Service
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Stig

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

8/10 - Boa

Klaudia, Leidersbach

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Gutes Frühstück mit leckeren Produkten bin eigentlich sehr pingelig aber es ging voll klar. Personal fand ich unfreundlich an der Rezeption. Zimmer war sehr sauber und das Bett war gemütlich, die Klimaanlage hat sehr gut funktioniert
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Melanie Lell, Guest experience Manager em 11 de fev. de 2024
Sehr geehrter Klaudia,danke für Ihre Bewertung zu unserem Occidental Atenea Mar - Adults Only.Es tut uns leid, dass Sie unseren Service an der Rezeption als nicht zufriedenstellend empfanden. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen exzellenten Service zu bieten, und bedauern, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprechen konnten.Wir freuen uns jedoch sehr zu hören, dass Sie die Sauberkeit Ihres Zimmers und den Komfort unseres Bettes geschätzt haben. Es ist auch erfreulich, dass die Klimaanlage zu Ihrem Wohlbefinden beigetragen hat.Wir freuen uns auf ein zukünftiges Wiedersehen.Mit freundlichen Grüßen,Melanie Lell, Guest experience Manager

8/10 - Boa

Francisco

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bien para un viaje de negocios
Hubo un ligero percance al entrar pero nada grave. El hotel está bien, al lado de la playa. El desayuno, por ese precio (20 euros), puede mejorar. Personal atento. Habitaciones espaciosas. Retiran las toallas a diario aunque se dejen colgadas para que no se haga, tal y como dicen.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024

8/10 - Boa

Huseyin Turan

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

shinya

Viagem de negócios
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
内線電話が繋がらない、やっぱり場所が不便。 でも、人は皆親切でした!
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024