2 piscinas externas, guarda-sóis, espreguiçadeiras

Avaliações de Iberostar Parque Central

4.5 out of 5
Iberostar Parque Central
Neptuno e/ Prado y Zulueta, Habana Vieja, Havana

Avaliações

7,4

Boa

Nota 10 - Excelente. 93 de 313 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 120 de 313 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 48 de 313 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 29 de 313 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 23 de 313 avaliações" "

8,2/10

Limpeza

7,8/10

Serviço e funcionários

7,8/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

Avaliações

10/10 - Excelente

Margarita

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Café da manhã excelente, quartos limpos e atendimento muito bom
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Minha reserva foi feita para parte moderna, chegando lá fui informado que a parte moderna estava fechada, porque era baixa temporada . Fui obrigado a ficar na parte antiga, tive que trocar de quarto porque o primeiro estava com infiltração. Visitei mais de 10 quartos, todos com cheiro de mofo. Gostaria de de ser ressarcido pela venda enganosa que o hotel fez. Fui enganado por eles.
Hospedou-se por 7 diárias em set. de 2019

10/10 - Excelente

Andrea C

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Encantada! Hotel maravilhoso e com excelente localização!
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2019
Resposta de Quality Manager em 14 de mai. de 2019
Thank you for your kind words.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Muito bom, recomendo
Para os padrões de Cuba, o hotel é maravilhoso. Dá para perceber pequenos remendos nos quartos, uma tampa do vaso sanitário que não está em perfeito estado, uma porta do box que precisa de manutenção... mas isso é presente em todos os hotéis que me hospedei lá. O fato é que eles compensam todos esses defeitos no serviço, os funcionários são muito solícitos e bem treinados. Os seguranças que ficam na entrada do hotel são muito prestativos, e fomos bem tratados por todos os funcionários. Dos três hotéis que me hospedei em Cuba, sendo os outros resorts, este foi o melhor. Apenas pequenos defeitos foram identificados, como travesseiros antigos. Além disso, a localização é perfeita. Ficamos super satisfeitos com o hotel e recomendo para qualquer pessoa.
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2019

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Localização excelente!!! Café da manhã excepcional!!! Recomendo
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2019

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários
O CHECK-IN FOI PÉSSIMO! UM DESCASO TOTAL. ME ENROLARAM MAIS DE 04 HORAS, NÃO ACHAVAM MINHA RESERVA, ME PROMETIAM COISAS E NÃO CUMPRIAM. UM TOTAL DESCASO. FIQUEI ESPERANDO 04 HORAS PARA CONSEGUIR ENTRAR NO QUARTO.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2019

10/10 - Excelente

Luiz Augusto, São Paulo, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018
Resposta de Quality Manager em 24 de dez. de 2018
Dear Guests, Thanks a lot for your appreciation of our facilities and services. We hope very soon we will welcome you back in our hotel. Once again, thanks a lot for your appreciations best regards

10/10 - Excelente

Raphael

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente localização
Localização estratégica para quem deseja conhecer Havana. Você pode conhecer Havana vieja a pé. Tudo está muito próximo, restaurantes, pontos turísticos e facilidade de acesso a tudo. Estrutura do hotel perfeita com loja de charutos dentro hotel, casa cambio exclusiva para hóspedes, diversos restaurantes e duas piscinas em 2 torres de terraço disponíveis para hóspedes. No terraço também cabe foto com Parque Central e Capitólio ao fundo. Limpeza nota 10. Preço dos drinks preço europa no hotel, fora diversas opções. Entre os hoteis de Havana este está entre os melhores, principalmente quanto às condições de cuidado interno, atendimento, estrutura e um Lobby lindo desde a chegada no Hotel. Como tudo em Cuba, o wifi é com cartão, mas na chegada ganhamos um cartão com 05 horas, com acesso no Lobby, mas no nosso quarto conseguíamos acessar. Internet rápida!
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2018
Resposta de Quality Manager em 1 de nov. de 2018
Dear guests, Thanks a lot for your opnions on this site about our hotel. we hope very soon we will welcome you back in our hotel. once again, thanks a lot for opinions. best regards,

