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Nota 10 - Excelente. 256 de 477 avaliações" "
10 - Excelente
256
Nota 8 - Boa. 164 de 477 avaliações" "
8 - Boa
164
Nota 6 - Ok. 32 de 477 avaliações" "
6 - Ok
32
Nota 4 - Insatisfatória. 17 de 477 avaliações" "
4 - Insatisfatória
17
Nota 2 - Terrível. 8 de 477 avaliações" "
2 - Terrível
8
9,2/10
Limpeza
9,0/10
Serviço e funcionários
8,8/10
Comodidades
8,6/10
Condições e instalações da propriedade
9,0/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Maria Karla
18 de jun. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Excelente, tudo muito bom neste hotel! Excele
Maria Karla
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2018
Resposta de General Manager em 19 de jun. de 2018
Dear Maria Karla
We are thrilled to read of what an enjoyable stay you had and would like to thank you for taking the time to review us. It was such a pleasure to have you staying here and it is wonderful to know that you would stay again in the future. It is guests like yourselves that make our jobs so enjoyable and worthwhile, our team is most grateful of your kind words and charming review. We rather hope you had a fantastic time in Basel and that you collected many great memories. Thank you for choosing to stay with us and we are looking forward to see you again next time in Basel! With best regards Brigitte Fritz General Manager
8/10 - Boa
mari carmen
10 de fev. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recomendo
Café da manhã espetacular, infelizmente o hotel está em reforma e havia ruído que atrapalhava.
mari carmen
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2017
Resposta de General Manager em 15 de fev. de 2018
Dear mari carmen
Thank you very much for choosing us for your stay in Basel. Firstly, our entire team is proud to learn that you appreciated our rich breakfast buffet. We are delighted that you had a nutritious start to the new day!
On the other hand we very much regret the inconveniences caused during your visit. Please accept our sincere apologies for that.
Despite this, we hope that you spent an impressive time in Basel and that you had the opportunity to explore the cosy town with all the historic sights.
Thank you once again for your feedback and we would appreciate if you give us the chance to convince you completely of us in the near future.
Until then, we wish you all the best and please let us know if you have any questions or further suggestions.
With best regards from Basel
Brigitte Fritz
General Manager
8/10 - Boa
Viajante verificado
24 de abr. de 2013
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Viajante verificado
10/10 - Excelente
Michael
Viagem a dois
13 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Basel Marriott offered everything that one would expect of a Marriott hotel, but even more in Switzerland. The rooms were clean and spacious, well-appointed and friendly appearing, in an ideal location. The amenities including a good fitness center, a sauna, a lovely restaurant, and an after-hours center for a drink or snack. What more could you want?
Michael
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 16 de abr. de 2024
Dear Michael Thank you for your feedback!We are delighted to hear that your experience exceeded expectations. It's wonderful to know you appreciated the cleanliness and spaciousness of our rooms, our strategic location, and our amenities. We strive to provide a superior service experience for every guest, and your feedback is incredibly valuable to us. Thank you for choosing Basel Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 - Excelente
Ethel
Viagem a dois
12 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff was exceptionally kind and supportive. The breakfast buffet is wonderful. Be sure and eat there. Dinner was also fabulous there. We treated ourselves and felt we got the most for our money. beware of where your room is located. ours was in the front and we heard the trams during the day and late evening. If you’re sensitive to noise, ask for a room near the middle or back of the hotel.
Ethel
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 16 de abr. de 2024
Dear Ethel Thank you for your positive comments and helpful feedback about your stay. We're thrilled you found our staff supportive and enjoyed our meals. Your satisfaction and comfort are our top priorities.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 - Excelente
Jacqueline
Viagem a dois
8 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stefan made our stay absolutely incredible. Thank you, Stefan, for your kindness. Marriott should do everything in their power to retain you! You give honor to the brand. Danke!!
Jacqueline
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 9 de abr. de 2024
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that Stefan made your stay absolutely incredible with his kindness and outstanding service. We truly appreciate your kind words and the recognition of our staff's efforts to honor the Marriott brand.Your feedback is a source of motivation for our entire team. Thank you once again for choosing Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 - Excelente
Graham
29 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Graham
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 1 de abr. de 2024
Dear Graham Thank you for your excellent review and for choosing us! Your feedback boosts our team's spirit, motivating us to maintain our high standards. We eagerly await your return.Best regards
10/10 - Excelente
Graham
29 de mar. de 2024
Graham
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
6/10 - Ok
cathie
18 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Sehr sauberes, aber trist und kalt eingerichtetes Hotel.
