Comodidades da propriedade

Avaliações de Best Western Plus Grand Winston

4 out of 5
Best Western Plus Grand Winston
Generaal Eisenhowerplein 1, Rijswijk

Avaliações

8,0

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 178 de 608 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 267 de 608 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 114 de 608 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 29 de 608 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 20 de 608 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

8,2/10

Serviço e funcionários

7,6/10

Comodidades

7,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

JEAN PIERRE ANDRE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
ÓTIMA
Foi muito boa, o quarto é espaçoso , limpo e muito silencioso.Ar -condicionado funcionou bem. A localização é muito estratégica.O café da manhã era farto e variado.A recepção do hotel foi bem solicita e simpática. Recomendamos.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019

10/10 - Excelente

José Reynaldo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Recepção mal informada, não sabia falar inglês... quarto com carpete rasgado e mofado, café da manhã lista de hóspedes desorganizadas, pagamos pelo um café avulso e fomos barrados
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2019

8/10 - Boa

Kamal

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
_
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Menno em 15 de abr. de 2024
Dear Kamal, Thank you for taking the time to review your stay, we hope to welcome you again in our hotel.With kindest regards,Menno

8/10 - Boa

Hans

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Menno em 10 de abr. de 2024
Beste Hans,Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat u een goed verblijft heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Menno

6/10 - Ok

Rhiain

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
My overall stay at the property was nice, reception staff were very friendly and helpful. The room was nice and clean, and passing housekeeping staff they always said yellow and were friendly. The only negative thing is that the two times I approached the restaurant two separate members of staff were quite rude and unhelpful. This was the only thing that brought the hotel down.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Menno em 7 de mar. de 2024
Dear Rhiain, Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry that you had this experience in our restaurant. We will discuss this with our management. With kindest regards,Menno

8/10 - Boa

Robert

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Dirty around the property and smoking right outside the door with butts everywhere
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Menno em 5 de fev. de 2024
Dear Robert,Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry for state of the area around the hotel, we will discuss your comment with our housekeeping department. Thank you for giving us the opportunity to make our hotel a better place. Kind regards, Menno

10/10 - Excelente

Robert

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was close to my conference center but no good food options in walking distance but close to the tram
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Menno em 22 de jan. de 2024
Dear Robert,Thank you for taking the time to review your stay. We are glad to hear that you have enjoyed your stay. We hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,Menno

10/10 - Excelente

Jonas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great room for the price. Parking was convenient on the weekend.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Menno em 15 de jan. de 2024
Dear Jonas,Thank you for taking the time to review your stay. We are glad to hear that you stay was satisfactory!We hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,Menno

10/10 - Excelente

Lars

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Menno em 10 de dez. de 2023
Beste Lars, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! We hopen u snel weer mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet, Menno

8/10 - Boa

Lou

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Menno em 8 de dez. de 2023
Beste Lou, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet, Menno

10/10 - Excelente

Sharmila

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Menno em 18 de nov. de 2023
Best Sharmila, Hartelijk dank voor uw review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Menno

8/10 - Boa

Nelly

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Menno em 31 de out. de 2023
Dear guest, Thank you for your review and we hope to welcome you again in our hotel.Kind regards,Menno

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Top service
Excellent service
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Menno em 31 de out. de 2023
Dear guest, Thank you for your review and we hope to welcome you again in our hotel.Kind regards,Menno

10/10 - Excelente

Sian

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Mennp em 23 de out. de 2023
Beste Sian,Hartelijk dank voor uw mooie review. We hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Menno

8/10 - Boa

Marius

Viagem a dois, Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Hotel an sich ok.Die Gegend ist uninteressant da es sich in einen Industriegebiet befindet.
Resposta de Menno em 3 de out. de 2023
Dear Marius,Thank you for your review.We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,Menno

4/10 - Insatisfatória

Ray

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Niet de goede kamer gekregen, voor de rest wel nette kamer.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Met vriendelijke groet Menno em 1 de out. de 2023
Het spijt ons dat u niet tevreden was, we doen ons best om de problemen die u heeft ondervonden op te lossen. Bedankt voor uw bericht.