10/10 - Excelente

José

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2018
Resposta de Quality Manager em 19 de set. de 2018
Estimados clientes, Muchas gracias por sus valoraciones en este sitio de internet sobre nuestro hotel. esperamos pronto tenerles de retorno con nosotros. saludos cordiales,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2018
Resposta de Quality Manager em 25 de jul. de 2018
Dear guests, Thanks for your appreciation about our hotel, we hope very soon we will have you back in our facilities. Best regards,

8/10 - Boa

NARCISO ANTONIO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Vale visitar( pelo menos uma vez)
O Hotel está muito bem localizado, na área central de Havana Vieja..Prédio antigo, completamente reformado e em ótimo estado de manutenção.Perto de tudo de interessante a ser visto em Havana em caminhadas de poucos metros. Desnecessário usar carros.Quartos amplos e confortáveis, limpos e agradáveis. A cama é um pouco firme e baixa. Poucas opções de travesseiros. Amenities com uso controlado e em pequenas quantidades. Espaço social do hotel é muito bom e com música em todos os ambientes. Café da manhã bom, considerando as dificuldades de um país comunista.
Resposta de Quality Manager em 7 de mar. de 2018
Estimados clientes, Muito obrigado por seus comentários neste site, sempre esperaremos oferecer-lhe o melhor serviço e tornar a sua estadia mais agradável. melhores cumprimentos

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The service and the good atmosphère in this place .
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 7 de abr. de 2020
Dear guest, Thank you for your positive rating regarding our hotel. It would be an honour to serve you again in the future. Until then we wish you well. Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Ian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
A lovely hotel
A very lovely international standard hotel in a good location. We stayed in a comfortable colonial room with small balcony for watching the world. A very attractive main lobby/bar area & fabulous roof top bar/pool. Breakfasts were good with a large selection (including bacon), as was food from the bar menu (they serve chips too – the rest of Cuba serves rice & beans which is OK until you’ve been in Cuba for a while!) We stayed in this hotel for 3 days prior to leaving Cuba due to the coronavirus. Due to a government announcement we were not able to leave the hotel for our entire stay. We were so pleased to be locked into this hotel (rather than others) and would definitely recommend staying here.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 31 de mar. de 2020
Dear Ian, It is always extremely satisfying for us to receive such complimentary reviews like this. We really do appreciate the time and effort you have taken to share this opinion of your recent holiday at Iberostar. We have treated your description as a success story. We would like to thank you once again for your kind review and we will be delighted to welcome you back to one of our hotels soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A beautiful hotel with lots of classy character and excellent staff
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 31 de mar. de 2020
Dear guest, We are very pleased to read that you had such a wonderful time with us at Iberostar and want to thank you for sharing your opinion with others. Confirmation that we were able to exceed your expectations is fantastic news for us. We are also glad that you have kept us in your fondest memories and it will be an honour to welcome you back again in the future until then we wish you all the best. Kind Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location. Good music in public venues. Terrible Wifi.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 25 de mar. de 2020
Dear guest, We would like to take this opportunity to thank you very much for your friendly review and at the same time for the helpful assessment of our hotel. We are also very grateful and motivated to receive your constructive feedback as we are always open to suggestions on how we can improve on a daily basis to satisfy our guest's wishes and provide an even better service now and in the future. Thank you once again for your description. It is nice to know that you had such a fantastic time with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

WILFRED

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hôtel très bien situé Petit déjeuner exceptionnel `Personnel aimable et serviable Si possible internet à améliorer
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 21 de mar. de 2020
Cher Wilfred, Merci d'avoir fait d'Iberostar votre hôtel de référence pour vos récentes vacances. Nous apprécions pleinement l’importance des détails que vous nous faites part, car ils nous aident à nous améliorer dans notre quête pour obtenir la pleine satisfaction de tous nos hôtes. Encore une fois, nous vous remercions pour votre visite et attendons avec impatience votre prochaine visite dans notre hôtel. Cordialement, Quality Manager Iberostar Parque Central

