Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 111 de 384 avaliações" "
10 - Excelente
111
Nota 8 - Boa. 163 de 384 avaliações" "
8 - Boa
163
Nota 6 - Ok. 59 de 384 avaliações" "
6 - Ok
59
Nota 4 - Insatisfatória. 22 de 384 avaliações" "
4 - Insatisfatória
22
Nota 2 - Terrível. 29 de 384 avaliações" "
2 - Terrível
29
8,0/10
Limpeza
8,0/10
Serviço e funcionários
8,2/10
Comodidades
7,6/10
Condições e instalações da propriedade
7,4/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
8/10 - Boa
Viajante verificado
Viagem de negócios
28 de abr. de 2021
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viajante verificado
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2021
Resposta de Behailu em 29 de abr. de 2021
Dears,
Greetings!!
We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. Thank you for the wonderful review, We are absolutely delighted that you enjoyed using our service ,Our team at harmony Hotel, strives to provide you with the absolute best every day. .We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.
8/10 - Boa
LITZA
25 de mar. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
LITZA
8/10 - Boa
Marcio, Rio de Janeiro
22 de nov. de 2013
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Conforto do quarto
Good overall experience
Good value for money and location. Only problems were a water shortage on the day of arrival and some noisy housekeeping that took place late night.
Marcio
8/10 - Boa
Viajante verificado
21 de dez. de 2010
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Harmony Hotel - Good but noisy
December 2010- There is construction work next to the hotel. The work starts at 08:00 and goes until 17:00. Avoid it if you need to stay in the hotel during working hours.
Viajante verificado
10/10 - Excelente
Mohamed
17 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Mohamed
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
8/10 - Boa
Mussie
6 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza
Mussie
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Hana
Viagem de negócios
30 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s very clean and neat . Bedsheet & blankets are new and clean . Shuttle service is on time. Security, bellboy & receptionist are very helpful . Highly recommended.
Hana
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Ahmed
30 de mar. de 2024
Ahmed
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
Preachmore
24 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very close to the airport and well appointed for travelers.
Preachmore
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
10/10 - Excelente
Walter
20 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Walter
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
8/10 - Boa
MENGISTU
8 de dez. de 2023
MENGISTU
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
10/10 - Excelente
JORGE, St romain le puy
19 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Très bon hôtel et restaurant à 5 mins en taxi de l’aéroport. Personnel très agréable et à l’écoute. Je recommande
JORGE
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Kalkidan Reservation Agent em 1 de jan. de 2024
Dear Jorge,Warm Greeting from harmony hotel!Thank you for you feedback we are also happy and grateful to have you in our hotel.We hope to see you again. Merci!
8/10 - Boa
Ermias
Viagem de negócios
16 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ermias
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
8/10 - Boa
Olena
Viagem em grupo
28 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This is my second stay in Harmony Hotel. Staff is friendly and polite. Hotel is clean and even though it is not brand new still in good conditions.
Olena
Hospedou-se por 13 diárias em out. de 2023
6/10 - Ok
henok
13 de out. de 2023
henok
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
8/10 - Boa
Robert
2 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Robert
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
2/10 - Terrível
Torgny
Viagem de negócios
1 de out. de 2023
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hotellet tog betalt för frukost som redan var betalt i bokningen. Frukost bara för fastande Etiopier tisdag till fredag personal som var jagade till att finnas på plats otrevligt uppförande
Torgny
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2023
10/10 - Excelente
Kenneth, Harvest
4 de set. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Great location but the outside area seemed a little sketchy especially a night
Kenneth
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
8/10 - Boa
Terrance
24 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Not 5 Star but worth the price. AC could use some tending to
Terrance
Hospedou-se por 15 diárias em ago. de 2023
2/10 - Terrível
Chilot
Viagem com família e crianças pequenas
8 de ago. de 2023
Pontos negativos: Comodidades
I have no problem with the property, I had huge problems with checking in and bad at communicating
Chilot
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
4/10 - Insatisfatória
Yehalem
2 de ago. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
The housekeeper are not professional. They reuse the towels
Yehalem
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
8/10 - Boa
Willem
Viagem de negócios
1 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
There was a wedding on the Sunday evening, and I think one of the guests (I presume) was intoxicated and spoke very load late night/early morning that woke me.
Willem
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
10/10 - Excelente
Kevan, FARGO
Viagem de negócios
27 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I loved staying in the Bole area. So nice for meetings and shopping. The hotel and staff are excellent! I love to stay at the Harmony.
Kevan
8/10 - Boa
Habtamu
26 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Habtamu
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
2/10 - Terrível
Frederick
Viagem de negócios, Viagem com a família
14 de jun. de 2023
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
I have stayed here many times when traveling but this time i have to say was not a good experience. I emailed twice in advance for Airport Transportation and if it wasnt for my wife calling them no good sir. Next room bed was hard as a brick the floor was better. The room was filled wirh Mosquitoes and after spraying it down well headache and cant breath that smell coughing all night . A night of no sleep etc. This was not a great experience
Frederick
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
10/10 - Excelente
getachew
2 de mai. de 2023
getachew
Hospedou-se por 20 diárias em abr. de 2023
10/10 - Excelente
Kevan, FARGO
Viagem em grupo
2 de mai. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Our hotel stay at the Harmony was wonderful! The staff was so friendly and helpful. The rooms were very comfortable and excellent food in the restaurants. So close to everything in Bole.
Kevan
10/10 - Excelente
Kevan, FARGO
13 de mar. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The great staff and services available at the hotel.
