Piscina interna

Avaliações de Harmony Hotel

4 out of 5
Harmony Hotel
Cameroon street, Addis Ababa

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 111 de 384 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 163 de 384 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 59 de 384 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 22 de 384 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 29 de 384 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

7,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2021
Resposta de Behailu em 29 de abr. de 2021
Dears, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. Thank you for the wonderful review, We are absolutely delighted that you enjoyed using our service ,Our team at harmony Hotel, strives to provide you with the absolute best every day. .We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.

8/10 - Boa

LITZA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

8/10 - Boa

Marcio, Rio de Janeiro

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Conforto do quarto
Good overall experience
Good value for money and location. Only problems were a water shortage on the day of arrival and some noisy housekeeping that took place late night.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Harmony Hotel - Good but noisy
December 2010- There is construction work next to the hotel. The work starts at 08:00 and goes until 17:00. Avoid it if you need to stay in the hotel during working hours.

10/10 - Excelente

Mohamed

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Mussie

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Hana

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s very clean and neat . Bedsheet & blankets are new and clean . Shuttle service is on time. Security, bellboy & receptionist are very helpful . Highly recommended.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Ahmed

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Preachmore

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very close to the airport and well appointed for travelers.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Walter

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

8/10 - Boa

MENGISTU

Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

JORGE, St romain le puy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Très bon hôtel et restaurant à 5 mins en taxi de l’aéroport. Personnel très agréable et à l’écoute. Je recommande
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Kalkidan Reservation Agent em 1 de jan. de 2024
Dear Jorge,Warm Greeting from harmony hotel!Thank you for you feedback we are also happy and grateful to have you in our hotel.We hope to see you again. Merci!

8/10 - Boa

Ermias

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

8/10 - Boa

Olena

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This is my second stay in Harmony Hotel. Staff is friendly and polite. Hotel is clean and even though it is not brand new still in good conditions.
Hospedou-se por 13 diárias em out. de 2023

6/10 - Ok

henok

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

Robert

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

2/10 - Terrível

Torgny

Viagem de negócios
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hotellet tog betalt för frukost som redan var betalt i bokningen. Frukost bara för fastande Etiopier tisdag till fredag personal som var jagade till att finnas på plats otrevligt uppförande
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

Kenneth, Harvest

Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Great location but the outside area seemed a little sketchy especially a night
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023

8/10 - Boa

Terrance

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Not 5 Star but worth the price. AC could use some tending to
Hospedou-se por 15 diárias em ago. de 2023

2/10 - Terrível

Chilot

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades
I have no problem with the property, I had huge problems with checking in and bad at communicating
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Yehalem

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
The housekeeper are not professional. They reuse the towels
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023

8/10 - Boa

Willem

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
There was a wedding on the Sunday evening, and I think one of the guests (I presume) was intoxicated and spoke very load late night/early morning that woke me.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023

10/10 - Excelente

Kevan, FARGO

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I loved staying in the Bole area. So nice for meetings and shopping. The hotel and staff are excellent! I love to stay at the Harmony.

8/10 - Boa

Habtamu

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

2/10 - Terrível

Frederick

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
I have stayed here many times when traveling but this time i have to say was not a good experience. I emailed twice in advance for Airport Transportation and if it wasnt for my wife calling them no good sir. Next room bed was hard as a brick the floor was better. The room was filled wirh Mosquitoes and after spraying it down well headache and cant breath that smell coughing all night . A night of no sleep etc. This was not a great experience
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

10/10 - Excelente

getachew

Hospedou-se por 20 diárias em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Kevan, FARGO

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Our hotel stay at the Harmony was wonderful! The staff was so friendly and helpful. The rooms were very comfortable and excellent food in the restaurants. So close to everything in Bole.

10/10 - Excelente

Kevan, FARGO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The great staff and services available at the hotel.
Resposta de Behailu em 14 de mar. de 2023
Dear Kevan , Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

10/10 - Excelente

Abdiyare

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The food was the worse part of the hotel, u can't bring food from the outside and the food they have inside the hotel is awful, if they can create a better restaurant, the hotel will be great
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2023
Resposta de Behailu Moghammed em 7 de mar. de 2023
Dear Mr. Abdiyare, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel i am not quite sure which food you taste in order to address it specifically but i will let my team to hear your general feed back . we hope Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever, Behailu Mohammed General Manager

10/10 - Excelente

Raul

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was just what I needed, the pool, the sauna, the steam and the breakfast plus a comfy bed. Great job!
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de Behailu em 24 de fev. de 2023
Dear Raul, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

8/10 - Boa

Lars

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Needs some work
Used to stay all the time. Hotel needs a bit of investment to upgrade some of the rooms. Breakfast coffee is embarrassing for the hotel given the quality of coffee in the country.
Hospedou-se por 8 diárias em fev. de 2023
Resposta de Behailu Mohammed em 21 de fev. de 2023
Dear Lars Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your comment in related to renovation we are in the middle of doing it so i hope it shall be finalize by your next visit,and will address the quality of coffee as well. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

8/10 - Boa

Dawit

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2023
Resposta de Behailu Mohammed em 24 de jan. de 2023
Dear Dawit, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manage

6/10 - Ok

Mesfin, Lorton

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Th room they gave us had no AC. We had to complain several times to change a room.

10/10 - Excelente

kongit

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023
Resposta de Behailu Mohammed General Manager em 16 de jan. de 2023
Dear Guest, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards,

2/10 - Terrível

Roza

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I don’t recommend this place.
Resposta de Behailu Mohammed em 22 de dez. de 2022
Dear Mr.Roza,Warm Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel.It seems we couldn't find the rise of dissatisfaction from your view point it could be good enough if it would mentioned here.we will look and address all service out lets if all points are running the standard of the hotel.Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever,

8/10 - Boa

FRANK

10/10 - Excelente

John

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 23 de nov. de 2022
THank you!!

8/10 - Boa

Olena

Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Hospedou-se por 13 diárias em nov.. de 2022

10/10 - Excelente

Haftu

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Everyone at the hotel was very nice and friendly. Customer service was amazing and beyond I expected. Room was clean and comfortable. Reception was very welcoming and pleasant. Receptionist Tigist, Thank you for making my stay @Harmony unforgettable. I would definitely recommend Harmony Hotel and I will be back again.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2022
Resposta de kidus em 18 de nov. de 2022
Dear Haftu,thank you so much sir.

10/10 - Excelente

Jörgen

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ett bra och trivsamt hotel
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 15 de nov. de 2022
Dear Jorgen,Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.Hospitality regards,Behailu MohammedGeneral Manager

8/10 - Boa

Gebeyehu

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 11 diárias em set. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 14 de out. de 2022
Dear Gebeyehu,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.

10/10 - Excelente

Simon

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
.
Hospedou-se por 19 diárias em set. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 14 de out. de 2022
Dear Simon,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.

2/10 - Terrível

Naomi

Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2022

8/10 - Boa

Tesfaye Gurmu

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2022

8/10 - Boa

Elizabeth

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022

10/10 - Excelente

Kevan, FARGO

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff is always so friendly and helpful when I stay there! Thank you!
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022
Resposta de Behailu em 29 de ago. de 2022
Dear Ephraim, Greetings!!Thank you for your valuable feedback.

10/10 - Excelente

Alfred Stephane

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Etablissement très bien situé au centre-ville, staff acceuillant.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Behailu em 17 de ago. de 2022
Dear Alfred, we would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

2/10 - Terrível

Mohamed

Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Couldn’t sleep as it wasn’t clean place
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Harmony Team em 16 de ago. de 2022
Dear Mohamed, Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.

10/10 - Excelente

Kevan, FARGO

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff was so helpful and kind.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de FIlimon em 12 de ago. de 2022
We woould like to thank you for your positive feed back.

6/10 - Ok

Alexandre

Pontos positivos: Limpeza
Need improvements
I was not given the room I choosed from the online reservation. I choosed the royal room with AC and sofa but was given a lower grade room. I have to refuse it and justify my initiative choice to be considered. The royal room initially did not have a heater. It was very cold (winter season in Addis Ababa). A separate heater was provided later when i was about to leave the hotel. Also the service ( room service) was very slow. You had to wait long to have someone on the phone and even to be served.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Harmony Team em 29 de jul. de 2022
Dear Alexandre, Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.