6/10 - Ok

Alexander

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Несмотря на то, что я оплатил номер Double Colonial (не самый дешевый), менеджер уверяла, что я взял самый дешевый номер без вида на улицу. Оплаченный номер дали только по одобрению управляющего, что, конечно, удивило - я ведь за номер заплатил и при этом немаленькие деньги. В остальном претензий нет и отель свои деньги отрабатывает. Завтраки прекрасные, бассейн на крыше с отличным видом на Капитолий. Останавливались здесь второй раз и теперь уже последний.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2020

10/10 - Excelente

REMI

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Très bon séjour
Hotel historique haut de gamme avec piscine sur la terrasse au 8e étage. Accueil très professionnel. Buffet du petit déjeuner extra.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 19 de mar. de 2020
Cher Rémi, C’est avec un grand sourire plein de satisfaction que nous accueillons votre merveilleuse appréciation sur votre séjour au sein de notre hôtel Iberostar. Nous sommes ravis de lire que vous avez pleinement profité de votre séjour. Nous espérons que nous aurons à nouveau le plaisir de vous servir dans le futur. Cordialement, Quality Manager Iberostar Parque Central

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
町の中心に位置して便利なロケーションです。 部屋が若干古いですが毎日の清掃も行き届いて バスタブがあるのも非常に良いです。 水も綺麗でシャワー水量もかなり良く気持ち良く過ごす事が出来ました。大きいホテルの為 朝食会場が毎朝混雑しています。
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2020

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Second guest was refused entry despite of legal age. But was cuban. Result we were on the street at 2am. Didnt use the room. Next day PR officer talked his way oit with lies I choose to quit. Better beware
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 19 de mar. de 2020
Dear guest, We would like to take this opportunity to thank you for choosing our hotel for your holiday. All guests staying at our establishment need to registered at reception so we can ensure the safety and wellbeing of all our guests. In the event an individual who is not staying at our establishment is considered a possible disruption to our valued guests, we reserve the right to the deny them access. We are sorry if this caused any inconvenience or misunderstandings. Best regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Check in was bizarre. The room was very outdated and should have been $80 instead of $250 Pool was freezing and the jacuzzi was empty. Just an all over disappointing stay. Our friends felt the same way. About 20 years overdue for a serious remodel.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 13 de mar. de 2020
Dear guest, Thank you for your constructive feedback on our classic hotel Iberostar Parque Central. We are sorry to hear that we were not the right match for you on this occasion and that you were not completely satisfied with your stay. We try to think of every detail to ensure our guests have an unforgettable stay and have everything they may need. Despite our disappointment at not being able to achieve this for you, we are grateful for your feedback and will address the concerns you raised. We would love to invite you to one of our hotels around the world and offer you an impeccable Iberostar experience. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great place with very nice and professional staff. Great location btw.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2020
Resposta de Quality Manager em 18 de mar. de 2020
Dear guest, Thank you for your most appreciative review. Our aim is to create a particularly pleasant atmosphere for our guests with our numerous services in our beautifully designed hotel so your words confirming our success are very important to us. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
音楽が好きな方はいいと思います
英語もスペイン語もほとんど話せませんが身振り手振りでなんとかなりました 部屋のコンセントがBタイプで日本と違うので変換器を持っていきましょう 一階のロビーで夜中まで音楽を演奏しているので外に出なくても音楽を楽しめます
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Centrally located in Havana. Ability to walk to most of the attractions.
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 10 de mar. de 2020
Dear guest, We would like for you to know that we are really pleased you had such a fabulous holiday with us and we are grateful for your appreciation. We hope to welcome you back again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020

