Classificações com base em 13 avaliações verificadas

4,2 de 5
100% dos hóspedes recomendam
4,3 Limpeza do quarto
4,2 Serviço e equipe
3,9 Conforto do quarto
3,6 Condição do hotel
Avaliações verificadas da Expedia
4 de 5
por um viajante verificado

so lala

Publicado em 26 de ago de 2019 na Hotels
Hotel ist etwas in die Jahre gekommen. Frühstück könnte besser sein.
5 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 13 de mai de 2019 na Hotels
The hotel was above average friendly and hospitable. The head of the reception Mr. Zvonimir deserves praise for his work and the efforts of the guest to get a good feeling when he came to the second home. All the best and thanks for the wonderful personal reception of the guest and service Andrej from Celje
4 de 5
por um viajante verificado

Publicado em 27 de mai de 2018 na Hotels
Hotel a 3 stelle ma con servizi buoni e funzionali. Si accede alle terme e cure direttamte e velocemente. Impianto molto valido anche se datato. Si vedono i segni del tempo e necessiterebbe di un sostanziale riammodernamento ma le basi ci sono tutte. Adatto a coppie di una certa età e famiglie e dotato di buone strutrure, piscine per tutti i gusti. Parco ed animazione. Ricordate comunque che è anche un luogo di cure mediche oltre che termali per cui non aspettatevi discoteche e notti folli. La zona intorno è culturalmente e storicamente interessante, crocevia tra 4 nazioni Ungheria Austria Croazia oltre che Slovenia. Vino buono, molto buono. accidenti se è buono! Ma non mettetevi al volante. Ci sono 4 polizie di quattro stati diversi che vi aspettano.
4 de 5
Recomendado
para Viagem com os amigos
por um viajante verificado

Este viajante deixou somente uma classificação Publicado em 23 de jan de 2018 na Hotels
5 de 5
por Johann

Este viajante deixou somente uma classificação Publicado em 1 de dez de 2017 na Hotels
5 de 5
Recomendado
para Todos os temas
por um viajante verificado

I'll give 4**** for this hotel

Publicado em 2 de ago de 2017
Vantagens: Staff and terms
Really, I think its may be 4**** AND NOT 3***. Why? You have in the room safe and bath in the bathroom and small minibar. So, yes, its no new, and I prefer ligth in the corridor(now you need find the switch), also breakfast same day after day, and practically no vegetables, and in the room only one free power socket. So, really there are disadvantages, it's not perfect, but for this price it's exellent! Also, Very kindly staff, Miroslav, thank-you!
4 de 5
por GIANLUCA

Este viajante deixou somente uma classificação Publicado em 3 de ago de 2016 na Hotels
4 de 5
Recomendado
para Todos os temas
por um viajante verificado - Mikkeli

Retrohenkinen kylpylähotelli

Publicado em 20 de jul de 2016 na Ebookers
Vantagens: Kylpylästä sekä mukavasta sijainnista rajojen tuntumassa.
Desvantagens: Päivitys 2000-luvulle piristäisi.
Localização: Hotelliin on helppo osata. Unkariin on matkaa vain noin seitsemän kilometriä ja Kroatiaan ehkä muutama kilometri vähemmän. Nähtävää siis riittää ainak
Viivyimme kaksi yötä. Kävimme kerran kylpylässä. Valitettavasti emme huomanneet, että altaita oli vielä lisää (mm. varsinainen uima-allas) pienen matkan päässä.
3 de 5
por John - West Sussex

Facilities need a make over.

Publicado em 24 de ago de 2015 na Hotels
If run down sad looking butlins is your thing go for it.
Comentário de Administração do hotel
31 de out de 2015
Dear guest, Thank you for staying at our Hotel Lipa and for sharing your experience and views with other guests as well. Terme Lendava is a thermal resort, appreciated by the guests also for its traditional hospitality and affordable health or active holidays by the unique paraffin-rich thermal springs. We are very commited to guarantee a good value for our guests and maintain our objects to fit the 3* standards. However, we agree with you that we could still make some improvements. We've already started with partial renovation of hotel rooms and appartments and we are also planning to renew the swimming pool area. I am really sorry that we couldn't live up to your expectations. Hopefully we will stil be able to welcome you back in the future. Kind regards, Helena Sredenšek Director of hotel operations
4 de 5
por um viajante verificado

Este viajante deixou somente uma classificação Publicado em 24 de jun de 2015 na Hotels