Vista aérea

Avaliações de Moon Palace Cancún - All Inclusive

4.5 out of 5
Moon Palace Cancún - All Inclusive
Carretera Cancun-Chetumal Km. 340, Cancun, QROO

Avaliações

8,0

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 1216 de 2291 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 435 de 2291 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 262 de 2291 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 172 de 2291 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 206 de 2291 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Mariana Chohfi de Miguel Vaz

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I didn't like the food.
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023
Resposta de Moon Palace Cancun em 10 de jan. de 2024
Dear Mariana & Miguel,Thank you for choosing to vacation with us here at Moon Palace Cancun. We thank you for sharing your 5/5 ratings. We have noted too your dissatisfaction and shared it with the relevant department. We do hope to welcome you back for another great stay included some delicious and tasty dishes.Best Regards

8/10 - Boa

Patrícia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
A estrutura do resort é maravilhosa É um complexo com vários lobby’s Os restaurantes são perfeitos Para quem gosta de praia eu não indico pq o mar é sujo nada a ver com o famoso mar de Cancún O restante é perfeito tudo de melhor qualidade
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Moon Palace Cancún em 17 de out. de 2023
Estimada Patricia;Gracias por elegirnos, fue un placer darte la bienvenida, nos complace aprender que nuestras facilidades y servicios cumplieron fueron de tu agrado, por el otro lado lamentamos que nuestra playa no cumpliera con tus expectativas, al estás situados enfrente de una arrecife de coral, nuestra playa difiere a las típicas playas de Cancún.Esperamos que en un futuro nos vuelva s a dar la oportunidad de recibirte.Saludos,

10/10 - Excelente

Alisson

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Moon Palace Cancún em 12 de jul. de 2023
Estimada Srita. Alisson;Gracias por elegir Moon Palace Cancún y por hacernos parte de sus vacaciones.Esperamos volver a darle la bienvenida pronto.Saludos,

10/10 - Excelente

Jamile

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2023
Resposta de Hotel Management em 6 de jan. de 2023
Dear Jamile. Thank you for sharing your positive experience with us and rating.

10/10 - Excelente

Sandra

Hospedou-se por 9 diárias em jun. de 2022
Resposta de Moon Palace Cancún em 6 de ago. de 2022
Dear Sandra, We are very happy to know that we were able to exceed your high expectations and that you had a wonderful vacation. We hope to welcome you again and create wonderful memories! Sincerely,

10/10 - Excelente

Esteban

Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2022
Resposta de Moon Palace Cancun em 9 de fev. de 2022
Dear Esteban, thank you for giving us an amazing rate, we are so glad to know that we are pampered with our great service, we cannot wait to welcome back you soon! Cordially,

10/10 - Excelente

Helena

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Incrível
Incrível!!! Comidas excelentes em TODOS ambientes (café da manhã, almoços e diversos jantares), além da beleza diferenciada do local
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2021
Resposta de Moon Palace Cancún em 14 de dez. de 2021
Estimada Helena, su excelente calificación y comentario nos hace sentir que la próxima vez que usted se vuelva con nosotros, encontrará todavía mejor nuestras instalaciones, servicio y comida ya que nos inspira saber que su estancia fue increíble.

10/10 - Excelente

GUSTAVO

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Atendimento perfeito, qualidade e opções de restaurante melhor que esperávamos. Difícil alguém ficar desapontado com este verdadeiro Resort ALL Inclusive.
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2021
Resposta de MOON PALACE CANCUN em 19 de out. de 2021
Apreciable Gustavo, Muchas gracias por elegir Moon Palace como destino vacacional y por tomarse el tiempo para compartir sus excelentes comentarios en esta importante plataforma. Su satisfacción es en todo momento lo más importante para nosotros, esperamos recibirle pronto nuevamente. Saludos

10/10 - Excelente

Joacir

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2021
Resposta de MOON PALACE CANCUN em 12 de out. de 2021
Apreciable huésped, Sus fotografías y calificación perfecta son sumamente valiosos para todos nosotros. Nos alegra saber que tuvo una grata estancia en nuestro hermoso resort. Esperamos recibirles pronto nuevamente.