8/10 - Boa

Felipe

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Un gran hotel en el centro de la Habana
Muy buena atención personalizada de todo el personal. Todos muy profesionales, desde la gerencia , supervisores como del personal de limpieza y servicio . El estado de hotel y las habitaciones impecables . Volveré a repetir, aconsejable . La situación ideal para visitar la Habana y para trabajo.
Hospedou-se por 9 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 4 de mar. de 2020
Estimado Felipe: Valoraciones tan positivas como la suya sobre nuestro hotel nos confirman que estamos trabajando en la buena dirección para que todos nuestros huéspedes disfruten de una estancia perfecta al mejor estilo Iberostar y vuelvan a casa con la mejor energía. Una vez más gracias por su tiempo y la confianza depositada en nuestra cadena y hasta muy pronto. Atentamente, Quality Manager Iberostar Parque Central

8/10 - Boa

Tania

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muy buena. Nos gusto el hotel
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 4 de mar. de 2020
Estimada Tania: En nombre de todos los equipos de nuestro hotel queremos agradecer sus palabras y la valoración positiva de su experiencia. Deseamos volverlos a saludar pronto y ofrecerles, de nuevo, unas vacaciones muy agradables y un merecido descanso. Un saludo. Quality Manager Iberostar Parque Central

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Las habitaciones un poco a la antigua. Para ser un hotel de 5 estrellas mas modernitud
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 2 de mar. de 2020
Estimado cliente: Gracias por su comentario. Permítanos indicar que cuidamos nuestro establecimiento con trabajos de mejora diaria para superar las expectativas de todos nuestros clientes. Compartiremos sus observaciones, de todos modos , con los equipos correspondientes para su consideración y esperamos, tener la oportunidad de volverlo a alojar en el futuro. Atentamente, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Levend

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020

6/10 - Ok

Rosemary

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Heads up Canadians! The foreign exchange at the hotel refused to exchange Canadian currency to CUC. We were down to our last night and credit cards were not accepted so we needed to exchange cash for dinner. It was embarrassing! Great location/good hotel otherwise!
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 9 de mar. de 2020
Dear Rosemary, We are very pleased to read that you had such a pleasant time with us and want to thank you for sharing your experience. We are very sorry for any incoonvenience caused by the currancy exchange during your stay. The fact that you have left our hotel with beautiful memories is a good sign for us, and we will, of course, take note of your valuable feedback and will forward it to the appropriate department for consideration. Again we thank you for this review and look forward to seeing you again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020

6/10 - Ok

Philippe

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
accueil médiocre
Iberostar de très mauvais rapport qualité prix... Seule satisfaction le petit déjeuner...
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 6 de mar. de 2020
Cher Philippe, Nous vous remercions pour le temps accordé à nous faire part de vos impressions suite à votre séjour dans notre somptueux hôtel Iberostar Parque Central, offrant tout ce que vous pouvez attendre d'un hôtel de première classe: une situation idéale dans le coeur de La Habana Vieja (le vieux centre-ville), des chambres confortables, une cuisine succulente et une piscine sur le toit-terrasse offrant un panorama magnifique sur la ville. De cet hôtel vous pouvez faire des excursions nombreuses, par exemple au beau boulevard Malecón, au Musée de la Révolution ou à la cathédrale Saint-Christophe. Plongez après dans la belle piscine ou jouissez d'une boisson à un des bars sur le rythme de la musique live cubaine aiguillonnée! Le style espagnol de cet hôtel complète le tout: grâce à l'aménagement colonial, l'ancienne Cuba revive! Bref, vous ne vous ennuierez pas dans cet hôtel! . C´est avec beaucoup de peine que nous avons lu votre commentaire au sujet de prix de votre séjour. Nous tenons à signaler que le prix fixé est étudié suivant une étude de marché qui prend compte la saison de réservation, de l´excellente localisation de notre hôtel, de la qualité de ses prestations et de ses installations comme les espaces piscines entourés de très joli jardins, les chambres confortables et spacieuses ou comme la zone Spa Sensations sans oublier la qualité des services qui caractéristique notre hôtel. Cependant comme notre objectif est la satisfaction de nos hôtes nous passerons votre commentaire au département concerné. Encore une fois, merci de partager vos commentaires. Ces derniers seront pris en considération afin d’adapter nos services en base à vos suggestions pour vous offrir bientôt, un séjour à la hauteur de vos attentes. Cordialement, Quality Manager Iberostar Parque Central