10/10 - Excelente

Max

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Menno em 17 de set. de 2023
Dear Max,Thank you very much for your kind review!We hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,Menno

8/10 - Boa

willibrord

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Wat betreft de kamers : PERFECT !!! maar ... waarom zet u niet op uw website dat het hotel 5 km van Den Haag HS en maar 200 m van station Rijswijk (op de lijn Den Haag- Rotterdam) verwijderd is ? Waarom zet u niet op de website dat honden toegestaan zijn ? Precies het imago van uw hotel : het is er allemaal wel maar alles loopt een beetje stroef.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Menno em 3 de set. de 2023
Beste Willibrord,Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en uw aanmerkingen. Op de pagina van ons hotel staat vermeld dat huisdieren welkom zijn en dat het station Rijswijk 6 minuten lopen is. Ieder geval hartelijk bedankt voor uw mooie opmerking over de kamers. Deze zijn begin vorig jaar helemaal gerenoveerd. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Menno

8/10 - Boa

Steffen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Menno em 22 de ago. de 2023
Dear Steffen. Thank you for giving your review. we are glad to hear that you had a good stay.With kind regards.

10/10 - Excelente

Michelle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
War sehr schön da
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de Menno em 20 de ago. de 2023
Liebe Michelle, vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung und wir hoffen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Menno

8/10 - Boa

Nina

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Menno em 20 de ago. de 2023
Dear Nina, Thank you for your kind review and we hope to welcome you again in our hotel. Kind regards, Menno

4/10 - Insatisfatória

Martin

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Menno em 16 de ago. de 2023
Dear Martin,I am sorry to hear that you did nog have a good stay. Our apologies for the inconvenience you have experienced during your stay. Kind regards, Menno

10/10 - Excelente

mirrian

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
mooie gerenoveerde kamers, netjes schoon, prima ontbijt
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Menno em 3 de ago. de 2023
Beste Mirrian, Hartelijk dank voor uw mooie review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,Menno

8/10 - Boa

Erik

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I have stayed here several times over the years. It is nice, clean and convenient. Will stay again.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Menno em 7 de jul. de 2023
Dear Erik,Thank you very much for your kind reveiw. We hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,Menno

8/10 - Boa

Dennis

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Menno em 18 de jul. de 2023
Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Menno

10/10 - Excelente

Kevin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Ik voelde me veilig en de bed lag heerlijke ik heb good geslapen en lekker veel onder de rain shower gestaan het was heerlijke koel in de kamer toen ik in de nacht terug kwam
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Menno em 7 de jul. de 2023
Beste Kevin,Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Menno

8/10 - Boa

Ingo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Menno em 7 de jul. de 2023
Dear Guest,Thank you for your review.We hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,Menno

10/10 - Excelente

Robert

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good hotel next to train station
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2023
Resposta de Jeanette - Reception em 7 de mai. de 2023
Dear Robert,Thank you for your kind review. Great to hear that you had a great stay. Kind regards,

6/10 - Ok

Friedhelm

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Menno em 29 de mai. de 2023
Dear Friedhelm,Thank you for taking the time to review your stay and we are glad to hear that you have a good stay.We hope to welcome you soon to our hotel. Kind regards,Menno

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Cenrtainly not a 4* hotel… 2* maybe?
did not get the room which was promised…while the booking done and confirmed was for a double king size bed, the manager said they did not have a double bed in the entire hotel… there are no telephone in the room…every time you want to call anybody in the hotel, you have to dial a telephone number from your mobile. no toiletries in the bathroom except 2 soap dispensers. They say they provide only on requests
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2023
Resposta de Menno - General manager em 7 de mai. de 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay and I am sorry to hear that your stay was not satisfactory. All room requests are always upon availability, it is never guaranteed.Regarding the toiletries in the bathroom, we do not have them standard in the room, but you can always request them. Also since this year the management decided to remove the telephones from the rooms. We have a different system in the hotel at the moment to communicate with the reception. There is a flyer on the room with a QR-code. Via this link you can communicate with the reception by sending messages. The reception receives those messages and will communicate back with you. Once again our sincere apologies. Kind regards,MennoGeneral Manager

10/10 - Excelente

Ray

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Menno em 29 de mai. de 2023
Dear Ray,Thank you for taking the time to review your stay and we are glad to hear that you have a good stay.We hope to welcome you soon to our hotel. Kind regards,Menno