40 Franken für ein Frühstück fanden wir mehr als übertrieben...
cathie
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 24 de mar. de 2024
Sehr geehrte Cathieherzlichen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels geschätzt haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und wir nehmen Ihre Kritik ernst.Wir bedauern, dass die Einrichtung nicht Ihren Erwartungen entsprach und werden prüfen, wie wir das Ambiente verbessern können. Auch Ihr Hinweis zum Frühstückspreis ist für uns wertvoll. Wir streben stets danach, ein qualitativ hochwertiges Frühstücksbuffet zu einem fairen Preis anzubieten. Ihre Anmerkung wird intern besprochen.Wir hoffen auf die Gelegenheit, Sie bei Ihrem nächsten Besuch vollends überzeugen zu können. Für weitere Anmerkungen oder Wünsche stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 - Excelente
Bobby
Viagem a dois
11 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
everything was comfortable
Bobby
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Essam em 12 de mar. de 2024
Dear BobbyThank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your experience. Your positive feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back again soon. Best regards.
10/10 - Excelente
Christian
26 de jan. de 2024
Christian
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 24 de mar. de 2024
Dear ChristianThank you so much for your positive rating! We're thrilled you had a great experience with us. Your support means the world to our team. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 - Boa
Myriame
14 de jan. de 2024
Myriame
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 8 de fev. de 2024
Dear MyriameThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,
10/10 - Excelente
Delmar
4 de jan. de 2024
Delmar
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 8 de fev. de 2024
Dear DelmarThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,
10/10 - Excelente
David
2 de jan. de 2024
David
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
10/10 - Excelente
dominic
22 de dez. de 2023
dominic
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 8 de fev. de 2024
Dear DominicThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,
8/10 - Boa
Jocelyn
Viagem a dois
19 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Check in was later than 3 but overall great service.
Jocelyn
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
6/10 - Ok
Simon
Viagem com a família
17 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
We had issues on arrival at the hotel and ended up waiting way past checkin for our rooms, wasting time in the hotel lobby as the rooms were “ready soon”. We ended up having to change rooms after a staff member gave us the wrong ones after we asked why they weren’t ready. Based purely on this I wouldn’t recommend staying here. This was by far the worst service we had across several hotels in Europe, something we didn’t expect from a Marriott. As a warning, breakfast is really expensive if you haven’t included it in your booking (we ate locally for a fraction of the price). The rooms are really nice, but totally let down by the service. One last item - the power ports in Switzerland aren’t European standard and the only port in the rooms that takes a European plug is in the inside of the door of the room’s safe (I am not joking).
Simon
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
10/10 - Excelente
Ariana
14 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Ariana
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023
8/10 - Boa
Ivan
13 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Ivan
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
8/10 - Boa
Maria
12 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ende Gut alles Gut
Alles bestens, leider wurde unser Zimmer vergessen zu reinigen. Nachträglich jedoch tip top gemacht.
Was noch schwierig ist, die Buchung mit Zwillingsmatratzen, das haben wir fälschlicherweise gebucht 😏… wir konnten dann aber sofort wechseln auf eine grosse Matratze.
Maria
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
10/10 - Excelente
Brent
10 de dez. de 2023
Brent
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
10/10 - Excelente
Lea
10 de dez. de 2023
Lea
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
8/10 - Boa
Caroline
9 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sehr zuftieden
Caroline
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
8/10 - Boa
Corina
3 de dez. de 2023
Corina
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 5 de dez. de 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.
10/10 - Excelente
PATRICK
3 de dez. de 2023
PATRICK
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 5 de dez. de 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.
10/10 - Excelente
Angelika
26 de nov. de 2023
Angelika
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
10/10 - Excelente
Candice, AP
26 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean and quiet
Candice
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 28 de nov. de 2023
Dear Candice,thank you for your feedback. We hope to welcome you back.Best regards,
2/10 - Terrível
Santeler
19 de nov. de 2023
Ich bin krank geworden und wollte mich anmelden. Ich habe 1h investiert um das telefonisch mitzuteilen.
Niemand hat das Telefon abgenommen.
Am Montag werde ich das nochmals probieren mit dem Telefonat. Vielleicht gibt es ja einen Gutschein.
Ich bin sehr sauer auf das Hotel
Santeler
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 21 de nov. de 2023
Sehr geehrte/r Santeler Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern aufrichtig, dass das Telefonat nicht zustande gekommen ist. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen, und wir bedauern die entstandenen Unannehmlichkeiten.bitte beachten Sie, dass alle Änderungen und Stornierungen Ihrer Buchung direkt über Expedia vorgenommen werden sollten.Wir sind zuversichtlich, dass Expedia Ihnen mit dem gewohnten hohen Standard an Service weiterhelfen wird.Freundliche Grüsse
10/10 - Excelente
Andre
19 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tolles Hotel an der Messe Basel
Sehr schönes Hotel direkt an der Messe Basel.