8/10 - Boa

Rafael

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Peca nos detalhes
O Moon nos deixou 3 horas aguardando para liberar o quarto , também não se consegue agendar os restaurantes principais e por ser grande é preciso andar de carrinho de transporte que as vezes é lento e não tem ordem de chegada , não tem tobogãs para crianças , só no Grand e só para 2 para os mais altos , spa com serviços ruins
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2021
Resposta de Moon Palace Cancun em 3 de ago. de 2021
Estimado Rafael, Gracias por tomar el para compartir sus amables comentarios con nosotros. Realmente lamentamos leer que no superamos sus expectativas. No obstante, le agradecemos mucho sus amables comentarios. Tenga la seguridad de que continuaremos trabajando duro para mejorar nuestros servicios y siempre superar sus expectativas. Realmente esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente pronto para mejorar su experiencia de vacaciones. Atentamente

10/10 - Excelente

Luis

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Foi a melhor experiência de hotel que tivemos. O atendimento espetacular. Voltaria mil vezes
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2021
Resposta de MOON PALACE CANCUN em 30 de jul. de 2021
Estimado Sr. Luis, Gracias por hospedarse con nosotros. Nos honra saber que hemos cumplido con sus expectativas y ha tenido una experiencia memorable. Esperamos recibirle nuevamente para otras maravillosas vacaciones. ¡Saludos!

10/10 - Excelente

Fabio

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimos restaurantes!
O hotel é enorme, cheio de atividades. O mais interessante é a culinária, de altíssima qualidade.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de Moon Palace Cancun em 7 de jun. de 2021
Dear Fabio, Thank you for your positive feedback. We are thrilled to have hosted you and look forward to hosting many more wonderful getaways like that of your last had with us. Cordially,

8/10 - Boa

Alexandre

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente estrutura, mas a agilidade do atendimento do bar deixou um pouco a desejar. Restaurantes excelentes. O único porém é a praia, que não prece estar no mar do Caribe.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2021
Resposta de Moon Palace Cancun em 3 de mai. de 2021
Estimado Alexandre; Le agradecemos por su preferencia en Moon Palace Cancún. Esperamos volver a tener el honor en recibirle en un futuro cercano. Saludos cordiales,

6/10 - Ok

Eduardo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2021
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de abr. de 2021
Dear Eduardo, Thank you for choosing Moon Palace Cancun. It has been a pleasure to have you with us, we look forward to welcoming you again and exceed your expectations.

10/10 - Excelente

Renata

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Melhor resort da minha vida!
Maravilhoso para uma viagem em casal, família com idosos ou crianças. A praia é maravilhosa, o serviço all inclusive sem igual, milhares de coisas pra fazer.. simplesmente um sonho! Tem 4 espaços para reservar, o Sunrise, Nizuc, Golf e o The Grand. Apenas o the Grand tem acesso as outras areas, mas as outras areas nao tem acesso ao the grand. Segunda vez que fico no resort e continua sendo o melhor de todos que ja fui na vida!
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2021

8/10 - Boa

Dharmesh

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Thanks for good referral
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Carmen Santana

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent customer service Thank you to Gregorio and Carla at the buffet. Our dinner experience was amazing. Our room service was exceptional Rosalinda is very detailed. Every single worker there was friendly. Very relaxed and safe vacation.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024

8/10 - Boa

Jagadish

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Resort was great and like the food with all inclusive option. Little disappointed with room service, we have to request multiple calls to get someone. Like the option of swapping between their properties nizuc and sunrise and their transportation is great between lobbies. Overall it’s great experience.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 27 de mar. de 2024
Hello Jagadish,We appreciate you choosing to vacation with us. We are delighted to hear it was a fulfilling stay. Most importantly we are glad to hear you appreciate the option to use both facility freely. It was a pleasure having you and we hope to welcome you back.Best Regards

10/10 - Excelente

John L, Addison

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent food choices great property with friendly staff. Will definitely return
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 27 de mar. de 2024
Dear John,Thank you for sharing your 5/5 ratings. We are delighted that you took the time to share your review about your fulfilling stay. It was a pleasure hosting your vacation and we hope to welcome you back.Best Regards