2/10 - Terrível

Matthew

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
This hotel is a scam
This was the worst stay ever at a "4 star" hotel. At first they wanted to put us into a room that wasn't meant for guests wasn't cleaned and not the sleeping arrangement we asked for. Firstly the receptionist said that they were fully booked and they couldn't do anything then the other found a room and sent the colleague to check. Apparently it was fine. The room didn’t have a kettle nor a coffee machine nor a fan not even a phone! The bathroom had no toiletries or accessories just a soap dispenser fixed to the wall at the sink and in the shower. Half of the furniture fixed to the wall is barely attached. The lighting in the room is one main light that is in the bathroom “aquarium”. In order to ask for the WiFi password I had to call reception with my own phone. The furniture is all heavily used and very worn and beat up. This is a problem since the recent pictures on the internet of the hotel show modern and recently renovated rooms. The hallway to the rooms has pieces of the panelling missing, parts broken, garbage bags lying on the floor. There is this constant whistling and whining in the room 24/7 it is very difficult to sleep and then you hear water in the pipes. Absolutely no documentation that you normally find in a hotel room to read about the hotel and services. Sadly I am limited to 8 pictures as I have so many more. I cannot believe that this is a 4 star hotel and this room cannot be a room for guests, this is why I consider it a scam for the price and rating.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de EH em 21 de abr. de 2023
Dear Mr/Mrs Mattew,Thank you very much for your review. We are sorry to read that your first stay was not satisfactory. The points you indicate should not exist in our hotel. We will look at the points for improvement and discuss them internally to resolve them. We are also currently renovating our rooms. We hope to welcome you again in the future so that you can experience our new rooms.Sincerely, Menno

10/10 - Excelente

Susan

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
Resposta de EH em 8 de abr. de 2023
Dear Susan, Thank you for taking the time to review your stay. Good to hear that you had a good stay in our hotel. We hope to welcome you again in our newly renovated rooms. Kindest regards, Menno

8/10 - Boa

Ricardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de EH em 8 de abr. de 2023
Dear Ricardo, Thank you for taking the time to review your stay. Good to hear that you had a good stay in our hotel. We hope to welcome you again in our newly renovated rooms. Kindest regards, Menno

10/10 - Excelente

Quentin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de EH em 14 de nov. de 2022
Dear Quetin.Thank you for taking the time to review your stay and thank you for the good score given and we hope to welcome you again to our hotel. Kind regards, Menno

8/10 - Boa

willy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de EH em 14 de nov. de 2022
Dear Willy. Thank you for taking the time to review your stay and thank you for nice score. We hope to welcome you again to our hotel. Kind regards, Menno

4/10 - Insatisfatória

Twan

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de Menno em 13 de set. de 2022
Beste heer van der Heijden, Vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens was geweest en dat u naar een ander hotel bent gegaan. We hebben uw reservering kosteloos geannuleerd en Expedia heeft ons verwittigd dat zij u zo snel mogelijk terug gaan betalen. Met vriendelijke groet, MennoHotelmanager

10/10 - Excelente

Ahmad

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Sehr freundlicher Service.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de EH em 20 de ago. de 2022
Beste heer Ahmad. Hartelijk voor het schrijven van uw review en hartelijk bedankt voor het mooie compliment aan mijn collega's van de bediening. We hopen u graag weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Menno

10/10 - Excelente

Joep

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de EH em 20 de ago. de 2022
Beste heer Joep. Hartelijk dank voor het mooie score. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verblijven in ons hotel. Met vriendelijke groet, Menno

4/10 - Insatisfatória

Andrew

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de Menno Noordenbos em 21 de jul. de 2022
Dear Andrew. Thank you for taking the time to review your stay. I am sorry to hear that your stay was not satisfactory. We apologize for the inconvenience during your stay. With kindest regards, Menno

10/10 - Excelente

Selim, Chigwell

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It is a wonderful hotel. The room and the bed was very nice. Breakfast was very good too!
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2022
Resposta de EH em 13 de jun. de 2022
Dear mr. / mrs. Selim, Thank you for writing your review. Glad to hear that your stay was good. You may have already seen it, but we are in the process of renovating our rooms. With this renovation, the rooms will be like new again. We hope to welcome you again, so that you can try the new rooms. Sincerely, Menno