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s in a separate (“modern”) building from the main (“colonial”) hotel. This creates a very different experience (it’s like any typical, 3/4 star hotel that you might find in Europe, as opposed to the lush, Old Havana style of the main part of the hotel). This explained why I was able to book it for such a reduced price, but it should be made clear when you book. A few things were a little rough around the edges (a wall in my room seemed kind of unfinished) but overall it was quite nice. The linens were not great, however- very thin pillow and low thread count sheets.
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 11 de mar. de 2020
Dear guest, First of all, we thank you for choosing our hotel for your holiday. Your comments are an incentive for us to strive to the best of our ability so that all our guests feel as comfortable as you were whilst here. The fact that you could have such a wonderful time at our hotel is an excellent testament to our efforts. We would like to thank you for your helpful feedback and will gladly forward it on your behalf. We value every detail available to us in order to ensure that our guests always have a very pleasant stay in our hotels. Thank you once again for sharing this review of your holiday with us, we hope you had a nice journey home and that you will continue to keep us a part of your future holiday arrangements. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The lobby bar & mezzanine is gorgeous, but there's cigar smokers galore. Minimal air conditioning. If you like cigars, you'll love it. Otherwise, don't go near it. Cigars in the restaurant, the pool bar, wherever. Not great being sardined in the elevator with someone who just finished a stogie.. Room air conditioning is not good. Doesn't cool quickly, doesn't take out the humidity well.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 9 de mar. de 2020
Dear guest, We really appreciate that you took the time to write this review and share it with us. We would like to consider all aspects to create an environment for our guests that fulfil all their wishes to achieve a perfect holiday. Therefore, we welcome both your praise and your helpful critique with gratitude. We have taken on board your useful observations and we hope you will chose to visit us again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Ubicación excelente . Amplia oferta de servicios con personal profesional , atento y resolutivo.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 26 de fev. de 2020
Estimado cliente: Estamos muy contentos de saber que su paso por nuestro hotel ha sido tan agradable y esperamos tener la oportunidad de volverlo a alojar en el futuro. Atentamente, Quality Manager Iberostar Parque Central

2/10 - Terrível

SoAngry, Canada

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
This was the worst customer service i've ever had and I've traveled around the world and stayed in many hotels. The staff and front desk people were rude and not helpful at all. Managers were no help and neither was iberostar customer service. I WILL NEVER STAY AT ANY IBEROSTAR EVER AGAIN after this experience. When you make a reservation make sure you make it for how many people staying in the room, not just the room. If you bring your wife, girlfriend, boyfriend or husband they will not let you check-in unless you put 2 people on the reservation. They won't let you change the reservation and add extra person either. So you have to cancel the reservation and pay for full price for cancellation or book another room and pay double or through hotel ( triple what you pay on Orbitz.). THEY WILL NOT HELP YOU AND NO ONE WILL! 2nd - INTERNET IS AWFUL if you plan on working at the hotel with their internet you can't. They only give you one hour a day of internet and its very slow. Plus you have to type in a random 12 digit code plus a 10 digit random password to use it every time. There's no internet in the rooms so you have to use in lobby. If you go anywhere outside of lobby you'll be kicked off internet and have to resign in every time. Also you can only use one device at a time with the internet. 3rd - POOL IS CROWDED ALL THE TIME and they won't tell you how to get towels. The hotel won't tell you any instructions on almost any amenities either. THE STAFF IS NO HELP
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 21 de fev. de 2020
Dear guest, Thank you for your feedback on our Iberostar Parque Central boasting a stunning rooftop terrace with pool. We regret that we were not able to please you on this occasion. As we explained in person, your booking had been made for the incorrect number of guests and this was reflected in the price. Unfortunately, we can only amend bookings made directly through our website. Other companies apply their own terms and conditions, therefore it is necessary to contact the company you made the booking with in order to modify it. We always do everything in our power to ensure the happiness of our guest, so we are saddened to read your review. Furthermore, we would like to clarify that in Cuba we have a coupon system for Wifi usage. We realise that the strength of the signal can be limited at timed, and we are sorry if this caused any inconveniences. Thank you for choosing Iberostar for your vacation and we hope you had a safe journey home. Best Regards Quality Manager Iberostar Parque Central