Kevan
Resposta de Behailu em 14 de mar. de 2023
Dear Kevan , Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
10/10 - Excelente
Abdiyare
4 de mar. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The food was the worse part of the hotel, u can't bring food from the outside and the food they have inside the hotel is awful, if they can create a better restaurant, the hotel will be great
Abdiyare
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2023
Resposta de Behailu Moghammed em 7 de mar. de 2023
Dear Mr. Abdiyare, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel i am not quite sure which food you taste in order to address it specifically but i will let my team to hear your general feed back . we hope Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever, Behailu Mohammed General Manager
10/10 - Excelente
Raul
22 de fev. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was just what I needed, the pool, the sauna, the steam and the breakfast plus a comfy bed. Great job!
Raul
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de Behailu em 24 de fev. de 2023
Dear Raul, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
8/10 - Boa
Lars
Viagem de negócios
20 de fev. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Needs some work
Used to stay all the time. Hotel needs a bit of investment to upgrade some of the rooms. Breakfast coffee is embarrassing for the hotel given the quality of coffee in the country.
Lars
Hospedou-se por 8 diárias em fev. de 2023
Resposta de Behailu Mohammed em 21 de fev. de 2023
Dear Lars Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your comment in related to renovation we are in the middle of doing it so i hope it shall be finalize by your next visit,and will address the quality of coffee as well. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
8/10 - Boa
Dawit
Viagem com a família
18 de jan. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Dawit
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2023
Resposta de Behailu Mohammed em 24 de jan. de 2023
Dear Dawit, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manage
6/10 - Ok
Mesfin, Lorton
17 de jan. de 2023
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Th room they gave us had no AC. We had to complain several times to change a room.
Mesfin
10/10 - Excelente
kongit
11 de jan. de 2023
kongit
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023
Resposta de Behailu Mohammed General Manager em 16 de jan. de 2023
Dear Guest, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards,
2/10 - Terrível
Roza
22 de dez. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I don’t recommend this place.
Roza
Resposta de Behailu Mohammed em 22 de dez. de 2022
Dear Mr.Roza,Warm Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel.It seems we couldn't find the rise of dissatisfaction from your view point it could be good enough if it would mentioned here.we will look and address all service out lets if all points are running the standard of the hotel.Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever,
8/10 - Boa
FRANK
17 de dez. de 2022
FRANK
10/10 - Excelente
John
20 de nov. de 2022
John
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 23 de nov. de 2022
THank you!!
8/10 - Boa
Olena
18 de nov. de 2022
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Olena
Hospedou-se por 13 diárias em nov.. de 2022
10/10 - Excelente
Haftu
18 de nov. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Everyone at the hotel was very nice and friendly. Customer service was amazing and beyond I expected. Room was clean and comfortable. Reception was very welcoming and pleasant. Receptionist Tigist, Thank you for making my stay @Harmony unforgettable. I would definitely recommend Harmony Hotel and I will be back again.
Haftu
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2022
Resposta de kidus em 18 de nov. de 2022
Dear Haftu,thank you so much sir.
10/10 - Excelente
Jörgen
Viagem em grupo, Viagem com a família
12 de nov. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ett bra och trivsamt hotel
Jörgen
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 15 de nov. de 2022
Dear Jorgen,Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.Hospitality regards,Behailu MohammedGeneral Manager
8/10 - Boa
Gebeyehu
Viagem com a família
8 de out. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Gebeyehu
Hospedou-se por 11 diárias em set. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 14 de out. de 2022
Dear Gebeyehu,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.
10/10 - Excelente
Simon
Viagem a dois
27 de set. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
.
Simon
Hospedou-se por 19 diárias em set. de 2022
Resposta de Behailu Mohammed em 14 de out. de 2022
Dear Simon,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.
2/10 - Terrível
Naomi
7 de set. de 2022
Naomi
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2022
8/10 - Boa
Tesfaye Gurmu
7 de set. de 2022
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Tesfaye Gurmu
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2022
8/10 - Boa
Elizabeth
1 de set. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Elizabeth
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022
10/10 - Excelente
Kevan, FARGO
24 de ago. de 2022
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff is always so friendly and helpful when I stay there! Thank you!
Kevan
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022
Resposta de Behailu em 29 de ago. de 2022
Dear Ephraim, Greetings!!Thank you for your valuable feedback.
10/10 - Excelente
Alfred Stephane
17 de ago. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Etablissement très bien situé au centre-ville, staff acceuillant.
Alfred Stephane
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Behailu em 17 de ago. de 2022
Dear Alfred,
we would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.
Hospitality regards,
Behailu Mohammed
General Manager
2/10 - Terrível
Mohamed
13 de ago. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Couldn’t sleep as it wasn’t clean place
Mohamed
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Harmony Team em 16 de ago. de 2022
Dear Mohamed,
Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.
10/10 - Excelente
Kevan, FARGO
Viagem de negócios
6 de ago. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff was so helpful and kind.
Kevan
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de FIlimon em 12 de ago. de 2022
We woould like to thank you for your positive feed back.
6/10 - Ok
Alexandre
22 de jul. de 2022
Pontos positivos: Limpeza
Need improvements
I was not given the room I choosed from the online reservation. I choosed the royal room with AC and sofa but was given a lower grade room. I have to refuse it and justify my initiative choice to be considered.
The royal room initially did not have a heater. It was very cold (winter season in Addis Ababa). A separate heater was provided later when i was about to leave the hotel.
Also the service ( room service) was very slow. You had to wait long to have someone on the phone and even to be served.
Alexandre
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Harmony Team em 29 de jul. de 2022
Dear Alexandre,
Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.