2/10 - Terrível

Selwin, Rozendaal

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Slecht: Kamer na 4 nachten nog steeds niet schoongemaakt, ondanks herhaaldelijk verzoek vanaf de 2e nacht. Handdoeken na 4 nachten nog steeds niet verschoond. Luidruchtig door opvang van Oekraïnse vluchtelingen, zeer onveilig gevoel, lobby vol met hang vluchtelingen. Ontbrekende föhn in de kamer, ondanks herhaaldelijk verzoek is er niet voor een vervangende föhn gezorgd. Personeel biedt geen hulp voor de onstane problemen. Zou door manager (Dhr. Everon) teruggebeld worden vanwege de zeer onplezierige situatie en misgelopen logeer genot. Tot op heden geen reactie van de heer Everon gehad. Op de 4e dag was mijn kamer deur bij terugkomst in de avond wijd open. Personeel geeft aan geen zicht hierop te hebben. Al met al een te mijden hotel
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2022
Resposta de EH em 11 de jun. de 2022
Beste heer/ mevrouw Selwin, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij zullen de verbeterpunten bekijken en intern bespreken om deze zo veel mogelijk op te lossen. Het klopt dat wij op dit moment samenwerken met de Gemeente Rijswijk als opvang van de Oekraïners, vandaar dat u wat Oekraïense gasten zag in de openbare ruimte zoals in de lobby. Wij hopen u in de toekomst wederom te verwelkomen zodat u onze nieuwe kamers kunt ervaren. Met vriendelijke groet, Menno

2/10 - Terrível

Selwin, Rozendaal

Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Niets is goed. Kamer is sinds inchecken 3 dagen geleden niet schoongemaakt. Handdoeken sinds 3 dagen niet verschoond en beginnen te ruiken omdat ze niet drogen. Dit aan receptie doorgegeven waarbij ik doodleuk te horen krijg dat zij geen personeel hebben, maar wel de volle pond vragen voor de kamer. Kamer heeft geen föhn wat ik nodig heb en het hotel doet er niets aan om voor een föhn te zorgen, ondanks meerdere verzoeken. Hotel is luidruchtig doordat het vol zit met vluchtelingen uit Oekraïne. Hotel lobby is een opvangplaats van vluchtelingen, waarbij je je totaal niet veilig voelt. Nooit meer dit hotel, niet zozeer vanwege mogelijke overmacht van het hotel, maar meer doordat je als gast als vuil wordt behandeld. Geen enkele vorm van hulp van het hotel personeel.
Hospedou-se por 10 diárias em fev. de 2022
Resposta de EH em 11 de jun. de 2022
Beste heer/ mevrouw Selwin, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Onze excuses voor de punten die u aangeeft u in de review. Ik ga de desbetreffende kamer laten controleren door de Housekeeping en Front Office Manager voor de overige informaties, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. U kunt deze punten ook altijd tijdens uw verblijf aangeven, zodat wij u een andere kamer kunnen toewijzen. Wij zijn ook in het proces om onze kamers te renoveren. Wij hopen u in de toekomst wederom te verwelkomen zodat u onze nieuwe kamers kunt ervaren. Met vriendelijke groet, Menno

4/10 - Insatisfatória

Pia

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Lüfter im Zimmer war so laut, dass man nicht schlafen konnte. Der Lüfter konnte aber auch nicht ausgeschaltet werden und lief den ganzen Tag und die ganze Nacht. Die Kopfkissen stanken nach Erbrochenem. Unserer Bitte die Kopfkissen auszutauschen wurde nicht nach gekommen und wir haben 3 Nächte ohne Kopfkissen geschlafen.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2022
Resposta de EH em 11 de jun. de 2022
Dear Mr./Mrs Pia, Thank you for your review. We are sorry to read that your first stay was not to your liking. The points you indicate should not occur in our hotel. I will discuss your review with the relevant departments to avoid this in the future. Thank you for giving us the opportunity to improve your impression of our hotel. We hope to welcome you again in the future so that we can provide you with a good stay. Sincerely, Menno

10/10 - Excelente

Paula

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2022
Resposta de Kevin em 20 de mar. de 2022
Beste Paula, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijft heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Kevin

10/10 - Excelente

Kai

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
Resposta de Ellen em 10 de jun. de 2022
Beste Kai, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijft heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Ellen

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfect hotel dicht bij de snelweg.
Perfect hotel dicht bij de snelweg.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
Resposta de EH em 23 de fev. de 2022
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verblijven in ons hotel. Met vriendelijke groet, Kevin

2/10 - Terrível

Buster

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2022
Resposta de EH em 23 de fev. de 2022
Dear Mr Seeder, Thank you very much for posting your review. Our apologies for the inconvenience you experienced. The technical problem is in the mean time solved so this does not occur in the future. We hope to welcome you again in our hotel Sincerely, Kevin

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2022
Resposta de EH em 18 de fev. de 2022
Dear Mr./ Mrs., Thank you for taking the time to review your stay and so nice to hear that your stay was satisfactory. We hope to welcome you soon in our hotel. Kindest regards, Kevin