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2020

4/10 - Insatisfatória

Artur

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Две заезды
Какие 5 звёзд? Максимум 2. Фонд потрёпанный старый, вай фай хоть и бесплатно но только лобби
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 25 de fev. de 2020
Уважаемые Артур, Мы благодарны за вашу публикацию о нашем отеле Iberostar. Нам жаль, что отель не превзошел ваших ожиданий не смотря на наши старания. Обычно наши гости остаются довольны удобством номеров, сервисным обслуживанием, чудесной террасой с бассейном на крыше и видом на экзотичную Гавану и Капитолий, а особенно выгодным месторасположением отеля, прямо в сердце кубинской Столицы. Важно отметить, что доступ к интернету в этой стране не так свободен как вы возможно привыкли, поэтому нам искренне жаль, что эта особенность Кубы вызвала некие неудобства и вы приняли их за счет нашего отеля. Мы хорошо отмечаем все комментарии и надеемся оправдать ваши ожидания в следующий раз. С уважением, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Huone oli siisti ja tilava etenkin kylpyhuone, joka sopii suomalaiselle,huoneessa ei tuoksunut home. Kattoterassit hyvät, uudenpuolen terassi kaipaisi aurinkovarjot, illalla loistava.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020

10/10 - Excelente

Oliviero

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020

8/10 - Boa

Andrew, Toronto

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
This is one of the better hotels in Havana. Perhaps a bit dated , and not EU or north American standard but still pretty good for Havana. Definately overpriced, but will so little choice in Havana for good hotels at least try and get a discount rate from Expedia or booking. The staff are very accommodating but lack basics like coffee pods for the in room machines, the small pool is crowded and some selfish guests 'reserve' spots all day while hardly using them. The location is perfect and the gym is good. If you take a towel they might come looking for you to make sure you've not stolen it lol, not the best way to treat guests. Best breakfast bar none in Havana. Included in the expensive rate...so there is that.
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 21 de fev. de 2020
Dear Andrew, Firstly we want to thank you for choosing Iberostar for your recent holiday and for sharing your experience with us. We are really happy to read your enthusiastic comments about the prime pillars we set in place to ensure splendid vacations for our guests. Once more we thank you for this complimentary review of our hotel and we hope to see you again in the future. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Comeback again
The stay in this hotel has all what you need in La Havana. Right at the center, rooftop swiming pool with amazing views, nice and comfortable atmosphere.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 18 de fev. de 2020
Dear David, Firstly we want to thank you for choosing Iberostar for your recent holiday and for sharing your experience with us. We are really happy to read your enthusiastic comments about the prime pillars we set in place to ensure splendid vacations for our guests. Once more we thank you for this complimentary review of our hotel and we hope to see you again in the future. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2020

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020

10/10 - Excelente

LOLA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente estadía
Excelente ! Lo recomiendo a ojo cerrado, por la ubicación y atención. .
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 18 de fev. de 2020
Estimada Lola: Le damos las gracias por el tiempo que ha dedicado a escribir este comentario. Nos enorgullece el saber que han descansado y que se llevan a casa un magnífico recuerdo de sus vacaciones. Lola, estaremos encantados de volverla a alojar si regresa a Cuba. Atentamente, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great central location with a destination lobby full of people from around the world.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020
Resposta de Quality Manager em 18 de fev. de 2020
Dear guest, Thank you for choosing Iberostar for your recent holiday and for sharing your experience with us. We are delighted with your complimentary review of our hotel and we hope to see you again in the future. Best Regards, Quality Manager Iberostar Parque Central

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ihana hotelli
Upea hotelli, parhaalla paikalla, joka paikkaan lyhyt kävelymatka. Henkilökunta oli erittäin avuliasta ja ystävällistä. Saimme pitää huoneen iltaan asti pienellä lisämaksulla, joka kruunasi viimeisen päivän.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020