Leider hat das Hotel keinen Parkservice noch eigene Parkplätze. Man kann für 50 CHF am Tag im Messeparkhaus parken. Aber während einer Messe sehr schwierig. Das Hotel hat schöne renovierte Zimmer und ein tolles Frühstück mit freundlichen Service.
Andre
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 19 de nov. de 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bei einem anderen mal wieder willkommen heissen zu dürfen.Liebe Grüsse
10/10 - Excelente
Clifton
17 de nov. de 2023
Clifton
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 19 de nov. de 2023
Besten Dank für die Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.
10/10 - Excelente
JUNGSOOK
13 de nov. de 2023
JUNGSOOK
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 15 de nov. de 2023
Dear Jungsook,thank you for your review. We are glad you enjoyed the stay with us.Best regards,
10/10 - Excelente
Viajante verificado
12 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Super Hotel
Optimal für ein Wochenende in Basel
Exzellentes Frühstück
Tolle Lage
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Rajae Ait Souki Duty Manager em 12 de nov. de 2023
Liebes Anonymousvielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren, besonders mit unserem exzellenten Frühstück und der tollen Lage.Es ist erfreulich zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Falls Sie in Zukunft wieder in Basel sind, würden wir uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Haben Sie weitere Anregungen oder Wünsche, lassen Sie es uns wissen.Herzliche Grüße,
10/10 - Excelente
Wayne
10 de nov. de 2023
Wayne
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 12 de nov. de 2023
Dear Wayne,thank you for your review. We hope to welcome you soon again.Best regards,
10/10 - Excelente
Claudia
7 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr gute öffentliche Anbindung. Freundliches Personal. Zimmer sehr sauber und modern eingerichtet - würde ich wieder buchen.
Claudia
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 8 de nov. de 2023
Guten Tag ClaudiaBesten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
10/10 - Excelente
ELENA
6 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
ELENA
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 6 de nov. de 2023
Thank you Elena! We hope to welcome you back soon again.Best regards,
10/10 - Excelente
YIWEN
Viagem em grupo
30 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
YIWEN
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 1 de nov. de 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again. Best regards,
10/10 - Excelente
Joseph
26 de out. de 2023
Joseph
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 26 de out. de 2023
Thank you for your review.
10/10 - Excelente
Andrew James
16 de out. de 2023
Andrew James
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 18 de out. de 2023
Thank you Mr James for leaving your review with us.We hope to welcome you back again.Best regards,
10/10 - Excelente
Frank
15 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Frank
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 18 de out. de 2023
Dear Frank,thank you for giving us your feedback. We highly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Best regards,
10/10 - Excelente
Jackie
Viagem de negócios
13 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice property. Clean and spacious room. Convenient.
Jackie
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 18 de out. de 2023
Thank you Jackie for your wonderful feedback. We are pleased that you enjoyed the stay with us and hope to welcome you back again.Best regards,
10/10 - Excelente
steve
Viagem em grupo
2 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
steve
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 3 de out. de 2023
Thank you for your review Steve! We hope to see you soon again.Best regards,
10/10 - Excelente
BAEK
30 de set. de 2023
BAEK
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 2 de out. de 2023
Dear Baek,thank you for your review. We hope to see you soon again at the Basel Marriott Hotel.Best regards,
10/10 - Excelente
Briana
Viagem de negócios
30 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lovely property; perfect for business travel. The staff was incredible. Special shout out to Christoph, our bartender. He was friendly, knowledgeable, and made beautiful cocktails.
Briana
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 2 de out. de 2023
Dear Briana,thank you for your amazing review. We are pleased that you enjoyed the stay and the special shout out to Christoph. We hope to see you soon again.Best regards,
8/10 - Boa
HEUNG SUN
Viagem de negócios
26 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
언제나 편안하고 친절하고 환경도 좋았습니다. 다음에도 바젤에 온다면또 다시 숙박 생각이며 추천하고 싶은 호텔입니다.
HEUNG SUN
Hospedou-se por 8 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 30 de set. de 2023
Thank you for sharing your experience with us and we hope to welcome you back soon.Best regards,
10/10 - Excelente
Richard
Viagem com a família
13 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Richard
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback Richard. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.
4/10 - Insatisfatória
Fred
Viagem a dois
12 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Fred
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback Fred. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.
10/10 - Excelente
David
11 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
David
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback David. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.
10/10 - Excelente
Deirdre
Viagem de negócios
10 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location. Convenient to dining. Great breakfast buffet.
Deirdre
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback David. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.
8/10 - Boa
Lorna
4 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Lorna
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 7 de set. de 2023
Thank you for your feedback Lorna. We hope to welcome you back again.Best regards,
10/10 - Excelente
Ruth
30 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Ruth
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 1 de set. de 2023
Besten Dank Ruth für die Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel