Café da manhã com buffet todos os dias (CHF 40 por pessoa)

Avaliações de Basel Marriott Hotel

4.5 out of 5
Basel Marriott Hotel
Messeplatz 25, Basel, BS

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 256 de 477 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 164 de 477 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 32 de 477 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 17 de 477 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 8 de 477 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

8,8/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

9,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Maria Karla

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Excelente, tudo muito bom neste hotel! Excele
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2018
Resposta de General Manager em 19 de jun. de 2018
Dear Maria Karla We are thrilled to read of what an enjoyable stay you had and would like to thank you for taking the time to review us. It was such a pleasure to have you staying here and it is wonderful to know that you would stay again in the future. It is guests like yourselves that make our jobs so enjoyable and worthwhile, our team is most grateful of your kind words and charming review. We rather hope you had a fantastic time in Basel and that you collected many great memories. Thank you for choosing to stay with us and we are looking forward to see you again next time in Basel! With best regards Brigitte Fritz General Manager

8/10 - Boa

mari carmen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recomendo
Café da manhã espetacular, infelizmente o hotel está em reforma e havia ruído que atrapalhava.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2017
Resposta de General Manager em 15 de fev. de 2018
Dear mari carmen Thank you very much for choosing us for your stay in Basel. Firstly, our entire team is proud to learn that you appreciated our rich breakfast buffet. We are delighted that you had a nutritious start to the new day! On the other hand we very much regret the inconveniences caused during your visit. Please accept our sincere apologies for that. Despite this, we hope that you spent an impressive time in Basel and that you had the opportunity to explore the cosy town with all the historic sights. Thank you once again for your feedback and we would appreciate if you give us the chance to convince you completely of us in the near future. Until then, we wish you all the best and please let us know if you have any questions or further suggestions. With best regards from Basel Brigitte Fritz General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade

10/10 - Excelente

Michael

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Basel Marriott offered everything that one would expect of a Marriott hotel, but even more in Switzerland. The rooms were clean and spacious, well-appointed and friendly appearing, in an ideal location. The amenities including a good fitness center, a sauna, a lovely restaurant, and an after-hours center for a drink or snack. What more could you want?
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 16 de abr. de 2024
Dear Michael Thank you for your feedback!We are delighted to hear that your experience exceeded expectations. It's wonderful to know you appreciated the cleanliness and spaciousness of our rooms, our strategic location, and our amenities. We strive to provide a superior service experience for every guest, and your feedback is incredibly valuable to us. Thank you for choosing Basel Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 - Excelente

Ethel

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff was exceptionally kind and supportive. The breakfast buffet is wonderful. Be sure and eat there. Dinner was also fabulous there. We treated ourselves and felt we got the most for our money. beware of where your room is located. ours was in the front and we heard the trams during the day and late evening. If you’re sensitive to noise, ask for a room near the middle or back of the hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 16 de abr. de 2024
Dear Ethel Thank you for your positive comments and helpful feedback about your stay. We're thrilled you found our staff supportive and enjoyed our meals. Your satisfaction and comfort are our top priorities.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 - Excelente

Jacqueline

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stefan made our stay absolutely incredible. Thank you, Stefan, for your kindness. Marriott should do everything in their power to retain you! You give honor to the brand. Danke!!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 9 de abr. de 2024
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that Stefan made your stay absolutely incredible with his kindness and outstanding service. We truly appreciate your kind words and the recognition of our staff's efforts to honor the Marriott brand.Your feedback is a source of motivation for our entire team. Thank you once again for choosing Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 - Excelente

Graham

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 1 de abr. de 2024
Dear Graham Thank you for your excellent review and for choosing us! Your feedback boosts our team's spirit, motivating us to maintain our high standards. We eagerly await your return.Best regards

10/10 - Excelente

Graham

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

6/10 - Ok

cathie

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Sehr sauberes, aber trist und kalt eingerichtetes Hotel. 40 Franken für ein Frühstück fanden wir mehr als übertrieben...
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 24 de mar. de 2024
Sehr geehrte Cathieherzlichen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels geschätzt haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und wir nehmen Ihre Kritik ernst.Wir bedauern, dass die Einrichtung nicht Ihren Erwartungen entsprach und werden prüfen, wie wir das Ambiente verbessern können. Auch Ihr Hinweis zum Frühstückspreis ist für uns wertvoll. Wir streben stets danach, ein qualitativ hochwertiges Frühstücksbuffet zu einem fairen Preis anzubieten. Ihre Anmerkung wird intern besprochen.Wir hoffen auf die Gelegenheit, Sie bei Ihrem nächsten Besuch vollends überzeugen zu können. Für weitere Anmerkungen oder Wünsche stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 - Excelente

Bobby

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
everything was comfortable
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Essam em 12 de mar. de 2024
Dear BobbyThank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your experience. Your positive feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back again soon. Best regards.

10/10 - Excelente

Christian

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 24 de mar. de 2024
Dear ChristianThank you so much for your positive rating! We're thrilled you had a great experience with us. Your support means the world to our team. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 - Boa

Myriame

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 8 de fev. de 2024
Dear MyriameThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 - Excelente

Delmar

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 8 de fev. de 2024
Dear DelmarThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 - Excelente

David

Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

dominic

Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 8 de fev. de 2024
Dear DominicThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

8/10 - Boa

Jocelyn

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Check in was later than 3 but overall great service.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

6/10 - Ok

Simon

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
We had issues on arrival at the hotel and ended up waiting way past checkin for our rooms, wasting time in the hotel lobby as the rooms were “ready soon”. We ended up having to change rooms after a staff member gave us the wrong ones after we asked why they weren’t ready. Based purely on this I wouldn’t recommend staying here. This was by far the worst service we had across several hotels in Europe, something we didn’t expect from a Marriott. As a warning, breakfast is really expensive if you haven’t included it in your booking (we ate locally for a fraction of the price). The rooms are really nice, but totally let down by the service. One last item - the power ports in Switzerland aren’t European standard and the only port in the rooms that takes a European plug is in the inside of the door of the room’s safe (I am not joking).
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Ariana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Ivan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

Maria

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ende Gut alles Gut
Alles bestens, leider wurde unser Zimmer vergessen zu reinigen. Nachträglich jedoch tip top gemacht. Was noch schwierig ist, die Buchung mit Zwillingsmatratzen, das haben wir fälschlicherweise gebucht 😏… wir konnten dann aber sofort wechseln auf eine grosse Matratze.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Brent

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Lea

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

Caroline

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sehr zuftieden
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

Corina

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 5 de dez. de 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 - Excelente

PATRICK

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 5 de dez. de 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 - Excelente

Angelika

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

10/10 - Excelente

Candice, AP

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean and quiet
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 28 de nov. de 2023
Dear Candice,thank you for your feedback. We hope to welcome you back.Best regards,

2/10 - Terrível

Santeler

Ich bin krank geworden und wollte mich anmelden. Ich habe 1h investiert um das telefonisch mitzuteilen. Niemand hat das Telefon abgenommen. Am Montag werde ich das nochmals probieren mit dem Telefonat. Vielleicht gibt es ja einen Gutschein. Ich bin sehr sauer auf das Hotel
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Rajae Ait Souki - Duty manager em 21 de nov. de 2023
Sehr geehrte/r Santeler Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern aufrichtig, dass das Telefonat nicht zustande gekommen ist. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen, und wir bedauern die entstandenen Unannehmlichkeiten.bitte beachten Sie, dass alle Änderungen und Stornierungen Ihrer Buchung direkt über Expedia vorgenommen werden sollten.Wir sind zuversichtlich, dass Expedia Ihnen mit dem gewohnten hohen Standard an Service weiterhelfen wird.Freundliche Grüsse