10/10 - Excelente

Vergica

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Amazing experience and great staff always making sure we are ok
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Hello Vergica,Thank you for vacationing with us. We are delighted to hear about your fulfilling stay, and the staff contribution in making it memorable. We are glad to have shared in this experience and we look forward to having you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

J H

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We loved it but every thing was very expensive
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 25 de mar. de 2024
Hello JH,Thank you for choosing to vacation here with us. We are happy to hear you love the experience. Price is usually a factor for many individuals, I suggest paying close attention and monitor our sites to see promotions, as we usually have these offers. It was a pleasure having you and we hope to welcome you back.Best Regards

6/10 - Ok

ANGELLOW

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear Angellow,Thank you for sharing your ratings. We would like to hear more about your experience. We are kindly inviting you to write to us and tell us more about your stay. We look forward to hearing form you.Best Regards

4/10 - Insatisfatória

Sugyan, Manchester

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
We had a hard time if we book through EXPEDIA . The hotel staff make us secondary people in all of the things if we have not booked directly with hotel . EXPEDIA should take a note of this
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Hello Sugyan,Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear you felt like you were treated as a secondary. We sincerely apologize that you felt like this , as we treat all guest equal. We have however shared your feedback with the respective department to highlight your experience.Kindest Regards

8/10 - Boa

Bryce

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear Bryce,We appreciate you taking the time to share your4/ 5 stars ratings. It was a pleasure having you vacation with us and we look forward to having you back.Kindest Regards

6/10 - Ok

Zahra

Viagem com a família
Limited dining
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 25 de mar. de 2024
Hello Zahra,Thank you for sharing your feedback. We sorry to hear that dining options were not available. We would just like to remind you that all restaurants at Sunrise and Nizuc are included in your dining option. We do hope we can welcome you back.Best Regards

6/10 - Ok

Chelsea Jo

Viagem com a família
Overall it was an okay resort. It’s huge, you have to take a golf cart ride most places to get there in a reasonable amount of time. We had to wait for dinner most nights unless we ate at the buffets, often times 1-2 hours. When dining, service often took too long to get even our drinks. However, the wait staff along with the staff around the resort was always friendly and kind. For the size of the resort, I would say that they don’t have enough restaurant seating capacity. The food was decent but we’ve had better at other resorts. They had plenty of activities for children which was nice. The spa was good. The app is really nice for finding information, asking questions and booking reservations and spa appts. We likely won’t return but there are plenty of people who enjoy this resort.
Hospedou-se por 8 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear Chelsea,We appreciate you taking the time to share your valuable feedback. We are glad to hear that most things were pleasing such as the spa, the app, many options of activities, and most importantly, the warm and friendly staff. We have also noted you dissatisfaction with the restaurant dining options and wait time . Kindly noted that your review was shared with the department for the knowledge of your experience. We are pleased to have had you vacation here with us , and we do hope we can welcome you back.Best Regards

2/10 - Terrível

Sandip

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
The charges are too high to show via Expedia and real prices are very very cheap. You / Expedia is ripping people with such SUPER HIGH prices. We were charged 4 times of the price compared to available rates. Would not recommend to book this property via Expedia and look for alternates for booking.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 25 de mar. de 2024
Dear Sandip,Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear about your dissatisfaction. We do hope you had an enjoyable stay here at Moon Palace Cancun.Best Regards

2/10 - Terrível

matt

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pretty horrible experience with the their Grand Cancun promo timeshare-like presentation. Hard sales tactics and 4 sales people for 3 hours. Awful.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Hello Matt,Thank you for choosing to vacation with us here with us Moon Palace Cancun. We appreciate your feedback, and we are sorry to hear you were dissatisfied with the sales presentation. We have shared your feedback with the respective department for their attention. We do hope you had a pleasant stay here with us, and we can welcome you back .Best Regards

10/10 - Excelente

SUKHJINDER SINGH

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear Sukhjinder,Thank you for choosing to stay with us here at Moon Palace Cancun. We are glad to hear it was a nice experience. It was a pleasure having you and we look forward to having you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

Pejman Ahmadi

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear Pejman Ahmadi,Thank you for sharing your 5 stars ratings. It was a pleasure hosting your stay and we look forward to welcome you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

SAE UR

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear SAE UR,Thank you for sharing your 5 stars ratings. It was a pleasure hosting your stay and we look forward to welcome you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

David

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Only thing i didn’t like is when they are pushy to sell you other trips you do t need!
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 23 de mar. de 2024
Hello David,We are glad to hear you had a fulfilling stay. We are sorry to hear the pushy sales team, deterred you stay a bit. We will share your feedback and work to provide a fulfilling experience for all.Best Regards

10/10 - Excelente

Kaite

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Has everything you could ever need, however it’s very big and very busy. Mostly good service with a few people who look very uninterested
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear Kaite,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear it was a fulfilling experience, with the good outweighing the bad. We are looking forward to your next visit.Best Regards

10/10 - Excelente

Kazaan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 23 de mar. de 2024
Hello Kazaan,We appreciate your 5/5 ratings. We are glad you choose to vacation with us, and we look forward to having you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

Melissa Dawn

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful resort. Food was amazing
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 22 de mar. de 2024
Hello Melissa,We are delighted to receive your review and to hear you enjoyed the delicious meals. We are please to have been apart of your stay, and we look forward to having you back soon.

10/10 - Excelente

Agyapal

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was great trip i like the most of thing of moon palace their staff is very friendly. Everything going smoothly and you can enjoy all the facilities its wonderful
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 21 de mar. de 2024
Dear Agyapal,Fantastic!We are glad you choose to vacation with us here. And more so appreciative you took the time to share your feedback about your magnificent stay. It was a pleasure having you and we look forward to welcome you back.Best Regards

8/10 - Boa

Roberto

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
En general todo esta super bien servicio del personal excelente
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 21 de mar. de 2024
Estimado Roberto ,Nos complace recibir sus comentarios sobre su excelente estadía. Nos alegra saber que el servicio al cliente fue A1. Estamos encantados de haber sido parte de su estadía y anticipamos su próxima visita.Atentamente

10/10 - Excelente

Lubisa

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great family resort
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 21 de mar. de 2024
Dear Lubisa,Great!Thank you. We appreciate your valuable feedback. It was a pleasure, having you vacation with us and we look forward to your next stay.Best Regards

8/10 - Boa

Patrick

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
There are three Palace resorts next to each other. They tell you that you can use any of the amenities at each resort, but that’s only true if you stay at the Grand. And they are spread pretty far apart. Restaurants were pretty good, plenty of pool space, but chairs were all taken by 7am, and nobody enforced the idle policy concerning chairs/lounges. Staff was excellent
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 20 de mar. de 2024
Dear Patrick,We would like to thank you for choosing us to be apart of your vacation. We appreciate your feedback on your stay. Yes you can only access all resort if you are stay at The Grand, however stay at Sunrise or Nizuc, allow you access to both. As well to do provide free shuttles to take to back and forth all resorts, so too gold carts. The Sunrise and Nizuc resorts are within walking distance should in case you opt to do so. It was a pleasure having you and we look forward to having you back.Sincerely

6/10 - Ok

Surya Teja

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Water smell is bad in room
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 18 de mar. de 2024
Dear Surya,Thank you for choosing Moon Palace Cancun as your resort destination. We appreciate you taking the time to share you sharing your valuable feedback on your recent stay. Kindly note we have shared you feedback with the respective department for their immediate attention. We do hope that we can welcome you back for an overall fulfilling stay.Best Regards

10/10 - Excelente

Chris

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff was very attentive and friendly and the property was beautiful. The food was excellent.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 18 de mar. de 2024
Hello Chris,Excellent!Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to hear it was a fulfilling stay here with us. It was a pleasure having you and we look forward to having you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

Jerline M.

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property was beautiful. Soo much to do. There’s 3 resorts and they offer shuttle buses or golf cart service to get to each property. Food for pretty decent. A lot for kids and adults to do. They have a lot Of pools and there was always something going on. The entertainment was top notch. I would definitely recommend this place
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 18 de mar. de 2024
Dear Jerline,We would like top thank you for choosing to vacation with us here at Moon Palace Cancun. We are delighted to hear you had a fulfilling stay here with us. Glad to hear that you appreciate the many options of activities, and the entertainment was top notch. We would sincerely like to thank you for recommending our resort. It was a pleasure having you and we do hope to welcome you back.Kindest Regards

4/10 - Insatisfatória

Vinai

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
While the property, food and facilities were good, we had a bad experience where money was taken from the room. After completing their tedious procedure which strangely included searching our rooms. They decided few days later they could not find fault with their staff who entered the room. We were then offered taxi fair to take our complaint to police station, the night before check out! While the amount of money missing is only a fraction of what we paid for the holiday, we were left very disappointed with the experience and how the situation was dealt.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 18 de mar. de 2024
Dear Vinai,Thank you for sharing your valuable feedback. Firstly, let me apologize for any inconveniences cause. The team is aware of the incident and followed the correct procedure in handling the matter. The option was provided to report the matter to the police, which was refused. Unfortunately, there is not much we can do, however we remain attentive should you require further assistance.Best Regards

8/10 - Boa

Mariangela

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Moon Palace was awesome! Facilities & Customer Service was great - food was OK, I didn't love anything but didn't hate anything either, it all kinda needed more salt or one more spice to really do the trick. In terms of location, if you prefer the pool then this is your place, but if you're really craving a crystal blue beach, then I'd stay in the Zona Hotelera where the beach is better. This is a BIG resort!
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 18 de mar. de 2024
Hello Mariangela,Thank you for choosing to vacation with us . We appreciate your valuable feedback on your stay. We have noted your suggestion and shared it with the respective department. As you may already know, there is nothing that we can do in relation to the crystal clear beach. We do however hope to welcome you back.Kindest Regards

10/10 - Excelente

zoraya

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Outstanding resort with incredible service!! We didn’t like the beach there but we went to beach palace one day and it was wonderful!! Our teenagers children loved this resort! Highly recommend it!!
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 18 de mar. de 2024
Dear Zoraya,Thank you for choosing Moon Palace Cancun as your resort destination. We thank you for sharing your feedback , and more importantly we thank you for sharing your recommendation.It was was a pleasure hosting you vacation, and we do hope to welcome you back.Best Regards

8/10 - Boa

Gurvinder

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Overall it was a great experience. Cons are; booking dinner reservations in restaurants and the presentation part where they try to sell you a membership. This presentation took out of half the day. When you say no to one person then other person comes with another offer. Then they'll be rude and disrespectful if you keep saying NO.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 16 de mar. de 2024
Dear Gurvinder,Thank you for sharing your 4/5 stars ratings. W e are glad to hear it was a great experience. Please note as a future reference, you may download the Moon Palace App, which can help you to make dinner reservations at your convenience. It was a pleasure having you here and we look forward to welcome you back.Best Regards

10/10 - Excelente

Ramiro Eduardo, Clifton

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Jamaica em 16 de mar. de 2024
Dear Ramiro Eduardo,Thank you for sharing your 5 stars ratings. It was a pleasure having you here and we look forward to welcome you back.Best Regards

6/10 - Ok

Alicia

Pontos negativos: Limpeza
No era lo que esperaba
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 16 de mar. de 2024
Estimado Alicia,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su estadía. Lamentamos saber que sus expectativas no se cumplieron. Te invitamos a escribirnos y contarnos más sobre tu estadía. Esperamos con interés escuchar de usted.Atentamente

10/10 - Excelente

Hilary

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was fabulous!
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 16 de mar. de 2024
Dear Hilary,Thank you for sharing your 5/5 stars ratings. It was a pleasure having you here and we look forward to welcome you back.Best Regards

2/10 - Terrível

Jae Jung, BEDFORD

Viagem com a família
Room was clearness and so many insect. Phone wasn't working, and chaged room but always something problems. Moon palace has 3 diffrent place. Expedia showed pic for moon palace Grand( most of pic) wr were in Moon palace SunRise.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Moon Palace Cancun em 16 de mar. de 2024
Hello Jae Jung,Thank you for sharing your feedback to tell us about your stay. We are sorry to hear that your expectation were not met, as well you found the ad misleading. We do hope to welcome you back for a more fulfilling stay.Best Regards