10/10 - Excelente

Andre

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tolles Hotel an der Messe Basel
Sehr schönes Hotel direkt an der Messe Basel. Leider hat das Hotel keinen Parkservice noch eigene Parkplätze. Man kann für 50 CHF am Tag im Messeparkhaus parken. Aber während einer Messe sehr schwierig. Das Hotel hat schöne renovierte Zimmer und ein tolles Frühstück mit freundlichen Service.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 19 de nov. de 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bei einem anderen mal wieder willkommen heissen zu dürfen.Liebe Grüsse

10/10 - Excelente

Clifton

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 19 de nov. de 2023
Besten Dank für die Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 - Excelente

JUNGSOOK

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 15 de nov. de 2023
Dear Jungsook,thank you for your review. We are glad you enjoyed the stay with us.Best regards,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Super Hotel Optimal für ein Wochenende in Basel Exzellentes Frühstück Tolle Lage
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Rajae Ait Souki Duty Manager em 12 de nov. de 2023
Liebes Anonymousvielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren, besonders mit unserem exzellenten Frühstück und der tollen Lage.Es ist erfreulich zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Falls Sie in Zukunft wieder in Basel sind, würden wir uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Haben Sie weitere Anregungen oder Wünsche, lassen Sie es uns wissen.Herzliche Grüße,

10/10 - Excelente

Wayne

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 12 de nov. de 2023
Dear Wayne,thank you for your review. We hope to welcome you soon again.Best regards,

10/10 - Excelente

Claudia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr gute öffentliche Anbindung. Freundliches Personal. Zimmer sehr sauber und modern eingerichtet - würde ich wieder buchen.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 8 de nov. de 2023
Guten Tag ClaudiaBesten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.

10/10 - Excelente

ELENA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 6 de nov. de 2023
Thank you Elena! We hope to welcome you back soon again.Best regards,

10/10 - Excelente

YIWEN

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 1 de nov. de 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again. Best regards,

10/10 - Excelente

Joseph

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 26 de out. de 2023
Thank you for your review.

10/10 - Excelente

Andrew James

Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 18 de out. de 2023
Thank you Mr James for leaving your review with us.We hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 - Excelente

Frank

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 18 de out. de 2023
Dear Frank,thank you for giving us your feedback. We highly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 - Excelente

Jackie

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice property. Clean and spacious room. Convenient.
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 18 de out. de 2023
Thank you Jackie for your wonderful feedback. We are pleased that you enjoyed the stay with us and hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 - Excelente

steve

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 3 de out. de 2023
Thank you for your review Steve! We hope to see you soon again.Best regards,

10/10 - Excelente

BAEK

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 2 de out. de 2023
Dear Baek,thank you for your review. We hope to see you soon again at the Basel Marriott Hotel.Best regards,

10/10 - Excelente

Briana

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lovely property; perfect for business travel. The staff was incredible. Special shout out to Christoph, our bartender. He was friendly, knowledgeable, and made beautiful cocktails.
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 2 de out. de 2023
Dear Briana,thank you for your amazing review. We are pleased that you enjoyed the stay and the special shout out to Christoph. We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 - Boa

HEUNG SUN

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
언제나 편안하고 친절하고 환경도 좋았습니다. 다음에도 바젤에 온다면또 다시 숙박 생각이며 추천하고 싶은 호텔입니다.
Hospedou-se por 8 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 30 de set. de 2023
Thank you for sharing your experience with us and we hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 - Excelente

Richard

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback Richard. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.

4/10 - Insatisfatória

Fred

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback Fred. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.

10/10 - Excelente

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback David. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.

10/10 - Excelente

Deirdre

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location. Convenient to dining. Great breakfast buffet.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 13 de set. de 2023
Thank you for your feedback David. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.

8/10 - Boa

Lorna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 7 de set. de 2023
Thank you for your feedback Lorna. We hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 - Excelente

Ruth

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Basel Marriott Hotel em 1 de set. de 2023
Besten Dank Ruth für die Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel